Inderdaad, heb dit topic geopend over Zoë en haar kittens. Als mensen denken dat het nep is hoeven ze ook niet te reageren. Kan wel bewijzen gaan neerplaatsen hier over dat het niet nep is maar vind dat zelf niet nodig.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:33 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Of je gaat ergens anders trollen in plaats van in een topic waarvan je toch denkt dat het nep is.
Grijs brengt blijkbaar ongeluk hierquote:Op maandag 12 mei 2014 21:08 schreef Muck het volgende:
Die staartje
Die bolle buikjes
Die kleine piepjes
Sneu dat Grijs het niet gered heeft, maar zo gaat dat helaas weleens bij dieren. Deze week heb ik een aantal van mijn bejaarde ratten moeten begraven. Heel verdrietig, maar aan de andere kant is een van mijn dames duidelijk zwanger, dus wie weet open ik ook wel een topic met updates
Survival of the fittest. Je doet je best, meer kan je ook niet doen tochquote:Op maandag 12 mei 2014 21:10 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Grijs brengt blijkbaar ongeluk hierAantal dagen voordat Zoë is bevallen ging mijn grijze dwerghamster ook dood, die was net 1 jaar terwijl een hamster gemiddeld 2 tot 2,5 wordt.
Gelukkig gaat het met de andere 3 kittens wel goed, flink gegroeid en hebben bolle buikjes.
Net geprobeerd de zwarte op de foto te krijgen, ziet er nu zo grappig uit met 1 oog open en andere half open maar ze beweegt zoveel dat ik haar koppie niet in beeld kan krijgen.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:14 schreef DjinN het volgende:
[..]
Survival of the fittest. Je doet je best, meer kan je ook niet doen toch
Fijn dat de overlevende kittens zo goed groeien![]()
Bolle volgegeten buikjes!
Dat is hetquote:Op maandag 12 mei 2014 21:14 schreef DjinN het volgende:
[..]
Survival of the fittest. Je doet je best, meer kan je ook niet doen toch
Fijn dat de overlevende kittens zo goed groeien![]()
Bolle volgegeten buikjes!
Aaahhwquote:Op maandag 12 mei 2014 21:15 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Net geprobeerd de zwarte op de foto te krijgen, ziet er nu zo grappig uit met 1 oog open en andere half open maar ze beweegt zoveel dat ik haar koppie niet in beeld kan krijgen.
Nee, gisteravond was ie nog heel levendig en dronk goed. Het was ook geen magere kitten, net zo'n bol buikje als de andere 3. Wel kleiner maar hij was sinds de geboorte al veel kleiner. Maar wel net zo levendig en dronk ook goed. Dus maakte me geen zorgen. Kan zijn dat ie ziek geworden is, kittens van een paar dagen zijn helaas vatbaar voor virussen/infecties. Mijn vorige kat kreeg een nestje van 6 en daarvan overleefde juist de grootste het niet.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
maar had je niet eerder in de gaten dat grijsje het niet zo goed deed als de rest?
wij hebben wel eens en nestje gehad en daar was er ook 1 die zwakker was, ook een soort spierzwakte kon niet klauwen voor melk... nog geprobeert bij de voeden met flesje maar helaas... moeder heeft t toen zelf doodgebeten...te zwak..
Zal vandaag als Zoë aan het eten is even wat foto's maken. Als ze in de doos ligt lukt het niet echt goed want zodra ik met mijn telefoon in de buurt kom trekt ze de kittens heel dicht naar zich toe en legt haar pootjes erover.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:54 schreef sararaats het volgende:
Jammer van Grijsje.
Heb je nog foto's van de rooie? Hij lijkt echt op onze Frasier maar die heeft veel wit vanonder
En sommige kittens zijn nu eenmaal sneller dan andere, is bij mensenbeebjes ook zo
het is een goede mama voor de kittens, ze beschermt zequote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:20 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Zal vandaag als Zoë aan het eten is even wat foto's maken. Als ze in de doos ligt lukt het niet echt goed want zodra ik met mijn telefoon in de buurt kom trekt ze de kittens heel dicht naar zich toe en legt haar pootjes erover.
Inderdaad sommige kittens zijn overal wat sneller mee, zit soms ook met verbazing te kijken hoe snel ze door de doos kruipen als Zoë er niet bij ligt.
Heb al een baasje voor ze, hou er zelf 1 en er gaat 1 naar mijn nicht en 1 naar een oud-klasgenoot van me. Wel fijn dat ik weet waar ze naartoe gaan, kan ik ze zelf ook blijven zienquote:
amen to that.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:09 schreef Candaasje het volgende:
Ahw, wat sneu van Grijsje.
En laat de foto's maar gewoon staan hoor, wat mij betreft. Het zijn heel geen bloederige (e.d.) foto's, en ook ziekte/sterfte hoort bij het leven. Alleen maar hysterisch blij doen als er kittens geboren worden maar niet de andere zijde willen zien, dat zorgt er nu juist voor dat zoveel mensen zo graag een nestje willen meemaken en zonder over de (mogelijke) gevolgen voor kittens en/of moederpoes na te denken hun kat laten dekken.
En verder; wat een droppies
Ik vind er ook niks mis mee als er een ziek kitten te zien is. Wat ik veel erger vind is wat je vaak op facebook tegenkomt, dieren die zwaar mishandeld en/of ondervoed zijn, of dieren die op brute wijze afgemaakt zijn, zie weleens foto's van dode dieren waarbij het hele lijf kapot is, of dode dieren die ze uit het water hebben gevist met een zak stenen.. Als mensen dat afkeuren kan ik me voorstellen, is gewoon afschuwelijk om te zien.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:09 schreef Candaasje het volgende:
Ahw, wat sneu van Grijsje.
En laat de foto's maar gewoon staan hoor, wat mij betreft. Het zijn heel geen bloederige (e.d.) foto's, en ook ziekte/sterfte hoort bij het leven. Alleen maar hysterisch blij doen als er kittens geboren worden maar niet de andere zijde willen zien, dat zorgt er nu juist voor dat zoveel mensen zo graag een nestje willen meemaken en zonder over de (mogelijke) gevolgen voor kittens en/of moederpoes na te denken hun kat laten dekken.
En verder; wat een droppies
je ziet ze bijna groeien!!quote:
De rode is een echte klimmer, valt vaker maar toch probeert ie telkens weer om te gaan klimmen.quote:
het was eigenlijk buiten beeld maar ik zag hem nog naar beneden vallenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:40 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
De rode is een echte klimmer, valt vaker maar toch probeert ie telkens weer om te gaan klimmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |