quote:Op zondag 18 mei 2014 11:10 schreef SittingDuck het volgende:
-Sweden post / Swiss (is volgens mij dezelfde namelijk)
-China post
-Hong Kong Post
-Singapore post
MY=malaysia postquote:Op zondag 18 mei 2014 11:13 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
http://www.17track.net/en/result/post.shtml?nums=RC003282977MY
Dit is toch niet Sweden hé?
Ah thanks. Anyways, still fucked.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:14 schreef rene90 het volgende:
[..]
[..]
MY=malaysia post
SE=Sweden (/Swiss) post
CN=China post
SG=Singapore post
HK=Hong Kong
Dank voor de tip.. maar dat is gewoon iemand die winst erop wil pakkenquote:Op zondag 18 mei 2014 11:05 schreef SittingDuck het volgende:
[..]
In de Tweakers thread nieuwe doogee dg350 te koop voor ¤114,95 in NL
Wellicht interessant.
Ik ook !quote:Op zondag 18 mei 2014 15:53 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dank voor de tip.. maar dat is gewoon iemand die winst erop wil pakken..
daarvan staan er op marktplaats genoeg die een DG350 aanbieden..
als ik dan echt die DG350 zou willen dan kan ik hem natuurlijk zelf wel bestellen voor 105$(=75 euro) ofzo
nee ik zoek gewoon iemand die hem voor de china prijs ofzo weg wil doen
En als je hem vergelijkt met de Acer S1? Vind de Moto g wel vrij klein.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:04 schreef Catch22- het volgende:
Moto g. Wel kleiner scherm, maar goede software.
Waarom post je t hier trouwens ?
Neefje heeft hem ter vervanging van zijn Nokia Lumia.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:04 schreef Michielos het volgende:
Vraag: een vriend van me was op zoek naar een chinese budget telefoon rond de 150 euro. Zou de INew v3 een goede telefoon voor hem zijn (vroeg hij zich zelf af overigens). Is dit een A merk of meer een B/C merk? Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Van wat ik er van heb begrepen is het een B-merk dat zichzelf met deze telefoon heeft overtroffen. Kijk op tweakers.net voor een topic over deze specifieke telefoon. Zelf heb ik er geen ervaring mee, maar ik denk dat het wel een goede keuze is. (ik heb er ook wel eens naar gekeken, maar vond hem steeds wat te duur)quote:Op zondag 18 mei 2014 20:04 schreef Michielos het volgende:
Vraag: een vriend van me was op zoek naar een chinese budget telefoon rond de 150 euro. Zou de INew v3 een goede telefoon voor hem zijn (vroeg hij zich zelf af overigens). Is dit een A merk of meer een B/C merk? Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Xiaomi Redmi 1s, al zijn de vertalingen nog wat gebrekkig omdat het een vrij nieuw toestel is.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:04 schreef Michielos het volgende:
Of de MTK Xiaomi RedRice. Prima phone en volledig NLquote:Op zondag 18 mei 2014 22:14 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Xiaomi Redmi 1s, al zijn de vertalingen nog wat gebrekkig omdat het een vrij nieuw toestel is.
Dus als je nu een goede Nederlandse versie wilt hebben wellicht een andere.
De MTK versie is toch wat minder dan de Snapdragon 400 versie. Qua batterij en qua prestaties. Voor dezelfde prijs zou ik toch de nieuwere halen, ook al is de mutilanguage rom nog niet helemaal af.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:07 schreef SittingDuck het volgende:
[..]
Of de MTK Xiaomi RedRice. Prima phone en volledig NL
Gewoon kopen bij een van de grote Chinese webshops en betalen met paypal. Dan heb je kopersgarantie.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:39 schreef Roel20 het volgende:
Na advies van mod zet ik deze ook maar hier
Beste DIG!
Sinds kort ben ik in de ban van chinese telefoons.
De topics hierover op fok heb ik al gelezen.
Het staat al vast dat het de Xiaomi Mi2S wordt.
Ik wil dus graag zo'n telefoon kopen, maar ik ben nog een beetje terughoudend en twijfelachtig, omdat ik niet echt goed weet hoe het werkt. Het is (voor mij) toch wel een groot bedrag dat ik ineens overmaak.
Dus ik zou heel graag een beetje hulp krijgen van iemand die hier al ervaring mee heeft.
Ik zie het zo voor me dat ik we beide in de op zoek gaan naar de beste deal met de beste verkoper.
Overleggend via skype of een online chat of dergelijke.
Bij mekaar hoeft het niet langer dan 20 -30 minuten te duren lijkt me.
Wel even voor de duidelijkheid, er staat niets tegenover. Behalve mijn oneindige dankbaarheid.
Ja, als je een keer in Woerden bent kan je een kratje bier krijgen ofzo. Of een flesje wijn.
Ben je geïnteresseerd om me te helpen, stuur dan een pm
quote:Op maandag 19 mei 2014 00:39 schreef Roel20 het volgende:
Na advies van mod zet ik deze ook maar hier
Beste DIG!
Sinds kort ben ik in de ban van chinese telefoons.
De topics hierover op fok heb ik al gelezen.
Het staat al vast dat het de Xiaomi Mi2S wordt.
Ik wil dus graag zo'n telefoon kopen, maar ik ben nog een beetje terughoudend en twijfelachtig, omdat ik niet echt goed weet hoe het werkt. Het is (voor mij) toch wel een groot bedrag dat ik ineens overmaak.
Dus ik zou heel graag een beetje hulp krijgen van iemand die hier al ervaring mee heeft.
Ik zie het zo voor me dat ik we beide in de op zoek gaan naar de beste deal met de beste verkoper.
Overleggend via skype of een online chat of dergelijke.
Bij mekaar hoeft het niet langer dan 20 -30 minuten te duren lijkt me.
Wel even voor de duidelijkheid, er staat niets tegenover. Behalve mijn oneindige dankbaarheid.
Ja, als je een keer in Woerden bent kan je een kratje bier krijgen ofzo. Of een flesje wijn.
Ben je geïnteresseerd om me te helpen, stuur dan een pm
Wat hij zegt.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:54 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Gewoon kopen bij een van de grote Chinese webshops en betalen met paypal. Dan heb je kopersgarantie.
Chinese webshops: dx.com, focalprice.com, banggood.com, 1949deal.com, antelife.com, geekbuying.com, etc. Daar de goedkoopste zoeken en klaar.
Aliexpress is geen webshop maar een marktplaats met allerlei aanbieders. Je moet dus goed kijken naar of de prijs niet 'te' goedkoop is en of de aanbieding voldoende feedback heeft.quote:Op maandag 19 mei 2014 01:34 schreef Roel20 het volgende:
Okey bedankt voor jullie reacties!
Ik kon het toch niet loslaten en ben alsnog zelf ff gaan door zoeken
Dus mijn oog is gevallen op deze:
http://www.aliexpress.com(...)32GB/1865048107.html
De 32 gb versie.
32gb is eigenlijk veel te veel voor mij, maar het gaat mij om die 13mp camera ;P
Wat is jullie mening van deze advertentie?
Hij wordt elders op de site ook aangeboden maar voor rond de 300 dollar dan...
Beide lijken me legit. Hou er wel rekening mee dat het Aliexpress blijft, naar mijn mening best een onnodig risico. Je hebt sowieso creditcard nodig daarvoor trouwens.quote:Op maandag 19 mei 2014 01:47 schreef Roel20 het volgende:
Okey!
Dan kijk ik even verder naar iemand met betere feedback.
thnx!
-edit:
Graag zou ik jullie meningen willen over deze:
http://www.aliexpress.com(...)oid-4/709499809.html
of
http://www.aliexpress.com(...)Light/895339887.html
Omdat? Bescherming is daar prima voor elkaar. Zeker gezien de sellers die hij linkt is er niets te vrezen. Daarnaast bied een CC vaak nog extra verzekering/bescherming.quote:Op maandag 19 mei 2014 02:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Beide lijken me legit. Hou er wel rekening mee dat het Aliexpress blijft, naar mijn mening best een onnodig risico.Je hebt sowieso creditcard nodig daarvoor trouwens.
Ook een prima optie om te kopen natuurlijk.quote:
Omdat je net zoals bij marktplaats/ebay toch nog een "risico" neemt, hoe klein dan ook. Een bedrijf van Banggood is veel meer betrouwbare feedback over te vinden dan 98% goede feedback met 99% van de comments: EXCELLENT!quote:Op maandag 19 mei 2014 08:37 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Omdat? Bescherming is daar prima voor elkaar. Zeker gezien de sellers die hij linkt is er niets te vrezen. Daarnaast bied een CC vaak nog extra verzekering/bescherming.
[..]
Ook een prima optie om te kopen natuurlijk.
Bij beiden Ugood en Banggood ervaring met aftersales en dat is bij de shops om het even geregeld. Snelle reacties en geen gezeur (vervangen ipv reparatie).
quote:Op maandag 19 mei 2014 06:36 schreef Mehari het volgende:
Staar je niet blind op die megapixels.
Beter een goede 4MP dan een slechte 13MP.
Ik heb net een chinese telefoon aan een zwager van me gegeven met 5MP camera waarvan de camera foto's maakt die je gewoon in je vakantie album kan zetten.
En ik gebruik normaal een SLR.
Het mooiste is als je ergens full-size voorbeelden kan vinden.
quote:Op maandag 19 mei 2014 02:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Since I have both devices, i could state that there is no actual difference. You simply cannot tell... It all comes down to environmental issues. The lighting, the position, the shooter ofc ;-) I think those extra money just buy you more space. The rest is almost same... Bear in mind also that from my experience the 8MP one targets and zooms much faster!
Okey bedankt voor alle feedback en tips!quote:Op maandag 19 mei 2014 10:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Omdat je net zoals bij marktplaats/ebay toch nog een "risico" neemt, hoe klein dan ook. Een bedrijf van Banggood is veel meer betrouwbare feedback over te vinden dan 98% goede feedback met 99% van de comments: EXCELLENT!
Het voelt voor mij in ieder geval iets vertrouwder.
Maakt niet gigantisch veel uit volgens mij, maar ik zou lekker paypal doen. Gemakkelijk bij te houden, lekker lang om een dispuut te openen mocht er iets mis gaan. En als er tegoed op staat gaat het er direct af, ik weet niet hoe dit met credit card is.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:01 schreef Roel20 het volgende:
Okey nog 1 keer zeuren![]()
Wat is beter:
creditcard of paypal
ik heb het beide namelijk...
Credit card aan paypal koppelen. Met paypal betalen voor de makkelijke kopersbescherming. Wel de wisselkoers van je creditcard pakken op paypal, niet de wisselkoers van paypal zelf.quote:
Dit. Dubbele bescherming. Als de kopersbescherming van PayPal niet soelaas biedt, dan kun je nog altijd je CC-maatschappij aan de mouw trekken.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:34 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Credit card aan paypal koppelen. Met paypal betalen voor de makkelijke kopersbescherming. Wel de wisselkoers van je creditcard pakken op paypal, niet de wisselkoers van paypal zelf.
Hopelijk morgen of overmorgen binnenquote:Op maandag 19 mei 2014 21:41 schreef Brecht35 het volgende:
Ik heb het echt gehad. Als ik woensdag geen verandering in de tracking zie, open ik een Paypal zaak.
Lijkt me echt koud kunstje om m'n gelijk te bewijzen, de tracking toont duidelijk dat het pakje België nooit bereikt heeft.
Ik ben er inmiddels heilig van overtuigd dat Back Orders gewoon niet verstuurd worden.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:18 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hopelijk morgen of overmorgen binnen
Wat bedoel je nou eigenlijk met Back Ordersquote:Op maandag 19 mei 2014 22:35 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels heilig van overtuigd dat Back Orders gewoon niet verstuurd worden.
Je had toch een werkende traceercode? Dan is het toch verzonden?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:35 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels heilig van overtuigd dat Back Orders gewoon niet verstuurd worden.
Annuleren, uithuilen en opnieuw beginnen.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:35 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Wanneer je item niet op stock is, dan staat er back order(wordt dan later verzonden).quote:Op maandag 19 mei 2014 22:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou eigenlijk met Back Orders
Bij mij 3 werkdagenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:03 schreef Hojdhopper het volgende:
Hoe lang duurde het bij jullie voordat een order bij Pandawill werd verzonden? Ik vind het maar lang duren...
Thanks, ik kijk het nog even aan. Goed om te weten in ieder geval.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:55 schreef relativity het volgende:
[..]
Bij mij 3 werkdagen
Vraag het anders aan de support?
Mijn g4s is verstuurdnu alleen nog een goede rom vinden
Jammer dat er niet zo veel ontwikkeld wordt als bij reguliere merken...
FHD en 5 inch op zo'n accu is gewoon niet te doen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:32 schreef dud0r het volgende:
http://www.banggood.com/A(...)51.html?currency=USD
Qua specs en prijs is dit ook geen slecht ding. Beetje jammer van die 2100mAh accu. Maar verder een leuk ding als ik het zo zie.
Waarschijnlijk gaat m'n neefje 'm aanschaffen dus kan ik 'm wel eens gaan proberen bij hem
Meteen de Xiaomi powerbank erbij bestellen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:10 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
FHD en 5 inch op zo'n accu is gewoon niet te doen.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:20 schreef dekilo het volgende:
Gisteren de Xiaomi Mi3 aangeschaft via banggood.
Ik ben benieuwd!
Donderdag besteld en nog niks.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:03 schreef Hojdhopper het volgende:
Hoe lang duurde het bij jullie voordat een order bij Pandawill werd verzonden? Ik vind het maar lang duren...
Joa die heb ik ook erbij besteldquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:57 schreef Dromer het volgende:
[..]
Meteen de Xiaomi powerbank erbij bestellen.
Jawel het formaat van de fotoquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:23 schreef Catch22- het volgende:
Heeft ook geen nut. Je kan hoogstens op megapixels selecteren, maar dat zegt geen flikker.
jij hebt het ook bij geekbuying vandaan? Er is namelijk te lezen dat geekbuying eerst een andere toko wat die ook al aan het rotzooien was.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:40 schreef shiznuts het volgende:
Heb toen de MINIX X5 daar gehaald.
Wel belastingtoeslag omdat ze niet geluisterd hadden naar m'n instructies, maar verder wel ok.
Overigens... ook de beste store gaat weleens in de fout en zij hebben er ook niks aan als ze het opsturen en de postdiensten de boel opkloten. Jij via PayPal je geld terug en zij product kwijt.
Geduld man.... ze reageren heus wel.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:23 schreef Brecht35 het volgende:
BG reageert maar niet in de Paypal zaak, is claimen zonder een reactie van de verkoper een goede zaak? De tracking bewijst mijn gelijk..
Niet reageren is een goede zaak want in voordeel van jou als koperquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:23 schreef Brecht35 het volgende:
BG reageert maar niet in de Paypal zaak, is claimen zonder een reactie van de verkoper een goede zaak? De tracking bewijst mijn gelijk..
Hierop zal je het eerste stuk lopen bij een China phone. Wat je het beste kan doen is gewoon even kijken voor foto's gemaakt met de dg350 en kijken of dat acceptabel is voor jequote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:14 schreef Jayyzz het volgende:
Goede camera (Een van de belangrijkste punten voor mij, was het grootste punt waarom ik de Sony had gekocht 3 jaar geleden )
quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:01 schreef shiznuts het volgende:
GPS werkt prima:
[ afbeelding ]
Heeft alleen geen kompasfunctie!
Verder ook meteen wat foto's geknipt nu ik toch buiten was ermee...SPOILER: FEAUTEAUSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Het probleem is dus dat ik haast geen foto's kan vinden :c. Ik heb een paar foto's gezien op dit forum van 1 gebruiker, en die zagen er best goed uit, maar dan hoor ik hier en daar van andere mensen dat hun foto's er lang niet zo mooi uitzien ed. Dus daarom wou ik horen wat jullie allemaal te zeggen hebbenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:16 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hierop zal je het eerste stuk lopen bij een China phone. Wat je het beste kan doen is gewoon even kijken voor foto's gemaakt met de dg350 en kijken of dat acceptabel is voor je
Dat lijken mij prima kiekjes in ieder geval. Ik weet niet wat je normaal fotografeert?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:21 schreef Jayyzz het volgende:
[..]
Het probleem is dus dat ik haast geen foto's kan vinden :c. Ik heb een paar foto's gezien op dit forum van 1 gebruiker, en die zagen er best goed uit, maar dan hoor ik hier en daar van andere mensen dat hun foto's er lang niet zo mooi uitzien ed. Dus daarom wou ik horen wat jullie allemaal te zeggen hebben.
edit.
Op shiznuts: Deze foto's inderdaad
Vond ik ook al. Ik fotografeer meestal landschappen (Zonsondergang, grote velden , in het buitenland bergen ed.) Voor de rest gewoon standaard familie foto's. Een goede kwaliteit foto's in nacht zou helemaal geweldig zijn, maar dat kan ik eigenlijk niet echt verwachten van een camera van een telefoon.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:25 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat lijken mij prima kiekjes in ieder geval. Ik weet niet wat je normaal fotografeert?
Haha, is het zo erg ja :p?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:34 schreef shiznuts het volgende:
Voor 100 euro? Een aantal krasloten kopen en hopen dat je genoeg wint om een nieuwe top-of-the-line Sony te halen.
Hmm, ok. De camera buiten schouw gelaten, is dit een goede om te nemen? Of hebben jullie nog andere suggesties?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:47 schreef shiznuts het volgende:
Verder niet veel beter of slechter dan camera's die men in andere MediaTek-smartphones mikt. Moet je eerder de duurdere Snapdragon phones hebben gok ik.
Zelf heb ik altijd een Panasonic Lumix LX-7 premium compact camera met me mee, omdat ik weet dat een telefoon alleen voor 'geinige kiekjes' is.
Ziet er inderdaad heel goed uit. Maar zit wel een beetje aan de dure kant voor mij (130 euro, en dan nog eventueel kans op douane... Kleine kans, maar moet rekening mee gehouden wordenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:59 schreef shiznuts het volgende:
De DG350 doet eigenlijk weinig fout. Als het design je kan bevallen is het een mooi ding. Best aardig gebouwd, voelt soepeltjes aan in het navigeren e.d., scherm is mooi. Voor dat geld krijg je nog best veel.
Heb vandaag in de Dino-nieuwsbrief ook een G4S+ gelinkt gekregen voor < 180 USD, is in principe ook een leuke deal: http://www.dinodirect.com(...)-16gb-p42155360.html . Haast te goed om waar te zijn zelfs.Die van mij was 20 USD duurder (meer eigenlijk, douanetoeslag).
Mijn neefje heeft hem en is er zeer tevreden over.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:09 schreef Jayyzz het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad heel goed uit. Maar zit wel een beetje aan de dure kant voor mij (130 euro, en dan nog eventueel kans op douane... Kleine kans, maar moet rekening mee gehouden worden) Ik houd hem zeker in mijn achterhoofd, even kijken hoe hoog mijn loon uitvalt
.
Voor de rest nog suggesties?
Edit.
Kijkend in die prijsklasse viel mij ook de Inew V3 op. Vind ik een supermooie telefoon, en hoor daar ook hele goede geluiden over. Enige nadeel is de kleine batterij (1830 mah). Wat vinden jullie van deze telefoon?
Waarvoor wil je de handleiding gebruiken dan?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:02 schreef quirigua het volgende:
Beste Fokkers,
Ik heb een DOOGEE 100 COLLO gekregen, MAAR er zit geen handleiding bij![]()
Iemand die weet waar die te down loaden is ? En dan niet in het chinees of arabies
Als je hem snel nodig hebt zou ik ook eventjes kijken op marktplaats/tweakers. Wie weet dat iemand van zijn toestel af wilt. Dan betaal je vaak iets minder dan de nieuwprijs, maar heb je zekerheid over de werking/de levertijd.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:09 schreef Jayyzz het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad heel goed uit. Maar zit wel een beetje aan de dure kant voor mij (130 euro, en dan nog eventueel kans op douane... Kleine kans, maar moet rekening mee gehouden worden) Ik houd hem zeker in mijn achterhoofd, even kijken hoe hoog mijn loon uitvalt
.
Voor de rest nog suggesties?
Edit.
Kijkend in die prijsklasse viel mij ook de Inew V3 op. Vind ik een supermooie telefoon, en hoor daar ook hele goede geluiden over. Enige nadeel is de kleine batterij (1830 mah). Wat vinden jullie van deze telefoon?
Thnx Downstar. Ik d8 dat nalezen makkelijker is dan priegelen met al die kleine toetsjes en swipen op dat kleine scherm (daar staat wel wat).quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:45 schreef Downstar het volgende:
[..]
Waarvoor wil je de handleiding gebruiken dan?
zal (indien uberhaupt beschikbaar) niet veel dingen instaan anders dan specificaties
en waar welk knopje voor dient..
Wat begrijp je momenteel niet? misschien dat wij je verder kunnen helpen?
Prima..quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:22 schreef quirigua het volgende:
[..]
Thnx Downstar. Ik d8 dat nalezen makkelijker is dan priegelen met al die kleine toetsjes en swipen op dat kleine scherm (daar staat wel wat).
Maar nu net heb ik op de site van Doogee videos gevonden die t "allemaal" uitleggen, haha.
Anyhow, ik ben nieuw met smsart phones (bijna de laatste; yes, ik ben n it noob ) en zal t wel leren. Ik kom nog wel om hulp en advies, thnx.
Vaag dat je problemen hebt met BG ,hoor er hier weinig klachten over ...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:45 schreef Brecht35 het volgende:
Ik wacht tot zondag, als BG dan nog niet gereageerd heeft, claim ik. Wachten heeft echt geen zin meer, ik ben er rotsvast van overtuigd dat ze m'n gsm kwijt zijn.
Ja, via mail reageren ze wel. Vriendelijk vragen om te wachten is in mijn geval niet meer aan de orde imo.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:04 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Vaag dat je problemen hebt met BG ,hoor er hier weinig klachten over ...
Bij mij reageren ze altijd binnen 48 uur via de mail .
Heb je de live chat geprobeert???
Het standaard chinezen gelul "wacht aub nog een paar daagjes"quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:16 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Ja, via mail reageren ze wel. Vriendelijk vragen om te wachten is in mijn geval niet meer aan de orde imo.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |