Ja ditquote:Op vrijdag 9 mei 2014 07:30 schreef Lt.Surge het volgende:
Het lijkt wel of hij geen rechterarm heeft maar een stompje.
Linnen zie je dat nogal snel, maar aangezien het vrij warm was - gezien de foto - denk ik geen van beiden, maar zweet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:56 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Ja diten is het nou een pis of strontvlek.
Hahaha, een zweetnaad dus.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Linnen zie je dat nogal snel, maar aangezien het vrij warm was - gezien de foto - denk ik geen van beiden, maar zweet.
Ik heb zo'n zelfde soort pak (uiteraard in iets betere pasvorm), nu wil ik niet zeggen dat ik last heb van een zweetreet, maar dat spul krijgt die kleur als het nat wordt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:59 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Hahaha, een zweetnaad dus.Ik dacht echt dat het een beetje bruinig was.
In ieder geval niet aandoen als het boven de 30 graden komt Frank.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb zo'n zelfde soort pak (uiteraard in iets betere pasvorm), nu wil ik niet zeggen dat ik last heb van een zweetreet, maar dat spul krijgt die kleur als het nat wordt.
Volgens de etiquette draag je zulke pakken pas als het 25-30 graden is.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:06 schreef White_Flower het volgende:
[..]
In ieder geval niet aandoen als het boven de 30 graden komt Frank.![]()
Je kan dat risico niet nemen natuurlijk.
O oke, kijk maar uit dan. Voor je het weet heb je ook zo'n zweetreet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volgens de etiquette draag je zulke pakken pas als het 25-30 graden is.
En boven die temperatuur ga je in tropen outfit incl. tropenhelm?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Boven die temperatuur draag je hetzelfde pak. Het is lang niet zo warm als je denkt, die pakken zijn verrassend koel.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En boven die temperatuur ga je in tropen outfit incl. tropenhelm?
Draag jij echt altijd een pak? Ik heb niet eens een volledig pakquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Boven die temperatuur draag je hetzelfde pak. Het is lang niet zo warm als je denkt, die pakken zijn verrassend koel.
Ze kreuken alleen vrij snel, dat is een nadeel.
Naar mijn werk wel. Nu ik vrij ben heb ik een t-shirt en trainingsbroek aan.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Draag jij echt altijd een pak? Ik heb niet eens een volledig pak.
Dat is wel weer een ander uiterste.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Naar mijn werk wel. Nu ik vrij ben heb ik een t-shirt en trainingsbroek aan.
Ach, ik hoef toch de deur niet uit. Dan kan het me allemaal niet zoveel schelen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat is wel weer een ander uiterste.
Pantalon met een wit of zwart overhemd is mij gek zat. "Nette" schoenen heb ik altijd wel aan.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
Een goed pak trouwens is een investering en zou eigenlijk iedere man wel in de kast moeten hebben, het kan altijd nog van pas komen.
Dat is ook nog wel netjes, dat is meestal mijn vrijetijdskleding als ik naar de stad ga of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Pantalon met een wit of zwart overhemd is mij gek zat. "Nette" schoenen heb ik altijd wel aan.
Misschien zo lievv om te vermelden dat deze foto's niet in NL gemaakt zijn. Om precies te zijn in Lissabon, dus daar is het een stuk warmer dan hier.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |