abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140211680
Cygne, wat een rotgevoel :( dikke knoevel :*
pi_140212040
Wat een rotgevoel Cygne.

Ik hoop dat je het gevoel snel kwijt raakt, maar geef het gewoon de tijd. Ik denk dat het normaal is dat je verwerking van een miskraam geestelijk langer kan duren dan lichamelijk. Jaloersig gevoel hebben zegt niets over een anders niets gunnen. Het zegt denk ik in dit geval eerder iets over wat je zelf ook graag zou willen.

Dikke kus
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_140212132
Ik ken het gevoel ook Cygne. Wist al jong dat ik later kinderen wil, maar was van kinds af aan ook al bang dat het niet zal lukken, dat ik onvruchtbaar blijk te zijn.. Proberen het nu pas 4 maanden en elke maand weer die hoop. Vanochtend wakker geworden met flinke buikpijn, wist meteen dat ik ongesteld was. 4 maanden is vast nog kort en ik weet dat ik geduld moet hebben, maar ben toch weer best verdrietig en onzeker.. Nouja, op naar poging 5 dan maar!!
pi_140212181
Wat zijn jullie lief! O+
Ik ben ook echt oprecht blij voor mensen. Maar had t zelf ook graag gewild.

Mijn broer en zijn vriendin proberen al 6 jaar. En dan voel ik me wel een beetje n miep.
pi_140212268
Lijkt me overigens nog zwaarder door je miskraam, heb ik niet gehad. In mijn omgeving zijn steeds mensen zwanger of bevallen. Vind het heel leuk voor ze, maar tegelijkertijd voel ik me verdrietig en gefrustreerd, dat had ik willen zijn! :S

Sterkte Cygne!
pi_140217228
Cygne :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_140238442
Doet me goed dit, herkenbaarheid vinden.
Ik voel me al een stuk beter, dank dames. :*
pi_140255195
Kan me heel goed voorstellen dat het voor sommigen inmiddels heel erg verdrietig is dat het allemaal (nog) niet lukt. Het is lastig om er niet mee bezig te zijn als je zo graag wilt.

Ik hoop dat er bij ons binnenkort meer stabiliteit is, zodat wij ook weer serieus aan "de slag" kunnen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_140278539
Spannend, Jantina!

Mijn NOD is woensdag, ik verwacht niks. Dus ik ben er ook niet zo mee bezig.

[ Bericht 15% gewijzigd door Cygne op 24-05-2014 15:02:25 ]
pi_140278606
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:18 schreef Cygne het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo enorm herkenbaar. :*
pi_140278678
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 14:12 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Zo enorm herkenbaar. :*
Ik vroeg me laatst nog af hoe t met jou was! :*
pi_140278862
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 14:15 schreef Cygne het volgende:

[..]

Ik vroeg me laatst nog af hoe t met jou was! :*
Nou, ongeveer zoals jij beschrijft ;-) Het gaat wel, bij vlagen ben ik bezig met 'hoe het had kunnen zijn', maar eigenlijk valt dat wel mee. Ik heb wel gewoon last van alle emoties, hormonen en dat soort dingen. De ene week gaat het prima, de andere week heb ik veel moeite met concentreren, ben ik snel moe etc. Fysiek heb ik nu van de afgelopen 8 weken er 6 met bloed gehad denk ik.. Dus dat is wel balen. Nog niet echt het gevoel dat we verder kunnen daardoor.
pi_140279082
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 14:22 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Nou, ongeveer zoals jij beschrijft ;-) Het gaat wel, bij vlagen ben ik bezig met 'hoe het had kunnen zijn', maar eigenlijk valt dat wel mee. Ik heb wel gewoon last van alle emoties, hormonen en dat soort dingen. De ene week gaat het prima, de andere week heb ik veel moeite met concentreren, ben ik snel moe etc. Fysiek heb ik nu van de afgelopen 8 weken er 6 met bloed gehad denk ik.. Dus dat is wel balen. Nog niet echt het gevoel dat we verder kunnen daardoor.
Ja, herkenbaar idd. Rot dat je nu ook niet verder kan met gedoe met bloed. :( :*
pi_140281595
Fijne actie weer van die rare buurman van je Cygne.

------

Bedrijf 1 is niets geworden, ik heb de test net niet gehaald.

Maar, ik heb misschien goed nieuws: het gesprek van bedrijf 2 ging alleen maar over arbeidsvoorwaarden en ik stond na een kwartier weer buiten. Hij vroeg naar mijn voorwaarden en ik hoor maandag van ze, in de tussentijd ook al hun "handboek" met arbeidsvoorwaarden ontvangen. Het mooie is dat dit bedrijf 8 km van huis is en ze direct een vast contract bieden.

Ik hoop zo dat ik maandag een positief telefoontje ontvang. En dat ze qua salaris akkoord gaan!

Heb trouwens dus ook inmiddels gehoord dat mijn huidige bedrijf m'n contract wil verlengen, komende week tekenen :')
Dat betekent dus wellicht diezelfde week ook weer opzeggen.
pi_140308602
Poging tot bij lezen gedaan,niet echt gelukt.
In ieder geval felicitaties voor Ggirl en een knuffel voor Cygne en je herkenbare verhaal.
Ik ben de afgelopen twee weken voornamelijk druk geweest met vrienden, familie en trouwen. Geen tijd gehad voor ovutesten en ook geen flauw idee wanneer mijn NOD is.
Ik heb een vaag onderbuik gevoel dat ik aankomende week bij de gyn te horen krijg dat het nog steeds niet goed is...
pi_140312913
Ik hoop dat dat vage onderbuikgevoel niet klopt en je nu lekker verder komt.

Bizar, mijn NOD is woensdag maar dan heb ik controle in de oogkliniek dus zit ik af te tellen naar dat onderzoek. _O-
  zondag 25 mei 2014 @ 12:08:41 #192
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_140340018
Heeft iemand nog interesse in 8 Sensitest ovulatietesten houdbaar tot 31-12-2015? Voor ¤2+ verzendkosten. PM bij interesse!

[ Bericht 4% gewijzigd door Tante_Soesa op 25-05-2014 14:16:02 ]
pi_140343965
Je bent toch ook al een tijdje aan het wachten op die afspraak?

Mijn onderbuikgevoel wordt veroorzaakt door de lichte streepjes op mijn ovulatietesten van vandaag, gisteren, vrijdag en dinsdag. Ik hoop zo dat het niets geks is!

IMA wat vervelend dat je zoveel bloed hebt (gehad), klinkt helaas ook heel bekend voor mij.

Voor wat meer vrolijk nieuws: mijn bruiloft vorige week was echt geweldig! Stralend weer, lekker eten en geweldige gasten!
pi_140344009
Ja, een maand of 3. Dan is dat deel ook helemaal afgesloten.
Fijn dat je bruiloft zo fijn was, cholula!
pi_140351120
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 14:15 schreef Cholula het volgende:
Je bent toch ook al een tijdje aan het wachten op die afspraak?

Mijn onderbuikgevoel wordt veroorzaakt door de lichte streepjes op mijn ovulatietesten van vandaag, gisteren, vrijdag en dinsdag. Ik hoop zo dat het niets geks is!

IMA wat vervelend dat je zoveel bloed hebt (gehad), klinkt helaas ook heel bekend voor mij.

Voor wat meer vrolijk nieuws: mijn bruiloft vorige week was echt geweldig! Stralend weer, lekker eten en geweldige gasten!
Gefeliciteerd met je huwelijk *O* O+ *O*

Fijn dat je mooi weer had en een fantastische dag had!

[after glow] start *
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_140353345
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 14:15 schreef Cholula het volgende:

^) gefeliciteerd! *O*
pi_140375943
Gefeli Cholula!

En herkenbaar, de vraag of het gaat lukken. We zijn nog niet zo lang bezig maar toch ben ik wel eens bang dat het niet voor ons weggelegd is. Vooral tijdens mijn menstruatie, daarna ben ik er veel minder mee bezig.

Heb vanmorgen trouwens mijn eerste ovulatietest gedaan (dag 13) en direct een licht teststreepje. Ik weet alleen niet of dit betekent dat mijn eisprong eraan komt, zou echt super zijn als mijn cyclus weer naar 28 dagen gaat ipv 42, of dat ik iemand ben die altijd lichte LH-streepjes plast. Maar hoe dan ook leuk begin van de week, waar je al niet blij van kan worden haha.

Sterkte aan de dames met nasleep van MK, heftig om te lezen, en elke keer de gedachte van 'nu was ik X weken geweest'.

Edit: twee keer hetzelfde geschreven
pi_140376461
Hmm. Het wordt blijkbaar afgeraden te testen met ochtendurine. Misschien te vroeg gejuicht.

*exit google*
pi_140398285
Thanks all!

Heb je nog een ovulatietest gedaan rond het middaguur?
  maandag 26 mei 2014 @ 21:10:41 #200
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_140401031
Ik kom ook uit de lurk modus. Ik slik donderdag mijn laatste pil en dan gaat ie de deur uit *O*. We konden eerder beginnen als gedacht. ik zou in april klaar zijn met mijn opleiding maar ga 8 maanden langer studeren om een niveau hoger af te studeren, dus hadden de kinder plannen ook maar 8/9 maanden uitgesteld. Paar weken terug een goed gesprek gehad met mijn begeleider en er waren geen examens die in gevaar zouden komen door een eventuele zwangerschap! :D
Eerst nog getwijfeld om na de bruiloft te stoppen (18 juli) maar toen zei O+ van de week "als het toch kan, waarom dan niet na deze strip stoppen".

Dus kijken hoe het gaat :D (vind t stiekem wel heeeeeel erg spannend nu het zo definitief is :$ )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')