Foto 27 maartquote:Op maandag 21 april 2014 10:18 schreef Wildervankstertje het volgende:
Bij deze even een eigen topic. Hier zal ik updates plaatsen over de zwangerschap, bevalling en kittens van Zoë. Nog steeds is ze niet bevallen en loopt weer vrolijk rond in huis, af en toe even spelen. Telkens erg aan het miauwen maar denk nu dat dat eerder komt doordat Sammy naar buiten mag en zij niet. Zodra Sammy weer binnen is, is Zoë meteen minder jankerig.
Heb het idee dat er nog wel 1 in zit. Nog even afwachten dus.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:39 schreef DjinN het volgende:
WV zijn ze nu allemaal geboren? Of is ze nog bezig ?
Momenteel 3, maar kunnen er nog meer worden denk ik. Heb het idee dat er nog wel 1 in zit. Even afwachten.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:42 schreef CapitalS het volgende:
Wat een heerlijkheidIntussen is mn eigen poes ook naar haar bevalling toe aan het werken.
Hoeveel zijn het er geworden?
Wat lievvvvquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:37 schreef Wildervankstertje het volgende:
Dit had ik als laatste post van de vorige topic reeks geplaatst: Mama Zoë en haar baby's.
En fan! Vanquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:07 schreef Wildervankstertje het volgende:
Nummer 4 (zwart/wit) is geboren![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:07 schreef Wildervankstertje het volgende:
Nummer 4 (zwart/wit) is geboren![]()
![]()
![]()
Ik denk het niet, ze is behoorlijk kalm nu en voel ook niets meer bewegen in haar buik.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:32 schreef CapitalS het volgende:
Zitten er nog meer in na nummer 4 denk je? Dezelfde poes die nu weer zwanger is had er vorige keer maar eentje. De arme poezel bleef maar hijgen (wist ik veel dat dat normaal is) Met kind en al in mandje naar de DA om een foto te maken. Ze bleek leeg te zijn. Arme beest had uiteindelijk nog meer stress voor de kiezen dan nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |