En dan zie je - terwijl je op de weg let - ook nog eens elke keer die ruitenwissers onbewust voorbij zwiepen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:11 schreef Messina het volgende:
Het was ook niet zomaar een buitje, het was een ware wolkbreuk. Dan is je zicht minder, moet je beter focussen, en daar wordt je vermoeid van
Waarom? Omdat je het serieus denkt nodig te hebben als bewijsmateriaal bij eventuele ongevallen? Of gewoon voor de fun?quote:
Ik wilde eerst de G1W kopen, want iedereen zegt dat die helemaal geweldig is:quote:
-Omdat er genoeg gekke dingen op de weg die ik graag wil hebben voor het dashcam topic en voor de fun.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:38 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Waarom? Omdat je het serieus denkt nodig te hebben als bewijsmateriaal bij eventuele ongevallen? Of gewoon voor de fun?
Tnx.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik wilde eerst de G1W kopen, want iedereen zegt dat die helemaal geweldig is:
Maar toen ik hem bijna had besteld (op ebay voor ¤39) kwam ik er achter dat er net een nieuw model is sinds kort, de G1WH:
En die was 10 euro duurder, maar is minder opvallend (geheel zwart ipv chromen ring) en heeft een bredere lens. Dus die laatste genomen voor ¤49.
[..]
-Omdat er genoeg gekke dingen op de weg die ik graag wil hebben voor het dashcam topic en voor de fun.
-En omdat het geen kwaad kan mocht er ooit iets gebeuren.
-En omdat het toch maar ¤49 was voor een hele goede.
Maar hij-die-niet-genoemd-mag-worden heeft zijn theorie toch nog maar net?quote:Op zondag 11 mei 2014 12:36 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Hij-die-niet-genoemd-mag-worden is strontjaloers dat ik eerder het rijbewijs heb dan hij. Zo triest. Hij laat zich zó kennen. (Ja had hem op whatsapp, hij heeft me uit jaloezie zojuist geblockt.)
Ik vermoed dat hij dacht dat het - gezien mijn geschiedenis - dit keer weer heel lang zou gaan duren.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:38 schreef Messina het volgende:
[..]
Maar hij-die-niet-genoemd-mag-worden heeft zijn theorie toch nog maar net?
Dan is het toch niet zo raar dat jij je rijbewijs eerder hebt?
Tsja, jammer voor 'm.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:40 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij dacht dat het - gezien mijn geschiedenis - dit keer weer heel lang zou gaan duren.
Edit: En dat hij het rijbewijs dus eerder zou hebben en hem dat een goed gevoel zou hebben gegeven.
Je bent wel erg laat met je theorie. Maar als je hem gewoon in 1 keer haalt, prima toch.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:20 schreef Devlin97 het volgende:
Eerste rijles op 27 juli 2013
33 rijlessen gehad
rij-instructeur 4 keer ingegrepen omdat ik of niet remde bij een zebrapad of ik de verkeerde baan pakte
6 Juni Theorie examen Wil hem in een keer halen
quote:Op zondag 11 mei 2014 12:36 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Hij-die-niet-genoemd-mag-worden is strontjaloers dat ik eerder het rijbewijs heb dan hij. Zo triest. Hij laat zich zó kennen. (Ja had hem op whatsapp, hij heeft me uit jaloezie zojuist geblockt.)
Waarom ben je niet eerder begonnen met je theorie?quote:Op zondag 11 mei 2014 13:20 schreef Devlin97 het volgende:
Eerste rijles op 27 juli 2013
33 rijlessen gehad
rij-instructeur 4 keer ingegrepen omdat ik of niet remde bij een zebrapad of ik de verkeerde baan pakte
6 Juni Theorie examen Wil hem in een keer halen
Daar ben ik ook zeker van hoor.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:52 schreef Messina het volgende:
[..]
Tsja, jammer voor 'm.
Hij haalt hem nog wel.
Succes!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:58 schreef Dagoduck het volgende:
Zometeen TTT, ik kan hier zo slecht tegen
Bijzondere manoeuvres gehaald, ingreep bij wegrijden omdat er een auto van links kwam, ik dacht daar kan ik nog wel omheen. Doe maar rustig aan zei hij. Verder moet ik beter kijken naar straatjes van rechts als ik een opdracht heb gekregen, bijvoorbeeld; daar linksaf en dat er dan nog een straatje rechts is waar ik niet op let omdat ik te veel met de kruising bezig ben. Ook moet ik geen fietsers inhalen op 30 kilometer wegen, dat werkt toch nietquote:
Waarom niet? Dit werkt zelfs heel goed.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:00 schreef Dagoduck het volgende:
Succes!
Bijzondere manoeuvres gehaald, ingreep bij wegrijden omdat er een auto van links kwam, ik dacht daar kan ik nog wel omheen. Doe maar rustig aan zei hij. Verder moet ik beter kijken naar straatjes van rechts als ik een opdracht heb gekregen, bijvoorbeeld; daar linksaf en dat er dan nog een straatje rechts is waar ik niet op let omdat ik te veel met de kruising bezig ben. Ook moet ik geen fietsers inhalen op 30 kilometer wegen, dat werkt toch niet
Ik moest met een rijles juist wel (eerder) een fietser inhalen, want als ik erachter zou blijven zou ik het verkeer achter me hinderen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bijzondere manoeuvres gehaald, ingreep bij wegrijden omdat er een auto van links kwam, ik dacht daar kan ik nog wel omheen. Doe maar rustig aan zei hij. Verder moet ik beter kijken naar straatjes van rechts als ik een opdracht heb gekregen, bijvoorbeeld; daar linksaf en dat er dan nog een straatje rechts is waar ik niet op let omdat ik te veel met de kruising bezig ben. Ook moet ik geen fietsers inhalen op 30 kilometer wegen, dat werkt toch niet
Als ik toch rechtaf moet kom ik ze weer tegen en het inhalen duurt te lang ofzo. Het duurt dan zo lang dat ik uiteindelijk bij een (gelijkwaardige) kruising inhaal.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Waarom niet? Dit werkt zelfs heel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |