quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:57 schreef Ggirl het volgende:
Ik had al een paar dagen hele gevoelige borsten en ik was op tijd wakker vanmorgen, en vriendlief was thuis dus...G, eindelijk!!! Het is je gegund!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
disclaimer
Ik had al een paar dagen hele gevoelige borsten en ik was op tijd wakker vanmorgen, en vriendlief was thuis dus...gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens while you are busy making other plans...
Wat lief dat je het vraagt. Nog steeds geen menstruatie hier. En ook geen streepje. Dus denk dat ik gewoon een langere cyclus heb op het moment. Terwijl ik echt dacht dat ik mijn ovulatie had gevoelt. Maar niet dus.quote:
Ik had al een paar dagen hele gevoelige borsten en ik was op tijd wakker vanmorgen, en vriendlief was thuis dus...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat een fantastische manier om je dag plassend te beginnen!![]()
van harte!!!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |