gelijk spannend dusquote:Op maandag 19 mei 2014 22:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik kom even deze maand buurten.. Wij hebben gisteren onbeschermde sex gehad en vandaag blijk ik mijn eisprong te hebben. Met mijn verleden ga ik er niet van uit dat het raak is maar toch even afwachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja we hadden erg goede timing haha. Niet t meest effectieve standje dus ik acht de kans minimaal maar je weet eens niet.quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:42 schreef Bloesem. het volgende:
Hier trouwens nog een foto van de tests. Ik ben toch niet gek dat ik op de middelste een vaag lijntje zie? Zijn van boven naar beneden van vrijdag, zaterdag en vanochtend.ik zie het ook, maar dat kan ook indrogen zijn.. vals positief of iets in die geest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
gewoon effe afwachten..quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:49 schreef Skoap het volgende:
vandaag is mijn NOD. Een blanco test en nog geen tekenen van mijn menstruatie. Laat die nu maar snel beginnen zodat ik weer verder kan
ah daar is de welbekende kramp, mooi...
op naar de volgende ronde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik heb ook nul kwaaltjes deze maand. Normaal had ik al last van pijnlijke boobs gehad. Dus dat is ook wel eens fijn. Zet me wel wat aan het denken. Zou ik het onbewust aansturen dat als er wel kans is dat ook al ben ik er niet steeds mee bezig ik mijn hormonen op hol laat slaan en daarom tietenpijn krijg?
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik wéét dat ik me dan aanstel, maar op een of andere manier gaat die kronkel er niet uit.
Verder hoop ik op streepjesregen.![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:00 schreef Cygne het volgende:
Ik heb weer duizend kwaaltjes. Misselijk, moe en ontzettend geïrriteerd. Kan niet van een zwangerschap zijn. Want veel te vroeg. Eerder van pms of spanning voor t oogonderzoek volgende week.
In mijn hoofd zit sowieso steeds de zinOch Cygne, ik herken je gevoel helemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik wéét dat ik me dan aanstel, maar op een of andere manier gaat die kronkel er niet uit.
Verder hoop ik op streepjesregen.![]()
Ik hoop dat je het vertrouwen in je lijf terug zal vinden! Maar dat kan wel even duren - wees niet te streng voor jezelf.
disclaimer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |