abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140031077
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 17:38 schreef Danaa het volgende:
Ggirl, Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeerd!! Super, geweldig *) !
Ik zie 11 mei je NOD, netjes volgehouden met niet testen of een verlate eisprong?

Ik heb morgen mijn NOD :X
Ik weet het niet.. Geen ovulatietesten, amper geklust (dat lieg ik heeeeel veel geklust in huis maar amper in bed) en gewoon al n dag of drie zere borsten. Zo erg dat ik er twee nachten van wakker geworden ben terwijl ik normaal nog door een atoombom heen slaap!
Het was gewoon een gevoel waardoor ik gisteren testjes ben gaan halen en vanmorgen getest heb!

Spannend, morgen NOD!
  vrijdag 16 mei 2014 @ 20:14:43 #127
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_140031660
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 19:57 schreef Ggirl het volgende:

[..]

Ik weet het niet.. Geen ovulatietesten, amper geklust (dat lieg ik heeeeel veel geklust in huis maar amper in bed) en gewoon al n dag of drie zere borsten. Zo erg dat ik er twee nachten van wakker geworden ben terwijl ik normaal nog door een atoombom heen slaap!
Het was gewoon een gevoel waardoor ik gisteren testjes ben gaan halen en vanmorgen getest heb!

Spannend, morgen NOD!
Gefeliciteerd *O*

Enneh, mijn foetus is ook het resultaat van een maand met welgeteld drie keer seks :P t lichaam is maar raar !
Kwak
pi_140031750
2x seks in november en tataaa hardstikke zwanger :P
S. 2014
J. 2016
pi_140033626
De keer dat ik zwanger was hebben we 1 keer hele slecht getimede seks gehad. Elke keer dat we om de dag deden werd ik gewoon ongesteld.

Geen peil op te trekken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cygne op 16-05-2014 22:00:46 ]
pi_140042164
Nouuu ik word hier bekant gek! Ik ben inmiddels twee weken over tijd, vier keer getest, alle vier negatief, maar val uit elkaar van de zwangerschapsklachten (moe, misselijk en braken, puistjes, rugpijn, kramp in onderbuik, trek in zoete dingen, enorm reukvermogen wat dan weer leidt tot misselijk en braken) Was toevallig voor iets anders bij de ha en die zei dat 't best normaal is om zo kort na het stoppen met de pil een keer zo onregelmatig te zijn, maar hiervoor was ik bijna perfect 28-28-28... Elke dag verwacht ik bloed in m'n broekje maar nog steeds niks :X
pi_140044503
Gefeliciteerd Ggirl!!

Nog een paar dagen wachten op m'n NOD de 20e. Voel nog niks, maar al een paar dagen een soort trekkerig gevoel beneden, echt in m'n doos zegmaar.. Voelt alsof ik m'n spieren aanspan maar volgens mij doe ik dat niet. Heb dit gevoel vaak aan het begin van m'n ongesteldheid of echt vlak ervoor, maar dit duurt al een paar dagen. S ochtends ook al een paar dagen rommelende darmen. Trekkerige gevoel is niet de hele dag, komt zo nu en dan ineens opzetten. Zal misschien niks betekenen, maar wou dat het al de 20e was! :P
  zaterdag 17 mei 2014 @ 09:21:25 #132
140412 Danaa
🍎
pi_140047511
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 17:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
wat denk je zelf Danaa?
Zelf heb ik de hoop dat het raak is maar denk er weinig van.

Heb 10 dagen na eisprong kleine krampjes en steekjes in baarmoeder gevoeld, dat is nu zo ongeveer 4 dagen weg. Heb daarbij ook een aantal flink heftige steken in vagina gehad, waarvan je even opdrukt uit de bank zeg maar.. haha.

Zit nu lekker aan mijn ontbijtje zonder te bloeden, normaliter al bloed bij het wakker worden!

So i will wait.

.. Wat verwarrend Bloesem ..
pi_140057313
Vandaag een heeeeeeeeel licht positieve en een negatieve test... Het wordt gekker en gekker :| (maar ik verwacht nog steeds elk moment ongesteld te worden)
pi_140060025
gets wat een onzekerheid bloesem.
S. 2014
J. 2016
pi_140060965
Ggirl gefeliciteerd!! *O* *O*

Joycie, Danaa en Bloesem spannend dus! :X

En Gevalletje ook over een paar dagen! Zou wel een echte streepjesregen worden als jullie allemaal positief testen! *duimendraait*

quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 13:34 schreef Skittles het volgende:
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.

*knip*
Oh, en Skittles: mag ik in het tweede lijstje in de OP? :)

twist02 (06-2014)

Na de volgende menstruatie gaan we ervoor! :X :s)
pi_140061547
Spannend twist!
S. 2014
J. 2016
pi_140077512
Spannende tijden voor een aantal hier!

Werd vanochtend wakker met een weeïg gevoel in m'n buik en dacht vrij zeker dat ik ongesteld aan het worden was. Ben al geen ochtendmens en dat erbij maakte me nogal chagerijnig. M'n vriend was daarentegen gelijk nogal vrolijk waardoor ik nog geïrriteerder werd haha! Gelukkig trok de buikpijn snel weg en m'n ochtendhumeur verdween ook meteen. Was al bang dat het een erg lange dag ging worden! Ook nog steeds geen bloed gezien, dus heb nog hoop en m'n cyclus is iig niet weer korter geworden dan laatste keer :)
  zondag 18 mei 2014 @ 09:02:00 #138
291810 J0ycie88
J0ycie88
pi_140081416
Spannend Twist, ben je al gestopt met anticonceptie of ga je daar straks mee stoppen?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  zondag 18 mei 2014 @ 09:50:33 #139
140412 Danaa
🍎
pi_140081830
Hier is het bloeden gisteravond begonnen!

Bloesemmmmm dat is spannennnnndd!

En :W Twist! Gezellig nu hier
  zondag 18 mei 2014 @ 12:59:24 #140
416758 twist02
twist02
pi_140085720
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 09:02 schreef J0ycie88 het volgende:
Spannend Twist, ben je al gestopt met anticonceptie of ga je daar straks mee stoppen?
Daar was ik al mee gestopt :Y Maar wilde eerst even kijken wat m'n cyclus zou doen, plus wilde rekening houden met een lange vakantie in het buitenland.

@Danaa: dus toch niet, jammer! :(
pi_140086383
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 19:09 schreef twist02 het volgende:
Ggirl gefeliciteerd!! *O* *O*

Joycie, Danaa en Bloesem spannend dus! :X

En Gevalletje ook over een paar dagen! Zou wel een echte streepjesregen worden als jullie allemaal positief testen! *duimendraait*

[..]

Oh, en Skittles: mag ik in het tweede lijstje in de OP? :)

twist02 (06-2014)

Na de volgende menstruatie gaan we ervoor! :X :s)
Ik kan helaas de OP niet meer bijwerken.
Wel succes! Spannend hoor!
  zondag 18 mei 2014 @ 19:18:53 #142
416758 twist02
twist02
pi_140098703
Ah, dan komt het wel in het volgende deel!
Bedankt!
  zondag 18 mei 2014 @ 20:30:44 #143
291810 J0ycie88
J0ycie88
pi_140102324
He wat jammer Danaa. Hier ook de eerste tekenen van mijn menstruatie volgens mij!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_140108487
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 19:57 schreef Ggirl het volgende:

[..]

Spannend, morgen NOD!
Gefeliciteerd Ggirl!
En hoe is het bij jullie eigenlijk afgelopen met het contract?
pi_140120408
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 22:02 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Gefeliciteerd Ggirl!
En hoe is het bij jullie eigenlijk afgelopen met het contract?
Vriendlief heeft géén nieuw contract gekregen.. Wil er ook geen woorden meer aan vuilmaken want dan begint het bloed me weer te koken van de smerige streek..

Maar hij heeft nu wel de tijd, en door de zwangerschap de drive om goed op te schieten met de verbouwing!

Ik denk dat ik voor de zekerheid nog even blijf hangen hier, ook voor mijn gemoedstoestand.

Gisterenmiddag, na een bezoekje aan de bouwmarkt, door een busje dronken Polen van de weg gereden samen met vriend. We zagen het gelukkig allebei aankomen (ze kwamen over de rechtste baan met 130 km per uur minimaal, waar je 100 mag , en wij 95 reden! en vriend zegt tegen me 'niet schrikken, ontspan, en doe geen onverwachtse dingen, want die pool achter me slingert hem zodadelijk erin)

Wat een ravage zeg, onze auto Total loss, de auto op de linker baan naast ons Total loss, een auto of drie/vier achter ons die op mekaar klapten.

En die gast stapt uit en begint te rennen! Gelukkig waren er buiten vriend nog twee heren ongeschonden en is deze dronken bestuurder door de politie meegenomen!

Maar dan maak je je extra zorgen zeg! En wat was mijn vriend bezorgd.. Zo lief!
Doordat ik me niet verkrampt heb en meegegaan ben in de beweging géén pijn in de nek en rug en de schrik heb ik er direct uitgegooid door over te geven...

Dus vandaag gaan we kijken voor een nieuwe auto.. En dat is eigenlijk een maand of zes eerder als gepland!
pi_140120701
Jeetje Ggirl wat een schrik!!! Bizar ook.
Dus jullie zijn allebei verder OK?
Qua uitkering van de vergoeding van de auto zit het hopelijk ook goed?

Echt balen van je vriend z'n baan! Heeft hij, denk je, snel zicht op een nieuwe of kan het er financieel gezien wel uit voorlopig?

Veel plezier met auto's kijken vandaag! :W
pi_140121485
het auto ongeluk! :o
blij dat jullie beide oke zijn!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_140122183
Nou hier begrepen wij beide niets van de vlotte eisprong.. we hadden dus idd net dat ene streepje gevonden die ochtend. Als ik nog een dag later had gekeken hadden we gedacht hem helemaal niet te hebben gehad denk ik. Wel geklust die avond, maar dat is toch veel te laat. Verder heeft manlief al 10 dagen van 6-18 werken en is hij te moe om zijn armen of benen op te tillen, dus komt er niets van. Kan dat dan ook niet vragen van hem. Hij moet nog een aantal dagen door knallen.
Toen ik zei: ik denk niet dat het gelukt is hoor. We waren veel te laat op dat gekke vroege ei :D
Zei hij: }:| echt raar,, volgende maand moet je er elke dag aan geloven :(

Hij is er ook wel klaar mee! We zouden eigenlijk deze maand de laatste keer hebben zonder aan de bel te trekken, maar aangezien we niet zo een actieve probeer maand hebben gehad plakken we er nog een maand aan vast.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_140123272
Ja, mijn jongste hond. Die is heel bezorgd. Hij wil buiten alles bij elkaar hebben maar kan het binnen wel loslaten. De oudste is meer van het knuffelen en spelen. Dat is een heel onbezorgd hondje. Wel mooi, nichtjes waren hier en die zijn bang voor de jongste hond. Die zat dus even op een andere kamer. Kinderen waren op balkon en zien de hond door t raam ipv panische angst werd er nu contact gemaakt. Heel fijn!

Offtopic

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_140124420
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 09:08 schreef JantinaGr het volgende:
Jeetje Ggirl wat een schrik!!! Bizar ook.
Dus jullie zijn allebei verder OK?
Qua uitkering van de vergoeding van de auto zit het hopelijk ook goed?

Echt balen van je vriend z'n baan! Heeft hij, denk je, snel zicht op een nieuwe of kan het er financieel gezien wel uit voorlopig?

Veel plezier met auto's kijken vandaag! :W
Gelukkig wel! Geld van de auto komt ook wel goed! Niet schuldig, en het was een huurbusje dus gelukkig verzekerd!
We gaan wel een paar euro's bijleggen zodat vriendje zijn zo graag gewilde SUV krijgt!

En we mogen niet klagen. Vriendje begint 1 Juli bij zijn nieuwe baas :)

Dadelijk maar eens kijken of de auto's echt zo mooi zijn als dat ze op internet lijken 😉
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')