SPOILER: LINKSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
Ik wilde Spirit Guard Udyr gebruiken alleen animaties van de skills werken niet en cooldown zijn ook gelijk verdwenenquote:Op donderdag 8 mei 2014 07:34 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Download Mk jogo. Heb je alle skins gratis en jungle timers.
Dat kan. Er zijn enkele skins die niet optimaal werken. Helaasquote:Op donderdag 8 mei 2014 16:38 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Ik wilde Spirit Guard Udyr gebruiken alleen animaties van de skills werken niet en cooldown zijn ook gelijk verdwenen
Alweer?quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:58 schreef blow... het volgende:
Ashes passive heeft een rework nodig imo.
Full AD nasus die roamt en stacks haalt in andere lanes? Grappig dat je dan toch nog carryen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:49 schreef Hermanna het volgende:
Ik wilde weer een x full AD Nasus gaan moest ik gelijk tegen een vladimir. Na 3x doodgegaan ging ik maar roamen en in andere lanes mn q stacken. Iedereen in mn team schreeuwt om een report, ban nasus. Uiteindelijk carry ik met 14/4.
[..]
Alweer?
Ashe heeft maar 1 ding nodig.. dat ze achteruit springt als ze W cast. GG, Ashe viable season 4.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:58 schreef blow... het volgende:
Ashes passive heeft een rework nodig imo.
stoere meidquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:57 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik leef onder m'n eigen regels.
Merkte het ook al. Neem je Headhunter Nidalee zie je geen speren. Dat maakt het wel lastigerquote:Op donderdag 8 mei 2014 16:39 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat kan. Er zijn enkele skins die niet optimaal werken. Helaas
je vond nida toch kut?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:22 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Merkte het ook al. Neem je Headhunter Nidalee zie je geen speren. Dat maakt het wel lastiger
Najah dat doe ik zowizo als het teveel wordt plust gewoon een report aan hun reet.. en die mensen vragen zich dan ook nog af waarom ze zovaak verliezen met zo`n attitude...quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:40 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Gewoon muten. Zelf doe ik het steeds vaker als er iemand gaat zeiken, ook al ben ik adc en is het mijn support die premade met alle anderen is. Vaak kun je dan gewoon lekker je potje spelen.
Reporten heeft geen zin meer want tribunal downquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:46 schreef Liandri het volgende:
[..]
Najah dat doe ik zowizo als het teveel wordt plust gewoon een report aan hun reet.. en die mensen vragen zich dan ook nog af waarom ze zovaak verliezen met zo`n attitude...
-----------
SKT wint dit toernooi voor OMG
Klinkt heel bekend..quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:42 schreef pl4kkie het volgende:
WTF, echt WTF
Er staat nog 1 enemy nexus turret up, winning we tf, gaan ze splitten en top en bot inhibs killen, dat duurt zo lang dat enemy team spawnt en ons aced. Daarna heeft ons team throw na throw elke keer werden ze out of position gepakt. jezus WTF
Ja, ik heb wel ff geraged in chat. Als we nou alleen maar die turret down hadden gehaald. Had onze fed twitch kunnen backdooren. Maar die vond zijn red buff belangrijker.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:18 schreef Liandri het volgende:
[..]
Klinkt heel bekend..
Of zover throwen en dat ze uiteindelijk nog backdoor kunnen winnen..
-------
Ik ga er van uit dat het nog wel geregistreerd wordt als je ge report wordt
dat is in bronze ook zoquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:22 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel ff geraged in chat. Als we nou alleen maar die turret down hadden gehaald. Had onze fed twitch kunnen backdooren. Maar die vond zijn red buff belangrijker.
Silver 5 is bronzequote:
ranked of normal?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:44 schreef pl4kkie het volgende:
16 minuten, we staan 7-21 achter. Kanker team
22 min surr, 13-30![]()
Rankedquote:
dat farmquote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:43 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ranked
Fizz was super slecht tegen nida. ik bleef volhouden tegen ons team, Geef nooit op. Dit is het resultaat
[ afbeelding ]
Als jij 15 kills van de 20 hebt ben je verkeerd bezig. Probeer kills af te staan aan je teammates.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:48 schreef Hermanna het volgende:
Jezus, kut matchmaking. Elk potje verlies ik nu door noob teammates. Fizz feed leblanc terwijl ik lekker ga met 15 van 20 kills. Of mensen die alleen gaan roamen en lekker de game throwen.
Kills van me eigen lane afstaanquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:58 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Als jij 15 kills van de 20 hebt ben je verkeerd bezig. Probeer kills af te staan aan je teammates.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:48 schreef Hermanna het volgende:
Jezus, kut matchmaking. Elk potje verlies ik nu door noob teammates. Fizz feed leblanc terwijl ik lekker ga met 15 van 20 kills. Of mensen die alleen gaan roamen en lekker de game throwen.
wat is er mis met een fiddle jungle?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:36 schreef Hermanna het volgende:
Nu weer een rengar die alleen maar farmt en in teamfights altijd als laatste komt en een jungler die fiddlesticks kiest.
Wel als die steeds zijn eigen ult cancelt en de gefed leblanc 1vs1 wil vechten en inplaats van zhonyas, lyandras als derde item gaat.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:46 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
wat is er mis met een fiddle jungle?![]()
Is in jou ogen geen meta champ of wel?
Nee gewoon ranked. Normal zijn tegenwoordig nog erger, laatste pot 2 premades ging vanaf 00:00 'touchdowns' scoren >_>. Maarja ik was even aan het ragen, gelukkig eindelijk wel weer een goed team gehad die oplet op de map, elkaar helpt etc.quote:
Een instabuy voor mij hoor. Als bot main moet ik hemquote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:33 schreef blow... het volgende:
Ik hoop zo dat braum super sterk wordt![]()
Niet dat ik m zelf wil spelen maar braum is volgens mij de nieuwe vriend van vayne, die kits zijn voor elkaar gemaakt
Wil hem ook graag, maar ik ga toch eerst mn 12k ip uitgeven aan rune pages.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:13 schreef iScrim het volgende:
[..]
Een instabuy voor mij hoor. Als bot main moet ik hem
lekker patsen met je 12 kquote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:46 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Wil hem ook graag, maar ik ga toch eerst mn 12k ip uitgeven aan rune pages.
Ha, ik heb al lekker 5 volle rune pagesquote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:46 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Wil hem ook graag, maar ik ga toch eerst mn 12k ip uitgeven aan rune pages.
ik heb runes voor 7 a 8 pages maar heb maar 2 pages om ze op te plakkenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:18 schreef iScrim het volgende:
[..]
Ha, ik heb al lekker 5 volle rune pages![]()
Helaas hier alleen maar 4,5 k IP
http://euw.leagueoflegend(...)ne-pages-price-one-0quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:20 schreef blow... het volgende:
[..]
ik heb runes voor 7 a 8 pages maar heb maar 2 pages om ze op te plakken
Daar hebben we het dus over....quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:28 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
http://euw.leagueoflegend(...)ne-pages-price-one-0
Ohh xDquote:
begin in een custom game met warwick of amumu. Probeer gewoon veel te farmen en niet al te veel te basen,quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:24 schreef Liandri het volgende:
Ik wil eigenlijk leren junglen.. maar ik heb geen flauw idee waar ik zou moeten beginnen en hoe of wat..
het is de makkelijkste rolquote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:24 schreef Liandri het volgende:
Ik wil eigenlijk leren junglen.. maar ik heb geen flauw idee waar ik zou moeten beginnen en hoe of wat..
zal eet als ik thuis ben is voor gaan zitten..quote:
Misschien in bronze, beetje creeps killen en soms ganken. Maar raad eens: een fatsoenlijke jungler:quote:
armor jellows en offensive red. Dus mpen ad or hybrid pen. Geen armpen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:33 schreef Liandri het volgende:
[..]
zal eet als ik thuis ben is voor gaan zitten..
Zijn er nog standaard runes? Ik heb atm vooral adc en sup runes
dit weet ik allemaal al, maar ik vind de taken van alle andere lanes nog moeilijker dus is jungle het makkelijkstquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:14 schreef PSYCHEV het volgende:
[..]
Misschien in bronze, beetje creeps killen en soms ganken. Maar raad eens: een fatsoenlijke jungler:
- Timed baron/dragon
- Weet wanneer je moet ganken en wanneer niet
- Timed buffs
- Probeert de andere jungler te outjunglen (timen waar ze zijn, daarop reageren)
- Maakt calls voor het team (bijv: jungler top? 4 man drag.)
- WARDEN
- Alle lanes in de gaten houden, ook als je eigen lanes pushed zijn; vooral bot.
En ik vergeet vast nog wat dingen. Misschien is in jouw elo junglen een makkie, maar een fatsoenlijke jungler doet véél meer dan een laner. Het enige wat makkelijker is, is dat je niet goed hoeft te zijn in last hitten (minus smiten)
lmao, je kunt dus niet last hitten? okquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:20 schreef wuuht het volgende:
[..]
dit weet ik allemaal al, maar ik vind de taken van alle andere lanes nog moeilijker dus is jungle het makkelijkst
het enige wat je als toplaner moet doen is farmen. Mid is farmen tot je je ult hebt. Als jeu ult heft push je de wave en roam je bot of top. Adc is alleen farmen. Support is niet farmen maar de enemy pressuren en zonen, en warden. Voor alle lane geldt : harras en pak elke kill die je krijgen kunt als de enemy een fout maakt.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:20 schreef wuuht het volgende:
[..]
dit weet ik allemaal al, maar ik vind de taken van alle andere lanes nog moeilijker dus is jungle het makkelijkst
at is er zo sterk aan dan? Hij was een tijdje wel ok toen de feral flare nog meer was dan een troll item / reden on wriggles te kopen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:21 schreef iScrim het volgende:
Nocturne is zo OP man!
Alle games positieve score, maar helaas niet altijd kunnen carryen.
Top is wel meer dan alleen farmen, je moet ook proberen je tegenstander zo te harassen dat je je lane kan freezen. Waardoor hij zo min mogelijk cs krijgt en ook uitkijken dat je niet gegankt word. Opletten op counterjunglers zodat je dat door kan pingen naar je jungler en als je tp hebt op goede momenten kunnen teleporten naar bijv. mid of bot. etc. Maar je kan uiteindelijk elke lane wel zien als een farmlane.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:37 schreef blow... het volgende:
[..]
het enige wat je als toplaner moet doen is farmen. Mid is farmen tot je je ult hebt. Als jeu ult heft push je de wave en roam je bot of top. Adc is alleen farmen. Support is niet farmen maar de enemy pressuren en zonen, en warden. Voor alle lane geldt : harras en pak elke kill die je krijgen kunt als de enemy een fout maakt.
je moet altijd harassen. Top is gewoon 2 tanks die csen voor 8 jaar rn dan wachten tot teamfightsquote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:00 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Top is wel meer dan alleen farmen, je moet ook proberen je tegenstander zo te harassen dat je je lane kan freezen. Waardoor hij zo min mogelijk cs krijgt en ook uitkijken dat je niet gegankt word. Opletten op counterjunglers zodat je dat door kan pingen naar je jungler en als je tp hebt op goede momenten kunnen teleporten naar bijv. mid of bot. etc. Maar je kan uiteindelijk elke lane wel zien als een farmlane.
Je moet niet altijd Nasus spelenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:08 schreef blow... het volgende:
[..]
je moet altijd harassen. Top is gewoon 2 tanks die csen voor 8 jaar rn dan wachten tot teamfights
Download jungle timers. Dan moet je weten wat voor type jungle je speeltquote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:24 schreef Liandri het volgende:
Je kan flare met 15 min Max vol hebben. Het is nog steeds een heel goed item op junglersquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:39 schreef blow... het volgende:
[..]
at is er zo sterk aan dan? Hij was een tijdje wel ok toen de feral flare nog meer was dan een troll item / reden on wriggles te kopen.
op sommigen ja. Lee sin met feral flare was wel oke maar sinds laatst patch ga ik weervoor elder lizard > shitstone tiamat en armor pen + ad/cdrquote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:23 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Je kan flare met 15 min Max vol hebben. Het is nog steeds een heel goed item op junglers
Shitstonequote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:19 schreef blow... het volgende:
[..]
op sommigen ja. Lee sin met feral flare was wel oke maar sinds laatst patch ga ik weervoor elder lizard > shitstone tiamat en armor pen + ad/cdr
Waar is je defense?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:19 schreef blow... het volgende:
[..]
op sommigen ja. Lee sin met feral flare was wel oke maar sinds laatst patch ga ik weervoor elder lizard > shitstone tiamat en armor pen + ad/cdr
defensive stuff is pussy shitquote:
Je hebt geen armor/mr? Dat is nogal dom, vooral voor een jungler.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:40 schreef blow... het volgende:
[..]
defensive stuff is pussy shit
Nee meestal verkoop ik late mn spirit item. Vind tank lee gewoon minder fun.
Doe je dit ook als je achterloopt als team?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:40 schreef blow... het volgende:
[..]
defensive stuff is pussy shit
Nee meestal verkoop ik late mn spirit item. Vind tank lee gewoon minder fun.
dat koop ik alleen als ik achterligquote:Op zondag 11 mei 2014 00:40 schreef iScrim het volgende:
[..]
Je hebt geen armor/mr? Dat is nogal dom, vooral voor een jungler.
dan bouw ik wat nodig is/ wat leuk isquote:Op zondag 11 mei 2014 00:44 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Doe je dit ook als je achterloopt als team?
quote:Op zondag 11 mei 2014 17:25 schreef pl4kkie het volgende:
OMG is gewoon aan het throwen. C9 had beter in de finale kunnen staan
Sure. Ik heet Fruitcakesquote:Op zondag 11 mei 2014 18:07 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Iemand zin in een FOK!match?
Oh ik vroeg mij al af wie dat was. Had je al bijna verwijdert tot ik zag dat je in de fok groep stondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |