Ik wil het eigenlijk minimaal 2 keer geluisterd hebben.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:20 schreef Norrage het volgende:
Ik geef wel alles na 1 luisterbeurt al een rating hoor, anders vergeet ik dat ik het geluisterd heb.
Jeejquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:26 schreef Kerftminister het volgende:
Nieuwe Little Dragon is trouwens gelekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
JeejHeb je niks met Little Dragon? Vind het wel fijntjes hoor, vooral die zangeres heeft een prachtige stem, erg soulful.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dé lijst der albums: https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/
Ik heb wel een lijst in Spotify om dat bij te houden, bestaat al uit 1376 nummers, bijna 100 uur muziek. Nog niet alles van geluisterd overigens.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:22 schreef Norrage het volgende:
Ja rating zegt bij mij ook niet direct alles hoor. Het is alleen ter archivering. In RYM zou ik het dan "in mijn bezit" hebben gegeven, maar op MM kan je alleen maar raten.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:26 schreef Kerftminister het volgende:
Nieuwe Little Dragon is trouwens gelekt.
nooit van gehoordquote:
Dacht dat ze best bekend waren.quote:
Beetje wat dingen geleend van Lolaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:34 schreef DO2 het volgende:
Deze doet idd wel mee voor nummer van het jaar:
Ik ken wel Little Bootsquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:51 schreef Norrage het volgende:
Ken jij Little Dragon niet Ranja?? BizarEcht typisch zo'n popmeisje dat jij leuk vindt.
Lola van The Kinks bedoel je? Dat hoor ik er niet echt in.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:51 schreef ranja het volgende:
[..]
Beetje wat dingen geleend van LolaMaar klinkt wel ok.
Ik snap ranja wel hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lola van The Kinks bedoel je? Dat hoor ik er niet echt in.
Ik had zelf Paris gevonden, die vind ik toch leuker dan deze.quote:
bepaalde zanglijntjes deden me daar direct aan denkenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lola van The Kinks bedoel je? Dat hoor ik er niet echt in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |