Hierbij de foto van het babybjorn wipstoeltje. Sorry voor de crappy lichtval en ik zie net dat hij even een wasbeurt moet krijgen, dus dat doe ik sowieso voordat ik hem verkoop.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:43 schreef Tante_Soesa het volgende:
Hier interesse in Babybjorn wipstoel Danic!
[..]
Thnx. Als je hem eind juni nog hebt neem ik hem graag overquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:44 schreef Hobbesje het volgende:
[..]
Mamalicious maat L. Ik pas hem met mijn maat 44.
Ik heb deze in het groen/ turkoise staan in Amstelveen. Weet niet of dat kwa ophalen te doen is? Of of je al eentje nieuw gekocht hebt?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:39 schreef aapieannie het volgende:
Ik zoek een badringzitje. Iemand die er afstand van doet?
Moet ik even overleggen. Volgens mij zijn we zondag allebei vrij dus dan heb ik wel een auto beschikbaar. Je hoort van me oke!quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:22 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Ik heb deze in het groen/ turkoise staan in Amstelveen. Weet niet of dat kwa ophalen te doen is? Of of je al eentje nieuw gekocht hebt?
quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:55 schreef danic het volgende:
[..]
Beetje laat, sorry, maar hierbij de foto's van de bumbo:Geeft niet maar gaat toch over voor ons. Kaylee heeft sinds maandag het blijven zitten ontdekt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je nog gekeken?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:47 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Volgens mij wel! Ik pm je morgen dan kijk ik het even na.
Ik heb wel een en ander in maat 36, maar niet voor een zomerzwangere denk ik. De zomerse dingen die ik heb zijn ook voor te voeden en hou ik voorlopig zelf. Maar mocht je interesse hebben, laat het even weten. Dan moet ik mijn verkoopactie wat vervroegenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben nog op zoek naar zwangerschapsjurkjes in maat 34/36. Heeft iemand nog wat te koop?
Dacht ik al! Daar heb ik er twee van en daar woon ik nu inquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bedankt voor je reactie, Kursor! Ik ben wel echt op zoek naar jurkjes die Toscane-in-juli-proof zijn, zeg maar..
Wat lief, het snoepboeketjequote:Op zondag 25 mei 2014 13:56 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Kledinghangertjes heb ik wel belangstelling voor!
Jij bedankt voor de hangertjes!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat lief, het snoepboeketje
Dank je wel!
jammer. Als iemand anders interesse heeft hoor ik het graag!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:39 schreef aapieannie het volgende:
[..]
Geeft niet maar gaat toch over voor ons. Kaylee heeft sinds maandag het blijven zitten ontdekt...
Wat vraag je voor de handkolf?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:06 schreef GotC het volgende:
Jongetjeskleren maat 62 en 68 en wat diversen (oa handkolf van Avent!) te koopHet liefste in pakketten afnemen en doe een mooi bod
Divers:
[ link | afbeelding ]
Maat 70 winterslaapzak van Prenatal.
[ link | afbeelding ]
Philips Avent handkolf met fles en spenen. 2 weken gebruikt, zgan.
[ link | afbeelding ]
Slabbetjes en mutsjes (newborn)
[ link | afbeelding ]
Links dunne zomeromslagdoek, rechts dikke, superzachte dekentje/omslagdoek (zachter dan de MvM omslagdoek!)
[ link | afbeelding ]
Lodger zachte slipper van Fleece, maat 0-3 mnd.
Kleertjes:
[ link | afbeelding ]
Maat 62 shirtjes van Noppies, Hema, V&D, Lief!, B*E*S*S..
[ link | afbeelding ]
Maat 62 shirtjes/jasjes van Noppies, Lief!, V&D
[ link | afbeelding ]
Broekjes maat 62
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Imps&Elfs boxpakje, +- maat 62, wat pillig maar blijft fantastisch
[ link | afbeelding ]
Maat 68 lange mouwen/korte mouwen/jasje van Hema, Next, H&M, V&D
Zijn de twee middelste spijkerbroekjes en het grijze broekjes in 62 heel winters?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:06 schreef GotC het volgende:
Jongetjeskleren maat 62 en 68 en wat diversen (oa handkolf van Avent!) te koopHet liefste in pakketten afnemen en doe een mooi bod
Divers:
[ link | afbeelding ]
Maat 70 winterslaapzak van Prenatal.
[ link | afbeelding ]
Philips Avent handkolf met fles en spenen. 2 weken gebruikt, zgan.
[ link | afbeelding ]
Slabbetjes en mutsjes (newborn)
[ link | afbeelding ]
Links dunne zomeromslagdoek, rechts dikke, superzachte dekentje/omslagdoek (zachter dan de MvM omslagdoek!)
[ link | Jafbeelding ]
Lodger zachte slipper van Fleece, maat 0-3 mnd.
Kleertjes:
[ link | afbeelding ]
Maat 62 shirtjes van Noppies, Hema, V&D, Lief!, B*E*S*S..
[ link | afbeelding ]
Maat 62 shirtjes/jasjes van Noppies, Lief!, V&D
[ link | afbeelding ]
Broekjes maat 62
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Imps&Elfs boxpakje, +- maat 62, wat pillig maar blijft fantastisch
[ link | afbeelding ]
Maat 68 lange mouwen/korte mouwen/jasje van Hema, Next, H&M, V&D
Is de box in hoogte verstelbaar? En heeft ie een dubbele bodem? Wat voor soort beschadegingen/gebruikssporen zitten erop? Is het hoogglans wit of mat wit?quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:01 schreef danic het volgende:
Verder heb ik nog:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wipstoel van titanium baby. Stoeltje kan gedraaid worden zodat je kindje niet alleen van voor naar achter, maar ook van links naar rechts kan wiebelen. Er zit ook nog een boog bij met drie zwart/wit beestjes eraan. Heeft drie ligstanden en een 5 puntsgordel.
Ja hierquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:57 schreef Fionaaaa het volgende:
Heeft er iemand de Partou voucher die je bij ¤75 aan producten bij Prental krijgt? Op dit moment hebben we namelijk niks nodig van Prenatal maar de actie is perfect! Eventueel tegen een kleine vergoeding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |