SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stellen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en geile verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.
Eerstvolgende meet:
* Iets in limburg ofzo - 29 mei t/m 1 juni* zo 5 juli 2015, Tour de Frans meet bij Gripper in Vreeswijkquote:Even wat info over de Klimclassic en Limbomeet.
Als eerste zou het fijn zijn als we weten wie er allemaal van plan is om de ene of de andere of beide te gaan fietsen.
Bij de klimclassic (donderdag 29 mei) kan er gekozen worden uit 110 of 160km. Het vertek ligt tussen 08.00 en 10.00. Maar 08.00 lijkt mij een fijne tijd om te vertrekken. Het beste kunnen we dan samen komen bij de stayokay om van daaruit naar het MECC te fietsen. Ook omdat bij de stayokay het parkeren nog betaalbaar is. Moet er alleen een tijdstip worden afgesproken om daar te ontmoeten.
Het tijdstip van vetrek voor de Limbomeet (zaterdag 31 mei) had ik om 10.00 gedacht, dan hoeven de mensen die alleen voor de zaterdag komen ook niet midden in de nacht op te staan. Het is 130km (een 5 uurtjes fietsen ongeveer). Dan zijn we om 15.00 weer terug. Er is genoeg parkeerplaats bij mijn huidige verblijfsplaats (gratis uiteraard).
Wat jullie op de vrijdag doen moeten jullie zelf weten want die dag is voor mij al vol gepland.
En op zondag kunnen we misschien ook nog een stukje fiesten voor wie dat wil.
Wij doen aan Strava
Nuttige links:
Algemene info • Fok! fietsers op de kaart• Wielersportinfo • Teamwebs fietsagenda van de FOK!kers
Toertochten • Toertochten (komende week) in NL • Toertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling Tour • Toertochten in Frankrijk • Toertochten in Dld • Toertochten in Engeland
Cyclo's • Cyclo's (deze maand) in Frankrijk • Jedermannrennen in Dld • Granfondo's in Italië • Cyclo's in SpanjeSPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.everyone's a critic...
even you ! !![]()
Nog een 2e filmpje van afgelopen weekend:
http://app.strava.com/activities/137322722
Voor mij is dit stuk van de route een van de mooiste stukken weg bij mij in de "buurt".
Perfect asfalt, roling hills, mooi uitzicht en een lekkere afdaling.
![]()
Ik zag het staan..quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:32 schreef Oksel het volgende:
Ja, Nijverdal is om de hoek.
Eibergen 130 man aan de start.
Dan word het lastig om Tommeke alleen op de foto te krijgen
Of hij moet op kop gaan rijden !
Accu's zijn vol, hoop dat het een beetje droog blijft!
Heb al ff gekeken op welke punten langs de route ik wat mooie plaatjes kan schieten..
Recht stuk, en bij een bocht![]()
Ik ben er waarschijnlijk bijquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:15 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
https://maps.google.nl/ma(...)0421&z=15&dg=feature
15.45
[..]
Nadeel is dat je dan ook bartape moet vervangen.Wel in normale kleding want ga daarna nog door.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Ga niet een uur zitten kijken, maar het blijft prachtig daar. Is het daar ook zo dat je de weg een beetje moet weten om de mooie asfaltwegen mee te pakken? Waar ik laatst zat (Nerja) was het asfalt vrij wisselvallig, stukken heel mooi, stukken heel slecht.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:35 schreef jsprbcn het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mij is dit stuk van de route een van de mooiste stukken weg bij mij in de "buurt".
Anyway, je hebt mazzel dat dat soort wegen binnen bereik liggen.![]()
![]()
Ook een optiequote:Op donderdag 8 mei 2014 11:41 schreef Tommeke het volgende:
Of ik los weer en kom weer vlak voor de bezemwagen uit
Of de bezemwagen eruit photoshoppen![]()
![]()
Volgens mij hangt dat van de provincie af. Hier wordt het asfalt redelijk goed onderhouden, maar in het zuiden is het zo veel corruptie dat het geld in de zakken van de politici verdwijnt i.p.v. in het wegen net.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:47 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Ga niet een uur zitten kijken, maar het blijft prachtig daar. Is het daar ook zo dat je de weg een beetje moet weten om de mooie asfaltwegen mee te pakken? Waar ik laatst zat (Nerja) was het asfalt vrij wisselvallig, stukken heel mooi, stukken heel slecht.
Anyway, je hebt mazzel dat dat soort wegen binnen bereik liggen.![]()
Zeker een mooi stuk.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:35 schreef jsprbcn het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom trap je niet door naar beneden?![]()
Gezellig. Rond kwart over vijf is de finish fyi.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben er waarschijnlijk bijWel in normale kleding want ga daarna nog door.
![]()
Laten we wel wezen, de prestaties die ik momenteel neerzet zijn clean niet mogelijk
Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Had jij trouwens segment aangemaakt langs de N36 paar dagen geleden? Zag alleen dacht ik jou naam en de mijne, maar ligt daar al een segment.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:36 schreef Aal321 het volgende:
Nijverdal is hier om de hoek, 24 mei kan k ook wel even gaan kijken, hoelaat start je?![]()
Beter beide niet in een wedstrijd of training. Maar als ik dan toch moest kiezen kan je beter pep pakken dan coke.![]()
Een verse focaccia uit de houtoven met rozemarijn en zeezout, glaasje wijn erbij ?quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:39 schreef Oksel het volgende:
Is er íets lekkerder dan vers brood van de bakker met verse kaas van de kaasboer?Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-![]()
Hé ja ik zie 'um! Dacht dat dat nieuwe stukje onverhard nog geen segment had maar blijkbaar wel en heeft 'ie mij daar niet herkend vorige week.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:42 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Had jij trouwens segment aangemaakt langs de N36 paar dagen geleden? Zag alleen dacht ik jou naam en de mijne, maar ligt daar al een segment.![]()
Gezien het een langere route was met veel klimmen gebruik ik de afdalingen om iets "uit te rusten". Enkel op afdalingen die ik ken wil ik nog wel eens behoorlijk bij trappen, maar normaal ben ik voorzichtig op de afdalingen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:15 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Zeker een mooi stuk.
Waarom trap je niet door naar beneden?![]()
Zo.
Kano en ik bedenken net dat we de klimclassic extended gaan doen, dus wij rijden op woensdag al die kant op, kamperen op wwww.campingdebosrand.nl, en staan dan donderdag fris aan de start. (Vanaf de camping naar MECC is het ongeveer 10 km fietsen)
Donderdagavond BBQ-en en bierdrinken en vrijdag kunnen we dan ook nog wat leuks fietsen.
Als er mensen zin hebben om mee te doen (met alles of een van bovenstaande of als je toch al het hele weekend naar Limburg wilde om bij te trainen voor de bizkit-meet) : schuif aan!Mijn foto's op Flickr!
Ah oke. Ik keek maar een kort stukje en dat was vrij overzichtelijk. Niet dat ik bij elke afdaling vol gas geef hoor, maar zelf vind ik het lekker om minimaal te blijven pedellen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:05 schreef jsprbcn het volgende:
[..]
Gezien het een langere route was met veel klimmen gebruik ik de afdalingen om iets "uit te rusten". Enkel op afdalingen die ik ken wil ik nog wel eens behoorlijk bij trappen, maar normaal ben ik voorzichtig op de afdalingen.![]()
Ik zal anders kijken of ik die donderdag dan ook vanuit daar vertrek.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:24 schreef Gripper het volgende:
Zo.
Kano en ik bedenken net dat we de klimclassic extended gaan doen, dus wij rijden op woensdag al die kant op, kamperen op wwww.campingdebosrand.nl, en staan dan donderdag fris aan de start. (Vanaf de camping naar MECC is het ongeveer 10 km fietsen)
Donderdagavond BBQ-en en bierdrinken en vrijdag kunnen we dan ook nog wat leuks fietsen.
Als er mensen zin hebben om mee te doen (met alles of een van bovenstaande of als je toch al het hele weekend naar Limburg wilde om bij te trainen voor de bizkit-meet) : schuif aan!![]()
![]()
Dat is een leuke campingquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:24 schreef Gripper het volgende:
Zo.
Als er mensen zin hebben om mee te doen (met alles of een van bovenstaande of als je toch al het hele weekend naar Limburg wilde om bij te trainen voor de bizkit-meet) : schuif aan!En je kunt meteen vanaf de camping mooi fietsen + ze hebben er 5 speciaal bieren op het vat.
![]()
Lees je mee Kano? Dan hoef je dus niet heel veel bier mee te nemen, we gaan gewoon naast de receptie zitten BBQ-en en halen dan elk kwartier een vers getapt koel biertje!quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:48 schreef Questular het volgende:
[..]
Dat is een leuke campingEn je kunt meteen vanaf de camping mooi fietsen + ze hebben er 5 speciaal bieren op het vat.
Mijn foto's op Flickr!
quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:57 schreef Gripper het volgende:
[..]
Lees je mee Kano? Dan hoef je dus niet heel veel bier mee te nemen, we gaan gewoon naast de receptie zitten BBQ-en en halen dan elk kwartier een vers getapt koel biertje!![]()
![]()
![]()
![]()
Als wildvreemde meld ik even dat die tijd voor jou voorbij is, papaquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:42 schreef Oksel het volgende:
Zou ik serieus wel eens willen proberen.
En coke.![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:24 schreef Gripper het volgende:
Zo.
Als er mensen zin hebben om mee te doen (met alles of een van bovenstaande of als je toch al het hele weekend naar Limburg wilde om bij te trainen voor de bizkit-meet) : schuif aan!Schuif dan iig wel aan voor de bbq en vrijdag ritje.
Maar julie gaan dus voor de bizmeet terug ?
En gaan julie in tentje zitten oid ?
Ga zelf waarschijnlijk woensdag die kant op en dan zondag weer terug, moet nog wel overnachting regelen plan is b&b en dan gewoon 4 dagen fietsen![]()
![]()
Vanmiddag clubkleding gepast. Waar ik normaal van een castelli broek XXL heb had ik vandaag maat M, zeem voelde wel goed, maar heb me twijfels erbij als het echt zover van mijn normale maat zit. Maten deden elkaar ook weinig moet ik zeggen. Kan me niet meer heugen wanneer ik voor het laatst een maatje M aan had. Ben 1.87 lang en weeg 84 kg en heb nou niet bepaald het postuur van iemand die maatje M draagt. Korte broek, fietsshirt, arm- beenstukken en regenjas bestelt. Overige kledingstukken overigens waren overigens wel volgens mijn normale maat.
Iemand van jullie dit wel eens mee gemaakt? Ik vind het wel heel raar.![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:42 schreef Oksel het volgende:
Zou ik serieus wel eens willen proberen.
En coke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je probeert die naam er wel erg door te drukken. Een nickname maak je niet, die krijg je.quote:
[ Bericht 21% gewijzigd door No-P op 08-05-2014 16:09:58 ]Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!![]()
M.i. niet krijgen maar verdienen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:34 schreef No-P het volgende:
[..]
[..]
Je probeert die naam er wel erg door te drukken. Een nickname maak je niet, die krijg je.![]()
Gewoon gaan en volle bak die klim op. Ben je explosief genoeg voor volgens mij.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:29 schreef Oksel het volgende:
Ik kom nooit mee man, die klim nekt me al in de derde ronde. Alhoewel, als ik slim rij kan ik wellicht een half uur, 40 minuten meekomen. Op de klim af laten zakken, op 't vlakke naar voren rijden.
Welke categorie rijd je? Sportklasse?![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:34 schreef No-P het volgende:
[..]Toen ik hier registreerde moest ik anders wel zelf nickname maken stomme triatleet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Je probeert die naam er wel erg door te drukken. Een nickname maak je niet, die krijg je.
Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Okkie heeft nog geen medische keuring gehad, dus ook geen licentie lijkt mij. DK kan je enkel rijden met licentie.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Gewoon gaan en volle bak die klim op. Ben je explosief genoeg voor volgens mij.
Welke categorie rijd je? Sportklasse?Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Oh, dan kun je niet idd.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:25 schreef Patroon het volgende:
[..]
Okkie heeft nog geen medische keuring gehad, dus ook geen licentie lijkt mij. DK kan je enkel rijden met licentie.![]()
Rij je de classic ook?quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:32 schreef ddx het volgende:
[..]Schuif dan iig wel aan voor de bbq en vrijdag ritje.
Maar julie gaan dus voor de bizmeet terug ?
En gaan julie in tentje zitten oid ?
Ga zelf waarschijnlijk woensdag die kant op en dan zondag weer terug, moet nog wel overnachting regelen plan is b&b en dan gewoon 4 dagen fietsen
Gezellig, die camping is relaxed hoor. En t is zomer joh. dan hoef je toch niet in een B&B, t vriest niet meer. Gewoon kamperen, ik heb m'n ultradeluxe tipi bij me
Vrijdagmiddag/avond gaan kano en ik idd terug, want we hebben allebei op zaterdag andere verplichtingen.Mijn foto's op Flickr!
Welk merk kleding is het? Castelli valt erg klein he? Ik pas op m'n werk altijd wat spul uit nieuwe collecties om te kijken hoe het zit en valt in vergelijking met andere merken en van Castelli en Sportful heb ik een broekje soms L nodig. Afhankelijk van het model.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:34 schreef poiuytr het volgende:
Vanmiddag clubkleding gepast. Waar ik normaal van een castelli broek XXL heb had ik vandaag maat M, zeem voelde wel goed, maar heb me twijfels erbij als het echt zover van mijn normale maat zit. Maten deden elkaar ook weinig moet ik zeggen. Kan me niet meer heugen wanneer ik voor het laatst een maatje M aan had. Ben 1.87 lang en weeg 84 kg en heb nou niet bepaald het postuur van iemand die maatje M draagt. Korte broek, fietsshirt, arm- beenstukken en regenjas bestelt. Overige kledingstukken overigens waren overigens wel volgens mijn normale maat.
Iemand van jullie dit wel eens mee gemaakt? Ik vind het wel heel raar.
Van Agu is dat een S en Assos en m'n eigen clubkleding een M. Van shirtjes heb ik ook een maatje of soms 2 groter nodig bij Castelli. Dus nee, het is niet raar![]()
![]()
Dus Patrón, zolang jij nog geen positieve plas hebt hoeven inleveren en hier met hangende pootjes moet komen melden dat je licentie voor 2 jaar ingetrokken is, blijf je gewoon een 'pan y agua' rennerquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:34 schreef No-P het volgende:
Je probeert die naam er wel erg door te drukken. Een nickname maak je niet, die krijg je.
Mijn foto's op Flickr!
Ja, moe'k nog ff bedenken. Als ik verder alleen ben en niemand die mee wil (en ik ga niet tussen jou en je FrauMuzas in zitten, t is jullie romantische fiets/wip-vakantie) dan kan ik ook wel vrijdagavond erheen rijden, 2 nachtjes tent, en zaterdagochtend weer naar huus.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:56 schreef muzas het volgende:
Gripper, welke camping ga jij nou staan met de chouffe? Die in maboge?
Die camping in Maboge is dan wel een relaxte ja. Gaan jullie daar ook heen nu je een tent hebt?
Mijn foto's op Flickr!
Ik lijk Oksel wel, met zoveel posts achter elkaar.
Alleen dan zijn ze inhoudelijk net iets zinniger.
toch?Mijn foto's op Flickr!
Zou er echt alleen bieten extract in die belgische bieten pillen zitten?Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Ik heb trouwens denk ik wel meer dan 50 verschillende soorten fietsschoenen aan m'n voeten gehad de afgelopen jaren.![]()
Nee, pot belge natuurlijk.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:02 schreef Patroon het volgende:
Zou er echt alleen bieten extract in die belgische bieten pillen zitten?![]()
Ja heb me ook ingeschreven voor de 160km classic.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:55 schreef Gripper het volgende:
[..]
Rij je de classic ook?
Gezellig, die camping is relaxed hoor. En t is zomer joh. dan hoef je toch niet in een B&B, t vriest niet meer. Gewoon kamperen, ik heb m'n ultradeluxe tipi bij me
Vrijdagmiddag/avond gaan kano en ik idd terug, want we hebben allebei op zaterdag andere verplichtingen.
Camping tja opzich te doen, behalve als ik nu naar buiten kijk met de regen. (maargoed dan is fietsen ook niet fijn)
Maar denk dat ik gewoon voor b&b ga, scheelt spullen meenemen enzo en iets prettiger slapen.
Had nu via vriendenopdefiets.nl gevonden voor 20 euro per nacht![]()
![]()
Denk eerder dat het gek is dat je van Castelli maat XXL nodig hebt ?quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:34 schreef poiuytr het volgende:
Iemand van jullie dit wel eens mee gemaakt? Ik vind het wel heel raar.
Want 1.87m/84kg is nou niet overdreven groot/veel dat je grootste maat nodig zou moeten hebben lijkt me.
Of heb je die broek op lengte gekocht, want mijn Castelli lange broek had aan onderkant ook wel wat langer gemogen.![]()
Ja we zitten ze nu dus even uit te zoeken, en herinnerde me dat jij die als tip gaf. Maar op de site lijkt het alsof dat cafeetje niet iedere dag geopend is... Zou toch zonde zijn als ik nog een pilsje wil pakken op het eind van de dag.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:01 schreef Gripper het volgende:
Gaan jullie daar ook heen nu je een tent hebt?![]()
quote:Niks slaapt zo lekker als in de frisse buitenlucht lekker in je slaapzakje krullen en luisteren naar de druppels op het zeil.
![]()
Tent is leuk, jaren gedaan in Frankrijk.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:12 schreef muzas het volgende:
[..]Niks slaapt zo lekker als in de frisse buitenlucht lekker in je slaapzakje krullen en luisteren naar de druppels op het zeil.
Maar niet als je ook nog fietkleding hebt die je eigenlijk wilt laten drogen.
Maar wilde gewoon lichtgewicht naar Limburg gaan.
Tent moet je toch weer meer gaan meenemen en kom je automatisch op auto uit.![]()
Goed punt. Maar dat heeft dus niets met 'lekker slapen' te makenquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:13 schreef ddx het volgende:
Tent moet je toch weer meer gaan meenemen en kom je automatisch op auto uit.![]()
![]()
Daar heb jij weer een goed punt, want bij een b&b moet je ook maar afwachten of je niet een spiraalmatras krijgt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:15 schreef muzas het volgende:
[..]
Goed punt. Maar dat heeft dus niets met 'lekker slapen' te maken![]()
Of zo'n geile beer als Kaas in de kamer naast je, zodat je de hele nacht het gebonk en gepiep van het bed tegen de muur hoort. Ik heb tijdens de nacht voor de Marmotte ook geen oog dicht gedaan met die twee naast me. Krijgt het begrip tunneltent toch ineens een hele andere dimensie....quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:18 schreef ddx het volgende:
[..]
Daar heb jij weer een goed punt, want bij een b&b moet je ook maar afwachten of je niet een spiraalmatras krijgt.
Ik verdenk m ervan dat ie het erom deed om ons uitgeput aan de start te laten verschijnen.![]()
Maarre. Muzas. Om niet weer 3 posts te plaatsen: waarom niet een kratje bier tussen wat stenen in de rivier zetten, voor als de kroeg dicht is? Ik kan het me trouwens niet voorstellen hoor. Zo'n camping kroeg is vaak ook de halve dorpskroeg, en die is in t weekend echt wel open.Mijn foto's op Flickr!
Huisgerookte zalm, op een bedje van verse asperge's, met een frisse Pinot?quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:52 schreef Gripper het volgende:
[..]
Een verse focaccia uit de houtoven met rozemarijn en zeezout, glaasje wijn erbij ?![]()
Inc. tipi?quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:24 schreef Gripper het volgende:
Zo.
Als er mensen zin hebben om mee te doen (met alles of een van bovenstaande of als je toch al het hele weekend naar Limburg wilde om bij te trainen voor de bizkit-meet) : schuif aan!![]()
heb niet veel kampeer ervaring in limburg ,en mogelijk ken je de camping die je hebt uitgezocht, maar anders is http://www.campingdelinde.nl/ ook een leuke campingquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:24 schreef Gripper het volgende:
Zo.
Als er mensen zin hebben om mee te doen (met alles of een van bovenstaande of als je toch al het hele weekend naar Limburg wilde om bij te trainen voor de bizkit-meet) : schuif aan!
edit eerst topic door lezen dop
[ Bericht 5% gewijzigd door dop op 08-05-2014 18:16:32 ]Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter![]()
Mijn foto's op Flickr!
Die klimtoertocht is tog de 29e? Ik rijd de 28e Omloop van Klaaswaal laat op de avond dus gene tijd.quote:![]()
Even een vraagje. Morgen dus die tijdrit, aanvang 18:45, ik start om 19:50. Wordt er dan van mij verwacht dat ik om 18:45 al mijn rugnummer ophaal?![]()
Zal zo Jan efkes bellen.quote:
Grip, lijkt me tof. Reserveer aub een plek voor me in je tipiNaast kano.
![]()
Ik zou wel een uur van voren aanwezig zijn dus idd 18:45. Als je starttijd 19:50 is, dan moet je uiterlijk 19:45 helemaal klaar staan bij de start met je nummer op en goed warmgereden.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:54 schreef gerwinner het volgende:
Even een vraagje. Morgen dus die tijdrit, aanvang 18:45, ik start om 19:50. Wordt er dan van mij verwacht dat ik om 18:45 al mijn rugnummer ophaal?
Dus 18:45 nummer halen
19:00 omkleden en nummer spelden
19:15 warm rijden
19:42 opstellen bij start
[ Bericht 7% gewijzigd door kaasplankje op 08-05-2014 19:05:18 ]![]()
Pfoe gelukkig. Ik wilde al "nee" zeggen toen ik je eerste post las. Maar toen las ik nog net je tweede.quote:
Zie je nou wat het risico is van alles in verschillende posts zetten? Nergens voor nodig!Mijn foto's op Flickr!
Goedzo kaassie, prioriteiten. Het echte werk gaat voor..quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Die klimtoertocht is tog de 29e? Ik rijd de 28e Omloop van Klaaswaal laat op de avond dus gene tijd.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
klimclassic is de 29e jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Die klimtoertocht is tog de 29e? Ik rijd de 28e Omloop van Klaaswaal laat op de avond dus gene tijd.![]()
Versierde vrouwen zijn wel welkom lijkt me?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
wat kaas zegt, er lekker optijd zijn. Als je vlak voor zo'n rit nog aan het stressen bent is dat niet echt prestatiebevorderend!quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:54 schreef gerwinner het volgende:
Even een vraagje. Morgen dus die tijdrit, aanvang 18:45, ik start om 19:50. Wordt er dan van mij verwacht dat ik om 18:45 al mijn rugnummer ophaal?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Die omloop van Klaaswaal kan best leuk zijn; rondje van 4600 meter door de polder en over een dijkje. Tis alleen pas starten om 19:45 en 73km koers. Dus ben daar vlak voor zonsondergang aan de meet als alles goed gaat.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:07 schreef Patroon het volgende:
[..]
Goedzo kaassie, prioriteiten. Het echte werk gaat voor..
En 't is in de Hoekse waard dus ik kan op de fiets heen en terug.![]()
Ja en als je met de auto bent zou ik nog mss een kwartiertje eerder zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
wat kaas zegt, er lekker optijd zijn. Als je vlak voor zo'n rit nog aan het stressen bent is dat niet echt prestatiebevorderend!![]()
Bedankt voor het delen hoor ddx.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ik mis 1-2
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ik was van plan er naartoe te fietsen (40min) en dan 20min opwarmen op de rollers, maar weet dus niet of het verplicht is om om 18:45 nummers op te halen. Als dat wel zo is, neem ik gewoon de auto en maak ik een rondje van 30 minuten en daarna 20 minuten op de rollen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja en als je met de auto bent zou ik nog mss een kwartiertje eerder zijn.![]()
ik krijg altijd standaard 10% korting bij mantel.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:12 schreef ddx het volgende:
Voor mensen die nog wat willen bestellen bij mantel.com korting tm zondag 5% korting : GIRODITALIA5Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Ik zou lekker op de fiets er naar toe gaan zeker bij een tijdrit moet je gelijk maximaal geven vanaf de start, dan moet je goed ingereden zijn, eigenlijk minstens een uur ofzo.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:20 schreef gerwinner het volgende:
[..]
Ik was van plan er naartoe te fietsen (40min) en dan 20min opwarmen op de rollers, maar weet dus niet of het verplicht is om om 18:45 nummers op te halen. Als dat wel zo is, neem ik gewoon de auto en maak ik een rondje van 30 minuten en daarna 20 minuten op de rollen.![]()
Ja klopt, ik heb ook altijd wel een lange tijd nodig om goed warm te worden.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zou lekker op de fiets er naar toe gaan zeker bij een tijdrit moet je gelijk maximaal geven vanaf de start, dan moet je goed ingereden zijn, eigenlijk minstens een uur ofzo.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: