abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140135988
Jeetje Ggirl, da's schrikken!! Gelukkig is alles goed met jullie. Zijn jullie nog wel even nagekeken en houden jullie het wel in de gaten of je toch nergens last van krijgt ofzo?

Fijn dat alle kosten wel vergoed worden, maar het is toch een hoop gedoe lijkt me?
pi_140137976
Wat naar zeg Ggirl! Gelukkig dat het ondanks de kapotte auto met jullie goed gaat!!
pi_140138721
Jeetje Ggirl wat heftig!! Fijn dat jullie allebei nog heel zijn, maar wat een schrik!
pi_140145245
Wat n schrik ggirl! :*
pi_140151815
Ik kom even deze maand buurten.. Wij hebben gisteren onbeschermde sex gehad en vandaag blijk ik mijn eisprong te hebben. Met mijn verleden ga ik er niet van uit dat het raak is maar toch even afwachten.
pi_140153072
Jeetje Ggirl, dat is schrikken!
pi_140155504
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik kom even deze maand buurten.. Wij hebben gisteren onbeschermde sex gehad en vandaag blijk ik mijn eisprong te hebben. Met mijn verleden ga ik er niet van uit dat het raak is maar toch even afwachten.
gelijk spannend dus :D
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_140157223
Hier trouwens nog een foto van de tests. Ik ben toch niet gek dat ik op de middelste een vaag lijntje zie? Zijn van boven naar beneden van vrijdag, zaterdag en vanochtend.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_140157625
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 00:28 schreef Dottey het volgende:

[..]

gelijk spannend dus :D
ja we hadden erg goede timing haha. Niet t meest effectieve standje dus ik acht de kans minimaal maar je weet eens niet.
2 juni is mijn nod. En als ik ongesteld word kruip ik weer even weg Tot circa december want eind van t jaar zouden we bewust beginnen

Bloesem Ik zie wel iets maar de test is sowieso vlekkerig dus of t een streep is of een indroog iets durf ik niet te zeggen
pi_140158769
Hoi,

Ik val even weer binnen met een vraag waarvan ik niet zo goed weet waar ik hem het beste kan stellen. (Los van dokters ed, maar misschien is het wel niks ;-)
Een paar maanden geleden was ik zwanger, maar met 11 weken zagen ze geen kloppend hartje meer. Toen heb ik een curettage gehad. Nu 7 weken geleden denk ik ongeveer. Dat bloeden stopte na 2,5 week, en goede anderhalve week daarna werd ik weer ongesteld, een dag of 5. Toen verloor ik even niets, toen begon ik weer wat bruin slijm te verliezen. Soms een dag wel, soms niet. Maar sinds gisteren (ongeveer 3 weken na de vorige keer) ben ik alweer ongesteld. Alleen wel veel heftiger dan ik ooit geweest ben voor m'n gevoel. Ik ben nu al twee keer enorm doorgelekt met tampon, dat is me nog nooit overkomen.
Herkenbaar voor iemand? Alles op de hobbel?
pi_140160500
Jeetje Ggirl schrikken zeg. Gelukkig dat jullie zelf niks hebben, wel balen van de auto.

Bloesem, de middelste lijkt positief, maar er twijfel door de veeg die erop zit. De andere zien er naar mijn mening negatief uit, kan zijn dat de foto vertekend hoor.

IMA, niet herkenbaar, maar als je twijfelt of dit wel goed is, zou ik even de gyn bellen.
In afwachting
pi_140160584
Paar dagen terug erachter gekomen dat ik al die tijd verkeerd heb gekeken, 20e is dag 26, 21e is NOD, shit :P. Kon me toch niet inhouden en had nog een Predictor liggen. Net gekeken in badkamer: negatief. Toch maar even goed in het licht kijken. Lijkt daar toch een klein streepje te staan.. Horizontaal. Hmm. Zou verticaal moeten zijn, wat moet ik hier nou weer mee haha!
pi_140160830
Oh wacht, kijk nu nog een keer en dat streepje is nu ook weg
pi_140161061
Het gaat me om de middelste :) Dat was zaterdag (binnen de afleestijd) een streepje, en inmiddels een veeg. Zit op dit moment ivm combinatie van klachten en die vage test toch maar even bij de ha.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 10:45:21 #165
149959 SQ
snelle trees
pi_140161358
Bloesem, die middelste oogt helaas als een vals positief. De streep is vaag en vlekkerig en niet even dik als de controlestreep. Zeker gezien het feit dat er op een test van drie dagen later niks te zien is zou ik er niet te veel op hopen -O-

IMA, geen ervaring mee, maar ik hoor wel dat het snel allemaal weer normaal wordt voor je :*
disclaimer
pi_140162420
Ik hoopte er (gelukkig) niet op :) ik vond het zo vreemd icm met andere negatieve testen. Inmiddels terug van de ha, uitwendige en inwendige echo achter de rug. Mijn rechter-eierstok blaast follikeltjes op alsof het niks kost (ik had er zes) en al die follikeltjes staan nu volgens de ha in de file, daarom blijft mijn menstruatie uit en heb ik al die vage hormonale klachten. Verder was alles met zowel de eierstokken als de baarmoeder gelukkig helemaal in orde :)

De heftige buikpijn komt waarschijnlijk van een ontsteking op de plek waar ooit mijn blindedarm zat.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 11:27:06 #167
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_140162495
Dat klinkt wel als PCOS? Misschien een lichte vorm.

Bij PCOS (PolyCysteus Ovarium Syndroom) zijn de waarden van verschillende hormonen (LH
(luteïniserend hormoon, het hormoon dat de eisprong opwekt), eventueel testosteron en soms insuline
(het hormoon dat de bloedsuikerspiegel regelt)) verhoogd. De waarde van het FSH (follikel stimulerend
hormoon), het hormoon dat de eiblaasjes doet rijpen, is bij PCOS onvoldoende om de eiblaasjes te
doen rijpen. Bij PCOS blijft de eisprong, en dus ook de menstruatie, gedurende langere periodes uit en
de vruchtbaarheid verminderd.

http://www.nvog.nl/Sites/Files/0000000109_PCOS_.pdf

Verder geen idee van je voorgeschiedenis en hoe lang je cyclus al duurt enzo hoor, maar misschien herken je het een en ander. Ik wil je niks aanpraten iig :)
pi_140164001
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 02:42 schreef Bloesem. het volgende:
Hier trouwens nog een foto van de tests. Ik ben toch niet gek dat ik op de middelste een vaag lijntje zie? Zijn van boven naar beneden van vrijdag, zaterdag en vanochtend.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zie het ook, maar dat kan ook indrogen zijn.. vals positief of iets in die geest.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_140187649
Tante, als het te lang duurt voordat het weer op gang komt, ga ik toch opnieuw even naar de huisarts. Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik niet binnen de regelmaat val (sinds januari, moet ik erbij zeggen)
pi_140199158
vandaag is mijn NOD. Een blanco test en nog geen tekenen van mijn menstruatie. Laat die nu maar snel beginnen zodat ik weer verder kan ;)

ah daar is de welbekende kramp, mooi...
op naar de volgende ronde.

[ Bericht 15% gewijzigd door Skoap op 21-05-2014 13:42:44 ]
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_140208632
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 11:49 schreef Skoap het volgende:
vandaag is mijn NOD. Een blanco test en nog geen tekenen van mijn menstruatie. Laat die nu maar snel beginnen zodat ik weer verder kan ;)

ah daar is de welbekende kramp, mooi...
op naar de volgende ronde.
gewoon effe afwachten.. :D

Succes dames, voor diegene die op het wachtbankje zitten.
pi_140208778
Zelf weet ik gewoon dat het niet is gelukt deze maand en ik moet zeggen dan op het wachtbankje naar je NOD is best prettig. Weten waar je aan toe bent geeft wel rust in mijn hoofd.
SPOILER
Ik heb ook nul kwaaltjes deze maand. Normaal had ik al last van pijnlijke boobs gehad. Dus dat is ook wel eens fijn. Zet me wel wat aan het denken. Zou ik het onbewust aansturen dat als er wel kans is dat ook al ben ik er niet steeds mee bezig ik mijn hormonen op hol laat slaan en daarom tietenpijn krijg? :9
pi_140209692
Ik heb weer duizend kwaaltjes. Misselijk, moe en ontzettend geïrriteerd. Kan niet van een zwangerschap zijn. Want veel te vroeg. Eerder van pms of spanning voor t oogonderzoek volgende week.

In mijn hoofd zit sowieso steeds de zin

SPOILER
En ik wéét dat ik me dan aanstel, maar op een of andere manier gaat die kronkel er niet uit.

Verder hoop ik op streepjesregen. :*
  woensdag 21 mei 2014 @ 17:04:01 #174
149959 SQ
snelle trees
pi_140209798
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:00 schreef Cygne het volgende:
Ik heb weer duizend kwaaltjes. Misselijk, moe en ontzettend geïrriteerd. Kan niet van een zwangerschap zijn. Want veel te vroeg. Eerder van pms of spanning voor t oogonderzoek volgende week.

In mijn hoofd zit sowieso steeds de zin

SPOILER
En ik wéét dat ik me dan aanstel, maar op een of andere manier gaat die kronkel er niet uit.

Verder hoop ik op streepjesregen. :*
Och Cygne, ik herken je gevoel helemaal ;( :* Ik hoop dat je het vertrouwen in je lijf terug zal vinden! Maar dat kan wel even duren - wees niet te streng voor jezelf.
disclaimer
pi_140210341
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')