SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vooruit 4 wedstrijden dan.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Laten we het niet slechter maken dan het is. 4 leuke wedstrijden uiteraard.
Met zijn godengoal tegen Deto Twenterand.
Maar dat is toch veel te weinig, ik vind niet dat je dan van een nuttige speler kan spreken en al helemaal niet als deze ook nog 1 miljoen + verdiend![]()
Nee ik ben het helemaal met je eens. Bojan heeft echt schandalig weinig gebracht.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vooruit 4 wedstrijden dan.
Maar dat is toch veel te weinig, ik vind niet dat je dan van een nuttige speler kan spreken en al helemaal niet als deze ook nog 1 miljoen + verdiend
Maar of het met types als Milik veel beter wordt? Vrees dat Ajax de komende jaren een spitsenkerkhof wordt en dat 'leuke' jonge spitsen liever niet komen.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee ik ben het helemaal met je eens. Bojan heeft echt schandalig weinig gebracht.
Maar of het met types als Milik veel beter wordt? Vrees dat Ajax de komende jaren een spitsenkerkhof wordt en dat 'leuke' jonge spitsen liever niet komen.![]()
![]()
Ik hoop zo dat hij goed genoeg (en dus oud genoeg) is.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Het hele punt is dat ajax twee goede aanvallers mist. Daarachter gaat t goed, tot iemand een actie moet maken of moet scoren. Los je dat probleem op, ben je in oktober kampioenHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ik vind de verdediging ook allesbehalve goed hoor. Mocht Moisander vertrekken heb je echt een behoorlijk probleem daar.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:03 schreef Catch22- het volgende:
Het hele punt is dat ajax twee goede aanvallers mist. Daarachter gaat t goed, tot iemand een actie moet maken of moet scoren. Los je dat probleem op, ben je in oktober kampioen![]()
Dat komt ook wel goed. We hebben 9 tegengoals minder dan degene met het 1-na-minste aantal tegengoals. Minder dan 1 per wedstrijd (28 in 34 wedstrijden).quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:06 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ik vind de verdediging ook allesbehalve goed hoor. Mocht Moisander vertrekken heb je echt een behoorlijk probleem daar.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Veltmanquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:07 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dat komt ook wel goed. We hebben 9 tegengoals minder dan degene met het 1-na-minste aantal tegengoals. Minder dan 1 per wedstrijd (28 in 34 wedstrijden).![]()
![]()
Vind je?quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:03 schreef Catch22- het volgende:
Het hele punt is dat ajax twee goede aanvallers mist. Daarachter gaat t goed, tot iemand een actie moet maken of moet scoren. Los je dat probleem op, ben je in oktober kampioen
Naar mijn gevoel gaat het al helemaal mis achterin. Totaal geen tempo wordt er gemaakt. Het is daarnaast niet zo dat de spitsen opgelegde kansen hebben gemist. Vaak zijn er helemaal geen uitgespeelde kansen opgebouwd.Charlie: How's it going in there?
Ik doel dan ook vooral op de Europese wedstrijden. Mocht je volgend jaar tegen een topper uit Engeland/Spanje/Duitsland/Italie (en tegenwoordig helaas ook al uit Oostenrijk) spelen kan je natuurlijk niet met het duo Veltman/Denswil aan komen zetten.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:07 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dat komt ook wel goed. We hebben 9 tegengoals minder dan degene met het 1-na-minste aantal tegengoals. Minder dan 1 per wedstrijd (28 in 34 wedstrijden).![]()
jij weet duidelijk niet wat "swag" isquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:11 schreef Syntix het volgende:
En de negers moeten weer $wag zijn hoor
[ afbeelding ]![]()
Tja, die gebaartjes enzo horen een beetje bij de zwarte jeugdcultuur.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:11 schreef Syntix het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt niet van die jongens verwachten dat ze zich laten fotograferen met een boek over kwantummechanica.![]()
Jeetje wat erg zegquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:11 schreef Syntix het volgende:
[ afbeelding ]![]()
rot lekker op joh. Doe gasten doen niets verkeerd hier, maar syntix wil lekker hatenquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:11 schreef Syntix het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:quote:quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:13 schreef 16meter het volgende:
[..]
Tja, die gebaartjes enzo horen een beetje bij de zwarte jeugdcultuur.
Je kunt niet van die jongens verwachten dat ze zich laten fotograferen met een boek over kwantummechanica.We hoeven niet alles te pikken. Gewoon normaal doen en presteren op het veld. Toevallig twee gasten die schandalig presteerde dit seizoen, maar nu wel gebaartjes makenquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
rot lekker op joh. Doe gasten doen niets verkeerd hier, maar syntix wil lekker haten. Serero bijv. had dit wel mogen doen of mss Van Rhijn, maar niet Duarte en Denswil...
![]()
... is dit serieus?
Die gasten steken effe twee vingers op. Lekker boeiend. Heeft ook niks met zwarte jeugdcultuur te maken. Van Noord-Koreaanse beheersingspraktijken gaan ze ook echt niet beter spelen..![]()
Nee idd, Blind en Klaassen poseren ook altijd met ghetto handgebaartjes.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:48 schreef Wave103 het volgende:
Heeft ook niks met zwarte jeugdcultuur te maken.![]()
Pffff, ik zit thuis te studeren voor tentamens terwijl het regent. Wat zou ik graag nu in een vliegtuig richting het zonnige Indonesië zitten voor een trainingskamp terwijl je tonnen per jaar verdient. Yep, jaloers
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
hahahaha bojan gaat helemaal niet meequote:Op donderdag 8 mei 2014 15:30 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
25.000 roepies is omgerekend 1,55 euro...geen geld!![]()
Zijn familie?quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
En wie komt er nou naar het stadion voor Siem de Jong
Alleen Kishna en Fischer kom je voor naar het stadion. Op termijn misschien ook voor Duarte en Zivkovic.Charlie: How's it going in there?
Geen Bojangod meer dus, goed nieuws wat mij betreft.twitter:AFCAjax_EN twitterde op donderdag 08-05-2014 om 13:56:37Ajax won't continue with Bojan:http://t.co/lnYfhjeQDS reageer retweet
Snelle Egel![]()
Zolang je van der hoorn niet hoeft in te zetten zie ik geen probleem.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:10 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ik doel dan ook vooral op de Europese wedstrijden. Mocht je volgend jaar tegen een topper uit Engeland/Spanje/Duitsland/Italie (en tegenwoordig helaas ook al uit Oostenrijk) spelen kan je natuurlijk niet met het duo Veltman/Denswil aan komen zetten.
Denswil en Veltman hebben laten zien een hoog niveau te kunnen halen. Ze moeten wel constanter worden. Chivu, Vermaelen, Vertonghen. Om maar wat namen te noemen die als nieuweling niet onberispelijk waren.![]()
Dit dus,quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zolang je van der hoorn niet hoeft in te zetten zie ik geen probleem.
Denswil en Veltman hebben laten zien een hoog niveau te kunnen halen. Ze moeten wel constanter worden. Chivu, Vermaelen, Vertonghen. Om maar wat namen te noemen die als nieuweling niet onberispelijk waren.
het is de realiteit dat de oudere ervaren verdedigers (zoals Moisander) die we wel aan kunnen trekken qua financiën, bijna nooit de absolute top zullen halen.
De verdedigers die MOGELIJK wel de top kunnen halen, zijn hier alleen op jonge leeftijd. Wat voor duo er ook achterin komt te staan: je hebt mogelijke jeugdige toppers die nog fouten maken, of ervaren spelers die gewoon al bijna aan hun top zitten....Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Ook lullig, speelt Celtic met een C opstelling, wordt Boerrigter alsnog in de rust gewisseld. Wordt daar echt als de grote miskoop gezienquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Wisten jullie al dat Boerrigter nu bij Celtic speelt?.
Niet gek, die gast kan er helemaal niets van.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:07 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Ajax niet verder met Bojan hoorde ik
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
quote:Ajax wil twee jaar verlengen met Trustfull
Ajax wil graag verder met trainer Orlando Trustfull. De coach van Ajax A1 heeft een aanbieding op zak om zijn contract bij de club met twee jaar te verlengen, zo zegt hij in gesprek met Ajax Life.
'Ik heb dat in beraad en er zal zeker een vervolgafspraak komen', geeft Trustfull aan in de supporterskrant. 'Mijn ambities? Ik wacht eerst de gesprekken met Ajax af en wil niet voor mijn beurt praten.'
Waar Trustfull volgend jaar voor de groep staat, is dus nog onbekend. Ajax maakte onlangs bekend dat het wil gaan rouleren met jeugdtrainers, omdat meer ogen meer zien. 'Als die mensen ook nog eens meer kennis hebben, kun je meer talenten tegelijkertijd helpen. Ik zou er niet op tegen zijn', sluit de succescoach een dergelijke rol niet uit.
Een stap omhoog, naar Jong Ajax, lijkt wel uitgesloten. Trustfull bezit nog niet zijn diploma Coach Betaald Voetbal en kan dus binnen Ajax voorlopig ook niet naar boven doorstromen.![]()
Blijft lelijk, Aziatenquote:Op donderdag 8 mei 2014 16:32 schreef Silenus het volgende:
De fans aldaar zijn al lekker aan het indrinken:
[ afbeelding ]![]()
Heeft iemand trouwens een overzicht van de kampioenschappen of eindklassering van jeugdteams?![]()
Ajax 1: Kampioen Eredivisie
Jong Ajax: 14e Jupiler LeagueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A1: 1e, zondag mogelijk kampioen tegen FC Groningen A1 thuis
A2: 4e
B1: 3e achter Feyenoord en PSV
B2: 2e achter Feyenoord O16
C1: Kampioen
C2: Voorjaar kampioen, Najaar geen idee, zitten in poule met andere 3 teams
D1: 3e achter Feyenoord en AZ
D2: Kampioen
D3: 8e
E1: 2e achter Zeeburgia, kans op kampioenschap zaterdag
E2: Voorjaar kampioen, najaar ?
E3: Voor en najaar kampioen
F1: Kampioen
Zaal
E1: 2e
E2: 4e
Veerhuys E1 kampioen![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jong Ajax: 14e Jupiler LeagueokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A1: 1e, zondag mogelijk kampioen tegen FC Groningen A1 thuis
Zaal
Jong Ajax: 14e Jupiler LeagueOp het eerste elftal na heb je er weinig aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A1: 1e, zondag mogelijk kampioen tegen FC Groningen A1 thuis
Zaal
Veerhuys E1 kampioenRED ONS HENNIEGOD![]()
Loopt daar geen spit rond , die we kunnen gebruiken ?quote:Veteranen 1: 3e 1e klasse DIk ben inmiddels overleden![]()
Jong Ajax: 14e Jupiler LeagueValt toch een beetje tegen, of ben ik pessimistisch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A1: 1e, zondag mogelijk kampioen tegen FC Groningen A1 thuis
Zaal
Veerhuys E1 kampioenRuilen voor Siggyquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:33 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Loopt daar geen spit rond , die we kunnen gebruiken ?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Kampioenschappen zijn vooral leuk voor de spelers zelf, maar het heeft voor de rest geen enkele waarde.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Valt toch een beetje tegen, of ben ik pessimistisch?
[..]Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Mwoah, het is toch een beetje een graadmeter. Sommige Jong Ajax/A1/B1/C1 lichtingen worden zonder puntverlies kampioen. En dat zie je toch graagquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Kampioenschappen zijn vooral leuk voor de spelers zelf, maar het heeft voor de rest geen enkele waarde.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dat werden ze ook in 1997/1998. En zie wat daaruit gekomen isquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mwoah, het is toch een beetje een graadmeter. Sommige Jong Ajax/A1/B1/C1 lichtingen worden zonder puntverlies kampioen. En dat zie je toch graagRED ONS HENNIEGOD![]()
Nee, het is geen graadmeter. Een graadmeter moet de individuele kwaliteit zijn. Want er gaat nooit een geheel team Ajax 1 halen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mwoah, het is toch een beetje een graadmeter. Sommige Jong Ajax/A1/B1/C1 lichtingen worden zonder puntverlies kampioen. En dat zie je toch graagWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Wie zijn dan de potentiële toppers volgens jullie dan? Ik doel meer op unieke eigenschappen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, het is geen graadmeter. Een graadmeter moet de individuele kwaliteit zijn. Want er gaat nooit een geheel team Ajax 1 halen.
Winnaarsmentaliteit van de Boertjes
Souplesse van Bergkamp
Leiderschap van Cruijff
Complete spits als Kluivert
Ik heb al een tijdje geen wereldspeler van formaat gezien uit de jeugd. Sneijder en van der Vaart waren IMO de laatste.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
De potentiële toppers zijn imo:quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wie zijn dan de potentiële toppers volgens jullie dan? Ik doel meer op unieke eigenschappen.
Winnaarsmentaliteit van de Boertjes
Souplesse van Bergkamp
Leiderschap van Cruijff
Complete spits als Kluivert
Ik heb al een tijdje geen wereldspeler van formaat gezien uit de jeugd. Sneijder en van der Vaart waren IMO de laatste.
Cerny, Nouri,vd Beek. En ben ook een fan van Sidoel. In de Ctjes spelen ook wat hele goede spelers maar die hebben helemaal nog een lange weg te gaan.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
En kunnen ze alle verleidingen weerstaan? Ik heb al zoveel potentiële toppers (van de traditionele top 3) zien stranden op mentale weerbaarheid.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
De potentiële toppers zijn imo:
Cerny, Nouri,vd Beek. En ben ook een fan van Sidoel. In de Ctjes spelen ook wat hele goede spelers maar die hebben helemaal nog een lange weg te gaan.
18 jarige jochies die in een auto's van 100.000 euro rijdenGasten die denken binnen 2 jaar klaar te zijn om miljoenen in het buitenland te verdienen. In de gehele eredivisie spelen misschien 3 spelers die de absolute top aankunnen. De rest is wisselgeld.
Jong Ajax: 14e Jupiler LeagueWas de B1 niet je-van-het? Niet alleen qua individuele spelers, maar ook als team?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A1: 1e, zondag mogelijk kampioen tegen FC Groningen A1 thuis
Zaal
Zeker een sterke lichting, alleen blessures en enkele spelers zijn al doorgeschoven naar A1/A2.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:22 schreef Class het volgende:
[..]
Was de B1 niet je-van-het? Niet alleen qua individuele spelers, maar ook als team?![]()
Was jij die gozert die op de Toekomst werkte? Mag ik je top 3 jeugdspelers weten?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeker een sterke lichting, alleen blessures en enkele spelers zijn al doorgeschoven naar A1/A2.![]()
Die Nouri wat een manneke is dat.. Misschien kan je hem wel een beetje vergelijken met Mastour van Milan.![]()
Neequote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:39 schreef bjanaan het volgende:
Die Nouri wat een manneke is dat.. Misschien kan je hem wel een beetje vergelijken met Mastour van Milan.![]()
Nouri, de nieuwe Sahinquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:39 schreef bjanaan het volgende:
Die Nouri wat een manneke is dat.. Misschien kan je hem wel een beetje vergelijken met Mastour van Milan.
Charlie: How's it going in there?
Nee, ben ik niet..quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:30 schreef Class het volgende:
[..]
Was jij die gozert die op de Toekomst werkte? Mag ik je top 3 jeugdspelers weten?
Nu we het toch over talenten hebben, lang niets gehoord over vermeende interesse van Ajax in buitenlandse talenten... Die ene van AC Milan zal vast onhaalbaar zijn. Maar verder iets in oostblok?![]()
Ze kunnen het beter pas melden als ze aangetrokken zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, ben ik niet..
Nu we het toch over talenten hebben, lang niets gehoord over vermeende interesse van Ajax in buitenlandse talenten... Die ene van AC Milan zal vast onhaalbaar zijn. Maar verder iets in oostblok?![]()
Moet je bij Jordiiiiii zijn, die weet zulke dingen wel.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, ben ik niet..
Ook qua spel zijn ze amper te vergelijken. Mastour is meer van het showboaten terwijl Nouri functionele techniek heeft. Nouri kan een hele grote worden maar de vergelijking met Mastour gaat niet op.quote:![]()
die bukt voor de zekerheid nog evenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Verschrikkelijk slap verdedigd door Verloo geloof ik, 3-2.. Gelukkig nog maar 1 minuut te gaan![]()
![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
die bukt voor de zekerheid nog evenEn dan verbaasd staan kijken dat het een goal is..
![]()
maandag 15.00quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Leuke tweede helft.
Wanneer is de volgende wedstrijd van Nederland?![]()
Maandag 12 mei 15.15 Malta - Nederland
Donderdag 15 mei 11.00 Engeland - Nederland
Zondag 18 mei Halve finale
Woensdag 21 mei Finale![]()
Tegen Engeland is wel interessant. Ze selecteren daar toch alleen maar op kracht, snelheid en lengte.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maandag 12 mei 15.15 Malta - Nederland
Donderdag 15 mei 11.00 Engeland - Nederland
Zondag 18 mei Halve finale
Woensdag 21 mei Finale![]()
Van Bommel is hier trainer toch?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Neejoh, loopvermogen en fysiek is veel belangrijker dan techniek.![]()
en dat lukte gelukkig wel met Nouri en ould chikh erin.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij nationale elftallen gaat het gewoon om winnen![]()
Ja, dus dat zegt eigenlijk wel voldoende. Bij PSV loopt hij ook te blaten over resultaat, terwijl ontwikkeling op zo'n toernooi voor moet staan. Was zo trots als een hond met zeven lullen toen de B1 van PSV de B1 van Ajax (zonder Nouri, Van de Beek, etc) versloeg met 0-5. Op de counter... Cruijff mag ook bij de KNVB gaan reorganiseren wat mij betreft. Hier mooi artikeltje over: http://www.catenaccio.nl/(...)topsportmentaliteit/quote:![]()
Bij de clubs moet het normaliter anders zijn maar is voor die selecteerde jongens ook goed om puur op de winst te spelenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, dus dat zegt eigenlijk wel voldoende. Bij PSV loopt hij ook te blaten over resultaat, terwijl ontwikkeling op zo'n toernooi voor moet staan. Was zo trots als een hond met zeven lullen toen de B1 van PSV de B1 van Ajax (zonder Nouri, Van de Beek, etc) versloeg met 0-5. Op de counter... Cruijff mag ook bij de KNVB gaan reorganiseren wat mij betreft. Hier mooi artikeltje over: http://www.catenaccio.nl/(...)topsportmentaliteit/![]()
Grote internationale toernooien moet je jezelf inderdaad op laten zien. Dus daar moet je voor de winst gaan.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij de clubs moet het normaliter anders zijn maar is voor die selecteerde jongens ook goed om puur op de winst te spelen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Assistentje van de grootste teringhond die er ooit rondliep op de Toekomst :quote:
Maarten StekelenburgRED ONS HENNIEGOD![]()
Als beetje indo (mijn oma was Indonesisch) krijg ik wel een goed gevoel van dit filmpjequote:
Niet gedacht dat Ajax (nog steeds) zo groot was in het buitenland.Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Weet iemand toevallig wat dit jaar de prijs was van het goedkoopste kaartje in het stadion? Ik kan het nergens vinden.![]()
seizoenskaart? voor een bekerwedstrijd, voor een competitiewedstrijd of Europees?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:26 schreef Pranjicc het volgende:
Weet iemand toevallig wat dit jaar de prijs was van het goedkoopste kaartje in het stadion? Ik kan het nergens vinden.![]()
Een losse kaart voor de eredivisiequote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
seizoenskaart? voor een bekerwedstrijd, voor een competitiewedstrijd of Europees?![]()
Hangt van de wedstrijd af, tegen kleine tegenstanders zit je volgens mij onder de 20 euro op 428, grotere wedstrijden net onder de 30 dacht ikquote:![]()
Meleg is een baas. Denk dat die zelfs nu al wat kan toevoegen in het eerste.
Verder is het natuurlijk wel goed dat die gasten een realitycheck krijgen en zien dat ze niet per se zo goed zijn als ze denken. Je mist nu nog wel eens die ervarenheid in het spelen tegen hakkers
Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Het blijft natuurlijk wel competitievervalsing als je aan een competitie meedoet waar het je toch niet boeit hoe hoog je eindigt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:39 schreef Catch22- het volgende:
Meleg is een baas. Denk dat die zelfs nu al wat kan toevoegen in het eerste.
Verder is het natuurlijk wel goed dat die gasten een realitycheck krijgen en zien dat ze niet per se zo goed zijn als ze denken. Je mist nu nog wel eens die ervarenheid in het spelen tegen hakkers
Denk dat er nog maar 1 seizoen met dit systeem gespeeld wordt en dat Ajax daarna weer lekker in de beloftencompetitie mag spelen.Oh.![]()
Fuck die amateurcompetitie. Als je het internationale nivo van NL daarmee verhoogt moeten ze het maar slikken. Bij een sterk nl in europa hebben zij daar ook baat bijHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
ik heb geloof ik een beperkt zicht kaartje voor 13 euro gekocht dit jaar.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:26 schreef Pranjicc het volgende:
ik ook, was tegen nac toenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik heb geloof ik een beperkt zicht kaartje voor 13 euro gekocht dit jaar.![]()
Kippenvel bij de litmanen docu op foxHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Overmars zat vanavond te bowlen met de nieuwe rechtsbuiten.![]()
![]()
dat is inderdaad het Golden Tulip Hotel in Epe.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Overmars zat vanavond te bowlen met de nieuwe rechtsbuiten.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Heb jij daar ook wel eens gebowld?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
dat is inderdaad het Golden Tulip Hotel in Epe.![]()
Nee. Jij wel?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb jij daar ook wel eens gebowld?Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Beetje discobowlen, beetje steengrillen...quote:Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ik zie een meet aankomenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:17 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Beetje discobowlen, beetje steengrillen...![]()
Gezellig met JR, Jordi, Ajacied422 en Tarado erbij is een recept voor succesquote:
Heinzje mag ook wel mee![]()
Jammer dat siem er niet is. Zou jr siem wel willen zien vertellen dat hij een domme loper isHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Wel met Cruijff en het TH erbij dan. Om ze van het broodnodige advies te voorzien.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gezellig met JR, Jordi, Ajacied422 en Tarado erbij is een recept voor succes
Heinzje mag ook wel meeOh.![]()
Aangezien Bojan op het laatste moment niet mee ging naar Indonesië zat ik er aan te denken om hem ook uit te nodigen, weet niet of Shreyas dan nog wel wil komen.quote:![]()
Ik wil jullie niet vernederen jongens..quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gezellig met JR, Jordi, Ajacied422 en Tarado erbij is een recept voor succes
Heinzje mag ook wel mee![]()
Syntix, de baas van VBL en Fok!, niet uitnodigen
Ik ben overigens een absolute EINDBAAS wat betreft bowlen...![]()
twitter:SpursOfficial twitterde op zaterdag 10-05-2014 om 14:16:32SC Player of the Season goes to @ChrisEriksen8 #COYS http://t.co/VCHQR4DPHR reageer retweet
![]()
![]()
Bowlenhoogste gegooide score van 235
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dit hadden wij nooit verwacht zegquote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:15 schreef Tyron het volgende:
twitter:SpursOfficial twitterde op zaterdag 10-05-2014 om 14:16:32SC Player of the Season goes to @ChrisEriksen8 #COYS http://t.co/VCHQR4DPHR reageer retweet
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ajax productenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:15 schreef Tyron het volgende:
![]()
![]()
Ajax A1 (nog) geen kampioen. Tegen Groningen 2-2 gelijk gespeeld, volgt nu een beslissingswedstrijd tegen PSV (dat met 6-0 van Twente won).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nog niks gelezen of gehoordquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:16 schreef Iwanius het volgende:
Middag Ajacieden. Nog steeds geen nieuws omtrent ons nieuw thuis en uitshirt?![]()
nieuw uitshirt komt pas over een half jaar, omdat er ook dan pas een nieuwe sponsor is. Het huidige uitshirt blijft zoals het is en krijgt een "goede doelen" actie als sponsor.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:16 schreef Iwanius het volgende:
Middag Ajacieden. Nog steeds geen nieuws omtrent ons nieuw thuis en uitshirt?![]()
Bron?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:36 schreef Syntix het volgende:
[..]
nieuw uitshirt komt pas over een half jaar, omdat er ook dan pas een nieuwe sponsor is. Het huidige uitshirt blijft zoals het is en krijgt een "goede doelen" actie als sponsor.![]()
Ajax gaat wel in uitwedstrijden met Fonds gehandicaptensport als 'shirtsponsor' spelen, maar ik neem aan dat er gewoon een nieuw uitshirt komt.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=212546![]()
Coetzee is als 17 jarige sinds kort al basisspeler bij Cape Town.twitter:simonzwartkruis twitterde op zaterdag 10-05-2014 om 17:14:04Naast Sasman komt ook verdediger Rivaldo Coetzee van Cape Town stage lopen bij #Ajax reageer retweet
![]()
Zal dan wel de backup worden voor het eerste achter Denswil als Moisander vertrekt.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:56 schreef j0rdiiii het volgende:
Coetzee is als 17 jarige sinds kort al basisspeler bij Cape Town.twitter:simonzwartkruis twitterde op zaterdag 10-05-2014 om 17:14:04Naast Sasman komt ook verdediger Rivaldo Coetzee van Cape Town stage lopen bij #Ajax reageer retweet
Oh.![]()
Liep begin dit jaar ook al stage bij de A2quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:56 schreef j0rdiiii het volgende:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Te lage club voor hem dusquote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:15 schreef Tyron het volgende:
![]()
![]()
Toch wel bijzonder wat hij doet op die leeftijd.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:27 schreef bjanaan het volgende:
Hoop dat Zivkovic ze bij ons ook in het netje schietSo confused when you're lost in the groove![]()
Speelde de verdediging van PSV aan gort. Hoopgevendquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:24 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Toch wel bijzonder wat hij doet op die leeftijd.
Heeft sowieso een goed lichaam en kan ook nog een bal aannemen. Betere versie van Hoesen eigenlijk...en 6! jaar jongerquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Speelde de verdediging van PSV aan gort. Hoopgevend
So confused when you're lost in the groove![]()
Speelde vandaag overigens niet best, ondanks zijn goal. Kan gebeuren natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:36 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Heeft sowieso een goed lichaam en kan ook nog een bal aannemen. Betere versie van Hoesen eigenlijk...en 6! jaar jonger
Maar het is altijd afwachten hoe hij zich gaat ontwikkelen bij Ajax en of ie het mentaal aan kan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat is meestal het grootste probleem. Hopelijk krijgt hij goede begeleiding.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Speelde vandaag overigens niet best, ondanks zijn goal. Kan gebeuren natuurlijk.
Maar het is altijd afwachten hoe hij zich gaat ontwikkelen bij Ajax en of ie het mentaal aan kan.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Niet goed spelen en toch nog scoren is wel een fijn ietsquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Speelde vandaag overigens niet best, ondanks zijn goal. Kan gebeuren natuurlijk.
Maar het is altijd afwachten hoe hij zich gaat ontwikkelen bij Ajax en of ie het mentaal aan kan."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Ook dat maar moet ook wel een beetje in je zitten natuurlijk. Volgens mij is ie wel vrij koel, goede eigenschap voor een spits.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat is meestal het grootste probleem. Hopelijk krijgt hij goede begeleiding.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Overigens hebben ze er voor volgend jaar wel twee goede voetballers bij uit Zuid-Afrika.Fan van voetbal? Blijf op de hoogte van al het nieuws: Eredivisie-info!
Op zoek naar reviews?
Reviews van:
laptops | tablets | smartphones | videospellen | computers![]()
Zag alleen de samenvatting, maar die aannamen bij z'n goalquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Maar het is altijd afwachten hoe hij zich gaat ontwikkelen bij Ajax en of ie het mentaal aan kan.2de Siggy
![]()
![]()
Nee, was al appartementen aan het bekijken zei Simon laatst bij VI.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:10 schreef bjanaan het volgende:
Zou die een gastgezinnetje toegewezen krijgen of doen ze dit alleen bij buitenlandse spelers?![]()
Spaan heeft hem een 5 gegeven,quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Assistentje van de grootste teringhond die er ooit rondliep op de Toekomst :
Maarten Stekelenburgquote:5 Maarten Stekelenburg
In Hard gras 94 fulmineert Piet Keizer tegen de uitwassen van de Hollandse School. Breedtepasses door centrale verdedigers, voorzichtigheid op het middenveld, tactische keurslijven, een diepgewortelde angst voor het nemen van risico's, met de uit dat alles voortvloeiende saaiheid van een tien kilometer hardschaatsen. Keizers grote zondebokken zijn de jeugdtrainers van de KNVB die, uit één mal gegoten, talenten verstikken, vooral de grote. Gisteren speelde het Nederlands elftal onder 17 tegen Turkije. Abdel Nouri zat op de bank. Een trainer als Stekelenburg is doodsbang voor voetballers die het van hun genialiteit moeten hebben. Stel je voor dat ze onverwachte dingen doen. In de eerste helft stond er een verzameling zwoegers in het veld wier prestatie niet verder kwam dan ploeteren. Er liepen best aardige spelers bij: Bergwijn, Slabbekoorn, Berenstein, jongens die een man kunnen passeren maar iemand moet ze sturen. In de 54ste minuut kwam Nouri. Hij begon met een prachtpass op Bergwijn, zijn vroegere maatje. Stevie moest ooit weg bij Ajax omdat zijn vader met een witte zakdoek had gezwaaid naar trainer Trustfull. In de 60ste minuut demonstreerde 'Appie' een specialiteit: een stift vanaf de rand zestien. De Turkse keeper stopte op het nippertje. Acht minuten later scoorde hij en zeven minuten daarna gaf hij een geweldige assist waaruit Nederland het derde doelpunt maakte. Het was een fantastische invalbeurt. Op een veld met aardige voetballers was opeens iemand verschenen die de rest kwam voordoen hoe het moest. Aan de hand van Abdel Nouri kan Nederland Europees kampioen worden, ondanks Maarten Stekelenburg.![]()
Z,on typische Van Gaal-adeptje . Zal nooit vergeten hoe die in de toekomstkleedkamer 10 jarige jochies zat uit te foeteren omdat ze een positiespelletje verkeerd deden . Van Bommel past wel bij deze idioot als assistent.quote:RED ONS HENNIEGOD![]()
De KNVB mag ook wel eens hervormd worden qua jeugdbeleidquote:. Helaas zal dat wel niet gaan gebeuren
.
Oh.![]()
quote:Op zondag 11 mei 2014 02:48 schreef Mansjester het volgende:
Siem de Jong![]()
JR Style is het met me eens
Oh.![]()
Jammer inderdaad dat ze geen Coerver of Cruijff-mensen toelaten iddquote:Op zondag 11 mei 2014 02:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De KNVB mag ook wel eens hervormd worden qua jeugdbeleid. Helaas zal dat wel niet gaan gebeuren
.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Moet er gewoon een keer een man met verstand aan het roer komen daar in plaats van de Keslers en van Oostveens.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jammer inderdaad dat ze geen Coerver of Cruijff-mensen toelaten iddOh.![]()
Ik vote voor Henk de Jongquote:Op zondag 11 mei 2014 02:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet er gewoon een keer een man met verstand aan het roer komen daar in plaats van de Keslers en van Oostveens.RED ONS HENNIEGOD![]()
Zou alleen maar verwarrend werken, laat die maar bij de clubsquote:Op zondag 11 mei 2014 02:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jammer inderdaad dat ze geen Coerver of Cruijff-mensen toelaten idd![]()
1 op 3 en dat op je 17e.quote:Op zondag 11 mei 2014 09:51 schreef Planga het volgende:
http://www.transfermarkt.(...)/spieler_252755.html
BAAS.![]()
De KNVB is qua jeugdbeleid idd erg slecht bezig en dit zeg ik als jeugdtrainer...quote:Op zondag 11 mei 2014 02:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De KNVB mag ook wel eens hervormd worden qua jeugdbeleid. Helaas zal dat wel niet gaan gebeuren
.
![]()
Opstelling: Leeuwenburgh, van Rhijn, vd Hoorn, Denswil, Riedewald, Serero, Poulsen, Duarte, Becker, Andersen, De Sa.Gourmetten of steengrillen?![]()
13.30 uur, en tenzij je ergens een obscure livestream vind denk ik het van niet.Gourmetten of steengrillen?![]()
Contract loopt tot 30 juni, hoort er gewoon bij dit. Hier krijgt ie salaris voor.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:45 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook al af, blijkbaar bedankje voor bewezen diensten.![]()
Nieuwe spits.quote:David Perez the new "Wonder Boy" , now trains at Ajax Amsterdam.
The future national Crack is living his second experience in a large in Europe.
The talented midfielder David Pérez 9 years this time was invited by Ajax Amsterdam training and meet the club ahead of a possible move in a while.
Recall that David shot to fame in Chile, after our made a note along with your videos a while ago, then David was also invited to train at La Masia FC Barcelona leaving a very good impression of the coaching staff .
On The House with the FC Barcelona
Although David Perez who plays for IF Brommapojkarna club where he was born Miiko Albornoz is left wanting , as are analyzing very well that the club will continue his career young boy , it is said that in addition to Barcelona and Ajax are many more clubs important in Europe with the serious intention to take the services of the young child.
In the Amsterdam Arena Netherlands Ajax
David Perez in talks with our previously stated that we wanted to play in the future of Chile, although we know that the Swedish national team did not let out so easily and lose another talent in the future as happened with Miiko .
" David Pérez little boy that we should not neglect ."![]()
![]()
![]()
Sasman een linksback volgens zijn management trouwens, die kunnen we wel gebruiken.
Weet niet of ze in de zomer hier al heen kunnen, ze worden in oktober allebei pas 18.![]()
VVV ligt uit promotie/degradatie-play offs.. Dus zeker geen Limburg volgend jaarMaar ook geen Nijmegen, NEC verliest dik van Sparta
![]()
Dordrecht - Sparta
Excelsior - Graafschap/RKC![]()
Ronald de Boerquote:Het lijkt erop dat Ronald de Boer volgend seizoen niet meer werkzaam is bij Ajax. Voetbal International meldt dat de oud-international onderhandelt over een rol als analyticus bij FOX Sports. Beide partijen zouden al ver zijn gevorderd in de gesprekken. Mocht het tot een deal komen, dan moet De Boer ook de wedstrijden van Ajax onder handen nemen. In dat geval wil de club niet dat hij nog langer op De Toekomst werkzaam blijft.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niemand praat dan ook meer over Toby terwijl Eriksen wel gemist wordt... Complimenten voor Veltman natuurlijk.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:25 schreef Scorpie het volgende:
Toby boort net eigenhandig de voorsprong van Atleti voor het kampioenschap door de neus. Mwhehehe.![]()
Mwoah, misschien komt het ook omdat Eriksen gewoon een véél betere voetballer isquote:Op zondag 11 mei 2014 20:58 schreef Syntix het volgende:
[..]
Niemand praat dan ook meer over Toby terwijl Eriksen wel gemist wordt... Complimenten voor Veltman natuurlijk.
Zal Frank ook niet lekker zitten dat z'n broertje moet vertrekken. Wel terecht overigens, oordelen op TV over spelers waar je mee werkt is niet echt verstandig.
Perez zal ook wel vertrekken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
of omdat Veltman een absolute baas is.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mwoah, misschien komt het ook omdat Eriksen gewoon een véél betere voetballer is![]()
Dan kies je toch voor Ajax ipv foxquote:Op zondag 11 mei 2014 21:06 schreef Pedroso het volgende:
Zal Frank ook niet lekker zitten dat z'n broertje moet vertrekken. Wel terecht overigens, oordelen op TV over spelers waar je mee werkt is niet echt verstandig.
Perez zal ook wel vertrekken.![]()
![]()
![]()
Nou, (nog) niet. Stam was een baas, Frank ís een baas, Veltman komt net kijken.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Stam was bij Ajax ook niet baas.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou, (nog) niet. Stam was een baas, Frank ís een baas, Veltman komt net kijken.![]()
Hier ook nietquote:Op zondag 11 mei 2014 21:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of omdat Alderweireld daar niet veel voorstelt![]()
Bij Ajax niet helaas. Vond het sowieso opmerkelijk dat hij naar Ajax kwam. Nooit verwacht in ieder geval.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Geld hequote:Op zondag 11 mei 2014 21:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bij Ajax niet helaas. Vond het sowieso opmerkelijk dat hij naar Ajax kwam. Nooit verwacht in ieder geval.![]()
Dan was hij ook wel bij AC Milan gebleven he. Wilde graag terug naar Nederland voor zijn gezin en hij was in Nederland fan van Ajax.quote:Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Hoeveel moeten ze hem wel niet bieden? Die kerel is al binnen, hoeft nooit meer te werken. Sta ik liever op het veld jonge jongens te trainen i.p.v. in een studio voetbalwedstrijden te analyseren. Tenzij ze me een astronomisch bedrag bieden natuurlijk.quote:I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Ronald zou ook geen goede trainer zijn volgens mij dus hij heeft schijnbaar gekozen voor hetgene waar ie het best in is, analist zijn.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Het is natuurlijk een stuk intensiever om elke dag jonge jongens te trainen dan wat ouwehoeren over voetbal.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:19 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Hoeveel moeten ze hem wel niet bieden? Die kerel is al binnen, hoeft nooit meer te werken. Sta ik liever op het veld jonge jongens te trainen i.p.v. in een studio voetbalwedstrijden te analyseren. Tenzij ze me een astronomisch bedrag bieden natuurlijk.Oh.![]()
Jonge spelers moet je vooral niet kritisch benaderen. Lekker zeggen dat ze heel goed zijn.quote:Oh.![]()
Als PSV hem meer geld had gegeven was hij daar naar toe gegaan.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:19 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dan was hij ook wel bij AC Milan gebleven he. Wilde graag terug naar Nederland voor zijn gezin en hij was in Nederland fan van Ajax.![]()
Z,on van Rhijn is gewoon godlike .quote:Op zondag 11 mei 2014 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jonge spelers moet je vooral niet kritisch benaderen. Lekker zeggen dat ze heel goed zijn.
en 5-1 verliezen van Zwolle is geen oorwassing johRED ONS HENNIEGOD![]()
Speculaties. Daar kan ik niet zo veel mee.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als PSV hem meer geld had gegeven was hij daar naar toe gegaan.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Dat van jou zijn geen speculaties wil je zeggenquote:Op zondag 11 mei 2014 21:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Speculaties. Daar kan ik niet zo veel mee.![]()
![]()
Nee, hij heeft gewoon aangegeven dat hij graag naar Nederland terug wilde en dat hij graag voor Ajax wilde spelen omdat hij daar fan van was.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat van jou zijn geen speculaties wil je zeggenWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Boerrigter mag trouwens weg bij Celtic. Hadden we hem nog maar bij Ajax.
![]()
.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
quote:Op zondag 11 mei 2014 21:29 schreef Chase_Utley het volgende:
![]()
.
![]()
![]()
Oh.![]()
Krijgen we er weer toch wat centjes bij als hij verrekt?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:29 schreef Chase_Utley het volgende:
![]()
.
![]()
Denk maar niet dat hij wat oplevert joh.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:32 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Krijgen we er weer toch wat centjes bij als hij verrekt?Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Misschien kan hij terug naar RKC.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Denk maar niet dat hij wat oplevert joh.Oh.![]()
Oh hij heeft gezegd dat hij fan was nadat hij een dik contract had getekend dan moet het wel waar zijn.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, hij heeft gewoon aangegeven dat hij graag naar Nederland terug wilde en dat hij graag voor Ajax wilde spelen omdat hij daar fan van was.![]()
Een contract wat minder dik was dan van AC Milan. Maar het is al goed.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh hij heeft gezegd dat hij fan was nadat hij een dik contract had getekend dan moet het wel waar zijn.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Treurig dat Ronald naar FOX gaatLekker alle clubs afkraken... Liever dat dan meewerken aan Ajax-project...
![]()
Hij mag niet meer zeggen wat er misgaat hi ha hoquote:Op zondag 11 mei 2014 21:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Treurig dat Ronald naar FOX gaatLekker alle clubs afkraken... Liever dat dan meewerken aan Ajax-project...
RED ONS HENNIEGOD![]()
Beetje jammer ditquote:Op zondag 11 mei 2014 21:39 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Een contract wat minder dik was dan van AC Milan. Maar het is al goed.![]()
quote:AJAX STRIKT POOLSE SPITS MILIK
Ajax heeft zijn tweede aanvallende versterking binnen. Nadat eerder FC Groningen-aanvaller Richairo Zivkovic (17) werd aangetrokken, bereikte directeur voetbalzaken Marc Overmars overeenstemming met Bayer Leverkusen en Arkadiusz Milik (20). Als de formaliteiten zijn afgerond, wordt hij voor één seizoen gehuurd, waarna Ajax hem voor een vastgesteld bedrag kan kopen.
Milik tekende op 17 december 2012 een 5,5-jarig contract bij Bayer Leverkusen, maar wist als ’de nieuwe Lewandowski’ de hoge verwachtingen nog niet waar te maken en werd afgelopen seizoen aan FC Augsburg verhuurd. De scouting van Ajax volgde Milik in de Poolse elftallen onder 17, 19 en 21 én het Poolse nationale team op de voet en prikte door zijn slechte statistieken bij Leverkusen en Augsburg heen.
Dat de 1,89 meter lange Pool, die zijn opleiding bij Rozwij Katowice genoot en later voor Gornik Zabrze speelde, nog steeds goed in de markt ligt, ondervond Overmars. Vijf Engelse Premier Leagueclubs en het Spaanse Real Sociedad waren bereid een hogere huursom aan Bayer Leverkusen te betalen dan Ajax. Milik echter vindt de Champions League en eredivisie het meest geschikt om zijn carrière nieuw leven in te blazen.Bron: De Telegraafquote:Ook na het binnenhalen van Milik is Overmars voorlopig nog niet klaar op de transfermarkt. De Ajax-directeur zet vol in op het Kroatische talent Robert Muric (18), dat door veel topclubs in Europa wordt begeerd. De buitenspeler van Dinamo Zagreb zou zijn woord al aan de Amsterdammers hebben gegeven, maar moet eerst een aantal plooien in Kroatië gladstrijken. In de ArenA ligt een vierjarige verbintenis voor hem klaar.![]()
Nee. Maar als iemand bij Augsburg niet opvalt...quote:Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Dat zegt toch helemaal geen reet joh. Ruim 20 jaar geleden kwam er een Fin binnen wandelen die niet gewenst was bij IFK Göteborg, Malmö FF, PSV, Leeds United, Neuchâtel Xamax, Racing Genk zelf fucking Germinal Beerschot.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:24 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nee. Maar als iemand bij Augsburg niet opvalt..."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat hoeft geen reet te zeggen. Misschien paste hij gewoon niet in dat systeem of werd hij op de bank gehouden door een betere.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:24 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nee. Maar als iemand bij Augsburg niet opvalt...Oh.![]()
In ieder geval geen bord op schoot scouting. Dat is al een hele vooruitgang. Over Muric zijn veel positieve geluiden, ben benieuwd. Milik wordt afwachten, maar ten opzichte van Sightorsson ga je er altijd op vooruit.
Nu Van der Vaart nog.![]()
Nee inderdaad, ben wel heel benieuwd hoe zo'n gast dan wordt gescout en hoe ze dan kunnen inschatten dat hij waarschijnlijk wel in het Ajax systeem zal passen.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hoeft geen reet te zeggen. Misschien paste hij gewoon niet in dat systeem of werd hij op de bank gehouden door een betere.![]()
Dat is waar maar of het de nieuwe Kluivert wordt is ook maar de vraagquote:Op maandag 12 mei 2014 09:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hoeft geen reet te zeggen. Misschien paste hij gewoon niet in dat systeem of werd hij op de bank gehouden door een betere.![]()
Dat wordt nog een hele Kluivquote:Op maandag 12 mei 2014 09:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is waar maar of het de nieuwe Kluivert wordt is ook maar de vraag"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nieuwe Lewandowski neem ik ook genoegen mee moet ik zeggenquote:Op maandag 12 mei 2014 09:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is waar maar of het de nieuwe Kluivert wordt is ook maar de vraag![]()
![]()
Ik weet niet of hij niet kan autorijden.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is waar maar of het de nieuwe Kluivert wordt is ook maar de vraagOh.![]()
Maar volgens mij is de selectie op een ervaren man wel redelijk rond.
Sowieso kunnen we de komst van Ziyech vergeten denk ik zo.Oh.![]()
zekerquote:Op maandag 12 mei 2014 09:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nieuwe Lewandowski neem ik ook genoegen mee moet ik zeggen, maar goed dit zijn wel de soort aankopen waar Ajax het van moet hebben, dus netjes van Overmars
![]()
Dit zie ik een stuk liever dan weer voor 8 miljoen een beperkte Finnbogason halen ofzo.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker, maar goed dit zijn wel de soort aankopen waar Ajax het van moet hebben, dus netjes van Overmars
Oh.![]()
Als er niemand vertrekt wel ja.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sowieso kunnen we de komst van Ziyech vergeten denk ik zo.
Die ervaren man zal de opvolger van Poulsen worden? Wilden ze sowieso niet een ervaren man erbij? Ook als Poulsen zou blijven?![]()
Die ervaren man zal in ieder geval verdedigend ingesteld zijn want aanvallend zijn er inmiddels spelers in overvloed.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sowieso kunnen we de komst van Ziyech vergeten denk ik zo."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Sana wil ik wel eens een jaartje bij een middenmotor in de eredivsie zien.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:41 schreef Tyron het volgende:
goed van overmars dat hij lekker vroeg aankopen haalt en niet de laatste dag met een sana komt![]()
Er moeten er nog een aantal bij. Poulsen, Siggy, Lukoki, Bojan, dat zijn er al 4 die zullen vertrekken.![]()
Nee, ze wilde graag Poulsen houden.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:42 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Als er niemand vertrekt wel ja.
Die ervaren man zal de opvolger van Poulsen worden? Wilden ze sowieso niet een ervaren man erbij? Ook als Poulsen zou blijven?
Ik vermoed Heitinga. Al weet ik niet of hij de ambitie om voornamelijk bankzitter te zijn al heeft. Zal natuurlijk wel een goede zijn om als back-up voor de achterhoede en als verdedigende middenvelder te hebben
Moisander en de Jong vertrekken misschien ook. Dan wordt het wel erg jong allemaal. Want een Muric zal ook eerst een jaar moeten wennen hier.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:42 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Als er niemand vertrekt wel ja.
Die ervaren man zal de opvolger van Poulsen worden? Wilden ze sowieso niet een ervaren man erbij? Ook als Poulsen zou blijven?Oh.![]()
Ik denk dat hij zal verbazen. Mits een club met leuk aanvallend spel. Zwolle of Go Ahead zal wel mooi zijn voor hem.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:43 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Sana wil ik wel eens een jaartje bij een middenmotor in de eredivsie zien."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Iemand die CV en VM kan spelen denk ik zo.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Die ervaren man zal in ieder geval verdedigend ingesteld zijn want aanvallend zijn er inmiddels spelers in overvloed.
Benieuwd wie het wordt. Paar jaar terug kwamen ze ook ineens met Poulsen.Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: