Ik heb niet in zijn broek geplast hoorquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wie andere de schuld geeft heeft het zelf gedaan
bewijsquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:14 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik heb niet in zijn broek geplast hoor
maar misschien wel in zijn kont en is er een beetje uitgelekt toen hij moest hoestenquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:14 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik heb niet in zijn broek geplast hoor
Was jij die rare griet die m'n glazen bol heeft stuk gemaakt met haar gegier?quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
vooral om die van jouw heb ik dubbel gelegen
Moet je maar niet zo'n hilarische grappen makenquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:23 schreef darkmond het volgende:
[..]
Was jij die rare griet die m'n glazen bol heeft stuk gemaakt met haar gegier?
Aangezien je me zo 'hilarisch' vind, verwijs ik je graag door naar dit kwaliteitstopic : MLN / Ik hou van jullie.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo'n hilarische grappen maken
En daar een slappe sluitspier door gekregen heeft.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:06 schreef Moira. het volgende:
Misschien is het wel een hele aardige sympathieke vent die opgegroeid is als weeskindje
RIPquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
En daar een slappe sluitspier door gekregen heeft.
Ik kreeg ze van een vriend die hem op een terrasje spotte. Ik heb het niet zo op oude mannetjes.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hoe kom jij eigenlijk bij deze foto's? Is dat iets dat jij wel vaker opzoekt, van die oude mannetjes met schijt in hun broek?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |