Kan de petticoats daar niet vinden, maar heb al besteld bij topvintagequote:
Saxayquote:Op zondag 11 mei 2014 11:01 schreef Chicolate het volgende:
Voor nu zit ik in een megazachte dierenonesie op de bank, wat uit een uitvinding voor zondagochtend.
Ah! Ik heb daar ook een rode vergelijkbare jurk gezien, vandaar!quote:Op zondag 11 mei 2014 11:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Kan de petticoats daar niet vinden, maar heb al besteld bij topvintage. Dinsdag oid komt ie binnen. Voor nu zit ik in een megazachte dierenonesie op de bank, wat uit een uitvinding voor zondagochtend
.
Ik zag de foto'squote:Op zondag 11 mei 2014 11:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Kan de petticoats daar niet vinden, maar heb al besteld bij topvintage. Dinsdag oid komt ie binnen. Voor nu zit ik in een megazachte dierenonesie op de bank, wat uit een uitvinding voor zondagochtend
.
Heb je er zelf ook al eens besteld? Voor ik losga op de 5-euro-jurkjes en het nep blijktquote:Op zondag 11 mei 2014 11:48 schreef An24 het volgende:
[..]
Ah! Ik heb daar ook een rode vergelijkbare jurk gezien, vandaar!
Verder: morning!
Ok, ik kreeg de tip van Freud, ook niet meer aannemen dusquote:Op zondag 11 mei 2014 18:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Heb je er zelf ook al eens besteld? Voor ik losga op de 5-euro-jurkjes en het nep blijkt. Online reviews zijn over het algemeen negatief (scam) op 1 dag per maand na, dan is alles opeens positief. En shipping is 25 dollar, niet gratis?
5 euro jurkjes lijken me van mindere kwaliteit/pasvorm, net als te el cheapo electronica. Pasvorm lijkt me het grootste probleem als ik de iele chinese modelletjes in die jurken zie.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Heb je er zelf ook al eens besteld? Voor ik losga op de 5-euro-jurkjes en het nep blijkt. Online reviews zijn over het algemeen negatief (scam) op 1 dag per maand na, dan is alles opeens positief. En shipping is 25 dollar, niet gratis?
Kijk even of hij echt goed ingesteld staatquote:Op zondag 11 mei 2014 19:38 schreef Probability het volgende:
[..]
ik heb fok gewoon toegestaan dus snap 't niet echt
Ik heb wat nodig voor een themafeestje, zo rond de 10 euro is eigenlijk wel het budget voor een jurkje dat na 1 avond richting de goede doelen bak gaatquote:Op zondag 11 mei 2014 20:00 schreef loveli het volgende:
[..]
5 euro jurkjes lijken me van mindere kwaliteit/pasvorm, net als te el cheapo electronica. Pasvorm lijkt me het grootste probleem als ik de iele chinese modelletjes in die jurken zie.
Soms is kringloop/2ehands winkeltje ook nog wel een optiequote:Op zondag 11 mei 2014 20:11 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb wat nodig voor een themafeestje, zo rond de 10 euro is eigenlijk wel het budget voor een jurkje dat na 1 avond richting de goede doelen bak gaat. Iemand nog tips waar ik wat kan vinden, wit kanten jurkje voor die prijs? Feestje is over 2 weken al en heb niets gevonden bij H&M/bonprix en consorten
heb hem nu maar uitgezet..quote:Op zondag 11 mei 2014 20:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Kijk even of hij echt goed ingesteld staat
Ik had vrijdagaaf chili gemaakt en voor het eerst komijn geroosterd voor ik het fijngemalen heb, het was zo vet lekker!! Zo bizar dat zo'n klein iets zoveelerschil maaktquote:Op zondag 11 mei 2014 17:50 schreef Skoap het volgende:
Lijstje
L: salade die over was van gisteren + feta
T: klein stukje speltbrood
T: 1 poffertje gestolen van Luc
T: 1 desperados
D: kidney bonen prut + kaas (smokey bones recept Jamie O.) en entrecote
kloptquote:Op zondag 11 mei 2014 21:45 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik had vrijdagaaf chili gemaakt en voor het eerst komijn geroosterd voor ik het fijngemalen heb, het was zo vet lekker!! Zo bizar dat zo'n klein iets zoveelerschil maakt
vlees an sichquote:Op zondag 11 mei 2014 22:06 schreef Skoap het volgende:
[..]
klopt![]()
Ik heb dat ooit eens in een kookles geleerd
En Chili mmmmm
Volg dan de wodka hypequote:Op maandag 12 mei 2014 10:20 schreef loveli het volgende:
Lol. Zit me na weer een paar dagen vastzittende nek af te vragen of ik ook aan de yoga moet. Het staat me een beetje tegen om als een mak schaap de yoga-hype te volgen, maar als het helpt m'n nekklachten te voorkomen is dat een onzinargument.
Ik denk dat het ligt aan wat voor problemen je hebt: vast zittende wervels of vast zittende spieren. Bij die laatste helpt yoga wel. Voor de eerste laat ik me nog steeds kraken af en toequote:Op maandag 12 mei 2014 10:20 schreef loveli het volgende:
Lol. Zit me na weer een paar dagen vastzittende nek af te vragen of ik ook aan de yoga moet. Het staat me een beetje tegen om als een mak schaap de yoga-hype te volgen, maar als het helpt m'n nekklachten te voorkomen is dat een onzinargument.
Ok, nou bij mij is er een duidelijk verschil.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:58 schreef loveli het volgende:
Kip of ei? Als een wervel vastzit, ga ik steeds meer spanning op m'n nek zetten waardoor het ook niet beter wordt. Ontspanningsoefeningen doen zou ook een optie kunnen zijn, maar dat lijkt me helemaal saai
Bij mij werd het eerst heel veel slechter, maar na een half jaar yoga + een soort appunctuur met hele dikke naalden + iets aanpassen eetpatroon heb ik nu nauwelijks nog last.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:58 schreef loveli het volgende:
Kip of ei? Als een wervel vastzit, ga ik steeds meer spanning op m'n nek zetten waardoor het ook niet beter wordt. Ontspanningsoefeningen doen zou ook een optie kunnen zijn, maar dat lijkt me helemaal saai
Bij mij hetzelfde. Wordt ook niet beterquote:Op maandag 12 mei 2014 11:06 schreef loveli het volgende:
Bij mij is dat verschil er ook hoor, ik hoop alleen nog een keer de formule te vinden dat ik het helemaal kan voorkomen.
Hoe is dit te verklaren? Als ik achter m'n rug m'n handen elkaar laat raken, een arm onderlangs een een bovenlangs, kan ik dat wel als ik rechts bovenlangs doe en links niet. Ouderdom en vastgeroest zitten, dacht ik. Maar m'n elastieken neefjes en nichtjes onder de 10 hebben precies hetzelfde. Allemaal rechtshandig. Is dat nog symmetrisch te yoga-en?
Ik kan hem beide kanten yoga-loos, maar links gaat makkelijker. Maar ben dan ook een leftyquote:Op maandag 12 mei 2014 11:06 schreef loveli het volgende:
Bij mij is dat verschil er ook hoor, ik hoop alleen nog een keer de formule te vinden dat ik het helemaal kan voorkomen.
Hoe is dit te verklaren? Als ik achter m'n rug m'n handen elkaar laat raken, een arm onderlangs een een bovenlangs, kan ik dat wel als ik rechts bovenlangs doe en links niet. Ouderdom en vastgeroest zitten, dacht ik. Maar m'n elastieken neefjes en nichtjes onder de 10 hebben precies hetzelfde. Allemaal rechtshandig. Is dat nog symmetrisch te yoga-en?
Ik vind dat ook lastig. Ik kan ze (natuurlijk) beiden even ver. Mijn probleem zit hem in het verschil aan kracht. Links is veel zwakker. Met yoga doe ik dan ook veel poses op links langer dan recht, in de hoop dat ik meer balans krijg. Dat gebeurt, maar heel langzaam. In yoga moet je door die ongemakkelijkheid heen ademen. Het is niet alleen de houding aannemen.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:06 schreef loveli het volgende:
We doen deze ook bij cooling down van bootcamp. Zijn maar een paar mannen die het kunnen. Dus...je bent heeeeel normaalquote:Op maandag 12 mei 2014 11:25 schreef kanovinnie het volgende:
Ik kan het aan beide kanten niet. Links bovenlangs nog minder dan rechts.
Dat is normaal. Bijna geen mens is symmetrisch. Met één kant kan ik een spagaat en met het ander alleen als ik heel veel oefen. Dat armding wat jij beschrijft; idem dito.quote:Op maandag 12 mei 2014 11:06 schreef loveli het volgende:
Geen probleem en ook linksquote:Op maandag 12 mei 2014 11:13 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik kan hem beide kanten yoga-loos, maar links gaat makkelijker. Maar ben dan ook een lefty
Wellicht verklaarbaar omdat linkshandigen zich regelmatig aan moeten passen in de grote boze rechtshandige wereld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |