SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vooruit 4 wedstrijden dan.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Laten we het niet slechter maken dan het is. 4 leuke wedstrijden uiteraard.
Met zijn godengoal tegen Deto Twenterand.
Maar dat is toch veel te weinig, ik vind niet dat je dan van een nuttige speler kan spreken en al helemaal niet als deze ook nog 1 miljoen + verdiend![]()
Nee ik ben het helemaal met je eens. Bojan heeft echt schandalig weinig gebracht.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vooruit 4 wedstrijden dan.
Maar dat is toch veel te weinig, ik vind niet dat je dan van een nuttige speler kan spreken en al helemaal niet als deze ook nog 1 miljoen + verdiend
Maar of het met types als Milik veel beter wordt? Vrees dat Ajax de komende jaren een spitsenkerkhof wordt en dat 'leuke' jonge spitsen liever niet komen.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee ik ben het helemaal met je eens. Bojan heeft echt schandalig weinig gebracht.
Maar of het met types als Milik veel beter wordt? Vrees dat Ajax de komende jaren een spitsenkerkhof wordt en dat 'leuke' jonge spitsen liever niet komen.![]()
![]()
Ik hoop zo dat hij goed genoeg (en dus oud genoeg) is.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Het hele punt is dat ajax twee goede aanvallers mist. Daarachter gaat t goed, tot iemand een actie moet maken of moet scoren. Los je dat probleem op, ben je in oktober kampioenHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ik vind de verdediging ook allesbehalve goed hoor. Mocht Moisander vertrekken heb je echt een behoorlijk probleem daar.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:03 schreef Catch22- het volgende:
Het hele punt is dat ajax twee goede aanvallers mist. Daarachter gaat t goed, tot iemand een actie moet maken of moet scoren. Los je dat probleem op, ben je in oktober kampioen![]()
Dat komt ook wel goed. We hebben 9 tegengoals minder dan degene met het 1-na-minste aantal tegengoals. Minder dan 1 per wedstrijd (28 in 34 wedstrijden).quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:06 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ik vind de verdediging ook allesbehalve goed hoor. Mocht Moisander vertrekken heb je echt een behoorlijk probleem daar.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Veltmanquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:07 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dat komt ook wel goed. We hebben 9 tegengoals minder dan degene met het 1-na-minste aantal tegengoals. Minder dan 1 per wedstrijd (28 in 34 wedstrijden).![]()
![]()
Vind je?quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:03 schreef Catch22- het volgende:
Het hele punt is dat ajax twee goede aanvallers mist. Daarachter gaat t goed, tot iemand een actie moet maken of moet scoren. Los je dat probleem op, ben je in oktober kampioen
Naar mijn gevoel gaat het al helemaal mis achterin. Totaal geen tempo wordt er gemaakt. Het is daarnaast niet zo dat de spitsen opgelegde kansen hebben gemist. Vaak zijn er helemaal geen uitgespeelde kansen opgebouwd.Charlie: How's it going in there?
Ik doel dan ook vooral op de Europese wedstrijden. Mocht je volgend jaar tegen een topper uit Engeland/Spanje/Duitsland/Italie (en tegenwoordig helaas ook al uit Oostenrijk) spelen kan je natuurlijk niet met het duo Veltman/Denswil aan komen zetten.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:07 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dat komt ook wel goed. We hebben 9 tegengoals minder dan degene met het 1-na-minste aantal tegengoals. Minder dan 1 per wedstrijd (28 in 34 wedstrijden).![]()
jij weet duidelijk niet wat "swag" isquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:11 schreef Syntix het volgende:
En de negers moeten weer $wag zijn hoor
[ afbeelding ]![]()
Tja, die gebaartjes enzo horen een beetje bij de zwarte jeugdcultuur.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:11 schreef Syntix het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt niet van die jongens verwachten dat ze zich laten fotograferen met een boek over kwantummechanica.![]()
Jeetje wat erg zegquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:11 schreef Syntix het volgende:
[ afbeelding ]![]()
rot lekker op joh. Doe gasten doen niets verkeerd hier, maar syntix wil lekker hatenquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:11 schreef Syntix het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:quote:quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:13 schreef 16meter het volgende:
[..]
Tja, die gebaartjes enzo horen een beetje bij de zwarte jeugdcultuur.
Je kunt niet van die jongens verwachten dat ze zich laten fotograferen met een boek over kwantummechanica.We hoeven niet alles te pikken. Gewoon normaal doen en presteren op het veld. Toevallig twee gasten die schandalig presteerde dit seizoen, maar nu wel gebaartjes makenquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
rot lekker op joh. Doe gasten doen niets verkeerd hier, maar syntix wil lekker haten. Serero bijv. had dit wel mogen doen of mss Van Rhijn, maar niet Duarte en Denswil...
![]()
... is dit serieus?
Die gasten steken effe twee vingers op. Lekker boeiend. Heeft ook niks met zwarte jeugdcultuur te maken. Van Noord-Koreaanse beheersingspraktijken gaan ze ook echt niet beter spelen..![]()
Nee idd, Blind en Klaassen poseren ook altijd met ghetto handgebaartjes.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:48 schreef Wave103 het volgende:
Heeft ook niks met zwarte jeugdcultuur te maken.![]()
Pffff, ik zit thuis te studeren voor tentamens terwijl het regent. Wat zou ik graag nu in een vliegtuig richting het zonnige Indonesië zitten voor een trainingskamp terwijl je tonnen per jaar verdient. Yep, jaloers
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
hahahaha bojan gaat helemaal niet meequote:Op donderdag 8 mei 2014 15:30 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
25.000 roepies is omgerekend 1,55 euro...geen geld!![]()
Zijn familie?quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
En wie komt er nou naar het stadion voor Siem de Jong
Alleen Kishna en Fischer kom je voor naar het stadion. Op termijn misschien ook voor Duarte en Zivkovic.Charlie: How's it going in there?
Geen Bojangod meer dus, goed nieuws wat mij betreft.twitter:AFCAjax_EN twitterde op donderdag 08-05-2014 om 13:56:37Ajax won't continue with Bojan:http://t.co/lnYfhjeQDS reageer retweet
Snelle Egel![]()
Zolang je van der hoorn niet hoeft in te zetten zie ik geen probleem.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:10 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ik doel dan ook vooral op de Europese wedstrijden. Mocht je volgend jaar tegen een topper uit Engeland/Spanje/Duitsland/Italie (en tegenwoordig helaas ook al uit Oostenrijk) spelen kan je natuurlijk niet met het duo Veltman/Denswil aan komen zetten.
Denswil en Veltman hebben laten zien een hoog niveau te kunnen halen. Ze moeten wel constanter worden. Chivu, Vermaelen, Vertonghen. Om maar wat namen te noemen die als nieuweling niet onberispelijk waren.![]()
Dit dus,quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zolang je van der hoorn niet hoeft in te zetten zie ik geen probleem.
Denswil en Veltman hebben laten zien een hoog niveau te kunnen halen. Ze moeten wel constanter worden. Chivu, Vermaelen, Vertonghen. Om maar wat namen te noemen die als nieuweling niet onberispelijk waren.
het is de realiteit dat de oudere ervaren verdedigers (zoals Moisander) die we wel aan kunnen trekken qua financiën, bijna nooit de absolute top zullen halen.
De verdedigers die MOGELIJK wel de top kunnen halen, zijn hier alleen op jonge leeftijd. Wat voor duo er ook achterin komt te staan: je hebt mogelijke jeugdige toppers die nog fouten maken, of ervaren spelers die gewoon al bijna aan hun top zitten....Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Ook lullig, speelt Celtic met een C opstelling, wordt Boerrigter alsnog in de rust gewisseld. Wordt daar echt als de grote miskoop gezienquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Wisten jullie al dat Boerrigter nu bij Celtic speelt?.
Niet gek, die gast kan er helemaal niets van.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:07 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Ajax niet verder met Bojan hoorde ik
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
quote:Ajax wil twee jaar verlengen met Trustfull
Ajax wil graag verder met trainer Orlando Trustfull. De coach van Ajax A1 heeft een aanbieding op zak om zijn contract bij de club met twee jaar te verlengen, zo zegt hij in gesprek met Ajax Life.
'Ik heb dat in beraad en er zal zeker een vervolgafspraak komen', geeft Trustfull aan in de supporterskrant. 'Mijn ambities? Ik wacht eerst de gesprekken met Ajax af en wil niet voor mijn beurt praten.'
Waar Trustfull volgend jaar voor de groep staat, is dus nog onbekend. Ajax maakte onlangs bekend dat het wil gaan rouleren met jeugdtrainers, omdat meer ogen meer zien. 'Als die mensen ook nog eens meer kennis hebben, kun je meer talenten tegelijkertijd helpen. Ik zou er niet op tegen zijn', sluit de succescoach een dergelijke rol niet uit.
Een stap omhoog, naar Jong Ajax, lijkt wel uitgesloten. Trustfull bezit nog niet zijn diploma Coach Betaald Voetbal en kan dus binnen Ajax voorlopig ook niet naar boven doorstromen.![]()
Blijft lelijk, Aziatenquote:Op donderdag 8 mei 2014 16:32 schreef Silenus het volgende:
De fans aldaar zijn al lekker aan het indrinken:
[ afbeelding ]![]()
Heeft iemand trouwens een overzicht van de kampioenschappen of eindklassering van jeugdteams?![]()
Ajax 1: Kampioen Eredivisie
Jong Ajax: 14e Jupiler LeagueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A1: 1e, zondag mogelijk kampioen tegen FC Groningen A1 thuis
A2: 4e
B1: 3e achter Feyenoord en PSV
B2: 2e achter Feyenoord O16
C1: Kampioen
C2: Voorjaar kampioen, Najaar geen idee, zitten in poule met andere 3 teams
D1: 3e achter Feyenoord en AZ
D2: Kampioen
D3: 8e
E1: 2e achter Zeeburgia, kans op kampioenschap zaterdag
E2: Voorjaar kampioen, najaar ?
E3: Voor en najaar kampioen
F1: Kampioen
Zaal
E1: 2e
E2: 4e
Veerhuys E1 kampioen![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jong Ajax: 14e Jupiler LeagueokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A1: 1e, zondag mogelijk kampioen tegen FC Groningen A1 thuis
Zaal
Jong Ajax: 14e Jupiler LeagueOp het eerste elftal na heb je er weinig aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A1: 1e, zondag mogelijk kampioen tegen FC Groningen A1 thuis
Zaal
Veerhuys E1 kampioenRED ONS HENNIEGOD![]()
Loopt daar geen spit rond , die we kunnen gebruiken ?quote:Veteranen 1: 3e 1e klasse DIk ben inmiddels overleden![]()
Jong Ajax: 14e Jupiler LeagueValt toch een beetje tegen, of ben ik pessimistisch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A1: 1e, zondag mogelijk kampioen tegen FC Groningen A1 thuis
Zaal
Veerhuys E1 kampioenRuilen voor Siggyquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:33 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Loopt daar geen spit rond , die we kunnen gebruiken ?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Kampioenschappen zijn vooral leuk voor de spelers zelf, maar het heeft voor de rest geen enkele waarde.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Valt toch een beetje tegen, of ben ik pessimistisch?
[..]Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Mwoah, het is toch een beetje een graadmeter. Sommige Jong Ajax/A1/B1/C1 lichtingen worden zonder puntverlies kampioen. En dat zie je toch graagquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Kampioenschappen zijn vooral leuk voor de spelers zelf, maar het heeft voor de rest geen enkele waarde.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dat werden ze ook in 1997/1998. En zie wat daaruit gekomen isquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mwoah, het is toch een beetje een graadmeter. Sommige Jong Ajax/A1/B1/C1 lichtingen worden zonder puntverlies kampioen. En dat zie je toch graagRED ONS HENNIEGOD![]()
Nee, het is geen graadmeter. Een graadmeter moet de individuele kwaliteit zijn. Want er gaat nooit een geheel team Ajax 1 halen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mwoah, het is toch een beetje een graadmeter. Sommige Jong Ajax/A1/B1/C1 lichtingen worden zonder puntverlies kampioen. En dat zie je toch graagWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Wie zijn dan de potentiële toppers volgens jullie dan? Ik doel meer op unieke eigenschappen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, het is geen graadmeter. Een graadmeter moet de individuele kwaliteit zijn. Want er gaat nooit een geheel team Ajax 1 halen.
Winnaarsmentaliteit van de Boertjes
Souplesse van Bergkamp
Leiderschap van Cruijff
Complete spits als Kluivert
Ik heb al een tijdje geen wereldspeler van formaat gezien uit de jeugd. Sneijder en van der Vaart waren IMO de laatste.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
De potentiële toppers zijn imo:quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wie zijn dan de potentiële toppers volgens jullie dan? Ik doel meer op unieke eigenschappen.
Winnaarsmentaliteit van de Boertjes
Souplesse van Bergkamp
Leiderschap van Cruijff
Complete spits als Kluivert
Ik heb al een tijdje geen wereldspeler van formaat gezien uit de jeugd. Sneijder en van der Vaart waren IMO de laatste.
Cerny, Nouri,vd Beek. En ben ook een fan van Sidoel. In de Ctjes spelen ook wat hele goede spelers maar die hebben helemaal nog een lange weg te gaan.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
En kunnen ze alle verleidingen weerstaan? Ik heb al zoveel potentiële toppers (van de traditionele top 3) zien stranden op mentale weerbaarheid.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
De potentiële toppers zijn imo:
Cerny, Nouri,vd Beek. En ben ook een fan van Sidoel. In de Ctjes spelen ook wat hele goede spelers maar die hebben helemaal nog een lange weg te gaan.
18 jarige jochies die in een auto's van 100.000 euro rijdenGasten die denken binnen 2 jaar klaar te zijn om miljoenen in het buitenland te verdienen. In de gehele eredivisie spelen misschien 3 spelers die de absolute top aankunnen. De rest is wisselgeld.
Jong Ajax: 14e Jupiler LeagueWas de B1 niet je-van-het? Niet alleen qua individuele spelers, maar ook als team?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A1: 1e, zondag mogelijk kampioen tegen FC Groningen A1 thuis
Zaal
Zeker een sterke lichting, alleen blessures en enkele spelers zijn al doorgeschoven naar A1/A2.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:22 schreef Class het volgende:
[..]
Was de B1 niet je-van-het? Niet alleen qua individuele spelers, maar ook als team?![]()
Was jij die gozert die op de Toekomst werkte? Mag ik je top 3 jeugdspelers weten?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeker een sterke lichting, alleen blessures en enkele spelers zijn al doorgeschoven naar A1/A2.![]()
Die Nouri wat een manneke is dat.. Misschien kan je hem wel een beetje vergelijken met Mastour van Milan.![]()
Neequote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:39 schreef bjanaan het volgende:
Die Nouri wat een manneke is dat.. Misschien kan je hem wel een beetje vergelijken met Mastour van Milan.![]()
Nouri, de nieuwe Sahinquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:39 schreef bjanaan het volgende:
Die Nouri wat een manneke is dat.. Misschien kan je hem wel een beetje vergelijken met Mastour van Milan.
Charlie: How's it going in there?
Nee, ben ik niet..quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:30 schreef Class het volgende:
[..]
Was jij die gozert die op de Toekomst werkte? Mag ik je top 3 jeugdspelers weten?
Nu we het toch over talenten hebben, lang niets gehoord over vermeende interesse van Ajax in buitenlandse talenten... Die ene van AC Milan zal vast onhaalbaar zijn. Maar verder iets in oostblok?![]()
Ze kunnen het beter pas melden als ze aangetrokken zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, ben ik niet..
Nu we het toch over talenten hebben, lang niets gehoord over vermeende interesse van Ajax in buitenlandse talenten... Die ene van AC Milan zal vast onhaalbaar zijn. Maar verder iets in oostblok?![]()
Moet je bij Jordiiiiii zijn, die weet zulke dingen wel.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, ben ik niet..
Ook qua spel zijn ze amper te vergelijken. Mastour is meer van het showboaten terwijl Nouri functionele techniek heeft. Nouri kan een hele grote worden maar de vergelijking met Mastour gaat niet op.quote:![]()
die bukt voor de zekerheid nog evenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Verschrikkelijk slap verdedigd door Verloo geloof ik, 3-2.. Gelukkig nog maar 1 minuut te gaan![]()
![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
die bukt voor de zekerheid nog evenEn dan verbaasd staan kijken dat het een goal is..
![]()
maandag 15.00quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Leuke tweede helft.
Wanneer is de volgende wedstrijd van Nederland?![]()
Maandag 12 mei 15.15 Malta - Nederland
Donderdag 15 mei 11.00 Engeland - Nederland
Zondag 18 mei Halve finale
Woensdag 21 mei Finale![]()
Tegen Engeland is wel interessant. Ze selecteren daar toch alleen maar op kracht, snelheid en lengte.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maandag 12 mei 15.15 Malta - Nederland
Donderdag 15 mei 11.00 Engeland - Nederland
Zondag 18 mei Halve finale
Woensdag 21 mei Finale![]()
Van Bommel is hier trainer toch?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Neejoh, loopvermogen en fysiek is veel belangrijker dan techniek.![]()
en dat lukte gelukkig wel met Nouri en ould chikh erin.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij nationale elftallen gaat het gewoon om winnen![]()
Ja, dus dat zegt eigenlijk wel voldoende. Bij PSV loopt hij ook te blaten over resultaat, terwijl ontwikkeling op zo'n toernooi voor moet staan. Was zo trots als een hond met zeven lullen toen de B1 van PSV de B1 van Ajax (zonder Nouri, Van de Beek, etc) versloeg met 0-5. Op de counter... Cruijff mag ook bij de KNVB gaan reorganiseren wat mij betreft. Hier mooi artikeltje over: http://www.catenaccio.nl/(...)topsportmentaliteit/quote:![]()
Bij de clubs moet het normaliter anders zijn maar is voor die selecteerde jongens ook goed om puur op de winst te spelenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, dus dat zegt eigenlijk wel voldoende. Bij PSV loopt hij ook te blaten over resultaat, terwijl ontwikkeling op zo'n toernooi voor moet staan. Was zo trots als een hond met zeven lullen toen de B1 van PSV de B1 van Ajax (zonder Nouri, Van de Beek, etc) versloeg met 0-5. Op de counter... Cruijff mag ook bij de KNVB gaan reorganiseren wat mij betreft. Hier mooi artikeltje over: http://www.catenaccio.nl/(...)topsportmentaliteit/![]()
Grote internationale toernooien moet je jezelf inderdaad op laten zien. Dus daar moet je voor de winst gaan.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij de clubs moet het normaliter anders zijn maar is voor die selecteerde jongens ook goed om puur op de winst te spelen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: