die heb ik nog nietquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:32 schreef Deetch het volgende:
Post de andere 16 ook eens, ik heb er ook nog wel twee. De mergelheuvelland twee daagse en kankerstichting
Die 15cent is coolquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:27 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Poiesz Supermarkten / Poiesz Supermarkten
15 euro cent / Maak ook een wonder mogelijk... 15cent.nl
Ruilen tegen eentje van AH?
Haha, dankjequote:Op donderdag 8 mei 2014 15:32 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Als Janie hem niet wil mag jij hem oké?
Als je me je adres PM't stuur ik je een envelop met beide muntjes en het rekeningnummer voor de postzegel.quote:
AH is binnen, met een leuk poezekaartjequote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben er nog niet aan toegekomen om alles te doen! (AH muntje ter ruil is wel al op de post gegaan) maar ik reageer nog wel hoor! En ik maak t geld voor de postzegel ook nog over.
Die site!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:02 schreef Sotchi2014 het volgende:
http://www.winkelwagenmunt.nl/winkel/?lang=nl
Hier staan er pas veel! Ik ben ze nu aan het doorkijken of er een speciale tussen staat die ik heul graag moet hebben en wel een euro voor over heb
Inderdaad hequote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:05 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Die site!
Ik word er hebberig van, en ik spaar ze niet eens
Ook een ideequote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:16 schreef Sotchi2014 het volgende:
[..]
Inderdaad he
Ik heb trouwens zojuist besloten een geheel eigen muntje te maken door een 50 cent-munt met nagellak op te leuken en en er een gaatje in te maken. Of ik vraag er gewoon een bij de Jumbo om te lakken.
Ja geen idee hoe strak die muntjes zitten. Ach, als het slijt kan ik weer opnieuw lakken hequote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:29 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ook een ideeAls de lak maar blijft zitten
ik heb die van jou ook!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:43 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
AH is binnen, met een leuk poezekaartjeDankjewel voor de ruil!
Mooi! Heb je al meer ruils weten te maken hier?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb die van jou ook!
Dank je wel! Die 15ct is echt leuk
ja!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:02 schreef Sotchi2014 het volgende:
http://www.winkelwagenmunt.nl/winkel/?lang=nl
Hier staan er pas veel! Ik ben ze nu aan het doorkijken of er een speciale tussen staat die ik heul graag moet hebben en wel een euro voor over heb
die van Ludwig zal wel goedkomen, verder nog niet, maar wel op iedereen gereageerd geloof ikquote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:48 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Mooi! Heb je al meer ruils weten te maken hier?
Succes ermee, wie weet komen er nog meer mensen zich meldenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die van Ludwig zal wel goedkomen, verder nog niet, maar wel op iedereen gereageerd geloof ik
die wil ik best op n muntjequote:
Heel graag!quote:Op maandag 12 mei 2014 05:13 schreef Gewoonik het volgende:
Mocht je er belang bij hebben dan heb ik vier muntjes voor je: VVD, Historisch centrum Leeuwarden(gemeente Leeuwarden), Chipknip(winkelen zonder kleingeld) en AH(gezonde keuze klavertje). Die van de VVD heb ik momenteel in gebruik, maar die kan ik zonder problemen nieuw ritselen.
Ik kan in ieder geval beloven dat ik ze opstuur voordat ik met vakantie ga eind volgende week.
Ja! Jumbo heb ik, maar die ziet er niet meer uitquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:23 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze nog in mn huis gevonden net. Heb je er wat aan?
nee, daarom heb ik het tot nu toe nog niet gedaan, bang dat ik ze beschadig, maar sommige zijn echt smerigquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |