Fijne vriendquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:24 schreef stbabylon het volgende:
Sauna De Veluwe - Lunteren
Een paar maanden geleden een bon gekregen voor sauna De Veluwe inclusief hydrojetmassage en diner. Aangezien die tot november geldig was, toch maar eens gereserveerd en afgelopen zaterdag was het zover.
De sauna zit midden in het dorp, pal naast het spoor/station. Voor mensen zonder auto dus een stuk beter te bereiken dan menig andere sauna. Het is gebouwd in een oude villa volgens mij. Binnen gekomen heb je veel kleine ruimtes en krappe gangetjes, soms met een trappetje. Begane grond receptie, beneden omkleden, boven de bar waar je je kluissleutel kon inleveren.
Wat gelijk opviel was hoe druk de aankleding was. Samen met de krappe gangetjes en doolhofachtige trappetjes, wordt het daardoor erg onrustig. Wat ik dan ook goed merkte. Niet echt een pluspunt voor een saunacomplex.
Het is een klein complex. Binnen heb je twee sauna's (die met elkaar verbonden zijn met een warme gang, waar je je handdoek mooi te drogen kon hangen, ideaal). Daarnaast een stoombad, douches, dompelbad en bubbelbad.
Buiten een dompelbad, stoombad, infraroodsauna, Finse sauna en een groot zwembad naast het terras. Buiten was het wel heel erg gezellig en rustig ingericht. Ook was daar de ingang naar het kruidenbad onder de rustruimte/bar.
De sauna's waren goed op temperatuur en de koeling was goed geregeld. Wel viel het binnen op dat het een oude sauna is. Bij de scrubruimte zat er flinke aanslag op de voegen (en mistte de voegen zelfs op sommige plekken).
Etenstijd was om 20:00 en die tijd was geen vrije keus. Zal wel bij het arrangement horen. Het eten was lekker, en kwam redelijk snel (moest je dan ook ruim van te voren doorgeven). Het meisje dat het drinken regelde was helaas erg nieuw en maakte flink wat kleine foutjes.
Al met al hebben we een redelijke avond gehad, maar we gaan er niet nog een keer heen. We hebben nog zo'n zelfde bon liggen, maar die geven aan vrienden.
Welk gedeelte van redelijke avond snap je niet?quote:
Oef. Hopelijk gaan andere sauna's daar ook meer op lettenquote:Een 69-jarige man uit Enkhuizen is overleden aan de gevolgen van een legionellabesmetting die hij had opgelopen bij een sauna in het Noord-Hollandse Avenhorn. Dat meldt RTV Noord-Holland vrijdag. Het is niet bekend of meer mensen besmet zijn geraakt.
De GGD Hollands Noorden startte vorige maand een onderzoek toen bleek dat de man aan legionella was overleden. Uiteindelijk werd in de sauna waar hij was geweest de bacterie gevonden. De GGD gaat ervan uit dat de man daar besmet is geraakt.
Mensen die in de laatste twee weken van oktober in Sauna Grosthuizen zijn geweest en ziekteverschijnselen hebben, wordt aangeraden zich bij hun huisarts te melden. Volgens de eigenaresse zijn er in de betreffende periode zo'n driehonderd bezoekers geweest. De sauna heeft inmiddels maatregelen genomen.
Bron: Saunabezoeker overleden door legionellabesmetting
Ik had het gevoel dat sauna's daar sinds de Westfriese Flora al stevig op letten. Blijkbaar is de sleur en laksheid er weer ingeslopenquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:37 schreef Maraca het volgende:
Oef. Hopelijk gaan andere sauna's daar ook meer op letten
graag inclusief alle details. ;0quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:51 schreef raptorix het volgende:
Ik neem aan dat de meeste mensen niet zullen zitten wachten op een review van Thermos in Amsterdam
Het is er nogal donker, dus weinig detailsquote:Op zaterdag 8 november 2014 07:35 schreef doctor.starbucks het volgende:
[..]
graag inclusief alle details. ;0
Ik wel hoorquote:Op vrijdag 7 november 2014 17:51 schreef raptorix het volgende:
Ik neem aan dat de meeste mensen niet zullen zitten wachten op een review van Thermos in Amsterdam
quote:
Denk het niet, want nooit van gehoordquote:
Het gekreun bij het betreden van de sauna maakt veel goedquote:Op zaterdag 8 november 2014 08:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is er nogal donker, dus weinig details
Ow jeetje dat is idd echt niet leuk neequote:Op maandag 8 december 2014 20:42 schreef lady-wrb het volgende:
we zijn gisteren naar thermen holiday in schiedam geweest.
het was heerlijk, niet te druk en de nieuwe douches zijn een hele vooruitgang.
maar wat is het toch jammer dat er steeds meer figuren zijn die het nodig vinden om in een sauna lekker te gaan zitten ouwehoerenik ben weer helemaal bij met het wel en wee van diverse gasten.
doe dat lekker in het restaurant ofzo, of langs het zwembad
het was zelfs zo bar dat de opgietchef stopte met zijn introverhaaltje omdat men zijn kakel niet kon houden en hij moest diverse keren om stilte vragen voor de rust enigszins weerkeerde.
dat is toch van de zotte?
nou vond ik thermen holiday toch al steeds meer een campingsauna, maar het lijkt wel steeds erger te worden.
weten jullie of er misschien sauna's zijn waar ze wat strenger zijn op het gebied van rust en stilte?
Stuur je ff PM. Ze hebben het goed gemaakt, dus ik zet geen negatieve review online.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Wat ging er mis dan? Heb hier nog overnachting en wellness entree liggen voor Fitland.
dan mag je mij uitleggen waarom: de laatste keren dat wij er waren (enkele jaren geleden) was het een oude, beschimmelde bende....quote:Op woensdag 10 december 2014 11:00 schreef GwaiLow het volgende:
Toch springt Sauna Drome in Putten er bovenuit!
O, raar! Ik ben er een aantal keer geweest een aantal jaren geleden, en toen was het echt perfect. Schoon, groot mooi buiten gedeelte, heel goed restaurant tegen redelijke prijs, Veel verschillende sauna's, stoombaden, andere baden, Sauna op een varend bootje in de tuin wat wel leuk is, leuk personeel, leuke medegasten. Ja, voor ons is het altijd echt top geweest!quote:Op woensdag 10 december 2014 12:50 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
dan mag je mij uitleggen waarom: de laatste keren dat wij er waren (enkele jaren geleden) was het een oude, beschimmelde bende....
Lang geleden dat ik er was. Was toen iig heel mooi en grootquote:Op woensdag 10 december 2014 13:05 schreef stbabylon het volgende:
Elysium zou ik zelf nooit een 8 geven. Overal gekletst, en ook heel veel handtastelijkheden (gewenste). En dan dat dialect de hele tijd
Als ik een vrouw half over haar kerel zie, met haar hand in zijn kruis, ga ik dat kruidenbad niet meer in zeg maar...quote:Op woensdag 10 december 2014 13:34 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik er was. Was toen iig heel mooi en groot. Maar misschien is een 8 iets te hoog.
Van handtastelijkheden heb ik nooit wat meegemaakt. Dat is inderdaad vervelend, al hangt het er wel van af wie dat doet ^^.
Tja, het kan dat je dat toevallig een keer gezien hebt. Sommige mensen begrijpen ook niet dat anderen dan last van hebben. Maar dit komt ook weer niet heel erg veel voor.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik een vrouw half over haar kerel zie, met haar hand in zijn kruis, ga ik dat kruidenbad niet meer in zeg maar...
Meerdere gezien. Dus tsja.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, het kan dat je dat toevallig een keer gezien hebt. Sommige mensen begrijpen ook niet dat anderen dan last van hebben. Maar dit komt ook weer niet heel erg veel voor.
Kunnen ze beter naar een parenclub gaan. Heb je vaak ook een sauna en stoombad, en daar mag je doen wat je wilt en met wie je wilt (mits diegene ook wilt).quote:
Hoef je mij niet uit te leggen. Ik was niet degene die het deed. Elysium moet daar tegen optreden.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:44 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Kunnen ze beter naar een parenclub gaan. Heb je vaak ook een sauna en stoombad, en daar mag je doen wat je wilt en met wie je wilt (mits diegene ook wilt).
Ach, ergens heeft het ook wel weer wat.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoef je mij niet uit te leggen. Ik was niet degene die het deed. Elysium moet daar tegen optreden.
Ja, fliebertjes in het water, geweldig!quote:Op woensdag 10 december 2014 13:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ach, ergens heeft het ook wel weer wat.
Ik vroeg me al af hoe ontzettend dramatisch sauna Weesp was als Elysium een 8 krijgtquote:Op woensdag 10 december 2014 13:05 schreef stbabylon het volgende:
Elysium zou ik zelf nooit een 8 geven. Overal gekletst, en ook heel veel handtastelijkheden (gewenste). En dan dat dialect de hele tijd
Van het zomer weer eens in de Zwaluwhoeve geweest. Was hard op weg om beter te worden. Snelheid van het restaurant was iig super (zeker in vergelijking met de Bron).quote:Op woensdag 10 december 2014 15:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af hoe ontzettend dramatisch sauna Weesp was als Elysium een 8 krijgt(en de Zwaluwhoeve een 7,5! je moet me betalen wil ik daar weer heen gaan)
Misschien houdt hij juist van groot, massaal en heel anoniem! Dat kan ook natuurlijk.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kom al jaren vrij regelmatig in Weesp, het is een van mijn favoriete sauna's. Niet te groot, goede faciliteiten, prima lunch, ik snap niet hoe je op zo'n laag cijfer uitkomt.
Ik volg Isabeau, mij moet je ook betalen om nog een keer naar de Zwaluwhoeve te gaan.
Wat een fijn nieuws! Ik ga snel eens kijkenquote:Op maandag 29 december 2014 14:21 schreef gargamelnl het volgende:
De sauna in Oosterhesselen is weer geopend sinds eind november!![]()
Ze waren in maart dit jaar failliet gegaan en nu zit er een nieuwe eigenaar op.
Zat ik dus een half jaar zonder mijn favoriete sauna.![]()
De indeling is hetzelfde gebleven, maar het achterstallig onderhoud is weggewerkt en de boel is gerenoveerd.
Er is een nieuw zwembad, nieuwe jacuzzi, vernieuwde sauna's, nieuwe douches, vergrote kleedruimte en nieuwe briljante ligstoelen in de relax ruimtes.![]()
Ik ben nu weer 2 keer geweest en gelukkig is de gezelligheid niet verdwenen.
Het is een niet al te grote sauna toko. Er zijn 4 sauna's en 1 turks stoombad. Verder nog een verwarmd buitenzwembad, 1 jacuzzi (van horen zeggen dat er een 2e komt), koud dompelbad , romeins badhuis etc.
De keuken is goed en gelukkig nog steeds normaal geprijsd. Je kunt uiteraard uitgebreid dineren, maar je kunt ook gewoon een tosti krijgen voor 3,50 euro of een uitsmijter voor 7,50 euro.
http://www.spabron.nl
Foto's van de verbouwing op facebook: https://www.facebook.com/hesselerbrug/photos_stream
Klein minpuntje is de jacuzzi. Modern maar wel erg klein. Met 6 personen erin, dan is het wel vol.
Me too.quote:Op maandag 29 december 2014 14:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een fijn nieuws! Ik ga snel eens kijken
Indeling is nog helemaal hetzelfde. Alleen helemaal gerenoveerd.quote:Op maandag 29 december 2014 17:40 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Me too.
Ben benieuwd of er nog iets te herkennen is.
Ja, ik herinner me ook een enorm grooooot bubbelbad juist!quote:Op maandag 29 december 2014 19:45 schreef simmu het volgende:
ben er ook wel eens geweestwmb was het oude bubbelbad nou juist het mooiste daar. kon je lekker in liggen <3
Dat bubbelbad had zijn langste tijd gehad. Dat ding was op diverse plekken lek en verbruikte heel veel energie. Het was wel een bad met echte bubbels. De nieuwe is zo'n modern ding met allemaal van die jet streams die je masseren. Zit ook stukken beter, maar ik mis toch wel een beetje die bubbels.quote:Op maandag 29 december 2014 19:45 schreef simmu het volgende:
ben er ook wel eens geweestwmb was het oude bubbelbad nou juist het mooiste daar. kon je lekker in liggen <3
Als je wat in het noorden van het land zoekt kan je ik Leeuwerikhoeve in Burgum aanraden. Geen gigantisch complex, met ik geloof 7 sauna's en bubbelbad + zwembad buiten. Doordeweeks vaak lekker rustig en nog nooit ranzigheden meegemaakt. Altijd een 'volwassen' en lekkere lunch/borrel mogelijkheden.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:34 schreef MissStevie het volgende:
Nog nooit in de zwaluwhoeve geweest.. maar genoeg erover gehoord om er nooit heen te willen. het is ook zo groot.. als ik naar de sauna ga heb ik geen zin om bekenden tegen te komen.. niet uit preutsigheid of watdanook, maar wil dan gewoon genieten met mijn vriend of vriendin(nen)
Mijn favoriet blijft toch de Woudfennen in Joure.. Heerlijk! niet te groot, super goeie service en het is er gewoon erg mooinog 2 weekjes wachten en dan mogen we weer.. nu al zin in
Mijn huwelijksreis was naar Beemster en zou niet weten wat daar slecht aan kan zijn. Alles schoon en netjes, niet al te groot, mooi rustig. Er in één sauna als een aquarium die ik wat minder vond (je zit te kijk), maar die kan je prima overslaan, genoeg alternatieven. En heerlijke hotelkamers.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:52 schreef winka het volgende:
Ik ben op zoek naar sauna-advies![]()
Mijn vriend en ik willen morgen een dagje naar de sauna met overnachting. Het zou fijn zijn als het hotel op het complex ligt. We wonen in Noord-Holland en we willen best een eindje rijden. Dus bijvoorbeeld provincie Utrecht, Zuid-Holland, Noord-Brabant.
Wat vinden we belangrijk:
* stilte
* kleinschalig
* schoon (uiteraard)
* goed eten tegen normale prijzen
Ik heb al bij Fort Resort Beemster gekeken maar dat heeft niet mijn voorkeur. Ik lees teveel gemixte recensies.
Ik hoop dat jullie tips hebben
Ik ben natuurlijk weer veel te kritisch, bij moet altijd alles perfect zijnquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn huwelijksreis was naar Beemster en zou niet weten wat daar slecht aan kan zijn. Alles schoon en netjes, niet al te groot, mooi rustig. Er in één sauna als een aquarium die ik wat minder vond (je zit te kijk), maar die kan je prima overslaan, genoeg alternatieven. En heerlijke hotelkamers.
De Saunaboot in Mill was kleinschalig en rustig. En er zit een hotel naast.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:52 schreef winka het volgende:
Mijn vriend en ik willen morgen een dagje naar de sauna met overnachting. Het zou fijn zijn als het hotel op het complex ligt. We wonen in Noord-Holland en we willen best een eindje rijden. Dus bijvoorbeeld provincie Utrecht, Zuid-Holland, Noord-Brabant.
* stilte
* kleinschalig
* schoon (uiteraard)
Ik heb al bij Fort Resort Beemster gekeken maar dat heeft niet mijn voorkeur. Ik lees teveel gemixte recensies.
daar ben ik weleens geweest inderdaad! ook een heerlijke saunaquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:11 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Als je wat in het noorden van het land zoekt kan je ik Leeuwerikhoeve in Burgum aanraden. Geen gigantisch complex, met ik geloof 7 sauna's en bubbelbad + zwembad buiten. Doordeweeks vaak lekker rustig en nog nooit ranzigheden meegemaakt. Altijd een 'volwassen' en lekkere lunch/borrel mogelijkheden.
In Tilburg zit City Sauna. Deze sauna voldoet aan al jou wensen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:52 schreef winka het volgende:
* stilte
* kleinschalig
* schoon (uiteraard)
badjs niet. die is van een dusdanige kleur groen dat die van een kilometer opvalt.quote:Op zondag 15 maart 2015 11:23 schreef Burdie het volgende:
Heeft iemand hier wel eens gehad dat z'n badjas werd gejat/omgewisseld?
Waren gisteren dus een stel grapjassen die willekeurige badjassen omwisselden terwijl je in de sauna zat. Niet grappig, moet ik weer een nieuwe aanschaffen... want de mijne hebben we niet teruggevonden.
ja, wij! die van mijn man van 1.96. en toen we gingen zoeken vonden we hem om een meisje van 1.70 die volhield dat het de hare was. later belde het saunacomplex met "hij is terecht'. de moeder van die griet ging wassen en had gebeld.quote:Op zondag 15 maart 2015 11:23 schreef Burdie het volgende:
Waren gisteren dus een stel grapjassen die willekeurige badjassen omwisselden terwijl je in de sauna zat. Niet grappig, moet ik weer een nieuwe aanschaffen... want de mijne hebben we niet teruggevonden.
Ik ben er (nog) niet geweest maar aan de foto's te zien is het wel heel klein en mini. Zeker als er wat meer mensen zijn is het al snel vol denk ik. Liever naar Thermen Goirle.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:01 schreef JenHermes het volgende:
[..]
In Tilburg zit City Sauna. Deze sauna voldoet aan al jou wensen.
Het is kleinschalig
Het is heel erg schoon
Gasten hebben respect voor elkaars rust
Er zit een aangrenzend horecagedeelte bij waar je allerlei gerechten kan bestellen.
Deze sauna is onderdeel van het Mercure Hotel wat er boven zit. Deze sauna was voorheen van Healthcity maar doordat Healthcity Basic Fit is geworden, heeft het hotel deze sauna overgenomen.
Los bezoek kost €9.95, je kan ook een rittenkaart afsluiten voor 70 euro die je dan binnen 52 weken op moet maken. Voor dit bedrag krijg je terug:
een 90 graden sauna
een 85 graden sauna(licht therapie)
een infrarood sauna
een bio sauna
twee stoombaden
een zwembad
een jacuzzi
een voetenbad
twee dompelbaden
twee afkoelruimtes
Het is een naaktsauna maar op woensdag(1 x per week dus) is het badkledingdag. Het personeel is erg vriendelijk en gastvrij. Volgens mij kan je ook je sauna bezoek(en) combineren met overnachting in het hotel maar wat daar de kosten van zijn weet ik niet, ik dacht dat de sauna gratis toegankelijk is als je een overnachting hebt geboekt in het hotel.
Ik kom regelmatig in deze sauna(sowieso minimaal 1 x per 14 dagen) en ik vind het een enorm fijne sauna. Op tripadvisor krijgt deze sauna ook 4/4,5 sterren van andere bezoekers. Bovendien staat deze sauna op nr 1 doe-activiteiten van Tilburg en laat daar mee twee andere sauna's(die al geruimere tijd bestaan) achter zich en dat terwijl City sauna nu anderhalf/twee jaar bestaat.
http://www.citysauna.nl/
Is Goirle ook nog kleinschalig en rustig? Daar ben ik nog nooit geweest en dat is voor mij wel lekker dichtbij.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:21 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ik ben er (nog) niet geweest maar aan de foto's te zien is het wel heel klein en mini. Zeker als er wat meer mensen zijn is het al snel vol denk ik. Liever naar Thermen Goirle.
Het is wel groter, met meer faciliteiten, maar geen drukke megasauna.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:21 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Is Goirle ook nog kleinschalig en rustig? Daar ben ik nog nooit geweest en dat is voor mij wel lekker dichtbij.
Aha mooi, bedanktquote:Op zondag 15 maart 2015 19:22 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Het is wel groter, met meer faciliteiten, maar geen drukke megasauna.
jup in thermen 5 mei, was een witte. Ik heb zelf de lelijkst gestreepte met felle kleuren, dat ding doe ik nooit meer weg!quote:Op zondag 15 maart 2015 11:23 schreef Burdie het volgende:
1 keer, maar geheel per ongeluk. Is ook niet gek als je kijkt dat het merendeel een witte badjas heeft. Sindsdien heb ik het middelkoord omgewisseld met die van mijn vriendin. Een witte badjas met lichtblauw middelkoord valt wel op.quote:Op zondag 15 maart 2015 11:23 schreef Burdie het volgende:
Ik vermoed dat het dit keer met opzet is gedaan... mijn badjas hing over mij tasje met boek+water heen, en toen ik terug kwam uit de sauna, hing precies op die plek een andere badjas. Toen ik de sauna uit liep, stonden er twee mensen een beetje lacherig te doen. Een stukje verderop hingen een stel witte badjassen, waaronder misschien wel de mijne? maar ik vond het wat raar om daar uitgebreid tussen te gaan neuzen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:30 schreef Blik het volgende:
[..]
1 keer, maar geheel per ongeluk. Is ook niet gek als je kijkt dat het merendeel een witte badjas heeft. Sindsdien heb ik het middelkoord omgewisseld met die van mijn vriendin. Een witte badjas met lichtblauw middelkoord valt wel op.
Ehr? Raar om daar tussen te zoeken, dan maar je badjas achter laten? Dat is pas raar!quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het dit keer met opzet is gedaan... mijn badjas hing over mij tasje met boek+water heen, en toen ik terug kwam uit de sauna, hing precies op die plek een andere badjas. Toen ik de sauna uit liep, stonden er twee mensen een beetje lacherig te doen. Een stukje verderop hingen een stel witte badjassen, waaronder misschien wel de mijne? maar ik vond het wat raar om daar uitgebreid tussen te gaan neuzen.
Ik heb nog een lelijke lichtroze badjas met vlekken. Die gaat de volgende keer mee.
Nouja, ik heb wel gekeken, maar er lagen/hingen verschillende witte badjassen die ik niet allemaal tot in detail ging bekijken. Mijn badjas was gewoon te weinig onderscheidend, wijze les voor de volgende keerquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ehr? Raar om daar tussen te zoeken, dan maar je badjas achter laten? Dat is pas raar!
Fiets geen optie?quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:36 schreef Serinde het volgende:
Is iemand hier wel eens bij Descansa in Utrecht geweest? Ik ben even rond aan het kijken naar een sauna in de buurt waar ik een keer alleen naartoe kan gaan. Goed bereikbaar met OV is een vereiste. Tips?
Ik weet niet zeker of ik zin heb om me in het zweet te fietsen na een relaxochtend of middagquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:55 schreef Blik het volgende:
[..]
Fiets geen optie?
Spasereen in Maarssen is wel een erg lekkere. Descansa heb je wel erg weinig mogelijkheden.
Spasereen is gewoon erg goed en fijn. Wel een stukje duurder maar dan heb je ook veel meer keuze.quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:15 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ik zin heb om me in het zweet te fietsen na een relaxochtend of middagMaar Maarssen is zeker een optie, goede ervaringen mee?
Weinig mogelijkheden maakt me voor een middagje alleen niet heel veel uit. Als hetgeen er is wel goed en schoon is.
daar zit je heerlijk, kom er met regelmaat en graag en lekker relaxed. Nooit te druk, ze houden maar een x aantal bezoekers aan voller niet, ook fijn. En prima keuken en heerlijk relaxen languit.quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:15 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ik zin heb om me in het zweet te fietsen na een relaxochtend of middagMaar Maarssen is zeker een optie, goede ervaringen mee?
Weinig mogelijkheden maakt me voor een middagje alleen niet heel veel uit. Als hetgeen er is wel goed en schoon is.
Ja top! En heerlijk eten inderdaadquote:Op donderdag 16 april 2015 11:57 schreef Eisoep het volgende:
Fort Resort Beemster in Middenbeemster is een prachtige sauna.
Ik ga er regelmatig heen.
Zowel in de winter als in de zomermaanden kan je er heerlijk genieten.
Je kan er ook super eten.
Meerdere Fok!kers goede ervaringen met deze sauna?
Ik zag hem niet in het lijstje staan maar hij is echt het proberen waard!
Jaaa, "mijn" sauna.quote:Op donderdag 16 april 2015 11:57 schreef Eisoep het volgende:
Fort Resort Beemster in Middenbeemster is een prachtige sauna.
Ik ga er regelmatig heen.
Zowel in de winter als in de zomermaanden kan je er heerlijk genieten.
Je kan er ook super eten.
Meerdere Fok!kers goede ervaringen met deze sauna?
Ik zag hem niet in het lijstje staan maar hij is echt het proberen waard!
Dat niet, wel vorig jaar een behoorlijk vervelend moment gehad in Thermae 2000 valkenburg. We zijn daar 2 dagen geweest, 1e dag had je je zwemkleding nodig in het zwemgedeelte (uberhaupt al kut natuurlijk). Nadat ik mijn zwembroek even op een haakje gehangen had en even snel wat ging drinken kwam ik terug (binnen 8 min) weg zwembroek.. Daarna nog een hele tijd in het zwembad zelf gezocht naar 1 aap die hem aan had maar helaas. En nee, het was totaal geen standaard zwembroek.quote:Op zondag 15 maart 2015 11:23 schreef Burdie het volgende:
Ik heb ook geen enkel probleem met kinderen in de saunaquote:Op woensdag 15 april 2015 20:00 schreef simmu het volgende:
even geen review, maar een tip voor de saunagangers onder ons met kinderen![]()
wij zijn afgelopen zondag naar een zwembad met saunadeel geweest met onze kinders (5 en 6) en dat was een groot succes! ik had het voor de zekerheid nagevraagd bij de andere gasten, maar we waren zeker niet vervelend aanwezigen de kinderen vonden het prachtig en ons scheelt het een oppas.
het is toch wat laagdrempeliger dan een echt saunacomplex. makkelijker ook, want zodra we de indruk krijgen dat ze onrustig worden kan een van ons ff met ze het zwembad in. tis natuurlijk toch anders dan echt lekker heel de dag in zo'n complex, maar zeker doenbaar, een stuk goedkoper en goede oefening voor de kinders in zich rustig gedragen
Heb goede dingen over Busloo gehoord iigquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:44 schreef het-is-mij het volgende:
Ik twijfel tussen wellness center de bronsbergen en thermen bussloo.
Iemand die met beide bekend is en ervaringen wil delen?
citysauna is zeker niet mini, paar keer geweest en vond t heerlijk en echt druk is t die keren ook niet geweest en voor 9,95 euro is het echt meer dan super. goirle is toch meteen weer 17,50 duurder. voordeel voor mij is dat ik in tilburg woon :-)quote:Op zondag 15 maart 2015 18:21 schreef hmmmz het volgende:
[..]s
Ik ben er (nog) niet geweest maar aan de foto's te zien is het wel heel klein en mini. Zeker als er wat meer mensen zijn is het al snel vol denk ik. Liever naar Thermen Goirle.
rentepunten winkel van INGquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:57 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand toevallig of je ergens korting kan ritselen voor thermae 2000 in valkenburg?
dat zag ik inderdaad. maar ik snap er niet zo veel van. dan moet dat via zo'n saunacadeaubon toch?quote:
Nee, geen ervaring. Thermea2000 trekt me niet zoquote:Op zondag 21 juni 2015 08:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat zag ik inderdaad. maar ik snap er niet zo veel van. dan moet dat via zo'n saunacadeaubon toch?
maar die schijnen er dan weer in verschillende versies te zijn.
heb jij er ervaring mee?
Er loopt een groupon aanbieding op dit momentquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:57 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand toevallig of je ergens korting kan ritselen voor thermae 2000 in valkenburg?
Zag vandaag toevallig een Groupon aanbieding. http://travel.groupon.nl/(...)mae-2ooo-10-64306278quote:Op zondag 21 juni 2015 08:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat zag ik inderdaad. maar ik snap er niet zo veel van. dan moet dat via zo'n saunacadeaubon toch?
maar die schijnen er dan weer in verschillende versies te zijn.
heb jij er ervaring mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop