Kan ook zijn dat ze iets langer dan 9 weken zwanger is geweest. Sommige poezen zijn weleens een dag of 5 langer zwanger. Toen ik haar kreeg heb ik geen krolsheid bij haar gemerkt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:52 schreef Miss_Isis het volgende:
Lief, kittens
Ze heeft er wel lang over gedaan, dan is ze zeker wel echt op de aller-allerlaatste dag bij haar vorige baasje drachtig geraakt, of niet? Was ze ook krols toen je haar kreeg? Fijn dat de kittens er nu eindelijk zijn
dat geluidjequote:
Ik dacht al dat je weer internetproblemen hadquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:46 schreef Wildervankstertje het volgende:
Aantal dagen veel problemen met mijn internetverbinding gehadBevalling zette paar dagen geleden eerst niet door dus weer contact gehad met de DA. Als ze vandaag nog niet bevallen zou zijn dan zouden ze het opwekken.
Maar gelukkig niet meer nodig, Zoë is inmiddels aan het bevallen en de eerste kitten (een zwarte voor zover ik zie, hij is nog nat en Zoë is hem nog aan het wassen) is geboren, toen die eruit was meteen hard piepen dus hij kreeg meteen genoeg zuurstof![]()
Ik zit al sinds vanochtend bij Zoë in de keuken op mijn campingklapstoel. Zag een paar uur geleden wat druppels vocht op de vloer en dacht meteen dat zou weleens vruchtwater kunnen zijn want Zoë miauwde ook steeds meer. Ongeveer 3 kwartier geleden ging Zoë haar doos in en kwam er flink wat vruchtwater uit en niet veel later werd na kort persen de eerste kitten geboren.
Nu hopen dat de andere kittens ook snel geboren worden.
Kattenbeebjeeee!quote:
Modem deugde niet. Telkens Telfort gebeld en die beweerden dat het aan mijn laptop lag, maar met 3 verschillende laptops problemen dus lag aan mijn modem. Heb nu een nieuwe en het werkt weerquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:57 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je weer internetproblemen hadIk hoop dat het nu allemaal is opgelost
Fijn dat Zoë eindelijk aan het bevallen is! Het zal voor jou ook wel enorm vermoeiend en stressvol zijn geweest de afgelopen dagen en weken.
Zet hem op Zoë!
Die ligt op de bank te slapen, toen Zoë met de eerste persweeën heel hard jankte schrok die zo erg dat die meteen wegrende naar de woonkamer en op de bank ging liggen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:09 schreef valentijn101 het volgende:
En hoe gaat het met Sammie, is ie er bij? Zit ie in de buurt?
Ja dat wat je ziet is navelstrengetje. Kitten was er toen net uit.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:27 schreef maily het volgende:
[..]
Navelstrengetje?
Wat schetig, en wat goed dat Zoë al vanzelf weet wat ze moet doen ....
Wow snel!!quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:31 schreef Wildervankstertje het volgende:
Nageboorte van nummer 2 kwam eruit en hup meteen nummer 3 er achteraan, een rode kitten.
Jaquote:
Ze is nu al heel zorgzaam, als het eerst kitten maar iets te ver weg kruipt dan pakt ze hem op en legt hem weer bij haar neer. Ze is nu nummer 2 en 3 aan het wassen.quote:
Ja ze was echt zwaar op het laatst!quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:34 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
JaHeeft lang geduurd tot het echt begon maar ze perst ze er nu heel vlot achter elkaar uit. En ze blijft er vrij rustig onder. Als er een kitten uitkomt heel zachtjes mauwen en ze begint er meteen aan te likken.
Ben blij voor haar dat het zo makkelijk gaat, ze heeft lang genoeg last gehad van die dikke buik.
Ik vind jouw Lindsey-avatar vetquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:57 schreef Barbaaf het volgende:
Yay kittens! En wat lief van Zoë dat ze heeft gewacht tot je internet het weer deed. Stomme TelfortWeten die niet dat een zwangere poes in huis voorrang hoort te geven bij het oplossen van internetproblemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |