badjs niet. die is van een dusdanige kleur groen dat die van een kilometer opvalt.quote:Op zondag 15 maart 2015 11:23 schreef Burdie het volgende:
Heeft iemand hier wel eens gehad dat z'n badjas werd gejat/omgewisseld?
Waren gisteren dus een stel grapjassen die willekeurige badjassen omwisselden terwijl je in de sauna zat. Niet grappig, moet ik weer een nieuwe aanschaffen... want de mijne hebben we niet teruggevonden.
ja, wij! die van mijn man van 1.96. en toen we gingen zoeken vonden we hem om een meisje van 1.70 die volhield dat het de hare was. later belde het saunacomplex met "hij is terecht'. de moeder van die griet ging wassen en had gebeld.quote:Op zondag 15 maart 2015 11:23 schreef Burdie het volgende:
Waren gisteren dus een stel grapjassen die willekeurige badjassen omwisselden terwijl je in de sauna zat. Niet grappig, moet ik weer een nieuwe aanschaffen... want de mijne hebben we niet teruggevonden.
Ik ben er (nog) niet geweest maar aan de foto's te zien is het wel heel klein en mini. Zeker als er wat meer mensen zijn is het al snel vol denk ik. Liever naar Thermen Goirle.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:01 schreef JenHermes het volgende:
[..]
In Tilburg zit City Sauna. Deze sauna voldoet aan al jou wensen.
Het is kleinschalig
Het is heel erg schoon
Gasten hebben respect voor elkaars rust
Er zit een aangrenzend horecagedeelte bij waar je allerlei gerechten kan bestellen.
Deze sauna is onderdeel van het Mercure Hotel wat er boven zit. Deze sauna was voorheen van Healthcity maar doordat Healthcity Basic Fit is geworden, heeft het hotel deze sauna overgenomen.
Los bezoek kost ¤9.95, je kan ook een rittenkaart afsluiten voor 70 euro die je dan binnen 52 weken op moet maken. Voor dit bedrag krijg je terug:
een 90 graden sauna
een 85 graden sauna(licht therapie)
een infrarood sauna
een bio sauna
twee stoombaden
een zwembad
een jacuzzi
een voetenbad
twee dompelbaden
twee afkoelruimtes
Het is een naaktsauna maar op woensdag(1 x per week dus) is het badkledingdag. Het personeel is erg vriendelijk en gastvrij. Volgens mij kan je ook je sauna bezoek(en) combineren met overnachting in het hotel maar wat daar de kosten van zijn weet ik niet, ik dacht dat de sauna gratis toegankelijk is als je een overnachting hebt geboekt in het hotel.
Ik kom regelmatig in deze sauna(sowieso minimaal 1 x per 14 dagen) en ik vind het een enorm fijne sauna. Op tripadvisor krijgt deze sauna ook 4/4,5 sterren van andere bezoekers. Bovendien staat deze sauna op nr 1 doe-activiteiten van Tilburg en laat daar mee twee andere sauna's(die al geruimere tijd bestaan) achter zich en dat terwijl City sauna nu anderhalf/twee jaar bestaat.
http://www.citysauna.nl/
Is Goirle ook nog kleinschalig en rustig? Daar ben ik nog nooit geweest en dat is voor mij wel lekker dichtbij.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:21 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ik ben er (nog) niet geweest maar aan de foto's te zien is het wel heel klein en mini. Zeker als er wat meer mensen zijn is het al snel vol denk ik. Liever naar Thermen Goirle.
Het is wel groter, met meer faciliteiten, maar geen drukke megasauna.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:21 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Is Goirle ook nog kleinschalig en rustig? Daar ben ik nog nooit geweest en dat is voor mij wel lekker dichtbij.
Aha mooi, bedanktquote:Op zondag 15 maart 2015 19:22 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Het is wel groter, met meer faciliteiten, maar geen drukke megasauna.
jup in thermen 5 mei, was een witte. Ik heb zelf de lelijkst gestreepte met felle kleuren, dat ding doe ik nooit meer weg!quote:Op zondag 15 maart 2015 11:23 schreef Burdie het volgende:
1 keer, maar geheel per ongeluk. Is ook niet gek als je kijkt dat het merendeel een witte badjas heeft. Sindsdien heb ik het middelkoord omgewisseld met die van mijn vriendin. Een witte badjas met lichtblauw middelkoord valt wel op.quote:Op zondag 15 maart 2015 11:23 schreef Burdie het volgende:
Ik vermoed dat het dit keer met opzet is gedaan... mijn badjas hing over mij tasje met boek+water heen, en toen ik terug kwam uit de sauna, hing precies op die plek een andere badjas. Toen ik de sauna uit liep, stonden er twee mensen een beetje lacherig te doen. Een stukje verderop hingen een stel witte badjassen, waaronder misschien wel de mijne? maar ik vond het wat raar om daar uitgebreid tussen te gaan neuzen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:30 schreef Blik het volgende:
[..]
1 keer, maar geheel per ongeluk. Is ook niet gek als je kijkt dat het merendeel een witte badjas heeft. Sindsdien heb ik het middelkoord omgewisseld met die van mijn vriendin. Een witte badjas met lichtblauw middelkoord valt wel op.
Ehr? Raar om daar tussen te zoeken, dan maar je badjas achter laten? Dat is pas raar!quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het dit keer met opzet is gedaan... mijn badjas hing over mij tasje met boek+water heen, en toen ik terug kwam uit de sauna, hing precies op die plek een andere badjas. Toen ik de sauna uit liep, stonden er twee mensen een beetje lacherig te doen. Een stukje verderop hingen een stel witte badjassen, waaronder misschien wel de mijne? maar ik vond het wat raar om daar uitgebreid tussen te gaan neuzen.
Ik heb nog een lelijke lichtroze badjas met vlekken. Die gaat de volgende keer mee.
Nouja, ik heb wel gekeken, maar er lagen/hingen verschillende witte badjassen die ik niet allemaal tot in detail ging bekijken. Mijn badjas was gewoon te weinig onderscheidend, wijze les voor de volgende keerquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ehr? Raar om daar tussen te zoeken, dan maar je badjas achter laten? Dat is pas raar!
Fiets geen optie?quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:36 schreef Serinde het volgende:
Is iemand hier wel eens bij Descansa in Utrecht geweest? Ik ben even rond aan het kijken naar een sauna in de buurt waar ik een keer alleen naartoe kan gaan. Goed bereikbaar met OV is een vereiste. Tips?
Ik weet niet zeker of ik zin heb om me in het zweet te fietsen na een relaxochtend of middagquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:55 schreef Blik het volgende:
[..]
Fiets geen optie?
Spasereen in Maarssen is wel een erg lekkere. Descansa heb je wel erg weinig mogelijkheden.
Spasereen is gewoon erg goed en fijn. Wel een stukje duurder maar dan heb je ook veel meer keuze.quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:15 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ik zin heb om me in het zweet te fietsen na een relaxochtend of middagMaar Maarssen is zeker een optie, goede ervaringen mee?
Weinig mogelijkheden maakt me voor een middagje alleen niet heel veel uit. Als hetgeen er is wel goed en schoon is.
daar zit je heerlijk, kom er met regelmaat en graag en lekker relaxed. Nooit te druk, ze houden maar een x aantal bezoekers aan voller niet, ook fijn. En prima keuken en heerlijk relaxen languit.quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:15 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ik zin heb om me in het zweet te fietsen na een relaxochtend of middagMaar Maarssen is zeker een optie, goede ervaringen mee?
Weinig mogelijkheden maakt me voor een middagje alleen niet heel veel uit. Als hetgeen er is wel goed en schoon is.
Ja top! En heerlijk eten inderdaadquote:Op donderdag 16 april 2015 11:57 schreef Eisoep het volgende:
Fort Resort Beemster in Middenbeemster is een prachtige sauna.
Ik ga er regelmatig heen.
Zowel in de winter als in de zomermaanden kan je er heerlijk genieten.
Je kan er ook super eten.
Meerdere Fok!kers goede ervaringen met deze sauna?
Ik zag hem niet in het lijstje staan maar hij is echt het proberen waard!
Jaaa, "mijn" sauna.quote:Op donderdag 16 april 2015 11:57 schreef Eisoep het volgende:
Fort Resort Beemster in Middenbeemster is een prachtige sauna.
Ik ga er regelmatig heen.
Zowel in de winter als in de zomermaanden kan je er heerlijk genieten.
Je kan er ook super eten.
Meerdere Fok!kers goede ervaringen met deze sauna?
Ik zag hem niet in het lijstje staan maar hij is echt het proberen waard!
Dat niet, wel vorig jaar een behoorlijk vervelend moment gehad in Thermae 2000 valkenburg. We zijn daar 2 dagen geweest, 1e dag had je je zwemkleding nodig in het zwemgedeelte (uberhaupt al kut natuurlijk). Nadat ik mijn zwembroek even op een haakje gehangen had en even snel wat ging drinken kwam ik terug (binnen 8 min) weg zwembroek.. Daarna nog een hele tijd in het zwembad zelf gezocht naar 1 aap die hem aan had maar helaas. En nee, het was totaal geen standaard zwembroek.quote:Op zondag 15 maart 2015 11:23 schreef Burdie het volgende:
Ik heb ook geen enkel probleem met kinderen in de saunaquote:Op woensdag 15 april 2015 20:00 schreef simmu het volgende:
even geen review, maar een tip voor de saunagangers onder ons met kinderen![]()
wij zijn afgelopen zondag naar een zwembad met saunadeel geweest met onze kinders (5 en 6) en dat was een groot succes! ik had het voor de zekerheid nagevraagd bij de andere gasten, maar we waren zeker niet vervelend aanwezigen de kinderen vonden het prachtig en ons scheelt het een oppas.
het is toch wat laagdrempeliger dan een echt saunacomplex. makkelijker ook, want zodra we de indruk krijgen dat ze onrustig worden kan een van ons ff met ze het zwembad in. tis natuurlijk toch anders dan echt lekker heel de dag in zo'n complex, maar zeker doenbaar, een stuk goedkoper en goede oefening voor de kinders in zich rustig gedragen
Heb goede dingen over Busloo gehoord iigquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:44 schreef het-is-mij het volgende:
Ik twijfel tussen wellness center de bronsbergen en thermen bussloo.
Iemand die met beide bekend is en ervaringen wil delen?
citysauna is zeker niet mini, paar keer geweest en vond t heerlijk en echt druk is t die keren ook niet geweest en voor 9,95 euro is het echt meer dan super. goirle is toch meteen weer 17,50 duurder. voordeel voor mij is dat ik in tilburg woon :-)quote:Op zondag 15 maart 2015 18:21 schreef hmmmz het volgende:
[..]s
Ik ben er (nog) niet geweest maar aan de foto's te zien is het wel heel klein en mini. Zeker als er wat meer mensen zijn is het al snel vol denk ik. Liever naar Thermen Goirle.
rentepunten winkel van INGquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:57 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand toevallig of je ergens korting kan ritselen voor thermae 2000 in valkenburg?
dat zag ik inderdaad. maar ik snap er niet zo veel van. dan moet dat via zo'n saunacadeaubon toch?quote:
Nee, geen ervaring. Thermea2000 trekt me niet zoquote:Op zondag 21 juni 2015 08:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat zag ik inderdaad. maar ik snap er niet zo veel van. dan moet dat via zo'n saunacadeaubon toch?
maar die schijnen er dan weer in verschillende versies te zijn.
heb jij er ervaring mee?
Er loopt een groupon aanbieding op dit momentquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:57 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand toevallig of je ergens korting kan ritselen voor thermae 2000 in valkenburg?
Zag vandaag toevallig een Groupon aanbieding. http://travel.groupon.nl/(...)mae-2ooo-10-64306278quote:Op zondag 21 juni 2015 08:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat zag ik inderdaad. maar ik snap er niet zo veel van. dan moet dat via zo'n saunacadeaubon toch?
maar die schijnen er dan weer in verschillende versies te zijn.
heb jij er ervaring mee?
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:30 schreef Joenes het volgende:
[..]
Zag vandaag toevallig een Groupon aanbieding. http://travel.groupon.nl/(...)mae-2ooo-10-64306278
In Nijverdal zit er ook nog 1. Maar die heeft nu zomervakantie geloof ik. En sauna Swoll vlakbij Zwolle heb je nog. Maar daar was ik niet echt weg van. Ik ga nu ook regelmatig naar Keizer, bevalt me goed daarquote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:53 schreef DrMarten het volgende:
Iemand hier ervaringen met een goede kleinschalige sauna, liefst een beetje in de oostelijke helft van het land? Ik ben meermalen bij Keizer in Olzenzaal geweest, die in Apeldoorn waar Sylvana het over had lijkt ook wel oke, maar zijn er nog meer interessante?
Ik heb nu valantie en dus de tijd om weer eens op mijn gemakje te gaan. Ik ga waarschijnlijk in mijn eentje en heb er zelf weinig behoefte aan om naar zo'n enorm complex te gaan.
zit inderdaad dicht van 15 juni tot 15 augustus. En ik vind hem wel erg duur voor de faciliteiten die ze hebben. Nijverdal dus.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
In Nijverdal zit er ook nog 1. Maar die heeft nu zomervakantie geloof ik. En sauna Swoll vlakbij Zwolle heb je nog. Maar daar was ik niet echt weg van. Ik ga nu ook regelmatig naar Keizer, bevalt me goed daar
Wat een slimme marketingquote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:06 schreef Sylvana het volgende:
Niet dat er hier veel liefhebbers van de Zwaluwhoeve zijn, maar deze maand zou ik het zeker vermijden
[ afbeelding ]
Van de NOS
Continu zo'n 10-15 man ongeveer vandaagquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:01 schreef Burdie het volgende:
Wij zijn vandaag over de mensen gestruikeld in de Veluwse Bron. Het is nu steeds meer te merken dat de Zwaluwhoeve het heeft overgenomen. Fijne dag gehad hoor, maar we gaan nu wel op zoek naar een voor ons beter passend alternatief. Jammer, we kwamen er een paar keer per jaar.
Ja ik kom nu ook regelmatig in Sauna Keizer en daar pas idd ook zoiets. Alleen keer toen het mooi weer was op een zaterdag waren het er 25-30 ofzo. Maar de meesten lagen toch buiten op de ligweide, dus dan is dat prima te doen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Continu zo'n 10-15 man ongeveer vandaag
Mooi rustig.
Er waren vandaag echt alleen wat vaste klanten, was erg rustig zeiden ze zelf. In de middag was is ook echt de enige persoon onder de 40. Gemiddelde lag rond de 65 schat ikquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:16 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja ik kom nu ook regelmatig in Sauna Keizer en daar pas idd ook zoiets. Alleen keer toen het mooi weer was op een zaterdag waren het er 25-30 ofzo. Maar de meesten lagen toch buiten op de ligweide, dus dan is dat prima te doen.
Haha ja ik ben 28, maar ik ben ook altijd veruit de jongste ja. Alleen die zaterdag was het publiek gemiddeld wel wat jonger dan 65. Maar meestal met alleen de vaste gasten door de weeks haal ik het gemiddelde ver naar beneden jaquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Er waren vandaag echt alleen wat vaste klanten, was erg rustig zeiden ze zelf. In de middag was is ook echt de enige persoon onder de 40. Gemiddelde lag rond de 65 schat ik
Na 18:00 is het goekoper, toen kwamen er wat jongelui binnen.
Ehr.. VB heeft Zwaluwhoeve overgenomen. En die is er sindsdien enorm op vooruit gegaan. Bij de VB moest je altijd al lang wachten op eten en drinken (en bediening), bij de ZH word je snel en goed geholpen in het restaurant.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:01 schreef Burdie het volgende:
Wij zijn vandaag over de mensen gestruikeld in de Veluwse Bron. Het is nu steeds meer te merken dat de Zwaluwhoeve het heeft overgenomen. Fijne dag gehad hoor, maar we gaan nu wel op zoek naar een voor ons beter passend alternatief. Jammer, we kwamen er een paar keer per jaar.
Huh? Dat heb ik dan altijd verkeerd begrepen... Maar goed, wij vinden het elke meer dat we er zijn minder worden, dus zijn op zoek naar een ander stekkie (we gaan een keer of 4-5 per jaar).quote:Op vrijdag 31 juli 2015 08:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ehr.. VB heeft Zwaluwhoeve overgenomen. En die is er sindsdien enorm op vooruit gegaan. Bij de VB moest je altijd al lang wachten op eten en drinken (en bediening), bij de ZH word je snel en goed geholpen in het restaurant.
Prima sauna. Kom er graag, woon er ook zo goed als om de hoek (relatief gezien). Maar, er wordt ook wel veel gekletst, maar dat vind ik eigenlijk bij iedere sauna wel. Niet bijzonder storend ofzoquote:Op zondag 24 januari 2016 16:15 schreef Pinnacle het volgende:
Vraag me af of iemand bekend is bij SpaSereen. Is dit een goede sauna of is zoals eerder gezegd een kletssauna? Ben benieuwd, aangezien de foto's er professioneel en modern uitzagen
En de rest van de faciliteiten zijn ook goed? Misschien een rare vraag maar komt er schreeuwerig/boers volk?quote:Op zondag 24 januari 2016 16:25 schreef Blik het volgende:
[..]
Prima sauna. Kom er graag, woon er ook zo goed als om de hoek (relatief gezien). Maar, er wordt ook wel veel gekletst, maar dat vind ik eigenlijk bij iedere sauna wel. Niet bijzonder storend ofzo
Is er al iemand bij de nieuwe sauna Soesterberg geweest? Ga er waarschijnlijk binnenkort naartoe
Nee joh, helemaal geen plat volk ofzo. Eten is prijs/kwaliteit gezien één van de betere sauna's die ik ken. Veel sauna's, fijne relaxplekken, goede opgietsauna. Kortom, primaquote:Op zondag 24 januari 2016 16:38 schreef Pinnacle het volgende:
[..]
En de rest van de faciliteiten zijn ook goed? Misschien een rare vraag maar komt er schreeuwerig/boers volk?
Thanks! Ga ik er binnenkort maar naartoe.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:51 schreef Blik het volgende:
[..]
Nee joh, helemaal geen plat volk ofzo. Eten is prijs/kwaliteit gezien één van de betere sauna's die ik ken. Veel sauna's, fijne relaxplekken, goede opgietsauna. Kortom, prima
Ja, wij waren er afgelopen dinsdag. Het was wel heel rustig, maar daar kom je ook voor natuurlijkquote:Op zondag 24 januari 2016 16:25 schreef Blik het volgende:
[..]
Prima sauna. Kom er graag, woon er ook zo goed als om de hoek (relatief gezien). Maar, er wordt ook wel veel gekletst, maar dat vind ik eigenlijk bij iedere sauna wel. Niet bijzonder storend ofzo
Is er al iemand bij de nieuwe sauna Soesterberg geweest? Ga er waarschijnlijk binnenkort naartoe
Ik moet dus nog gaan, dus ik vroeg het me af hoe het was. Hebben namelijk een saunabon gekregen en die is zeer beperkt inwisselbaar in Utrecht. Gaan dan sowieso voor de wellnessquote:Op zondag 24 januari 2016 17:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, wij waren er afgelopen dinsdag. Het was wel heel rustig, maar daar kom je ook voor natuurlijk. Ik vond het allemaal heel netjes geworden. Ga je naar de spa of wellness?
Ik vond het allemaal heel 'open', de meeste sauna's hebben bijvoorbeeld één of twee 'muren' van glas aan de kant van het wellnessplein, heel mooi en licht. Het buitenzwembad had van mij wel wat warmer gemogen (die is 31 graden). Horeca was ook prima, ik vond het een erg leuke, mooie en nette saunaquote:Op dinsdag 26 januari 2016 08:12 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik moet dus nog gaan, dus ik vroeg het me af hoe het was. Hebben namelijk een saunabon gekregen en die is zeer beperkt inwisselbaar in Utrecht. Gaan dan sowieso voor de wellness
*wijst op TT*quote:Op zondag 21 februari 2016 18:34 schreef doctor.starbucks het volgende:
Net terug van Aquadroom in Maaseik.
Nieuwe prijzen. 2 uurtjes voor 12 euro
Volgens mij is er redelijk recent verbouwd.quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben in december met een vriendin bij die sauna geweest, Cat22 en we hebben een heel aangename dag gehadAlles ook mooi schoon en zag er vrij nieuw uit.
En de knusse 2-persoons infraroodkabines konden we ook wel waarderenquote:Op woensdag 2 maart 2016 17:11 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij is er redelijk recent verbouwd.
Tepedarium (voetenbad) vond ik trouwens prachtigAparte ruimte en dan uitkijken op die bak met mooie glazen stenen met lampjes eronder. Lekker bijkommentje.
O ja! Het tosti-ijzer-voor-tweequote:Op woensdag 2 maart 2016 17:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En de knusse 2-persoons infraroodkabines konden we ook wel waarderenOf de heerlijke ligbank die verwarmd was. Op de ene plek overigens een stuk meer dan die er naast
(gewoon gloeiend heet, moest je echt een handdoek op leggen)
Ahh, was jij er ook.quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:46 schreef Cat22 het volgende:
Net terug van een tweedaags arrangement bij Spabron Hesselerbrug.
Via groupon. hadden we twee dagen sauna, overnachting + ontbijt en een massage van 25 minuten.
Ik vond het een fijne sauna. Lekker kleinschalig en dat kan ik altijd wel waarderen. We hadden de keuze uit een 70 graden kleurensauna, 80- en 90 graden sauna, finse houtgestookte saunaEn turks stoombad.
Het stoombad rook niet fris, zijn we snel uit gegaan. 70 graden sauna en finse sauna waren heerlijk.
Er zijn voldoende douches, wel jammer dat de druk flink wegvalt als drie van de zeven regendouches aan zijn. Qua inrichting is het netjes, al kiest men soms wel voor de goedkopere oplossingen (IKEA en zulks). Ik vond het niet storend.
Een opgieting bijgewoond (had er twee willen doen, maar blijkbaar was het zo druk dat ze al voor de aanvangsttijd de deur dicht deden) en die was fijn. Lekker heet, ik houd ervan.![]()
Eten was goddelijkFijne gevarieerde kaart met zowel kleine hapjes als tosties, broodjes en salades, maar je kunt er ook prima drie gangen eten.
Ik had onder andere een oosterse salade met biefstuk en garnaaltjes, en een hamburger met frietjes. Alles prima in orde en royale porties. Verder nog wat fingerfood gesnackt zoals gambas in filodeeg, stokbrood met diverse smeersels en bittergarnituur (geen aanrader, meer dan de helft was variatie op gehakt). Speciale vermelding verdient de appelstrudel met vanillesaus en walnotenijs![]()
Er zijn superveel rustruimtes dus je kunt altijd wel ergens lekker zitten op een relaxstoel of hangen op een bank.
Buitenruimte is klein, maar fijn, en afgestemd op de maximale bezetting van de sauna.
Het complex heeft een aantal kamers. Deze zijn basic. Maar met schoon beddengoed, fijne douche, tv en wifi ben ik al blij. En in je badjas ontbijten is dikke prima.
Ontbijt was ook goed, ieder tafeltje kreeg diverse versgebakken broodjes en boterhammen, mandje met zoet beleg, een eitje en vers fruit. En dat geserveerd met koffie, thee en verse jus.
Het personeel is ook supervriendelijk. En omdat het zo klein is, herkennen ze je ook snel genoeg, altijd fijn.
Kortom: als ik niet aan de andere kant van het land woonde zou ik er zeker vaker langsgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |