Heb de bijna 30-strugglesquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:54 schreef An24 het volgende:
[..]
Hmmmm klinkt nog niet helemaal als happy happy joy joy. Ik hoop dat dit wel snel komt, heb je verdiend!
Hier een beetje dubbel. Het gaat slecht met schoonpa, die zit nu in zijn "uitstel chemo". Zelf verwacht hij er over 1 of 2 jaar niet meer te zijn. Erg kut dus. Maar hij wil wel dat wij gelukkig zijn en ons helpen onze dromen waar te maken. Nu kunnen wij dus een jaar eerder dan verwacht ons droomhuisje zoeken. We gaan ons best doen zodat schoonpa het nog mee krijgt
Mijn oma zat laatst ook al onsubtiel te hinten dat ze 10 achterkleinkinderen niet genoeg vind, dat ik naar eens op moet schietenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:08 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Heb de bijna 30-struggles
En moeders/oma's/tante's/zussen die zeuren over wanneer ik nou eens aan de meid geraak.
Smooth talker!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:18 schreef kanovinnie het volgende:
Als GB is wie ik denk dat het is, is het helemaal geen straf om met haar naar Porto te moeten
Ik heb al eens een ontbijtje met haar gegeten.quote:
Zaten er ook beschuitjes bij dat ontbijt!?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb al eens een ontbijtje met haar gegeten.![]()
We zaten toevallig in hetzelfde hotel
Weet ik niet meerquote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zaten er ook beschuitjes bij dat ontbijt!?
Haha, dat is wel toevallig GB! Ik vloog vanaf Brussel.. Zou wel erg toevallig zijn als jullie in hetzelfde vliegtuig hebben gezeten:)quote:Op vrijdag 16 mei 2014 07:47 schreef Goodbye het volgende:
Ik was ook in Porto dit weekend, mc!Inderdaad heerlijk gegeten!
Pmquote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:53 schreef V1z0R het volgende:
Oeh! nog plannen, An of gewoon poosje vrij?
Ik ga zo even de gym induiken om te zien of ik de schouder los kan krijgen, had het slimme plan om zonder shirt in bed te gaan dus alles zit weer lekker vast.
Heb je een tennisbal? Kreeg ik als tip van mn fysioquote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:53 schreef V1z0R het volgende:
Ik ga zo even de gym induiken om te zien of ik de schouder los kan krijgen, had het slimme plan om zonder shirt in bed te gaan dus alles zit weer lekker vast.
Zit nu al weer lekker los maar zal 'm onthouden, thx!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:45 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Heb je een tennisbal? Kreeg ik als tip van mn fysioOp grond of tegen muur gebruiken om los te rollen.
Lijstje so far:
O: magere yoghurt met muesli
S: half uur hardlopen.
L: Tosti. Denk ik.
T: Appel.
D: ??? Uit eten.
En de extra T's: Bier.
Nu maar eens douchen, straks richting Den Bosch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |