SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stellen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en geile verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.
Eerstvolgende meet:
* Iets in limburg ofzo - 29 mei t/m 1 juni* zo 5 juli 2015, Tour de Frans meet bij Gripper in Vreeswijkquote:Even wat info over de Klimclassic en Limbomeet.
Als eerste zou het fijn zijn als we weten wie er allemaal van plan is om de ene of de andere of beide te gaan fietsen.
Bij de klimclassic (donderdag 29 mei) kan er gekozen worden uit 110 of 160km. Het vertek ligt tussen 08.00 en 10.00. Maar 08.00 lijkt mij een fijne tijd om te vertrekken. Het beste kunnen we dan samen komen bij de stayokay om van daaruit naar het MECC te fietsen. Ook omdat bij de stayokay het parkeren nog betaalbaar is. Moet er alleen een tijdstip worden afgesproken om daar te ontmoeten.
Het tijdstip van vetrek voor de Limbomeet (zaterdag 31 mei) had ik om 10.00 gedacht, dan hoeven de mensen die alleen voor de zaterdag komen ook niet midden in de nacht op te staan. Het is 130km (een 5 uurtjes fietsen ongeveer). Dan zijn we om 15.00 weer terug. Er is genoeg parkeerplaats bij mijn huidige verblijfsplaats (gratis uiteraard).
Wat jullie op de vrijdag doen moeten jullie zelf weten want die dag is voor mij al vol gepland.
En op zondag kunnen we misschien ook nog een stukje fiesten voor wie dat wil.
Wij doen aan Strava
Nuttige links:
Algemene info • Fok! fietsers op de kaart• Wielersportinfo • Teamwebs fietsagenda van de FOK!kers
Toertochten • Toertochten (komende week) in NL • Toertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling Tour • Toertochten in Frankrijk • Toertochten in Dld • Toertochten in Engeland
Cyclo's • Cyclo's (deze maand) in Frankrijk • Jedermannrennen in Dld • Granfondo's in Italië • Cyclo's in SpanjeSPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.everyone's a critic...
even you ! !![]()
Nog een 2e filmpje van afgelopen weekend:
http://app.strava.com/activities/137322722
Voor mij is dit stuk van de route een van de mooiste stukken weg bij mij in de "buurt".
Perfect asfalt, roling hills, mooi uitzicht en een lekkere afdaling.
![]()
Ik zag het staan..quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:32 schreef Oksel het volgende:
Ja, Nijverdal is om de hoek.
Eibergen 130 man aan de start.
Dan word het lastig om Tommeke alleen op de foto te krijgen
Of hij moet op kop gaan rijden !
Accu's zijn vol, hoop dat het een beetje droog blijft!
Heb al ff gekeken op welke punten langs de route ik wat mooie plaatjes kan schieten..
Recht stuk, en bij een bocht![]()
Ik ben er waarschijnlijk bijquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:15 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
https://maps.google.nl/ma(...)0421&z=15&dg=feature
15.45
[..]
Nadeel is dat je dan ook bartape moet vervangen.Wel in normale kleding want ga daarna nog door.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Ga niet een uur zitten kijken, maar het blijft prachtig daar. Is het daar ook zo dat je de weg een beetje moet weten om de mooie asfaltwegen mee te pakken? Waar ik laatst zat (Nerja) was het asfalt vrij wisselvallig, stukken heel mooi, stukken heel slecht.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:35 schreef jsprbcn het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mij is dit stuk van de route een van de mooiste stukken weg bij mij in de "buurt".
Anyway, je hebt mazzel dat dat soort wegen binnen bereik liggen.![]()
![]()
Ook een optiequote:Op donderdag 8 mei 2014 11:41 schreef Tommeke het volgende:
Of ik los weer en kom weer vlak voor de bezemwagen uit
Of de bezemwagen eruit photoshoppen![]()
![]()
Volgens mij hangt dat van de provincie af. Hier wordt het asfalt redelijk goed onderhouden, maar in het zuiden is het zo veel corruptie dat het geld in de zakken van de politici verdwijnt i.p.v. in het wegen net.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:47 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Ga niet een uur zitten kijken, maar het blijft prachtig daar. Is het daar ook zo dat je de weg een beetje moet weten om de mooie asfaltwegen mee te pakken? Waar ik laatst zat (Nerja) was het asfalt vrij wisselvallig, stukken heel mooi, stukken heel slecht.
Anyway, je hebt mazzel dat dat soort wegen binnen bereik liggen.![]()
Zeker een mooi stuk.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:35 schreef jsprbcn het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom trap je niet door naar beneden?![]()
Gezellig. Rond kwart over vijf is de finish fyi.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben er waarschijnlijk bijWel in normale kleding want ga daarna nog door.
![]()
Laten we wel wezen, de prestaties die ik momenteel neerzet zijn clean niet mogelijk
Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Had jij trouwens segment aangemaakt langs de N36 paar dagen geleden? Zag alleen dacht ik jou naam en de mijne, maar ligt daar al een segment.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:36 schreef Aal321 het volgende:
Nijverdal is hier om de hoek, 24 mei kan k ook wel even gaan kijken, hoelaat start je?![]()
Beter beide niet in een wedstrijd of training. Maar als ik dan toch moest kiezen kan je beter pep pakken dan coke.![]()
Een verse focaccia uit de houtoven met rozemarijn en zeezout, glaasje wijn erbij ?quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:39 schreef Oksel het volgende:
Is er íets lekkerder dan vers brood van de bakker met verse kaas van de kaasboer?Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-![]()
Hé ja ik zie 'um! Dacht dat dat nieuwe stukje onverhard nog geen segment had maar blijkbaar wel en heeft 'ie mij daar niet herkend vorige week.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:42 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Had jij trouwens segment aangemaakt langs de N36 paar dagen geleden? Zag alleen dacht ik jou naam en de mijne, maar ligt daar al een segment.![]()
Gezien het een langere route was met veel klimmen gebruik ik de afdalingen om iets "uit te rusten". Enkel op afdalingen die ik ken wil ik nog wel eens behoorlijk bij trappen, maar normaal ben ik voorzichtig op de afdalingen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:15 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Zeker een mooi stuk.
Waarom trap je niet door naar beneden?![]()
Zo.
Kano en ik bedenken net dat we de klimclassic extended gaan doen, dus wij rijden op woensdag al die kant op, kamperen op wwww.campingdebosrand.nl, en staan dan donderdag fris aan de start. (Vanaf de camping naar MECC is het ongeveer 10 km fietsen)
Donderdagavond BBQ-en en bierdrinken en vrijdag kunnen we dan ook nog wat leuks fietsen.
Als er mensen zin hebben om mee te doen (met alles of een van bovenstaande of als je toch al het hele weekend naar Limburg wilde om bij te trainen voor de bizkit-meet) : schuif aan!Mijn foto's op Flickr!
Ah oke. Ik keek maar een kort stukje en dat was vrij overzichtelijk. Niet dat ik bij elke afdaling vol gas geef hoor, maar zelf vind ik het lekker om minimaal te blijven pedellen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:05 schreef jsprbcn het volgende:
[..]
Gezien het een langere route was met veel klimmen gebruik ik de afdalingen om iets "uit te rusten". Enkel op afdalingen die ik ken wil ik nog wel eens behoorlijk bij trappen, maar normaal ben ik voorzichtig op de afdalingen.![]()
Ik zal anders kijken of ik die donderdag dan ook vanuit daar vertrek.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:24 schreef Gripper het volgende:
Zo.
Kano en ik bedenken net dat we de klimclassic extended gaan doen, dus wij rijden op woensdag al die kant op, kamperen op wwww.campingdebosrand.nl, en staan dan donderdag fris aan de start. (Vanaf de camping naar MECC is het ongeveer 10 km fietsen)
Donderdagavond BBQ-en en bierdrinken en vrijdag kunnen we dan ook nog wat leuks fietsen.
Als er mensen zin hebben om mee te doen (met alles of een van bovenstaande of als je toch al het hele weekend naar Limburg wilde om bij te trainen voor de bizkit-meet) : schuif aan!![]()
![]()
Dat is een leuke campingquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:24 schreef Gripper het volgende:
Zo.
Als er mensen zin hebben om mee te doen (met alles of een van bovenstaande of als je toch al het hele weekend naar Limburg wilde om bij te trainen voor de bizkit-meet) : schuif aan!En je kunt meteen vanaf de camping mooi fietsen + ze hebben er 5 speciaal bieren op het vat.
![]()
Lees je mee Kano? Dan hoef je dus niet heel veel bier mee te nemen, we gaan gewoon naast de receptie zitten BBQ-en en halen dan elk kwartier een vers getapt koel biertje!quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:48 schreef Questular het volgende:
[..]
Dat is een leuke campingEn je kunt meteen vanaf de camping mooi fietsen + ze hebben er 5 speciaal bieren op het vat.
Mijn foto's op Flickr!
quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:57 schreef Gripper het volgende:
[..]
Lees je mee Kano? Dan hoef je dus niet heel veel bier mee te nemen, we gaan gewoon naast de receptie zitten BBQ-en en halen dan elk kwartier een vers getapt koel biertje!![]()
![]()
![]()
![]()
Als wildvreemde meld ik even dat die tijd voor jou voorbij is, papaquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:42 schreef Oksel het volgende:
Zou ik serieus wel eens willen proberen.
En coke.![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:24 schreef Gripper het volgende:
Zo.
Als er mensen zin hebben om mee te doen (met alles of een van bovenstaande of als je toch al het hele weekend naar Limburg wilde om bij te trainen voor de bizkit-meet) : schuif aan!Schuif dan iig wel aan voor de bbq en vrijdag ritje.
Maar julie gaan dus voor de bizmeet terug ?
En gaan julie in tentje zitten oid ?
Ga zelf waarschijnlijk woensdag die kant op en dan zondag weer terug, moet nog wel overnachting regelen plan is b&b en dan gewoon 4 dagen fietsen![]()
![]()
Vanmiddag clubkleding gepast. Waar ik normaal van een castelli broek XXL heb had ik vandaag maat M, zeem voelde wel goed, maar heb me twijfels erbij als het echt zover van mijn normale maat zit. Maten deden elkaar ook weinig moet ik zeggen. Kan me niet meer heugen wanneer ik voor het laatst een maatje M aan had. Ben 1.87 lang en weeg 84 kg en heb nou niet bepaald het postuur van iemand die maatje M draagt. Korte broek, fietsshirt, arm- beenstukken en regenjas bestelt. Overige kledingstukken overigens waren overigens wel volgens mijn normale maat.
Iemand van jullie dit wel eens mee gemaakt? Ik vind het wel heel raar.![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:42 schreef Oksel het volgende:
Zou ik serieus wel eens willen proberen.
En coke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je probeert die naam er wel erg door te drukken. Een nickname maak je niet, die krijg je.quote:
[ Bericht 21% gewijzigd door No-P op 08-05-2014 16:09:58 ]Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!![]()
M.i. niet krijgen maar verdienen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:34 schreef No-P het volgende:
[..]
[..]
Je probeert die naam er wel erg door te drukken. Een nickname maak je niet, die krijg je.![]()
Gewoon gaan en volle bak die klim op. Ben je explosief genoeg voor volgens mij.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:29 schreef Oksel het volgende:
Ik kom nooit mee man, die klim nekt me al in de derde ronde. Alhoewel, als ik slim rij kan ik wellicht een half uur, 40 minuten meekomen. Op de klim af laten zakken, op 't vlakke naar voren rijden.
Welke categorie rijd je? Sportklasse?![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:34 schreef No-P het volgende:
[..]Toen ik hier registreerde moest ik anders wel zelf nickname maken stomme triatleet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Je probeert die naam er wel erg door te drukken. Een nickname maak je niet, die krijg je.
Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Okkie heeft nog geen medische keuring gehad, dus ook geen licentie lijkt mij. DK kan je enkel rijden met licentie.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Gewoon gaan en volle bak die klim op. Ben je explosief genoeg voor volgens mij.
Welke categorie rijd je? Sportklasse?Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Oh, dan kun je niet idd.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:25 schreef Patroon het volgende:
[..]
Okkie heeft nog geen medische keuring gehad, dus ook geen licentie lijkt mij. DK kan je enkel rijden met licentie.![]()
Rij je de classic ook?quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:32 schreef ddx het volgende:
[..]Schuif dan iig wel aan voor de bbq en vrijdag ritje.
Maar julie gaan dus voor de bizmeet terug ?
En gaan julie in tentje zitten oid ?
Ga zelf waarschijnlijk woensdag die kant op en dan zondag weer terug, moet nog wel overnachting regelen plan is b&b en dan gewoon 4 dagen fietsen
Gezellig, die camping is relaxed hoor. En t is zomer joh. dan hoef je toch niet in een B&B, t vriest niet meer. Gewoon kamperen, ik heb m'n ultradeluxe tipi bij me
Vrijdagmiddag/avond gaan kano en ik idd terug, want we hebben allebei op zaterdag andere verplichtingen.Mijn foto's op Flickr!
Welk merk kleding is het? Castelli valt erg klein he? Ik pas op m'n werk altijd wat spul uit nieuwe collecties om te kijken hoe het zit en valt in vergelijking met andere merken en van Castelli en Sportful heb ik een broekje soms L nodig. Afhankelijk van het model.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:34 schreef poiuytr het volgende:
Vanmiddag clubkleding gepast. Waar ik normaal van een castelli broek XXL heb had ik vandaag maat M, zeem voelde wel goed, maar heb me twijfels erbij als het echt zover van mijn normale maat zit. Maten deden elkaar ook weinig moet ik zeggen. Kan me niet meer heugen wanneer ik voor het laatst een maatje M aan had. Ben 1.87 lang en weeg 84 kg en heb nou niet bepaald het postuur van iemand die maatje M draagt. Korte broek, fietsshirt, arm- beenstukken en regenjas bestelt. Overige kledingstukken overigens waren overigens wel volgens mijn normale maat.
Iemand van jullie dit wel eens mee gemaakt? Ik vind het wel heel raar.
Van Agu is dat een S en Assos en m'n eigen clubkleding een M. Van shirtjes heb ik ook een maatje of soms 2 groter nodig bij Castelli. Dus nee, het is niet raar![]()
![]()
Dus Patrón, zolang jij nog geen positieve plas hebt hoeven inleveren en hier met hangende pootjes moet komen melden dat je licentie voor 2 jaar ingetrokken is, blijf je gewoon een 'pan y agua' rennerquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:34 schreef No-P het volgende:
Je probeert die naam er wel erg door te drukken. Een nickname maak je niet, die krijg je.
Mijn foto's op Flickr!
Ja, moe'k nog ff bedenken. Als ik verder alleen ben en niemand die mee wil (en ik ga niet tussen jou en je FrauMuzas in zitten, t is jullie romantische fiets/wip-vakantie) dan kan ik ook wel vrijdagavond erheen rijden, 2 nachtjes tent, en zaterdagochtend weer naar huus.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:56 schreef muzas het volgende:
Gripper, welke camping ga jij nou staan met de chouffe? Die in maboge?
Die camping in Maboge is dan wel een relaxte ja. Gaan jullie daar ook heen nu je een tent hebt?
Mijn foto's op Flickr!
Ik lijk Oksel wel, met zoveel posts achter elkaar.
Alleen dan zijn ze inhoudelijk net iets zinniger.
toch?Mijn foto's op Flickr!
Zou er echt alleen bieten extract in die belgische bieten pillen zitten?Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Ik heb trouwens denk ik wel meer dan 50 verschillende soorten fietsschoenen aan m'n voeten gehad de afgelopen jaren.![]()
Nee, pot belge natuurlijk.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:02 schreef Patroon het volgende:
Zou er echt alleen bieten extract in die belgische bieten pillen zitten?![]()
Ja heb me ook ingeschreven voor de 160km classic.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:55 schreef Gripper het volgende:
[..]
Rij je de classic ook?
Gezellig, die camping is relaxed hoor. En t is zomer joh. dan hoef je toch niet in een B&B, t vriest niet meer. Gewoon kamperen, ik heb m'n ultradeluxe tipi bij me
Vrijdagmiddag/avond gaan kano en ik idd terug, want we hebben allebei op zaterdag andere verplichtingen.
Camping tja opzich te doen, behalve als ik nu naar buiten kijk met de regen. (maargoed dan is fietsen ook niet fijn)
Maar denk dat ik gewoon voor b&b ga, scheelt spullen meenemen enzo en iets prettiger slapen.
Had nu via vriendenopdefiets.nl gevonden voor 20 euro per nacht![]()
![]()
Denk eerder dat het gek is dat je van Castelli maat XXL nodig hebt ?quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:34 schreef poiuytr het volgende:
Iemand van jullie dit wel eens mee gemaakt? Ik vind het wel heel raar.
Want 1.87m/84kg is nou niet overdreven groot/veel dat je grootste maat nodig zou moeten hebben lijkt me.
Of heb je die broek op lengte gekocht, want mijn Castelli lange broek had aan onderkant ook wel wat langer gemogen.![]()
Ja we zitten ze nu dus even uit te zoeken, en herinnerde me dat jij die als tip gaf. Maar op de site lijkt het alsof dat cafeetje niet iedere dag geopend is... Zou toch zonde zijn als ik nog een pilsje wil pakken op het eind van de dag.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:01 schreef Gripper het volgende:
Gaan jullie daar ook heen nu je een tent hebt?![]()
quote:Niks slaapt zo lekker als in de frisse buitenlucht lekker in je slaapzakje krullen en luisteren naar de druppels op het zeil.
![]()
Tent is leuk, jaren gedaan in Frankrijk.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:12 schreef muzas het volgende:
[..]Niks slaapt zo lekker als in de frisse buitenlucht lekker in je slaapzakje krullen en luisteren naar de druppels op het zeil.
Maar niet als je ook nog fietkleding hebt die je eigenlijk wilt laten drogen.
Maar wilde gewoon lichtgewicht naar Limburg gaan.
Tent moet je toch weer meer gaan meenemen en kom je automatisch op auto uit.![]()
Goed punt. Maar dat heeft dus niets met 'lekker slapen' te makenquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:13 schreef ddx het volgende:
Tent moet je toch weer meer gaan meenemen en kom je automatisch op auto uit.![]()
![]()
Daar heb jij weer een goed punt, want bij een b&b moet je ook maar afwachten of je niet een spiraalmatras krijgt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:15 schreef muzas het volgende:
[..]
Goed punt. Maar dat heeft dus niets met 'lekker slapen' te maken![]()
Of zo'n geile beer als Kaas in de kamer naast je, zodat je de hele nacht het gebonk en gepiep van het bed tegen de muur hoort. Ik heb tijdens de nacht voor de Marmotte ook geen oog dicht gedaan met die twee naast me. Krijgt het begrip tunneltent toch ineens een hele andere dimensie....quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:18 schreef ddx het volgende:
[..]
Daar heb jij weer een goed punt, want bij een b&b moet je ook maar afwachten of je niet een spiraalmatras krijgt.
Ik verdenk m ervan dat ie het erom deed om ons uitgeput aan de start te laten verschijnen.![]()
Maarre. Muzas. Om niet weer 3 posts te plaatsen: waarom niet een kratje bier tussen wat stenen in de rivier zetten, voor als de kroeg dicht is? Ik kan het me trouwens niet voorstellen hoor. Zo'n camping kroeg is vaak ook de halve dorpskroeg, en die is in t weekend echt wel open.Mijn foto's op Flickr!
Huisgerookte zalm, op een bedje van verse asperge's, met een frisse Pinot?quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:52 schreef Gripper het volgende:
[..]
Een verse focaccia uit de houtoven met rozemarijn en zeezout, glaasje wijn erbij ?![]()
Inc. tipi?quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:24 schreef Gripper het volgende:
Zo.
Als er mensen zin hebben om mee te doen (met alles of een van bovenstaande of als je toch al het hele weekend naar Limburg wilde om bij te trainen voor de bizkit-meet) : schuif aan!![]()
heb niet veel kampeer ervaring in limburg ,en mogelijk ken je de camping die je hebt uitgezocht, maar anders is http://www.campingdelinde.nl/ ook een leuke campingquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:24 schreef Gripper het volgende:
Zo.
Als er mensen zin hebben om mee te doen (met alles of een van bovenstaande of als je toch al het hele weekend naar Limburg wilde om bij te trainen voor de bizkit-meet) : schuif aan!
edit eerst topic door lezen dop
[ Bericht 5% gewijzigd door dop op 08-05-2014 18:16:32 ]Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter![]()
Mijn foto's op Flickr!
Die klimtoertocht is tog de 29e? Ik rijd de 28e Omloop van Klaaswaal laat op de avond dus gene tijd.quote:![]()
Even een vraagje. Morgen dus die tijdrit, aanvang 18:45, ik start om 19:50. Wordt er dan van mij verwacht dat ik om 18:45 al mijn rugnummer ophaal?![]()
Zal zo Jan efkes bellen.quote:
Grip, lijkt me tof. Reserveer aub een plek voor me in je tipiNaast kano.
![]()
Ik zou wel een uur van voren aanwezig zijn dus idd 18:45. Als je starttijd 19:50 is, dan moet je uiterlijk 19:45 helemaal klaar staan bij de start met je nummer op en goed warmgereden.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:54 schreef gerwinner het volgende:
Even een vraagje. Morgen dus die tijdrit, aanvang 18:45, ik start om 19:50. Wordt er dan van mij verwacht dat ik om 18:45 al mijn rugnummer ophaal?
Dus 18:45 nummer halen
19:00 omkleden en nummer spelden
19:15 warm rijden
19:42 opstellen bij start
[ Bericht 7% gewijzigd door kaasplankje op 08-05-2014 19:05:18 ]![]()
Pfoe gelukkig. Ik wilde al "nee" zeggen toen ik je eerste post las. Maar toen las ik nog net je tweede.quote:
Zie je nou wat het risico is van alles in verschillende posts zetten? Nergens voor nodig!Mijn foto's op Flickr!
Goedzo kaassie, prioriteiten. Het echte werk gaat voor..quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Die klimtoertocht is tog de 29e? Ik rijd de 28e Omloop van Klaaswaal laat op de avond dus gene tijd.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
klimclassic is de 29e jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Die klimtoertocht is tog de 29e? Ik rijd de 28e Omloop van Klaaswaal laat op de avond dus gene tijd.![]()
Versierde vrouwen zijn wel welkom lijkt me?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
wat kaas zegt, er lekker optijd zijn. Als je vlak voor zo'n rit nog aan het stressen bent is dat niet echt prestatiebevorderend!quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:54 schreef gerwinner het volgende:
Even een vraagje. Morgen dus die tijdrit, aanvang 18:45, ik start om 19:50. Wordt er dan van mij verwacht dat ik om 18:45 al mijn rugnummer ophaal?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Die omloop van Klaaswaal kan best leuk zijn; rondje van 4600 meter door de polder en over een dijkje. Tis alleen pas starten om 19:45 en 73km koers. Dus ben daar vlak voor zonsondergang aan de meet als alles goed gaat.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:07 schreef Patroon het volgende:
[..]
Goedzo kaassie, prioriteiten. Het echte werk gaat voor..
En 't is in de Hoekse waard dus ik kan op de fiets heen en terug.![]()
Ja en als je met de auto bent zou ik nog mss een kwartiertje eerder zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
wat kaas zegt, er lekker optijd zijn. Als je vlak voor zo'n rit nog aan het stressen bent is dat niet echt prestatiebevorderend!![]()
Bedankt voor het delen hoor ddx.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ik mis 1-2
Ik was van plan er naartoe te fietsen (40min) en dan 20min opwarmen op de rollers, maar weet dus niet of het verplicht is om om 18:45 nummers op te halen. Als dat wel zo is, neem ik gewoon de auto en maak ik een rondje van 30 minuten en daarna 20 minuten op de rollen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja en als je met de auto bent zou ik nog mss een kwartiertje eerder zijn.![]()
ik krijg altijd standaard 10% korting bij mantel.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:12 schreef ddx het volgende:
Voor mensen die nog wat willen bestellen bij mantel.com korting tm zondag 5% korting : GIRODITALIA5Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Ik zou lekker op de fiets er naar toe gaan zeker bij een tijdrit moet je gelijk maximaal geven vanaf de start, dan moet je goed ingereden zijn, eigenlijk minstens een uur ofzo.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:20 schreef gerwinner het volgende:
[..]
Ik was van plan er naartoe te fietsen (40min) en dan 20min opwarmen op de rollers, maar weet dus niet of het verplicht is om om 18:45 nummers op te halen. Als dat wel zo is, neem ik gewoon de auto en maak ik een rondje van 30 minuten en daarna 20 minuten op de rollen.![]()
Ja klopt, ik heb ook altijd wel een lange tijd nodig om goed warm te worden.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zou lekker op de fiets er naar toe gaan zeker bij een tijdrit moet je gelijk maximaal geven vanaf de start, dan moet je goed ingereden zijn, eigenlijk minstens een uur ofzo.![]()
zag van de week weer een rondje van hem op stravaquote:Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
Ik zag idd een weerbericht voor NL en dacht "wow, dat is wel een heel verschil met hier."quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:48 schreef Oksel het volgende:
Wommy, wat een leven man! Hier zeikt 't van de regen, 10 graden. Open haardje aan - dat weer. Bleh.
Niet dat het hier nu supermooi weer is, maar richting de 20 graden, droog en af en toe zonnetje erbij is dan wel een stuk beter. En prima om te fietsen
Zaterdag weer cyclotje rijden, en daarna weer naar huis.![]()
Ja, het schijnt dat hij nog altijd in leven is.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:56 schreef dop het volgende:
[..]
zag van de week weer een rondje van hem op strava![]()
Was trouwens vandaag wel erg druk met wielrenners de andere kant op. Allemaal 60+ers, volgens mij waren alle senioren van het departement op de fiets vandaag. Of er was een of andere tocht voor hen.![]()
Hebben jullie al gelachen vandaag?
Ik net. Voor het eerst.
Om een kat.
http://www.dumpert.nl/med(...)gerie_de_france.html![]()
http://www.ietsmetfietsen.nl/quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:20 schreef kaasplankje het volgende:
Ik klik nooit op die vage links van jou, behalve als ik aan de URL kan zien dattet iets met fietsen van doen heeft.![]()
Lijst gecertificeerde Wielrenkeuringsarts bijgewerkt tot 29-11-2013
R.J.W.M. Barthels Drunen
D.H.J. van Bommel Ittervoort
W.G. Bouwman Diepenveen
H. Bultman Bergeijk
J. Galavazi Almere
S. Groeneveld
J.W. Huisman
Zoelen
Harlingen
C.P.M. Jansen Limbricht
P.G.J.M. Janssen Helmond
L.S.L. Lim Amsterdam
G.A. Lochorn Kropswolde
J.P. van Mantgem Amsterdam
H.A. Mantingh Roden
A. Mulder Noordwijk
P.Ph. Obels Kesteren
A.E.M. Vervoort Heemskerk
P.A. Verstappen 's-Gravenhage
G. Wielink Aalten
Zijn d'r ook maar een handvol.![]()
Wat is SMA? Sport Medisch Academie ofzo?
Kaas, wat is een 'soigneur' in dit verhaal?quote:Werkgroep Soigneurs
De werkgroep soigneurs heeft de afgelopen jaren diverse inspanningen verricht om ervoor te zorgen dat het vak ‘soigneur’ als zodanig erkend wordt, en dat de kwaliteit van de soigneurslicentie gewaarborgd blijft. Om dit te realiseren zijn de leden van de werkgroep gesprekspartner voor diverse organisaties waar de soigneurs mee te maken hebben. Daarmee zijn zij de schakel tussen het werkveld en het uniebureau van de KNWU. Daarnaast denken zij mee over de onderwerpen die tijdens de bijscholingsdagen aan bod komen.![]()
Die galavallahjallah in Ali-mere moet je niet heen oksel, das vast een Marokkaan als ik die naam zie!Mijn foto's op Flickr!
Hardlopen!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
dat is toch anders he?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:56 schreef dop het volgende:
[..]
zag van de week weer een rondje van hem op stravaOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Kano, wees blij dat ik meega. Heb je iemand die of zelfde snelheid fietst, of langzamer is![]()
Ik maak deze weer weer amper km's. Balen.![]()
Ik zou het tof vinden als je meegaat maar als je zulke stomme vragen stelt kan je een stom antwoord terug krijgen
Oh we gaan een toertochtje rijden. www.klimclassic.nlquote:
De 160, mocht je je het nog afvragen![]()
Hemelvaartsavond slingeren we een BBQ aan. Zelfde camping als waar we ook ooit met Robin gekampeerd hebben voorafgaande aan de 300 in 2012. En vrijdag fietsen we nog een rondje in Limburg, gewoon vanaf de camping ofzo.
Das het programma.Mijn foto's op Flickr!
De heuvels in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!![]()
Neptieten
Mijn foto's op Flickr!
Let op lees net oo twitter dat 1e renner 15min eerder start. Moet je zelf je nieuwe starttijd uitrekenen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:54 schreef gerwinner het volgende:
Even een vraagje. Morgen dus die tijdrit, aanvang 18:45, ik start om 19:50. Wordt er dan van mij verwacht dat ik om 18:45 al mijn rugnummer ophaal?Maar ik kan 't mis hebben...![]()
zeker maar , wou er mee zeggen dat hij wel fietst, zou leuk zijn als hij hier ook weer mee wil babbelenquote:Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
31 mei gaat er dus niemand naar de Limburg meet?
Wie gaat er wel?? Namen en rugnummers aub!
everyone's a critic...
even you ! !![]()
Ik niet iigquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:04 schreef the_critic het volgende:
Wie gaat er wel?? Namen en rugnummers aub!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Beetje jammer dat het de komende dagen kutweer wordt..![]()
Volgende week woensdag Hel van Twente.. maar zonnetje zou wel fijn zijn dan..everyone's a critic...
even you ! !![]()
Rugnummer: 13. Naam: Koekje.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:04 schreef the_critic het volgende:
Wie gaat er wel?? Namen en rugnummers aub!![]()
![]()
Mijn pakket doping sportvoeding is binnen![]()
Heb trek dus moet me tegenhouden om die repen niet op te vreten
presentquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:04 schreef the_critic het volgende:
Op 30/31 mei rij ik de 400 van Merselo.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:04 schreef the_critic het volgende:
http://www.strava.com/activities/78882867/overview
Is deze door digitalepo gehaald?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Bedenk wat 1 zo'n turboreep kost en hoeveel je eraan hebt als je vanavond op de bank met 1 hand in je boxer tv zit te kijken. Voor dat geld kan je 4 zakken huismerk paprikachips leeg kanenquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:11 schreef kanovinnie het volgende:
Mijn pakket doping sportvoeding is binnen![]()
Heb trek dus moet me tegenhouden om die repen niet op te vreten
Mijn foto's op Flickr!
Ja precies. Ik wacht er nog effe mee.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:31 schreef Gripper het volgende:
[..]
Bedenk wat 1 zo'n turboreep kost en hoeveel je eraan hebt als je vanavond op de bank met 1 hand in je boxer tv zit te kijken. Voor dat geld kan je 4 zakken huismerk paprikachips leeg kanenOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Denk het niet, 2 man (en misschien meer zonder strava) die best wel veel fietsen ?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:28 schreef kanovinnie het volgende:
Is deze door digitalepo gehaald?![]()
Die kerel haalt op het vlakke 34,8 gem over 77 km vlak, en jij vindt dat bijzonder??quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:28 schreef kanovinnie het volgende:
Is deze door digitalepo gehaald?
Je wordt al wel een echte prof kano. Elke verdachte prestatie van een opponent meteen verdacht maken, bespotten of afdoen als doping prestatie. Net Armstrong: verdeel en heers
Mijn foto's op Flickr!
Neuh meer dat hij het rondje ringvaart met 40 gemiddeld gedan heeftquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:08 schreef Gripper het volgende:
[..]
Die kerel haalt op het vlakke 34,8 gem over 77 km vlak, en jij vindt dat bijzonder??
Je wordt al wel een echte prof kano. Elke verdachte prestatie van een opponent meteen verdacht maken, bespotten of afdoen als doping prestatie. Net Armstrong: verdeel en heers
Naja 40 gemiddeld over 60 km en dan voor de rest zo langzaam rijden dat je in 17 km tijd het gemiddelde naar 34 trekt is vrij ongebruikelijk.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:19 schreef ddx het volgende:
Windstil en met aantal man is dat volgens mij prima mogelijk ?
Of scootertraining ?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Rule #9quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:19 schreef muzas het volgende:
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Valkenburg/4058142
![]()
Stukje naar/van ringvaart gaat wel hartje centrum A'dam in dus dan zakt gemiddelde snelheid rap.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Naja 40 gemiddeld over 60 km en dan voor de rest zo langzaam rijden dat je in 17 km tijd het gemiddelde naar 34 trekt is vrij ongebruikelijk.
Niet verdacht denk ik wat betreft aanpassen file. (ook omdat er cadans en hartmeter stats bijzitten)
Maar je zal nooit zien aan een KOM of er hulp van wind/scooter/groep was![]()
![]()
rot zelf op met je rot op.quote:
Ja leuk dst stoer doen in het slechte weer. Maar ga er niet 3 uur voor rijden en een hotel voor betalen. Vijf uur lang door de regen is gewoon enorm kut en doe je niet voor de lol.
Baal echt enorm van dat tiefusweer. Kans op annulering is hoog.![]()
Nee sukkel, ongeschreven wielerwetten zijn ONGESCHREVEN.quote:
Dat er een of andere onzekere Brit of Amerikonder is die dat als houvast gaat opstellen volgens zijn eigen belachelijke inzichten is prima, tot het punt dat men dit hier als een soort handboek cq bijbel gaat citeren over hoe te kleden danwel te gedragen op de fiets. Dan grijp ik in.
Als het nu een Italiaan of een Belg was die dit had opgesteld was het anders geweest, maar die doen zoiets niet.
Zowiezo, een Amerikonder of Brit die ons Europeanen gaat vertellen wat wielerwetten zijn. HAHAHAHA laat me niet lachen.![]()
Ik ken iemand die ook zulke gemiddelden haalt, zelfs in z'n eentje, maar die heeft dan ook nog een snel einde. De hartslagmeter is geloof ik wel troep, want die schommelt te weinig en loopt vaak vast. Die cadans toont wel wat tekenen dat die in een groep fietst. In je eentje schommelt dan minder, maar in een groep moet je vaker even aanzetten en je benen stilhouden.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:28 schreef kanovinnie het volgende:
Is deze door digitalepo gehaald?![]()
Kom op man! Je hebt hiervoor getraind! Dit is 1 van je prestige tochten. Je twijfelde om in te schrijven, je bent nu aan het twijfelen en als je het straks gedaan hebt in slecht weer is het net weer een stukje heroïscher. En laten we eerlijk zijn, wat is er zo erg aan regen? Je word wat nat maar als je erop kleed is er niets aan de hand! En zo koud gaat het niet worden.
Als je mijn gabba wilt lenen moet je het zeggen. Ik heb een L, pas je die denk je? En ik ben vanavond toch in Haarlem.
Rijden met je kutje.
ik ben ook niet met alle regels eens maar wel met harden the fuck up en whoever rides in bad weather is badass. Want die zijn gewoon waar.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 07:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee sukkel, ongeschreven wielerwetten zijn ONGESCHREVEN.
Dat er een of andere onzekere Brit of Amerikonder is die dat als houvast gaat opstellen volgens zijn eigen belachelijke inzichten is prima, tot het punt dat men dit hier als een soort handboek cq bijbel gaat citeren over hoe te kleden danwel te gedragen op de fiets. Dan grijp ik in.
Als het nu een Italiaan of een Belg was die dit had opgesteld was het anders geweest, maar die doen zoiets niet.
Zowiezo, een Amerikonder of Brit die ons Europeanen gaat vertellen wat wielerwetten zijn. HAHAHAHA laat me niet lachen.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
het zou best kunnen maar toch vind ik 't raar. Misschien zijn het wel triathleten of was het tijdens een koers.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 07:38 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Ik ken iemand die ook zulke gemiddelden haalt, zelfs in z'n eentje, maar die heeft dan ook nog een snel einde. De hartslagmeter is geloof ik wel troep, want die schommelt te weinig en loopt vaak vast. Die cadans toont wel wat tekenen dat die in een groep fietst. In je eentje schommelt dan minder, maar in een groep moet je vaker even aanzetten en je benen stilhouden.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Zeg dat dan gewoon en ga niet een of andere Amerikonder lopen citeren alsof dat de wielerbijbel is.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 07:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik ben ook niet met alle regels eens maar wel met harden the fuck up en whoever rides in bad weather is badass. Want die zijn gewoon waar.![]()
Dit betreft niet de chouffe. Kutje.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 07:38 schreef kanovinnie het volgende:
Kom op man! Je hebt hiervoor getraind! Dit is 1 van je prestige tochten. Je twijfelde om in te schrijven, je bent nu aan het twijfelen en als je het straks gedaan hebt in slecht weer is het net weer een stukje heroïscher. En laten we eerlijk zijn, wat is er zo erg aan regen? Je word wat nat maar als je erop kleed is er niets aan de hand! En zo koud gaat het niet worden.
Als je mijn gabba wilt lenen moet je het zeggen. Ik heb een L, pas je die denk je? En ik ben vanavond toch in Haarlem.
Rijden met je kutje.![]()
oh. Waddan? Lus 2 van de agr? Same thing applies.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Nee niet. Die lus 2 zou ik leuk gezellig met een vriend doen. Dit weer gooit gewoon roet in het eten wat betreft leuk fietsweekend. Ongeacht 'rules' of stoerdoenerij.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 07:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
oh. Waddan? Lus 2 van de agr? Same thing applies.![]()
Naja anders ga je toch zelluf trainen? We zijn de laatste tijd best verwend qua weer. Mijn tuin was gortdroog. Nu mag het best weer eens regenen anders wonen we hier straks in een woestijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 07:46 schreef muzas het volgende:
[..]
Nee niet. Die lus 2 zou ik leuk gezellig met een vriend doen. Dit weer gooit gewoon roet in het eten wat betreft leuk fietsweekend. Ongeacht 'rules' of stoerdoenerij.![]()
Dat fietsen doe ik op vrijwillige basis he? En naar de andere kant van t land rijden, halve weekrnd kwijt zijn en een smak geld betalen om 5 uur door stromende regen te rijden is gewoon kut.
Gewoon thuis trainen in de regen zou ik het met je eens zijn.![]()
Kaas is vanochtend weer ff een ekte baas. Beetje dom regels blind toepassen omdat je ze ergens hebt gelezen. Die regels zijn voor mensen die zelf niet de feeling hebben hoe het soigneren en alles er omheen werkt.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Tuurlijk gaat muzas. Toon je ruggengraat. Die is sterker dan je denkt, hij heeft tenslotte 20+ jaar je spek gedragen!Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Ik vind het juist grappig om af en toe naar die regels te verwijzen alsof ze heilig zijn, maar nu helemaal als jullie zo reageren. Rule #84 // Follow the Code![]()
Met je zwartwitte fietsquote:Op vrijdag 9 mei 2014 07:57 schreef Patroon het volgende:
Kaas is vanochtend weer ff een ekte baas. Beetje dom regels blind toepassen omdat je ze ergens hebt gelezen. Die regels zijn voor mensen die zelf niet de feeling hebben hoe het soigneren en alles er omheen werkt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Was prima weer wat ik me ervan herinner.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 07:57 schreef kaasplankje het volgende:
Met de primavera meet dit voorjaar was het weer ook slecht. Toch achteraf blij dat ik gegaan ben.
"there is no poor weather, there is just poor clothing"Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ga naar een bar, nodig je vrienden uit. Geef ze een rondje en bij het aanbod voor 2e zeg je "nee, ik ga morgen fietsen" tegelijkertijd sla je op de bar om je woorden kracht bij te zetten.
We zijn toch goeftedoeme geen homofiel wel?Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Het gaat pas vanaf 12.00 regenen morgen. Dus als je vroeg vertrekt heb je nergens last van. En vanaf 12.00 is er minder dan 1mm regen per uur gemeld.
Vanaf 17.00 gaat het echt regenen.
http://www.weerplaza.nl/nederland/valkenburg/19412![]()
Hmmm dat klinkt beter. Weeronline heeft t over een 'constant regenveld'
Ik overleg even met vriendlief de rotterdamse marathonlopert.![]()
Zit mobiel. Kan alleen vandaag zien?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het gaat pas vanaf 12.00 regenen morgen. Dus als je vroeg vertrekt heb je nergens last van. En vanaf 12.00 is er minder dan 1mm regen per uur gemeld.
Vanaf 17.00 gaat het echt regenen.
http://www.weerplaza.nl/nederland/valkenburg/19412![]()
Naar huis was heerlijk weerquote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:09 schreef muzas het volgende:
Mooiste was dat we nog niet droog binnen waren of de zon scheen
Je moet op pijltjes klikken bij de desktopversie om verder te gaan, in stappen van 12 uur.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ik weet niet of het weer in Zuid-Limburg ook telt voor andere provincies. Dat kun je beter even zelf controleren.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:24 schreef CyclingGirl het volgende:
Oh als het zaterdagochtend droog is dan ga ik ook even een uurtje lostrappen![]()
![]()
Waarschijnlijk al een miljard keer met jullie besproken, maar hebben jullie nog wat tips voor banden onder de trainingswielen (waar je veel kilometers mee kan maken en ook nog een trainingskoersje op kan rijden)? 'k heb nu de 'oude' Continental Grand Prix 4000s, maar achter is die al meer dan vierkant, maar niet mee lekgereden(!). Eigenlijk wel tevreden mee. Onder de wedstrijdwielen zitten de Michelin Pro4 comp Service Course en dat voelt goed in de bochten, maar weet nog niet hoe lang die mee gaan omdat ik ze pas 1000km heb.![]()
Durano's? Maar echt verstand heb ik er nie van. Waarom blijf je niet bij de 4000s?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:14 schreef FastFox91 het volgende:
Waarschijnlijk al een miljard keer met jullie besproken, maar hebben jullie nog wat tips voor banden onder de trainingswielen (waar je veel kilometers mee kan maken en ook nog een trainingskoersje op kan rijden)? 'k heb nu de 'oude' Continental Grand Prix 4000s, maar achter is die al meer dan vierkant, maar niet mee lekgereden(!). Eigenlijk wel tevreden mee. Onder de wedstrijdwielen zitten de Michelin Pro4 comp Service Course en dat voelt goed in de bochten, maar weet nog niet hoe lang die mee gaan omdat ik ze pas 1000km heb.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Rogelli, ben zelf totaal niet bekend met het merk. Ik weet dat Castelli klein valt maar de XXL winterbroek wat ik heb van Castelli is qua maat echt perfect, ding zit als gegoten. Nu is XXL bij Castelli eigenlijk een XL en dat moet ook wel ongeveer kloppen met mijn afmetingen. Toch vind ik het wel een heel verschil van XL naar maatje M.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:57 schreef Tommeke het volgende:
Welk merk kleding is het? Castelli valt erg klein he? Ik pas op m'n werk altijd wat spul uit nieuwe collecties om te kijken hoe het zit en valt in vergelijking met andere merken en van Castelli en Sportful heb ik een broekje soms L nodig. Afhankelijk van het model.
Van Agu is dat een S en Assos en m'n eigen clubkleding een M. Van shirtjes heb ik ook een maatje of soms 2 groter nodig bij Castelli. Dus nee, het is niet raar
Deze maattabel vond ik op internet van Rogelli. Voor iemand met een beenlengte van 95cm 1,87/1,88 en 84kg is M denk ik niet echt een geschikte maat.Die Castelli broek is perfect en kleiner kan echt niet. Ding zit overal precies goed, had alleen misschien 1cm langer mogen zijn van onderen, zodat de sokken er goed overheen vallen. Broek destijds niet gekocht op lengte maar puur op bouw van mijn lichaam.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:08 schreef ddx het volgende:
[..]
Denk eerder dat het gek is dat je van Castelli maat XXL nodig hebt ?
Want 1.87m/84kg is nou niet overdreven groot/veel dat je grootste maat nodig zou moeten hebben lijkt me.
Of heb je die broek op lengte gekocht, want mijn Castelli lange broek had aan onderkant ook wel wat langer gemogen.
Heb van Castelli ook zomerbroek maat XXL en deze zit ook gewoon goed al moet een XL ook wel passen.![]()
De oude worden minder en minder verkocht en de nieuwe zijn weer een aantal euro's duurder. Ik wil ook tunnelvisie voorkomen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Durano's? Maar echt verstand heb ik er nie van. Waarom blijf je niet bij de 4000s?![]()
Gewoon lekker gaan Muzas, als je op de fiets zit merk je minder van de regen dan gewoon stukje in regen buiten lopen. (/maar goede kleding zoals gabba helpen wel)
En voorspellingen zijn maar voorspellingen, hele week beloven ze al regen, maar eigenlijk ging het hier gisteren pas echt ff goed los bijvoorbeeld.
Alleen ff iets rustiger dalen![]()
![]()
Ja 7 kleuren stront in mn zeem.quote:
Neem een anker mee.
Ik heb inmiddels besloten dat ik niet gaan net zo hoerekut vind als 5 uur door de regen rijden. Dus het is mij om het even. 010-hardlopert nog.![]()
Kan je mooi die film van jsprbcn kijken, die duurde ook een uurtjequote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:26 schreef CyclingGirl het volgende:
Oh ja daar zit wel wat in, ik zie het wel anders wordt het een uurtje Tacx.![]()
jemig, je zal maar volgende week naar Barcelona gaan zeg. 22 graden, zonnetje.. beetje de stad verkennen![]()
Mijn foto's op Flickr!
Vorig jaar al gedaanquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:56 schreef Gripper het volgende:
[..]
Kan je mooi die film van jsprbcn kijken, die duurde ook een uurtje![]()
jemig, je zal maar volgende week naar Barcelona gaan zeg. 22 graden, zonnetje.. beetje de stad verkennen
Als je geen zin hebt om in de regen te rijden, niet doen. Ik twijfel ook of ik zondag start als het zulk slecht weer is. Volgende week heb ik ook weer 2 wedstrijden vind het wel goed zo.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:35 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja 7 kleuren stront in mn zeem.
Neem een anker mee.
Ik heb inmiddels besloten dat ik niet gaan net zo hoerekut vind als 5 uur door de regen rijden. Dus het is mij om het even. 010-hardlopert nog.Haters gonna hate.![]()
Helemaal gelijk... (maar sinds wanneer zijn Britten geen Europeanen meer?!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 07:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee sukkel, ongeschreven wielerwetten zijn ONGESCHREVEN.
Zowiezo, een Amerikonder of Brit die ons Europeanen gaat vertellen wat wielerwetten zijn. HAHAHAHA laat me niet lachen.![]()
)
everyone's a critic...
even you ! !![]()
Ik ga ook gewoon fietsen morgen hoor, regen of niet. Mn andere alternatief was kozijnen schuren en grondverven, maar dat kan toch niet als t regent.
Lekker veel zuurstof in de lucht ook tijdens regen, ga je hard van.
Kijk maar hoe gelukkig ik kijk als ik in de regen fiets
https://www.facebook.com/(...)4709395&l=72cad57f18Mijn foto's op Flickr!
gewoon wat Kaas zegt... lekker gaan en fietsen wanneer je kan. Je kunt altijd nog gewoon op een terrasje zitten, heb je iig gezellig vriendenweekend. En met minder dan 1mm per uur, kun je altijd op wagen een rondje te fietsen. En eerder afsteken terug naar Valkenburg als het echt zeikt is altijd mogelijk. Zo groot is Limburg nu ook weer niet... draaien en kerenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 07:52 schreef muzas het volgende:
Dat fietsen doe ik op vrijwillige basis he? En naar de andere kant van t land rijden, halve weekrnd kwijt zijn en een smak geld betalen om 5 uur door stromende regen te rijden is gewoon kut.
Gewoon thuis trainen in de regen zou ik het met je eens zijn.everyone's a critic...
even you ! !![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:56 schreef Gripper het volgende:
[..]
Kan je mooi die film van jsprbcn kijken, die duurde ook een uurtje![]()
jemig, je zal maar volgende week naar Barcelona gaan zeg. 22 graden, zonnetje.. beetje de stad verkennen![]()
![]()
ik dit jaar voor het eerst in 4 jaar niet naar Barna..
everyone's a critic...
even you ! !![]()
Op naar continentaal koers.. knallen met die handelquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:45 schreef Patroon het volgende:
16 mei starten in elite koers. Van trimmer naar elite
Maar.. Goed bezig man.. Leuk dat je weer de drive van vroeger terug hebt en leuke stappen aan het maken bent!everyone's a critic...
even you ! !![]()
heb je GVD dat nog altijd niet gedaan?? dat zou je paar weken terug al doen..quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:31 schreef Gripper het volgende:
Ik ga ook gewoon fietsen morgen hoor, regen of niet. Mn andere alternatief was kozijnen schuren en grondverven, maar dat kan toch niet als t regent.
https://www.facebook.com/(...)4709395&l=72cad57f18everyone's a critic...
even you ! !![]()
Mevr fab wil dat ik zsm het plafond dichtmaak met gipsplaat dit weekend, ik zie het fietsen al gaan...restjes plafiond die in het eten vallen vindt ze niet hygienisch of zoiets, wijvenpraat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als ik het nou op zaterdag in 1 dag voor elkaar knal, kan ik zondag tenminste even losrijden, dat zou wel fijn zijn.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)![]()
Even terugzoeken naar een paar weken terug toen je niet ging fietsen omdat het regendequote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:31 schreef Gripper het volgende:
https://www.facebook.com/(...)4709395&l=72cad57f18Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Nee, want we gaan in ieder geval een dag zo'n hipsterfiets huren (bij een Nederlands bedrijfje wat in BCN zit) en misschien ook even jspr de hand schuddenquote:![]()
Ik ga natuurlijk voor de roze met bloemetjes om het stuur gevlochten. Of die met die haai
http://www.cruisingbarcelona.com/nederlands/huur/fietsen.phpMijn foto's op Flickr!
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:37 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Mevr fab wil dat ik zsm het plafond dichtmaak met gipsplaat dit weekend, ik zie het fietsen al gaan...restjes plafiond die in het eten vallen vindt ze niet hygienisch of zoiets, wijvenpraat
Tis dat ik niet in de buurt woon anders kwam ik wel effe helpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als ik het nou op zaterdag in 1 dag voor elkaar knal, kan ik zondag tenminste even losrijden, dat zou wel fijn zijn.
Je kijkt als een focking Duracel konijne dat in het volgende shot van de fiets gaat springen om even alle rondenmissen een beurt te geven.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:31 schreef Gripper het volgende:
Kijk maar hoe gelukkig ik kijk als ik in de regen fietsMetalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Ik zou die haai doen en de jaws theme als bel gebruikenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:39 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nee, want we gaan in ieder geval een dag zo'n hipsterfiets huren (bij een Nederlands bedrijfje wat in BCN zit) en misschien ook even jspr de hand schudden![]()
Ik ga natuurlijk voor de roze met bloemetjes om het stuur gevlochten. Of die met die haai
http://www.cruisingbarcelona.com/nederlands/huur/fietsen.php
Toch wordt de gedachhte gewaardeerd. Ik heb wel wat genoeg van het verbouwen eerlijk gezegd wel...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tis dat ik niet in de buurt woon anders kwam ik wel effe helpen.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Ik ging niet koersen, omdat ik op een natte en gladde baan in de spray van een ander rijden maar niks vind. Zelf een lekker rondje trainen en alleen maar nat worden van de regen vind ik prima. Spatbordjesfiets en gaanquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Even terugzoeken naar een paar weken terug toen je niet ging fietsen omdat het regende
Mijn foto's op Flickr!
Gipsplaten schroeven doet me aan vroeger denken. Toen ik net genoeg kracht had om een gipsplaat vast te houden. Stond ik op een trappetje met mijn hoofd en armen een gipsplaat tegen het plavond te duwen, stond me vader aan de andere kant met de gipsplaat op zijn kop op een opstapje de schroeven er in te draaien.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:40 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Toch wordt de gedachhte gewaardeerd. Ik heb wel wat genoeg van het verbouwen eerlijk gezegd wel...![]()
Zou hij daarom kaal zijn
Spatbordjes zijn wel echt ideaal ja. Scheelt zoveel modder. Heb jij ze eigenlijk altijd erop zitten?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:41 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik ging niet koersen, omdat ik op een natte en gladde baan in de spray van een ander rijden maar niks vind. Zelf een lekker rondje trainen en alleen maar nat worden van de regen vind ik prima. Spatbordjesfiets en gaanOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Volgens mij vinden britten zelf ook dat ze geen europeanen zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:27 schreef the_critic het volgende:
[..]
Helemaal gelijk... (maar sinds wanneer zijn Britten geen Europeanen meer?!![]()
)
![]()
Ik heb die SKS raceblades.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Spatbordjes zijn wel echt ideaal ja. Scheelt zoveel modder. Heb jij ze eigenlijk altijd erop zitten?
Op mn zwarte fiets zitten de beugeltjes permanent om de remklauw heen bevestigd, aan de achterkant klik je er 2 stukjes op, de ogen gaan om je achteras dus even de snelspanner los. (kan je ook losklikken, dan laat je de ogen permanent aan je as zitten)
in 2 minuten zijn ze erop en eraf.Mijn foto's op Flickr!
Als Europeaan vind ik Britten ook geen Europeanen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij vinden britten zelf ook dat ze geen europeanen zijn.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:36 schreef the_critic het volgende:
5 op een rij.... gewoon.... omdat het kan!
/okselmode![]()
![]()
![]()
Als Nederlandse Europeaan, vind ik mensen die in Twente wonen maar goedkope meuk in China bestellen ook twijfelachtig trouwens.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Wel je tandartsverzekering nog ff opkrikken naar de hoogste dekking he!quote:Mijn foto's op Flickr!
Je bent ook echt een vrouwtje he.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:41 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik ging niet koersen, omdat ik op een natte en gladde baan in de spray van een ander rijden maar niks vind. Zelf een lekker rondje trainen en alleen maar nat worden van de regen vind ik prima. Spatbordjesfiets en gaanMaar ik kan 't mis hebben...![]()
wow, waarom precies?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ben vroeg thuis..... Flinke wind..... KOMjacht of fiets poetsen
Ai dat is kut.
@Gerwinner, ik ga niet meer naar die tijdrit. Door een paar afhakers heb ik geen vervoer meer. Of ik moet met de trein terug willen. Maar dan ben ik pas half 12 thuis ofzo
Of ik kan de clubauto pakken. Alleen kost die me dan 50 euro aan kilometervergoeding![]()
![]()
Deuk in frame, was mijzelf nog niet opgevallen en vervangingswaarde was zodoende hoger dan dagwaarde.Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
nieuw frame kopen en alles overzetten?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:08 schreef Steven184 het volgende:
Deuk in frame, was mijzelf nog niet opgevallen en vervangingswaarde was zodoende hoger dan dagwaarde.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Optie inderdaad, eerst dit maar even bij verzekering regelen en dan nadenken en overleggen wat beste aanpak is. Zitten nog wel wat redelijke onderdelen op gelukkig. Mocht ik echter goede deal vinden..quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
nieuw frame kopen en alles overzetten?Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Ik zou voor de King Of Meewind -trofee gaan! Topprestatie leveren!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:05 schreef kanovinnie het volgende:
Ben vroeg thuis..... Flinke wind..... KOMjacht of fiets poetsenMijn foto's op Flickr!
Anders haal ik ze niet he?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:44 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik zou voor de King Of Meewind -trofee gaan! Topprestatie leveren!
Maja ik blijf binnen. Komt een ander keertje wel weer. Straks de fiets beetje aandacht geven.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Gewoon op de fiets, lekker warm worden tochquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:08 schreef Tommeke het volgende:
Ai dat is kut.
@Gerwinner, ik ga niet meer naar die tijdrit. Door een paar afhakers heb ik geen vervoer meer. Of ik moet met de trein terug willen. Maar dan ben ik pas half 12 thuis ofzo
Of ik kan de clubauto pakken. Alleen kost die me dan 50 euro aan kilometervergoeding
Wat voor fiets is het?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:17 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Optie inderdaad, eerst dit maar even bij verzekering regelen en dan nadenken en overleggen wat beste aanpak is. Zitten nog wel wat redelijke onderdelen op gelukkig. Mocht ik echter goede deal vinden..![]()
Nog een bandenvraagje...
Ik rijd nu bijna 2k op dat setje bontrager aw2's en de achterband is wel een beetje afgevlakt. Kan ik 'm dan nog verwisselen met voor om meer km's uit mn banden te krijgen?![]()
Overigens gaan we gewoon. Ook weeronline voorspelt pas vanaf 14:00 de meeste herpes. Gewoon vroeg beginnen, doorwerken en daarna de mergelgrotten in.![]()
Ja.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:23 schreef muzas het volgende:
Nog een bandenvraagje...
Ik rijd nu bijna 2k op dat setje bontrager aw2's en de achterband is wel een beetje afgevlakt. Kan ik 'm dan nog verwisselen met voor om meer km's uit mn banden te krijgen?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Heb dat niet minder grip op mn voorwiel door dat platte stuk?quote:
Poep 'm ook een beetje voor morgen/chouffe mbt afdalen.![]()
Draai 'm toch weer terug dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:31 schreef muzas het volgende:
[..]
Heb dat niet minder grip op mn voorwiel door dat platte stuk?
Poep 'm ook een beetje voor morgen/chouffe mbt afdalen.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ik zou een platte achterband zeker niet naar voren wisselen. Als je geen 2 nieuwe banden wilt steken steek je voor een nieuwe en verplaats je je oude voorband naar achteren.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:23 schreef muzas het volgende:
Nog een bandenvraagje...
Ik rijd nu bijna 2k op dat setje bontrager aw2's en de achterband is wel een beetje afgevlakt. Kan ik 'm dan nog verwisselen met voor om meer km's uit mn banden te krijgen?![]()
Ja, dit dus. Daarnaast is het niet heel spannend als je achterband lek gaat in bijv. een afdaling. Met een lekke voorband kom je eerder in de problemen. Voorband moet dus gewoon goed zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:31 schreef muzas het volgende:
[..]
Heb dat niet minder grip op mn voorwiel door dat platte stuk?![]()
Om te trainen op het vlakke (95% van m'n ritjes) wissel ik wel altijd om en nooit problemen mee gehad. Voor heuvelritten en koersen zou ik wat zekerder van m'n materiaal willen zijn en inderdaad gewoon voor naar achter gooien en nieuwe voorband erop.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:47 schreef Aal321 het volgende:
[..]
Ik zou een platte achterband zeker niet naar voren wisselen. Als je geen 2 nieuwe banden wilt steken steek je voor een nieuwe en verplaats je je oude voorband naar achteren.![]()
Ok voor morgen de wat afgevlaktere lekker achter laten zitten dus. Hij is nog niet helemaal vierkant/op want pas 2k oud... Maar je ziet t wel.![]()
Je bent net op tijd binnen. Het gaat hier nu flink los! BLij dat ik nog te lui ben om boodschappen te doenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:57 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Om te trainen op het vlakke (95% van m'n ritjes) wissel ik wel altijd om en nooit problemen mee gehad. Voor heuvelritten en koersen zou ik wat zekerder van m'n materiaal willen zijn en inderdaad gewoon voor naar achter gooien en nieuwe voorband erop.
Hangt er net vanaf waar je bent, hier in Zuid-Oost net bijna regen (werd wat donkerder) maar nu alleen paar wolkjes en zon.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je bent net op tijd binnen. Het gaat hier nu flink los! BLij dat ik nog te lui ben om boodschappen te doen![]()
Dat idd, achter nooit naar voren doen. Dat stuurt slecht. Kano, beter geef je geen antwoord als je het niet weet, hoe goed je het ook bedoeld.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:47 schreef Aal321 het volgende:
[..]
Ik zou een platte achterband zeker niet naar voren wisselen. Als je geen 2 nieuwe banden wilt steken steek je voor een nieuwe en verplaats je je oude voorband naar achteren.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Als er ééntje iets afgevlakt is hoef je echt niet meteen 2 nieuwe te kopen... Wat ik al zei, hij is niet op of vierkant. Ik vroeg me gewoon af of je voor en achter nog kon wisselen als er een iets afgevlakt is, en of het verstandig is om dat te doen als je in de heuvels gaat fietsen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:41 schreef ddx het volgende:
En al die moeite doen met wisselen bandjes, kan je beter meteen gewoon 2 nieuwe bandjes monteren.
Ik koop ook niet na iedere keer remmen nieuwe blokken.![]()
Zegguh, moet jij niet andere dingen doen dan op FOK! posten?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:37 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat idd, achter nooit naar voren doen. Dat stuurt slecht. Kano, beter geef je geen antwoord als je het niet weet, hoe goed je het ook bedoeld.![]()
En Marco, je had het woensdag over iemand, ging dat over die kerel met die 80 tands ovale voorbladen?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ziet er goed uit! Behalve dan die Celeste wielen natuurlijk, maar dat is persoonlijke smaak denk ik haha...
Erg benieuwd naar hoe frame zich op de weg gedraagt!![]()
T ziet er eigenlijk best ok uit okselmans. En zoals altijd bij chinabikes: t ziet eruit als veel meer waar voor je geld dan de 1200¤ die ie heeft gekost.
Nog ff setje matte China wielen kopen, 50 mm, witte spaken. 500$ ofzo. Dan is ie echt wel een plaatje!Mijn foto's op Flickr!
Dat is zeker waar! Als je dit ziet verklaar je iedereen die echt spul heeft eigenlijk voor gek. Maarja, zit je daar echt met een veilig gevoel op? Ik weet het niet. Zat laatst ook naar chinawielen te kijken maar twijfel toch heel erg. Ze zullen vast niet zomaar dubbel vouwen maar toch....quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:41 schreef Gripper het volgende:
T ziet er eigenlijk best ok uit okselmans. En zoals altijd bij chinabikes: t ziet eruit als veel meer waar voor je geld dan de 1200¤ die ie heeft gekost.
Nog ff setje matte China wielen kopen, 50 mm, witte spaken. 500$ ofzo. Dan is ie echt wel een plaatje!![]()
Ja precies en met een wat goedkopere groep erin ben je voor 1000 euro klaar. Exclusief wielen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:41 schreef Gripper het volgende:
Nog ff setje matte China wielen kopen, 50 mm, witte spaken. 500$ ofzo. Dan is ie echt wel een plaatje!
Ik zou wel goede wielen in mijn fiets willen. Maar ik weet niet hoe goed dat soort chinawielen zijn.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Vervolgens koop je wel een setje fulcrum racing 7 voor 150 euro?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:44 schreef Aal321 het volgende:
[..]
Dat is zeker waar! Als je dit ziet verklaar je iedereen die echt spul heeft eigenlijk voor gek. Maarja, zit je daar echt met een veilig gevoel op? Ik weet het niet. Zat laatst ook naar chinawielen te kijken maar twijfel toch heel erg. Ze zullen vast niet zomaar dubbel vouwen maar toch....
Ziet er goed uit! Kun je eventueel niet de stickers van die ffwd wielen halen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:26 schreef Oksel het volgende:
Ja, die wielen passen er niet bij qua kleur. Maar ach. Staat wat sjieker dan lage wielen.
Ik ook.![]()
Hoeveel kost het nou eigenijk als je een no-name frame in China koopt, krijg je korting als er geen nep-merkje op staat? ben je dan voor 700 euro ofzo klaar met groep en alMetalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Carbon? Das al snel 400-500 voor het frame. Dan nog 400 voor een groep (105 oid) en dan zit je toch al op 800/900 euro.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:59 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hoeveel kost het nou eigenijk als je een no-name frame in China koopt, krijg je korting als er geen nep-merkje op staat? ben je dan voor 700 euro ofzo klaar met groep en alOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Mooi fietsje, alleen groen op velgen zoals je al aangeeft niet echt goede combi kleur.
En lak shinen krijg je moeilijk op foto.
(en al gezegd, maar zou bij noname frame gewoon geen merk erop zetten)![]()
Nee het wordt een setje racing 3 denk ik, of toch die chinawielen...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vervolgens koop je wel een setje fulcrum racing 7 voor 150 euro?
Mja inderdaad, dan kun je overal wel afvragen wat nou precies kwaliteit is..![]()
Lees maar ff na op diverse fora, overwegend positieve reacties. Ze maken natuurlijk ook echt wel goede producten inmiddels na enige jaren leercurve, het meest vervelende is dat je niks kan als er iets mee is. Geen winkel om de hoek waar je kan gaan reclameren. terugsturen is vaak duurder dan de boel wegflikkeren, als je wiel bijv. zou gaan delamineren.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou wel goede wielen in mijn fiets willen. Maar ik weet niet hoe goed dat soort chinawielen zijn.
Die wielen die Buzz pas opperde, blade-X. Dat ziet er echt wel goed uit hoor.Mijn foto's op Flickr!
had die van mij voor 320 incl heffingenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Carbon? Das al snel 400-500 voor het frame. Dan nog 400 voor een groep (105 oid) en dan zit je toch al op 800/900 euro.
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Toch ben ik er een beetje terughoudend in. Aan de andere kant, ik heb die zonda's uit Duitsland gekocht en als die verkoper lastig doet ben ik ook de pineut.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:04 schreef Gripper het volgende:
[..]
Lees maar ff na op diverse fora, overwegend positieve reacties. Ze maken natuurlijk ook echt wel goede producten inmiddels na enige jaren leercurve, het meest vervelende is dat je niks kan als er iets mee is. Geen winkel om de hoek waar je kan gaan reclameren. terugsturen is vaak duurder dan de boel wegflikkeren, als je wiel bijv. zou gaan delamineren.
Die wielen die Buzz pas opperde, blade-X. Dat ziet er echt wel goed uit hoor.
Toch wacht ik er nog even mee tot ik iets groots uit China ga bestellen.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Niet zonder reden natuurlijkquote:
Nee hoor, die van jou vind ik ook mooi. Weet nog steeds niet echt wat ik hierna wil
Ja, een simplon![]()
Ziet er strak uit hoor... Mooie fiets, net gewicht en mooie prijs. Mooie bak voor je koersen! Zijn mensen met stuk mindere "slechtweer fiets"quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:23 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
7,4 kg. 1200 EUR, ex. wielen. Compleet, alles erop & eraan, inc. montage.![]()
(vind persoonlijk alleen minder mooi dat zadelpen verder uitsteekt dan, tot waar wit zit. Nu zo in 2 kleuren, is niet helemaal mijn smaak)everyone's a critic...
even you ! !![]()
Doe je linkershifter eens goed zetten.quote:bijna 20000 km op m'n chinabike, incl loeisnelle afdalingen over slechte wegen enzo. geen moment bang geweest (op dat momentje in de afdaling van de glandon na waarbij ik een bocht niet goed had ingeschat en even het gras in moest).quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:44 schreef Aal321 het volgende:
[..]
Dat is zeker waar! Als je dit ziet verklaar je iedereen die echt spul heeft eigenlijk voor gek. Maarja, zit je daar echt met een veilig gevoel op? Ik weet het niet. Zat laatst ook naar chinawielen te kijken maar twijfel toch heel erg. Ze zullen vast niet zomaar dubbel vouwen maar toch....If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
De rest van de pen moet okkie nog witten met fapsel denk ikquote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:12 schreef the_critic het volgende:
[..]
Ziet er strak uit hoor... Mooie fiets, net gewicht en mooie prijs. Mooie bak voor je koersen! Zijn mensen met stuk mindere "slechtweer fiets"![]()
(vind persoonlijk alleen minder mooi dat zadelpen verder uitsteekt dan, tot waar wit zit. Nu zo in 2 kleuren, is niet helemaal mijn smaak)
Maja dat komt niet door je fiets toch?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:12 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Doe je linkershifter eens goed zetten.
[..]
bijna 20000 km op m'n chinabike, incl loeisnelle afdalingen over slechte wegen enzo. geen moment bang geweest (op dat momentje in de afdaling van de glandon na waarbij ik een bocht niet goed had ingeschat en even het gras in moest).Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Nee maar dat was het enige moment dat ik even bang was.If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
rijd nu zelf ook al 1,5 jaar op chinabike en 50cm full carbon china wielen... Nergens problemen mee!everyone's a critic...
even you ! !![]()
Tja maar ik heb wel een exclusief frame, niemand die op een chineescarbonframe van 250 euro durft te stappen/kopen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet zonder reden natuurlijk
Nee hoor, die van jou vind ik ook mooi. Weet nog steeds niet echt wat ik hierna wil
Ja, een simplon![]()
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Hoe zit dat nou? Je hebt laatst een spaak gebroken uit je dura ace naaf toch? Hoe zit dat dan? Of is dat een andere wielset?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:15 schreef the_critic het volgende:
rijd nu zelf ook al 1,5 jaar op chinabike en 50cm full carbon china wielen... Nergens problemen mee!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ik rij er vlak achter op sloten. Eigenlijk ben ik dan minstens zo stoer.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:16 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Tja maar ik heb wel een exclusief frame, niemand die op een chineescarbonframe van 250 euro durft te stappen/kopen.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
nee hoor.. geen dura-ace naaf... gebroken spaak was in mijn chinawiel... Maarja, een spaakbreuk kan iedereen wel eens overkomen. Zitten reserve spaken bij (witte aero-spaken heeft niet iedereen op voorraad) dus was ook simpel weer te vervangen..quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou? Je hebt laatst een spaak gebroken uit je dura ace naaf toch? Hoe zit dat dan? Of is dat een andere wielset?everyone's a critic...
even you ! !![]()
Wat is er mis met die zonda's dan? Dat schijnt een behoorlijk setje te zijn als ik internet mag geloven.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:44 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zou wel goede wielen in mijn fiets willen
Of bedoel je dat je gewoon pornowielen wil?![]()
naast alieexpress heb je ook gewoon Ebay.com De keuze is reuzequote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:18 schreef kanovinnie het volgende:
china frame 1
Effe leuke chinaframe's zoeken.
everyone's a critic...
even you ! !![]()
Dat ik geen hoge zwabberwielen wil.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:19 schreef muzas het volgende:
[..]
Wat is er mis met die zonda's dan? Dat schijnt een behoorlijk setje te zijn als ik internet mag geloven.
Of bedoel je dat je gewoon pornowielen wil?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Mijn portemonnee! Wat doe je!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:19 schreef the_critic het volgende:
[..]
naast alieexpress heb je ook gewoon Ebay.com De keuze is reuzeOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ohja kano dit stukje gaat ook over die gozer, http://www.barneveldsekra(...)06.html#.U2yg3V5NEduIf You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
Forum Opties Forumhop: Hop naar: