Kijk anders een op NL sites die deze gsm's verkopen of marktplaatsquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:00 schreef quirigua het volgende:
iemand hier (in NL) een chinese smartphone te koop ?
nieuwe ? of spaarzaam gebruikte ?
ben geinteresseerd
Zou persoonlijk eerder van iemand hier op het forum kopen dan een klaproos op één van die sites.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:30 schreef SittingDuck het volgende:
[..]
Kijk anders een op NL sites die deze gsm's verkopen of marktplaats
reeds eerder gedaan, zit erg weinig tussen, NL importeurs idem,quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:30 schreef SittingDuck het volgende:
[..]
Kijk anders een op NL sites die deze gsm's verkopen of marktplaats
Als volgende week de tracking niet veranderd is, dan open ik een Paypal zaak.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hoe ver ben jij?
*Posing*
2014-05-16 09:27, NETHERLANDSNETHERLANDS, Arrival at inward office of exchange
*Posing mode off*
Kom je nu mee! Ik heb er hier vorige week mee zitten leuren, maar niemand hapte. Heb hem dus maar voor 60 piek van de hand gedaan elders.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:00 schreef Downstar het volgende:
Mocht iemand al beu zijn van zijn Doogee DG350 dan ben ik wel geïnteresseerd ook
nouja ik heb een Neo n002 nog..quote:Op zondag 18 mei 2014 00:09 schreef Dromer het volgende:
[..]
Kom je nu mee! Ik heb er hier vorige week mee zitten leuren, maar niemand hapte. Heb hem dus maar voor 60 piek van de hand gedaan elders.
Vandaag overigens bíjna die Beidou hot pepper besteld, maar vind 'm toch wat te dik. Voor 65 euro te krijgen via aliexpress. (verkoper met 3 diamantjes)
Niet duidelijk genoeg dan, had hem ook wel gewild.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:09 schreef Dromer het volgende:
[..]
Kom je nu mee! Ik heb er hier vorige week mee zitten leuren, maar niemand hapte. Heb hem dus maar voor 60 piek van de hand gedaan elders.
Vandaag overigens bíjna die Beidou hot pepper besteld, maar vind 'm toch wat te dik. Voor 65 euro te krijgen via aliexpress. (verkoper met 3 diamantjes)
Nou.. die Brammetje zocht er één en toen heb ik gemeld dat de mijne weg mocht, en die Quirigua of zo reageerde toen weer daarop en daar heb ik ook weer op gereageerd, maar het heeft toen allemaal niet mogen baten.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:13 schreef Miniem het volgende:
[..]
Niet duidelijk genoeg dan, had hem ook wel gewild.
Nouja het is een leuke upgrade voor mensen zoals mijd ienog met een Neo n002 rondlopen bijv.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:14 schreef Dromer het volgende:
Wel opvallend dat 'iedereen' hem wel goed vindt voor de prijs, maar hem wel wegdoet na een tijdje.
Een niet echt spannende telefoon misschien...geen wow-factor.
[..]
Nou.. die Brammetje zocht er één en toen heb ik gemeld dat de mijne weg mocht, en die Quirigua of zo reageerde toen weer daarop en daar heb ik ook weer op gereageerd, maar het heeft toen allemaal niet mogen baten.
Nee? Je kan gewoon tracken en als hij in NL is hem om laten zetten naar een 3s code. Best prima geregeld vind ikquote:Op zondag 18 mei 2014 10:04 schreef Mehari het volgende:
Jammer is ook dat Nederland een zwart gat is op het gebied van internationale package tracking.
Ik gok erop dat ik Sweden heb genomen. Ik heb iig nergens gezien waar ik dat kon aanvinken..quote:Op zondag 18 mei 2014 09:31 schreef rene90 het volgende:
G4S hopelijk volgende week in huis, is in ieder geval sinds gister dispatched to overseas. Wel blij dat ik singapore post heb gepakt i.p.v. Sweden
Kan je aan je tracking zienquote:Op zondag 18 mei 2014 10:27 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Ik gok erop dat ik Sweden heb genomen. Ik heb iig nergens gezien waar ik dat kon aanvinken..
Ja, nederland is 1 van de weinige landen die niet door internationale tracking sites gevolgd kan worden.quote:Op zondag 18 mei 2014 10:08 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nee? Je kan gewoon tracken en als hij in NL is hem om laten zetten naar een 3s code. Best prima geregeld vind ik
In de Tweakers thread nieuwe doogee dg350 te koop voor ¤114,95 in NLquote:Op zondag 18 mei 2014 00:00 schreef Downstar het volgende:
Mocht iemand al beu zijn van zijn Doogee DG350 dan ben ik wel geïnteresseerd ook
quote:Op zondag 18 mei 2014 11:10 schreef SittingDuck het volgende:
-Sweden post / Swiss (is volgens mij dezelfde namelijk)
-China post
-Hong Kong Post
-Singapore post
MY=malaysia postquote:Op zondag 18 mei 2014 11:13 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
http://www.17track.net/en/result/post.shtml?nums=RC003282977MY
Dit is toch niet Sweden hé?
Ah thanks. Anyways, still fucked.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:14 schreef rene90 het volgende:
[..]
[..]
MY=malaysia post
SE=Sweden (/Swiss) post
CN=China post
SG=Singapore post
HK=Hong Kong
Dank voor de tip.. maar dat is gewoon iemand die winst erop wil pakkenquote:Op zondag 18 mei 2014 11:05 schreef SittingDuck het volgende:
[..]
In de Tweakers thread nieuwe doogee dg350 te koop voor ¤114,95 in NL
Wellicht interessant.
Ik ook !quote:Op zondag 18 mei 2014 15:53 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dank voor de tip.. maar dat is gewoon iemand die winst erop wil pakken..
daarvan staan er op marktplaats genoeg die een DG350 aanbieden..
als ik dan echt die DG350 zou willen dan kan ik hem natuurlijk zelf wel bestellen voor 105$(=75 euro) ofzo
nee ik zoek gewoon iemand die hem voor de china prijs ofzo weg wil doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |