Omg je Lquote:Op maandag 12 mei 2014 18:27 schreef Skoap het volgende:
Lijstje
L: brie 60+ uit de oven met walnoten en een bak sla + dressing van olijfolie & azijn en kruiden
T: babybel
S: 45 zumba
D: wortels, braadworst en rauwkost salade
T: Turkse Yoghurt
ik moet echt eens gaan ontbijten.
Klinkt ook goedquote:Op maandag 12 mei 2014 19:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker Paksoi... goed idee morgen maar lekker roerbakken
Heb nog verse gember, rode pepers, koriander (zelluf gekweekt), trassie en alle andere kruiden en specerijen.
wat rijst met satesaus erbij en varkenshaas
Cake
O- 1 Broodje met kaas of worst of whatever en een kop koffiequote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:14 schreef PluisigNijntje het volgende:
Hoi Jelfrikandel, welkom.![]()
Misschien kun je beginnen met een lijstje posten van wat je zoal op een dag eet, en wat je wilt gaan veranderen. Ligt het echt puur aan het weekend of zou je doordeweeks ook meer je best moeten doen? En hoe zit het met sporten?
Waarom sla je eiwitten over? Spieren hebben die nodig om te groeien. Verder zijn vetten niet slecht, je eet alleen de verkeerde vetten.quote:
Spieren heb ik zeker genoegquote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Waarom sla je eiwitten over? Spieren hebben die nodig om te groeien. Verder zijn vetten niet slecht, je eet alleen de verkeerde vetten.
Je spieren hebben ook eiwitten nodig om te blijven bestaanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:27 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Spieren heb ik zeker genoegik hoef geen extra spieren, ik wil alleen wat lichter worden.
Wat raad je me aan om dat tegen te gaan? In welk product zitten eiwitten?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je spieren hebben ook eiwitten nodig om te blijven bestaan
Je spieren zijn je verbrandingsmotor. Als je ze te weinig eiwitten geeft, krijg je spierafbraak en ga je minder verbranden. Dan wordt afvallen steeds moeilijker.
Google is je vriendquote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:32 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Wat raad je me aan om dat tegen te gaan? In welk product zitten eiwitten?
(Ik ben trouwens melk vergeten bij L, 2bekers oid. Daar zitten ook eiwitten in geloof ik)
Hmm daar ga ik dan meer eens mee aan de slag, bedankt!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Google is je vriend
Maar goed:
Ei (duh), zuivel, vlees, vis, peulvruchten, noten (ook nog eens goede vetten!)... Noem maar op!
Die loveli noemtquote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:32 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Wat raad je me aan om dat tegen te gaan? In welk product zitten eiwitten?
(Ik ben trouwens melk vergeten bij L, 2bekers oid. Daar zitten ook eiwitten in geloof ik)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |