SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:18 schreef Cygne het volgende:
Zo enorm herkenbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, ongeveer zoals jij beschrijft ;-) Het gaat wel, bij vlagen ben ik bezig met 'hoe het had kunnen zijn', maar eigenlijk valt dat wel mee. Ik heb wel gewoon last van alle emoties, hormonen en dat soort dingen. De ene week gaat het prima, de andere week heb ik veel moeite met concentreren, ben ik snel moe etc. Fysiek heb ik nu van de afgelopen 8 weken er 6 met bloed gehad denk ik.. Dus dat is wel balen. Nog niet echt het gevoel dat we verder kunnen daardoor.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:15 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ik vroeg me laatst nog af hoe t met jou was!
Ja, herkenbaar idd. Rot dat je nu ook niet verder kan met gedoe met bloed.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:22 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Nou, ongeveer zoals jij beschrijft ;-) Het gaat wel, bij vlagen ben ik bezig met 'hoe het had kunnen zijn', maar eigenlijk valt dat wel mee. Ik heb wel gewoon last van alle emoties, hormonen en dat soort dingen. De ene week gaat het prima, de andere week heb ik veel moeite met concentreren, ben ik snel moe etc. Fysiek heb ik nu van de afgelopen 8 weken er 6 met bloed gehad denk ik.. Dus dat is wel balen. Nog niet echt het gevoel dat we verder kunnen daardoor.
Gefeliciteerd met je huwelijkquote:Op zondag 25 mei 2014 14:15 schreef Cholula het volgende:
Je bent toch ook al een tijdje aan het wachten op die afspraak?
Mijn onderbuikgevoel wordt veroorzaakt door de lichte streepjes op mijn ovulatietesten van vandaag, gisteren, vrijdag en dinsdag. Ik hoop zo dat het niets geks is!
IMA wat vervelend dat je zoveel bloed hebt (gehad), klinkt helaas ook heel bekend voor mij.
Voor wat meer vrolijk nieuws: mijn bruiloft vorige week was echt geweldig! Stralend weer, lekker eten en geweldige gasten!
quote:Op zondag 25 mei 2014 14:15 schreef Cholula het volgende:
Voor wat meer vrolijk nieuws: mijn bruiloft vorige week was echt geweldig! Stralend weer, lekker eten en geweldige gasten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |