Niet als je meer dan een ton wint, dan moet je je prijs ophalen op hun hoofdkantoor.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:35 schreef Luxuria het volgende:
Volgens mij wordt dit vanzelf op je rekening gestort.
Als dit klopt dan is het dieptriest. Juist omdat het om zo'n hoog geldbedrag gaat zou je mogen verwachten dat veiligheid bovenaan staat.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet als je meer dan een ton wint, dan moet je je prijs ophalen op hun hoofdkantoor.
Volgens mij krijg je daar dan wel bericht van, als je automatisch meespeelt.
Het is niet dat je een koffertje geld meekrijgt ofzo.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:51 schreef eight het volgende:
[..]
Als dit klopt dan is het dieptriest. Juist omdat het om zo'n hoog geldbedrag gaat zou je mogen verwachten dat veiligheid bovenaan staat.
Ehh lijkt me niet dat je dat cash meekrijgt..quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:51 schreef eight het volgende:
[..]
Als dit klopt dan is het dieptriest. Juist omdat het om zo'n hoog geldbedrag gaat zou je mogen verwachten dat veiligheid bovenaan staat.
Dat lijkt me nou juist wel tof eigenlijkquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:53 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Het is niet dat je een koffertje geld meekrijgt ofzo.
Je krijgt het niet cashquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:51 schreef eight het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:53 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Het is niet dat je een koffertje geld meekrijgt ofzo.
Logisch. Maar waarom moeten winnaars zich überhaupt melden?quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:54 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ehh lijkt me niet dat je dat cash meekrijgt..
Ja vind ik ook een beetje apart.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:56 schreef eight het volgende:
[..]
[..]
Logisch. Maar waarom moeten winnaars zich überhaupt melden?
Incasseren gaat wel automatisch maar uitkeren niet?
Begeleiding voor het winnen van een ton? Kom op, het is zijn toch geen kleine kinderen meer..quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Je krijgt het niet cash_!
Je moet daarheen, omdat je begeleiding aangeboden krijgt om er enigszins verantwoord mee om te gaan.
"en hoger".quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:58 schreef eight het volgende:
[..]
Begeleiding voor het winnen van een ton? Kom op, het is zijn toch geen kleine kinderen meer..
Dat zal je echt hogelijk verbazenquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:58 schreef eight het volgende:
[..]
Begeleiding voor het winnen van een ton? Kom op, het is zijn toch geen kleine kinderen meer..
En psychische hulp. Mensen worden vaak zwaar ongelukkig van veel geld.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:59 schreef MPG het volgende:
[..]
"en hoger".
Bij een ton lijkt het me nog niet zo relevant indd, maar bij een miljoen, of nog meer kan een beetje financieel advies best nuttig zijn.
Er zullen er indd genoeg zijn die een ton binnen drie dagen verbrassen jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat zal je echt hogelijk verbazenMensen overschatten een prijs vaak, kopen dure auto's en reizen en voor je het weet zitten ze in de schuldsanering
Je hebt zeker 6 jaar geleden de Quest gelezen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Je krijgt het niet cash_!
Je moet daarheen, omdat je begeleiding aangeboden krijgt om er enigszins verantwoord mee om te gaan.
Bij echt hoge bedragen kan het wel handig zijn ja.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:59 schreef MPG het volgende:
[..]
"en hoger".
Bij een ton lijkt het me nog niet zo relevant indd, maar bij een miljoen, of nog meer kan een beetje financieel advies best nuttig zijn.
ja, je krijgt een brief dat je een grote prijs hebt gewonnen en bieden je prijswinnaarbegeleiding aan. De prijs zelf wordt automatisch gestort(welk bedrag dan ook) alleen met losse loten moet je een afspraak maken, en dan nog worden grotere bedragen overgemaakt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:34 schreef Ixnay het volgende:
Als je een dikke prijs gewonnen hebt?
Ik speel namelijk automatisch mee en ik check niet iedere maand mijn nummers.
precies 1 jaar, maar automatische spelers krijgen gewoon hun prijzen automatisch.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:08 schreef eight het volgende:
[..]
Bij echt hoge bedragen kan het wel handig zijn ja.
Binnen welk tijdsbestek moet je eigenlijk melden om nog aanspraak te kunnen maken op de prijs?
Lijkt me best lullig als je tig jaar meedoet en er niet omkijkt omdat toch alles automatisch gaat en vervolgens ontgaat je de prijs omdat je niet op de hoogte bent
quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:15 schreef Ixnay het volgende:
Ik krijg wel eens een bedrag als 5 euro of 7,50 terug gestort.
Maar hoe gaat dit bij 200.000. Dat bedoelde ik in de OP.
of je nou 5 euro wint of de jackpot, maakt niet uit. Alleen bij de grotere bedragen krijg je begeleiding aangeboden.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:09 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
je krijgt een brief dat je een grote prijs hebt gewonnen en bieden je prijswinnaarbegeleiding aan. De prijs zelf wordt automatisch gestort(welk bedrag dan ook.)
Dat zou inderdaad tof zijn. Dat je zo'n vrachtwagentje moet huren en dat ze dan met kruiwagens vol geld naar je toe komen vanuit het geldpakhuis van de Staatsloterijquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou juist wel tof eigenlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |