Oh, dat is dan wat warm voor nuquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:08 schreef GotC het volgende:
KR, je mag 'm hebben voor 15 euro![]()
Dot, de bovenste niet, onderste is gevoerdUiteraard kan ik een pakketje voor je maken. Bedoel je de 2 shirts van Noppies? En bedoel je het shirt rechtsboven?
Zou ik de bovenste 3 van je kunnen overnemen? Die gaan mijn mini denk heel schattig staanquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:40 schreef kaatjejannie het volgende:
[ afbeelding ]
lindex maat 62 3,50 per stuk.
Heb je de onderste 2 nog? Die zou ik graag willen overnemen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:40 schreef kaatjejannie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
denk ik ook! Ik doe je morgen een berichtjequote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:54 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Zou ik de bovenste 3 van je kunnen overnemen? Die gaan mijn mini denk heel schattig staan
Leuk! Ik wacht het morgen afquote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:23 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
denk ik ook! Ik doe je morgen een berichtje
heb ik. Doe je morgen een berichtje.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:18 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Heb je de onderste 2 nog? Die zou ik graag willen overnemen.
Hoe valt lindex? Isa heeft flinke stelten!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:43 schreef Kyara het volgende:
Ik heb per ongeluk een broekje teveel besteld bij Lindex:
Het gaat om de spijkertregging in maat 80
[ afbeelding ]
Nieuw met kaartjes. Prijs ¤ 10,00, incl. verzendkosten.
Tof!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:43 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
heb ik. Doe je morgen een berichtje.
Redelijk groot vind ik. Hier zitten ze al een behoorlijk tijd in maat 80 maar Lindex valt nu pas een beetje lekker (maat 74 geeft nu hoog water).quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hoe valt lindex? Isa heeft flinke stelten!
De box is in hoogte verstelbaar. Ik weet niet zeker wat je bedoeld met een dubbele bodem? Maar de plank waar je kindje op ligt/zit is los in hoogte verstelbaar. Eronder zit de bodem van de box en daaronder de la.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:36 schreef Lingue het volgende:
[..]
Is de box in hoogte verstelbaar? En heeft ie een dubbele bodem? Wat voor soort beschadegingen/gebruikssporen zitten erop? Is het hoogglans wit of mat wit?
En wat wil je voor box en wipstoel hebben? En waar staat het?
Hey dat is mijn maatquote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:24 schreef Mabawa. het volgende:
Voedingsbeha 80i van het merk Anita. Gedragen maar ziet er nog heel mooi uit. Overgenomen via marktplaats maar helaas past het me niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Positiebadpak van de Prenatal nieuw! Kaartje hangt er nog aan. Maat XL.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:26 schreef kaatjejannie het volgende:
[ afbeelding ]
pakketje jumpsuits. Maat 50/56/62
15 Euro exclusief verzenden.
Ik heb je een DM gestuurd!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:40 schreef kaatjejannie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
12,50 incl verzendenquote:Op zondag 1 juni 2014 05:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hey dat is mijn maathow much for the bra?
Oehh vast ook maat 68 en 74??quote:Op zondag 1 juni 2014 12:52 schreef kaatjejannie het volgende:
Alles is verkocht. Maar er komt meer! Luuk had aardig wat jumpsuits.
quote:Op zondag 1 juni 2014 12:13 schreef ohnee het volgende:
Was er hier interese in jongensbroeken maat 104? Veelal slim fit/smallere broek. Zoon heeft zn grotere maat binnen dus ze mogen weg. Heb er 7. Geloof maar 1 met wat vlekjes, rest in goede staat. Bij interesse zal ik een foto maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |