Oke, welk stukje?quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zal bijten.
Ik wil graag jouw vleesch aanschouwen
niet zien dat dit een man isquote:
Pijnlijkquote:
mind Piquote:
En ik deed dat terug, 2x zelfs, nu 3 aangezien weer geen hoofdletterquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mind Pi
ik drukte je sarcasme de grond in. Omdat ik dat kan
Nee hoor stouterik.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En ik deed dat terug, 2x zelfs, nu 3 aangezien weer geen hoofdletter
Overal waar uiteindelijk dan weer 'te' voor staat is uiteindelijk ook straf.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee hoor stouterik.
Je kunt me niet straffen met de dingen die ik lekker vind.
Die zijn wel populairquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wat jouw lekkerste stukje is?
Misschien heb je wel heerlijke billen
Behalve tevredenquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Overal waar uiteindelijk dan weer 'te' voor staat is uiteindelijk ook straf.
* Moeraskat voorover bukt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ok, dan wil ik daar graag mee beginnen
Jij krijgt helemaal niks meerquote:
Mij kan je prima straffen met dingen die ik lekker vind..quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee hoor stouterik.
Je kunt me niet straffen met de dingen die ik lekker vind.
Heb alleen geen sinasappelsapquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mij kan je prima straffen met dingen die ik lekker vind..
Broodje hamburger, cola, vanille ijs met sinaasappelsap.. Vind het verschrikkelijk om dat te krijgen als ik een keertje straf heb
* Moeraskat panty naar beneden doet.quote:
Ik heb nog 3 slokken AA, zou dat ook werken?quote:
Maak me gek hoorquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
* Moeraskat panty naar beneden doet.
oke pic in je dm zometeen.quote:
Daar hebben we gewoon topics voor hoor in us en kpdquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
* Moeraskat panty naar beneden doet.
Maar 1 manier om daar achter te komenquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 slokken AA, zou dat ook werken?
Het is hier Sex sc. dus sst.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:35 schreef rival het volgende:
[..]
Daar hebben we gewoon topics voor hoor in us en kpd
Wat is een zon mongool?quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Scheelt dat het hier in tekst staat, lijk ik helemaal zon mongool
Oh wacht
in be4 pener grapje.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:35 schreef rival het volgende:
[..]
Daar hebben we gewoon topics voor hoor in us en kpd
Jij probeert het en als je niet dood neer valt ik ook?quote:
Ik ga niet met mijn arie in KPD.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:37 schreef rival het volgende:
[..]
Maar beeld zou het verhaal leuker maken!
Denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |