Ik weet het niet.. Geen ovulatietesten, amper geklust (dat lieg ik heeeeel veel geklust in huis maar amper in bed) en gewoon al n dag of drie zere borsten. Zo erg dat ik er twee nachten van wakker geworden ben terwijl ik normaal nog door een atoombom heen slaap!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:38 schreef Danaa het volgende:
Ggirl, Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeerd!! Super, geweldig!
Ik zie 11 mei je NOD, netjes volgehouden met niet testen of een verlate eisprong?
Ik heb morgen mijn NOD
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:57 schreef Ggirl het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. Geen ovulatietesten, amper geklust (dat lieg ik heeeeel veel geklust in huis maar amper in bed) en gewoon al n dag of drie zere borsten. Zo erg dat ik er twee nachten van wakker geworden ben terwijl ik normaal nog door een atoombom heen slaap!
Het was gewoon een gevoel waardoor ik gisteren testjes ben gaan halen en vanmorgen getest heb!
Spannend, morgen NOD!
Zelf heb ik de hoop dat het raak is maar denk er weinig van.quote:
Oh, en Skittles: mag ik in het tweede lijstje in de OP?quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:34 schreef Skittles het volgende:
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
*knip*
Daar was ik al mee gestoptquote:Op zondag 18 mei 2014 09:02 schreef J0ycie88 het volgende:
Spannend Twist, ben je al gestopt met anticonceptie of ga je daar straks mee stoppen?
Ik kan helaas de OP niet meer bijwerken.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:09 schreef twist02 het volgende:
Ggirl gefeliciteerd!!![]()
Joycie, Danaa en Bloesem spannend dus!
En Gevalletje ook over een paar dagen! Zou wel een echte streepjesregen worden als jullie allemaal positief testen! *duimendraait*
[..]
Oh, en Skittles: mag ik in het tweede lijstje in de OP?
twist02 (06-2014)
Na de volgende menstruatie gaan we ervoor!![]()
Gefeliciteerd Ggirl!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:57 schreef Ggirl het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. Geen ovulatietesten, amper geklust (dat lieg ik heeeeel veel geklust in huis maar amper in bed) en gewoon al n dag of drie zere borsten. Zo erg dat ik er twee nachten van wakker geworden ben terwijl ik normaal nog door een atoombom heen slaap!
Het was gewoon een gevoel waardoor ik gisteren testjes ben gaan halen en vanmorgen getest heb!
Spannend, morgen NOD!
Vriendlief heeft géén nieuw contract gekregen.. Wil er ook geen woorden meer aan vuilmaken want dan begint het bloed me weer te koken van de smerige streek..quote:Op zondag 18 mei 2014 22:02 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Ggirl!
En hoe is het bij jullie eigenlijk afgelopen met het contract?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig wel! Geld van de auto komt ook wel goed! Niet schuldig, en het was een huurbusje dus gelukkig verzekerd!quote:Op maandag 19 mei 2014 09:08 schreef JantinaGr het volgende:
Jeetje Ggirl wat een schrik!!! Bizar ook.
Dus jullie zijn allebei verder OK?
Qua uitkering van de vergoeding van de auto zit het hopelijk ook goed?
Echt balen van je vriend z'n baan! Heeft hij, denk je, snel zicht op een nieuwe of kan het er financieel gezien wel uit voorlopig?
Veel plezier met auto's kijken vandaag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |