Nee. Nooit meer in één huis gewoond. Ik was 16 toen mijn moeder haar huidige vriend kreeg. Dus hij is ook geen vader voor me. Hij is wel onwijs tof overigens.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ben je ook niet met ze opgroeid dan? met die stief/broers/zussen?
Als ze er nog steeds zijn... tja dan zijn het wel praktisch broers/zussen...quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze zijn al sinds mijn 3e in mijn leven.
Dan zou ik het ook anders vindenquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Nooit meer in één huis gewoond. Ik was 16 toen mijn moeder haar huidige vriend kreeg. Dus hij is ook geen vader voor me. Hij is wel onwijs tof overigens.
Hoezo? Waarom zou je geen tante of oom kunnen worden als je vanaf baby bij een gezin komt, of als je ouders gescheiden zijn, en hetrouwd, en je opgroeid met andere kinderen. Wat maakt dat nou weer uit?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is het ook. Maar vind het gewoon raar dat het dezelfde benaming heeft.
dan is het anders.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ze er nog steeds zijn... tja dan zijn het wel praktisch broers/zussen...
Het is meer dat iedereen die ik ken die stief vader/moeder/broer/zus had, dat maar tijdelijk was... dus dat associeer ik een beetje met dat woordMy bad
als jij weg bent.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:39 schreef Faxie het volgende:
Gisteren was het F&L, nu OUD. Soms is het PTA...
Wanneer is het nu eens KPD tijd?
Precies, zo voelt het ook.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ze er nog steeds zijn... tja dan zijn het wel praktisch broers/zussen...
Het is meer dat iedereen die ik ken die stief vader/moeder/broer/zus had, dat maar tijdelijk was... dus dat associeer ik een beetje met dat woordMy bad
Niet, want naaktpics mogen niet.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:39 schreef Faxie het volgende:
Ik zeg niet dat hij dat moet vinden, ik zeg dat ik dat vind.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoezo? Waarom zou je geen tante of oom kunnen worden als je vanaf baby bij een gezin komt, of als je ouders gescheiden zijn, en hertrouwd, en je opgroeid met andere kinderen. Wat maakt dat nou weer uit?
Als vin zich oom voelt is hij dat.
Het heeft vandaag de halve dag over seks gegaan.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:39 schreef Faxie het volgende:
Hehehequote:Op donderdag 8 mei 2014 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het heeft vandaag de halve dag over seks gegaan.![]()
Waarschijnlijk is dat leuker als er niet eentje tussendoor constant zit te janken dat die nooit seks heeft.
als je opgroeid met een gezin ben je gewoon familie van elkaar. Alleen dan niet biologisch. Wat maakt dat biologische stukje nou uit.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij dat moet vinden, ik zeg dat ik dat vind.
Oh sorryquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat leuker als er niet eentje tussendoor constant zit te janken dat die nooit seks heeft.
Eens.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |