Ja die is behoorlijk hongerig, maar ze ligt altijd onderop. Volgens mij vindt ze de warmte van haar broertjes wel fijn.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:53 schreef Murmeli het volgende:
Vreetzakkies!
Eet de zwarte ook genoeg? Ik zie hem een stuk minder dan die 2 andere
Ze heeft er niet veel moeite mee gehad om ze eruit te persen. Bij het eerste kitten mauwde ze 1x heel hard en kitten floepte er gewoon uit, en de anderen kwamen heel vlot daarna zonder problemen. Verder was ze ook heel rustig tijdens de bevalling.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:11 schreef Franknfurter het volgende:
Jeetje wat zijn ze gróót! Arme Zoë, die heeft het er niet makkelijk mee kunnen hebben. Maar wat zijn ze leuk
Nog geen nieuwe helaas, telkens als de kleintjes even alleen zijn en Zoë merkt dat ik een foto wil maken springt ze erbij in de doos en gaat voor ze liggen.quote:
geeft niks hoorquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:23 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Nog geen nieuwe helaas, telkens als de kleintjes even alleen zijn en Zoë merkt dat ik een foto wil maken springt ze erbij in de doos en gaat voor ze liggen.
Ws vind zoe t ff niet zo fijn als dr kleintjes telkens verlegd en opgepakt worden.... Dan gaan ze er namelijk vaak overheen, rondom of op liggen...quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:23 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Nog geen nieuwe helaas, telkens als de kleintjes even alleen zijn en Zoë merkt dat ik een foto wil maken springt ze erbij in de doos en gaat voor ze liggen.
Kleintjes worden niet zo vaak opgepakt, en als het wel gebeurd als Zoë erbij is dan maakt het haar niet veel uit. Ze begint zelfs te spinnen en mij kopjes te geven als ik de kittens aanraak. Ze is alleen overbezorgd wanneer ze niet bij ze in de doos ligt en er iemand bij komt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ws vind zoe t ff niet zo fijn als dr kleintjes telkens verlegd en opgepakt worden.... Dan gaan ze er namelijk vaak overheen, rondom of op liggen...
quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:40 schreef Wildervankstertje het volgende:
Buikjes weer vol en nu lekker samen slapenPaar minuten nadat ik deze foto maakte begon het zwarte kitten opeens uitgebreid te gapen, helaas te laat om er een foto van te maken haha zag er zo schattig uit.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:53 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Heel verschil vergeleken met onderstaande foto van 6 dagen geleden. Ze groeien zo snelVerheug me nu al erop dat ze over een paar weekjes door het huis beginnen te lopen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:15 schreef Wildervankstertje het volgende:
De oogjes van het rode kitten beginnen nu ook open te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |