Ho, je haalt twee vrouwen door elkaar. Met een tindermatch ben ik een stuk of 7 keer op date geweest en heb ik uiteindelijk ook gezoend. Maar dat heb ik op een laag pitje gezet omdat we beiden elkaar niet als 'relatiemateriaal' zien en ik gevoelens heb voor de dame van vandaag. Vanmiddag mag je wel een date noemen ja, je gaat niet voor niets met zijn tweeën naar Groningen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je bent nu al zo vaak met haar op date geweest dat dat wel goed zit lijkt mij.
Tenminste, het zijn echt dates toch?
I know, maar waarom is dat zo fucking moeilijk?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij bent de enigste die er wat aan kan veranderen.
Omdat je buiten je comfortzone moet stappen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:35 schreef yats het volgende:
[..]
Ho, je haalt twee vrouwen door elkaar. Met een tindermatch ben ik een stuk of 7 keer op date geweest en heb ik uiteindelijk ook gezoend. Maar dat heb ik op een laag pitje gezet omdat we beiden elkaar niet als 'relatiemateriaal' zien en ik gevoelens heb voor de dame van vandaag. Vanmiddag mag je wel een date noemen ja, je gaat niet voor niets met zijn tweeën naar Groningen.
[..]
I know, maar waarom is dat zo fucking moeilijk?
Oh ik dacht dat je daar ook al een hele tijd mee aan het daten was, my bad.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:35 schreef yats het volgende:
[..]
Ho, je haalt twee vrouwen door elkaar. Met een tindermatch ben ik een stuk of 7 keer op date geweest en heb ik uiteindelijk ook gezoend. Maar dat heb ik op een laag pitje gezet omdat we beiden elkaar niet als 'relatiemateriaal' zien en ik gevoelens heb voor de dame van vandaag. Vanmiddag mag je wel een date noemen ja, je gaat niet voor niets met zijn tweeën naar Groningen.
[..]
Ik ga best een middagje naar een andere stad met een gewone vriend hoorquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:35 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Jazeker vermaak ik me..
Er zitten zelfs foto's bij van een gekleurde vrouw met een bepuiste kont en een parelsnoer die er langsaf loopt.. En als je goed kijkt, kan je zelfs dr dikke volle bos schaamhaar zien
Klinkt geilquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Jazeker vermaak ik me..
Er zitten zelfs foto's bij van een gekleurde vrouw met een bepuiste kont en een parelsnoer die er langsaf loopt.. En als je goed kijkt, kan je zelfs dr dikke volle bos schaamhaar zien
Waar de neuk zoek jij naar?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Jazeker vermaak ik me..
quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ga best een middagje naar een andere stad met een gewone vriend hoor
waarom zei je het danquote:
Cookie!quote:
Een date voor mijquote:
Maar groningen is dan wel een uiterste natuurlijkquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je hoeft dr alleen maar te helpen 'voor dr rijbewijs' ... Ik zeg, succes, deze kan zelfs jij scorenquote:
Ligt eraan.. Hebben we het over de stad of de provincie?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar groningen is dan wel een uiterste natuurlijk
quote:
Het is maar waar je van houdt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou nee, technisch gezien zoekt ze een hoer voor jou
Je denkt toch niet dat ik haar in mijn honda laat oefenenquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je hoeft dr alleen maar te helpen 'voor dr rijbewijs' ... Ik zeg, succes, deze kan zelfs jij scoren
Dat snap ik, maar dat moet ik op mijn werk ook regelmatig en toch heb ik daar nooit moeite mee gehad.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat je buiten je comfortzone moet stappen.
Maakt niet uit, het is ook wat onduidelijk soms wie ik nu wanneer date. Al zijn de resultaten meestal hetzelfdequote:Op woensdag 7 mei 2014 23:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je daar ook al een hele tijd mee aan het daten was, my bad.
Zo'n dag was het niet. Sowieso ga je dan niet vier uur in een auto zitten maar zoek je een stad dichter bij huis.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem de stad.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ligt eraan.. Hebben we het over de stad of de provincie?
Of ik nou eerst het etentje, de drankjes en de reis betaal, of gewoon alleen voor het uiteindelijke doel..quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Sexjobs.nl...quote:
Dat kan je toch niet vergelijken. Sowieso omdat je geen gevoel erbij hebt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:40 schreef yats het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dat moet ik op mijn werk ook regelmatig en toch heb ik daar nooit moeite mee gehad.
Je kan dr toch ook een rijschool aanbevelen?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik haar in mijn honda laat oefenen
quote:
Niet?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:40 schreef yats het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dat moet ik op mijn werk ook regelmatig en toch heb ik daar nooit moeite mee gehad.
[..]
Maakt niet uit, het is ook wat onduidelijk soms wie ik nu wanneer date. Al zijn de resultaten meestal hetzelfde
[..]
Zo'n dag was het niet. Sowieso ga je dan niet vier uur in een auto zitten maar zoek je een stad dichter bij huis.
die ik niet mag weten?quote:
Krasje meer of minder maakt ook niet uit..quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik haar in mijn honda laat oefenen
das waar.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Of ik nou eerst het etentje, de drankjes en de reis betaal, of gewoon alleen voor het uiteindelijke doel..
quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem de stad.
Je zult een dag door hebben moeten brengen in Loppersum, of Bedum, en dan niet eens geneukt hebben.
Wat?!quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sexjobs.nl...
Staan soms best grappige dingen op.
Ooit gezien dat een gozer aanbood om bij jou je huis schoon te maken, en je mocht dan best vriendinnen over de vloer hebben voor de koffie ofzo, en dan zou ie dat allemaal in zn string doen, hij zou je zelfs je koffie brengen.. En dan betaalde ie er ook nog voor
Tja dan liggen ze al met 1 been in je bed, en dan kap je het af omdat het geen relatiemateraal is...quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:40 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Maakt niet uit, het is ook wat onduidelijk soms wie ik nu wanneer date. Al zijn de resultaten meestal hetzelfde
[..]
Zo'n dag was het niet. Sowieso ga je dan niet vier uur in een auto zitten maar zoek je een stad dichter bij huis.
Je wou seks?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
das waar.
Waarom heb ik ook alweer mijn treinreis betaald die eerste keer?
Zoveel krassen heb ik er niet op zitten.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Krasje meer of minder maakt ook niet uit..
dat heb ik ook ooit gezien!quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sexjobs.nl...
Staan soms best grappige dingen op.
Ooit gezien dat een gozer aanbood om bij jou je huis schoon te maken, en je mocht dan best vriendinnen over de vloer hebben voor de koffie ofzo, en dan zou ie dat allemaal in zn string doen, hij zou je zelfs je koffie brengen.. En dan betaalde ie er ook nog voor
Godverdomme.. Hij gaat vreemd.quote:
Maar wel een mooi schoon huis en iemand die je koffie brengt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat heb ik ook ooit gezien!
Ik zou daar heel chagrijnig van worden volgens mij
quote:
De stad, de provincie heb ik niets te zoeken aangezien ik niet in de gasindustrie of voor de rijksoverheid werk.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ligt eraan.. Hebben we het over de stad of de provincie?
Daar zit wat in.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kan je toch niet vergelijken. Sowieso omdat je geen gevoel erbij hebt.
Dat is me 1 keer gebeurd ja.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja dan liggen ze al met 1 been in je bed, en dan kap je het af omdat het geen relatiemateraal is...
Probeer eerst maar eens uit te vinden wat je precies wilt
quote:
Aan de andere kant.. Mn huis schoon en een beetje bijgekletst met een vriendin... Op hem let ik toch niet, hij moet poetsen.. En dan ook nog eens geld krijgen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat heb ik ook ooit gezien!
Ik zou daar heel chagrijnig van worden volgens mij
quote:
gelukkig zijn dat vaak types die het ook wel kunnen waarderen als ik die koffie in hun gezicht smijt en ze buiten opsluit als ze de ramen aan het wassen zijnquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar wel een mooi schoon huis en iemand die je koffie brengt.
ik wil geen scharrels meer. ik wil daten met intentie om te polsen of relatie materiaal. En jij wil geen vader worden dus ik kan niet met je daten voor puur seks. Sorry faxquote:
1 Keer te veelquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:44 schreef yats het volgende:
[..]
De stad, de provincie heb ik niets te zoeken aangezien ik niet in de gasindustrie of voor de rijksoverheid werk.
[..]
Daar zit wat in.
[..]
Dat is me 1 keer gebeurd ja.
Zonde van de koffie tochquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
gelukkig zijn dat vaak types die het ook wel kunnen waarderen als ik die koffie in hun gezicht smijt en ze buiten opsluit als ze de ramen aan het wassen zijn
De provincie zou ik alleen ingaan met mn vriend. Om m daar te vermoorden en achter te laten in een weiland.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:44 schreef yats het volgende:
[..]
De stad, de provincie heb ik niets te zoeken aangezien ik niet in de gasindustrie of voor de rijksoverheid werk.
[..]
Daar zit wat in.
[..]
Dat is me 1 keer gebeurd ja.
Gezelligquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
De provincie zou ik alleen ingaan met mn vriend. Om m daar te vermoorden en achter te laten in een weiland.
Agreed. Ik ben nu eenmaal enorm naïef en zie signalen pas achterafquote:
Liever accuzuurquote:
Ja toch?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zat ik dan gewoon te betalen voor jou?!![]()
Zooi.
Zo gezellig ben ik nou eenmaal als je een relatie met me hebt en dan nog denkt dat ik me op boerenland vermaakquote:
Vriendelijk type jijquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
De provincie zou ik alleen ingaan met mn vriend. Om m daar te vermoorden en achter te laten in een weiland.
Owquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik wil geen scharrels meer. ik wil daten met intentie om te polsen of relatie materiaal. En jij wil geen vader worden dus ik kan niet met je daten voor puur seks. Sorry fax
Okquote:
Ze noemen me allemaal schattigquote:
Misschien is dat wel een keer goed voor je.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zo gezellig ben ik nou eenmaal als je een relatie met me hebt en dan nog denkt dat ik me op boerenland vermaak
Een schattige Duitse deernequote:
Zo zit het toch?quote:
Gezien die 'kleine op komst' niet meer dan logisch.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik wil geen scharrels meer. ik wil daten met intentie om te polsen of relatie materiaal. En jij wil geen vader worden dus ik kan niet met je daten voor puur seks. Sorry fax
Je bent meer van de thee?quote:
Precies. wil wel een beetje een stabiel leven nu. Voor zover dat kan.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:50 schreef yats het volgende:
[..]
Gezien die 'kleine op komst' niet meer dan logisch.
Therapeutisch koe-knuffelen zekerquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien is dat wel een keer goed voor je.
Gewoon een dag naar een stel koeien staren ofzo
Hier alvast 1 koe voor jequote:Op woensdag 7 mei 2014 23:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Therapeutisch koe-knuffelen zeker
hmm diorquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik fiets altijd dior het bos als ik naar mn werk ga
Die illusie heb ik ook steedsquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Precies. wil wel een beetje een stabiel leven nu. Voor zover dat kan.
Zo sereenquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dus tijdens dat festival wordt ook een lijk gevonden...quote:
Sowieso, als ze op een leeftijd zijn dat ze dingen gaan onthouden is t nooit goed als er steeds een 'andere papa' is.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die kans is altijd aanwezig natuurlijkquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dus tijdens dat festival wordt ook een lijk gevonden...
nou, het gaat in elk geval niet lukken als ik alles neuk wat mij aangeboden word.quote:
ik lust ook wel koffie hoor, lekker, maar als iemand me zo op mn zenuwen werkt, offer ik mn koffie graag op hoorquote:
ik ga ook niet zomaar iemand voorstellen aan dat prutsje.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:51 schreef yats het volgende:
[..]
Sowieso, als ze op een leeftijd zijn dat ze dingen gaan onthouden is t nooit goed als er steeds een 'andere papa' is.
sorry hequote:
Dus toch die astra met caravanquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sommige aanbiedingen moet je sowieso al afwijzenquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nou, het gaat in elk geval niet lukken als ik alles neuk wat mij aangeboden word.
Het ziet eruit alsof dat niet mijn muziek is. Ik weiger te klikken en ID op pauze te zetten hiervoor.quote:
Als je nou eens begint met een leven en van daar uit verder gaat?quote:
er is nog geen manquote:
Die kans wordt steeds groterquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die kans is altijd aanwezig natuurlijk
Sommige ook niet!quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sommige aanbiedingen moet je sowieso al afwijzen
Jij kent Def P niet?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het ziet eruit alsof dat niet mijn muziek is. Ik weiger te klikken en ID op pauze te zetten hiervoor.
Zo schattigquote:
dansen voor koeienquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Therapeutisch koe-knuffelen zeker
Luxeprobleemquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nou, het gaat in elk geval niet lukken als ik alles neuk wat mij aangeboden word.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Osdorp Possequote:Op woensdag 7 mei 2014 23:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij kent Def P niet?
Ga jezelf eens heel hard schamen
Zoals?quote:
Wel even checken of hij met een caravan kan rijden dan hequote:Op woensdag 7 mei 2014 23:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
er is nog geen mandie moet eerst denk ik.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ga ook niet zomaar iemand voorstellen aan dat prutsje.
[..]
sorry he
quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:53 schreef yats het volgende:
[..]
Luxeprobleem
En jij vraagt je af waarom je gefriend-zoned wordt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Zolang het geen Javaans meisje isquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik lust ook wel koffie hoor, lekker, maar als iemand me zo op mn zenuwen werkt, offer ik mn koffie graag op hoor
Niet door de bossen?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee, sorry, ik luister muziekquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij kent Def P niet?
Ga jezelf eens heel hard schamen
jaquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel even checken of hij met een caravan kan rijden dan he
Dat weet je natuurlijk pas als het je aangeboden wordt...quote:
Waar je je zelf het prettigst bij voelt tochquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Stiekem vind ik koeien wel tof..quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dansen voor koeien![]()
Die komen heel nieuwsgierig naar je kijken dan
precies.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waar je je zelf het prettigst bij voelt toch
Ik heb nog geen "sowieso ja" aanbiedingen gehadquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat weet je natuurlijk pas als het je aangeboden wordt...
Nee, dat vraag ik me niet af. Ik weet dat ik gewoon een enorme schijterd ben op dat gebied en dus te weinig actie onderneem. Alleen zou een oplossing voor mezelf wel helpen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En jij vraagt je af waarom je gefriend-zoned wordt?
ik wel, ben ik nu raar?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog geen "sowieso ja" aanbiedingen gehad
quote:
Het is geen Elvisquote:
De oplossing is doen, maar naar die tip luister je toch niet.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:56 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, dat vraag ik me niet af. Ik weet dat ik gewoon een enorme schijterd ben op dat gebied en dus te weinig actie onderneem. Alleen zou een oplossing voor mezelf wel helpen.
Nederhopquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, grondleggers van de nederhop.
Helden
Neequote:
Dat probeer ik wel, alleen blijf ik op mijn muil gaan, wat natuurlijk weinig motiveert.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
De oplossing is doen, maar naar die tip luister je toch niet.
Niet iedereenquote:
Dan herken je ze iig al wel!quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog geen "sowieso ja" aanbiedingen gehad
Je probeert het te laat en dat weet je zelf ook.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:59 schreef yats het volgende:
[..]
Nee
[..]
Dat probeer ik wel, alleen blijf ik op mijn muil gaan, wat natuurlijk weinig motiveert.
Nouquote:
Biertje?quote:
Dan blijf je nog evenquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben moe, maar ik wil niet naar bed
Ja dat heb ik ook, maar 5 uur loopt die klote wekker weer afquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Op de bank slapenquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee lekker trappen, dat helpt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
De oplossing is doen, maar naar die tip luister je toch niet.
De bank is ergens anders voor...quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook, maar 5 uur loopt die klote wekker weer af
Een pizza met tonijn vind ik lekker.quote:
Pornoquote:
Waar voor dan?quote:
Bij het stappen niet. Al heb ik dat even op een laag pitje gezet.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je probeert het te laat en dat weet je zelf ook.
Good for you.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Een pizza met tonijn vind ik lekker.
quote:
quote:
nee, ik vind het nummer welquote:
Ik heb de laatste tijd niet zoveel zin meer in pizza, ik denk dat ik ziek benquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Een pizza met tonijn vind ik lekker.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
doe ik ook
Hoef morgen niet wakker te zijn
Ik denk niet dat vrouwen verwachten een relatie te vinden tijdens het stappen. Tenminste.. De vrouwen die ik ken dan.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:02 schreef yats het volgende:
[..]
Bij het stappen niet. Al heb ik dat even op een laag pitje gezet.
Eerste weekend van juli, probeer er iets van vrij te houdenquote:
Ik heb alleen oploskoffie of thee verderquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, dank je, ik doe maar even geen alcohol met al die pijnstillers
Doe mij maar een bakkie koffie dan.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb alleen oploskoffie of thee verder
Wie zegt er dat ik een relatie zoek? Ok, nu met de vrouw van vandaag zie ik dat eventueel wel zitten, maar het is voor het eerst in 1,5 jaar dat ik dat gevoel eigenlijk weer heb. Ik ken haar overigens ook niet van het stappen maar via vrienden van me.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik denk niet dat vrouwen verwachten een relatie te vinden tijdens het stappen. Tenminste.. De vrouwen die ik ken dan.
thee is goed hoorquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb alleen oploskoffie of thee verder
Ik vind de tonijn wel flauwer geworden en je vind ze nergens meer met kappertjesquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd niet zoveel zin meer in pizza, ik denk dat ik ziek ben
Schat, dat is 6 juli, dan stap ik op het vliegtuigquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eerste weekend van juli, probeer er iets van vrij te houden
Heb je ticket?quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Schat, dat is 6 juli, dan stap ik op het vliegtuig
vooral net doen alsof het geen happen is wat jij elke keer doetquote:
en ansjovisquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vind de tonijn wel flauwer geworden en je vind ze nergens meer met kappertjes![]()
Dus ik strooi er zelf wel extra tonijn en kappertjes overheen
quote:
Ik vroeg het toch aan JB?quote:
Morgen heb ik het geld allemaal staan, dan koop ik 'm jaquote:
Puur omdat je me geen ONS-type lijktquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:05 schreef yats het volgende:
[..]
Wie zegt er dat ik een relatie zoek? Ok, nu met de vrouw van vandaag zie ik dat eventueel wel zitten, maar het is voor het eerst in 1,5 jaar dat ik dat gevoel eigenlijk weer heb. Ik ken haar overigens ook niet van het stappen maar via vrienden van me.
Nuquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
wanneer?
[..]
Volgens mij mis ik iets?
Wat tof!!!quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Morgen heb ik het geld allemaal staan, dan koop ik 'm ja
Ik reageer omdat ik een beetje moe wordt van het gehaat, gezeik en mensen voor lul zetten hier.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vooral net doen alsof het geen happen is wat jij elke keer doet![]()
Dat komt geloof waardig over
Daar ben ik niet echt fan van.. Ik lust het, maar daar is dan ook alles mee gezegd..quote:
Euhm. Ja, niet als ik dus weer werk hequote:Op donderdag 8 mei 2014 00:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat tof!!!
Maar festival begint de 4de al dus dan kan je wel mee
ehh, ja, dat zei ik ook toch?quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik reageer omdat ik een beetje moe wordt van het gehaat, gezeik en mensen voor lul zetten hier.
Dus ja ik hap inderdaad maar dat is de intentie.
Nooit gehad nee, dus misschien heb je gelijk. Al zou ik het niet afwijzen, niet alleen omdat ik seks sowieso niet snel af zal wijzen, maar ook omdat ik dat best eens zou willen ervaren (je moet alles een keer proberen toch?). Een FB heb ik wel gehad, al werd dat uiteindelijk ook een relatiequote:Op donderdag 8 mei 2014 00:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Puur omdat je me geen ONS-type lijkt
Ja, je rijbewijs, kentekenbewijs en id.quote:
Ga naar bed dan..quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik reageer omdat ik een beetje moe wordt van het gehaat, gezeik en mensen voor lul zetten hier.
ik heb speciaal munt voor het huis in een grote pot staanquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog verschillende smaakjes ook
[..]
Ik vroeg het toch aan JB?
Wat is een ONS typje dan weer?quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Puur omdat je me geen ONS-type lijkt
Hippiefestivalquote:
Ik zie hier nergens gehaat, alleen maar dat jij zegt dat er gehaat wordt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
quote:
De tegenpool van mij blijkbaarquote:
En dan zeggen dat ie wat mist..quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]lig heerlijk in mijn bedje
ik durf er s'nachts niet meer naar buiten. Deze maand nou al 3 x langs de kant gezet midden in de nacht
Als een echte FOK!ster hoor ik nu te vragen wat je aan hebt en of je een foto wil sturen natuurlijkquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
ik durf er s'nachts niet meer naar buiten. Deze maand nou al 3 x langs de kant gezet midden in de nacht
Ik denk dat ze je die niet aanbieden, omdat je veel te onzeker bent. En onzekere types zijn relatie-mensen, geen ONS-mensenquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:09 schreef yats het volgende:
[..]
Nooit gehad nee, dus misschien heb je gelijk. Al zou ik het niet afwijzen, niet alleen omdat ik seks sowieso niet snel af zal wijzen, maar ook omdat ik dat best eens zou willen ervaren (je moet alles een keer proberen toch?). Een FB heb ik wel gehad, al werd dat uiteindelijk ook een relatie
dat is best vaak ja...quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, je rijbewijs, kentekenbewijs en id.
Vin plz, hoe lang lees je mee. Twee posts?quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zie hier nergens gehaat, alleen maar dat jij zegt dat er gehaat wordt.
Iemand waarmee je een ONS kan hebben zonder dat ie daarna stalkneigingen krijgtquote:
Al een uur of 2.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vin plz, hoe lang lees je mee. Twee posts?
Je rijdt nogal willekeurig rond van wegdeel naar wegdeel?quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Denk een criminele kop dan want rij maar een simpele renault clioquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En dan zeggen dat ie wat mist..
Krijg je met zo'n cirminele kop he
Of rij je in een Bentley?
Mazzelpik.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Jauuuh kostte me helemaal niks
ze wilde schrijven tot er een motoragent bij kwam en die kende ik nog goed van vroeger
dus daarmee Staan babbelen en toen werd het een waarschuwing
Hij heeft toch gelijk?quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vin plz, hoe lang lees je mee. Twee posts?
Nee 2 x uit mijn werk vandaan en gister toen ik om 4 uur peuken ging halenquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je rijdt nogal willekeurig rond van wegdeel naar wegdeel?
Slaap lekker katjequote:
Ja dat is uiteraard extreem verdachtquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee 2 x uit mijn werk vandaan en gister toen ik om 4 uur peuken ging halen
quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Jauuuh kostte me helemaal niks
ze wilde schrijven tot er een motoragent bij kwam en die kende ik nog goed van vroeger
dus daarmee Staan babbelen en toen werd het een waarschuwing
Dat zijn de ergste ja!quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Iemand waarmee je een ONS kan hebben zonder dat ie daarna stalkneigingen krijgt
Ik vind het wel logisch hoor dat a_a wordt aan aangehoudenquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja dat is uiteraard extreem verdacht
Ik heb je net al gezegd dat ik niet meer op jou ga reageren.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft toch gelijk?
Het lijkt wel alsof jij posts van bepaalde mensen als gehaat wil zien en ze dus ook zo bestempeld terwijl dat helemaal niet zo is.
Sorry hoor, maar je laat je eigen wel kennen zo!
Kom maar op met die note/ban![]()
Gnightquote:
Dat zou kunnen. Al komt het ook geregeld voor dat ik achteraf op weg naar huis tot de conclusie kom dat 'vrouw x' of 'vrouw y' wel degelijk interesse had maar ik het gewoon niet door had op dat moment en dus de kans liet liggen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je die niet aanbieden, omdat je veel te onzeker bent. En onzekere types zijn relatie-mensen, geen ONS-mensen
Dan zou ik dat type dus ook zijn. Ik heb nog nooit de neiging tot stalken gehad. Andersom overigens wel een keer meegemaakt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Iemand waarmee je een ONS kan hebben zonder dat ie daarna stalkneigingen krijgt
Kappen nou jij, want jij bent nu de aanstichter aan het uithangen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb je net al gezegd dat ik niet meer op jou ga reageren.
Als je dan ook gewoon je muil houdt tegen mij.![]()
Ga iemand anders in de maling nemen.
Ow, daar zal het niet aan liggen nee..quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Denk een criminele kop dan want rij maar een simpele renault clio
Slaap lekkerquote:
Slaap lekkerquote:
je spreekt jezelf ietwat tegenquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb je net al gezegd dat ik niet meer op jou ga reageren.
Dan moet je zo iemand keer op keer afwijzen, en om m op je af te laten knappen afspreken en niet op komen dagen en in je neus peuteren terwijl je voor je raam staat enzo.. Ik heb dat niet over voor een ONSquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]![]()
![]()
Mooi opgelost weer
[..]
Dat zijn de ergste ja!
En dan zo klef gaan doen,, denken dat je geweldig voor elkaar was en gelijk relatie materiaal bent
Zoiets kost toch veel teveel energie ook
Ik zou 't niet wetenquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het wel logisch hoor dat a_a wordt aan aangehouden
Ik de aanstichter?quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kappen nou jij, want jij bent nu de aanstichter aan het uithangen.
; ( WHYYYYYY?quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het wel logisch hoor dat a_a wordt aan aangehouden
Blijkbaar heb je het wel door maar durf je er op dat moment onbewust niet op in te gaan, waardoor je je later voor je kop slaatquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:17 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Al komt het ook geregeld voor dat ik achteraf op weg naar huis tot de conclusie kom dat 'vrouw x' of 'vrouw y' wel degelijk interesse had maar ik het gewoon niet door had op dat moment en dus de kans liet liggen.
[..]
Dan zou ik dat type dus ook zijn. Ik heb nog nooit de neiging tot stalken gehad. Andersom overigens wel een keer meegemaakt.
Uhm, welterusten?quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow, daar zal het niet aan liggen nee..
[..]
Slaap lekker
[..]
Slaap lekker
Omdat het kanquote:
Beter om het moment van de ONS levendig te houden in je gedachten en daar beide met veelquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan moet je zo iemand keer op keer afwijzen, en om m op je af te laten knappen afspreken en niet op komen dagen en in je neus peuteren terwijl je voor je raam staat enzo.. Ik heb dat niet over voor een ONS
Dan haal ik zelf wel een bakkie.quote:
Heb je daar geld voorquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat het kan![]()
Mijn bier is al bijna op
*Werdquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik de aanstichter?
Er wordt een/twee we(e)k(en) geleden gezegd om niets meer te zeggen en vervolgens begint mevrouw weer tegen me te lullen.
Dus wie is er nou hypocriet bezig dan.
Dan laten we het feit dat er weer afgezeken moet worden nog even erbuiten.
Dacht dat je gingquote:
Je begint paranoïde te worden of niet? Je ziet alleen nog maar gehaat en mensen die afzeikenquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik de aanstichter?
Er wordt een/twee we(e)k(en) geleden gezegd om niets meer te zeggen en vervolgens begint mevrouw weer tegen me te lullen.
Dus wie is er nou hypocriet bezig dan.
Dan laten we het feit dat er weer afgezeken moet worden nog even erbuiten.
Nee, dit bier kreeg ik dan ook van een goede dierbare vriend.quote:
Precies, daar is een ONS voor bedoeld tenslottequote:Op donderdag 8 mei 2014 00:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Beter om het moment van de ONS levendig te houden in je gedachten en daar beide met veelaan terug te denken en beide verder gaan met je leven
Ik zal even voor je kijken.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zit zeker geen Choco Deluxe in of wel?
Verre van GvE.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je begint paranoïde te worden of niet? Je ziet alleen nog maar gehaat en mensen die afzeiken
Neuh geen probleem.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, dit bier kreeg ik dan ook van een goede dierbare vriend.
problem?
Je wil me maar één keer?quote:
Als dat hetzelfde is als choco creme, dan wel.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zit zeker geen Choco Deluxe in of wel?
Logisch wel.quote:
Zou het? Ik denk meer dat ik het op dat moment niet opmerk en pas later (als ik rustig de tijd heb om na te denken over het verloop van de avond) de lijntjes met elkaar verbind.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je het wel door maar durf je er op dat moment onbewust niet op in te gaan, waardoor je je later voor je kop slaat
Ik overdreef het een beetje, maar zoals ik al zei, je lijkt me meer een relatie-mens
Je komt anders wel zo over, want je ziet gehaat waar er niet gehaat wordt en mensen afgezeken worden waar er niemand afgezeken wordt. Wat is je probleem? Wees duidelijk in plaats van in raadsels tegen me te lopen blaten, dan kan ik je antwoord geven en dan kan je misschien weer verder met je leven.quote:
Nee, helaasch, klote apparaatquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als dat hetzelfde is als choco creme, dan wel.
Ah okquote:
quote:
Ja, zo onzeker kom je iig op mij over.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:27 schreef yats het volgende:
[..]
Zou het? Ik denk meer dat ik het op dat moment niet opmerk en pas later (als ik rustig de tijd heb om na te denken over het verloop van de avond) de lijntjes met elkaar verbind.
Ons is toch maar 1 keer.. En daarna nooit meer aankijken?quote:
Dat is correct. De espresso uit die automaat is helemaal niet te zuipen.quote:
Begrijpend lezen is moeilijk?quote:
Je kan de week resetten hequote:Op donderdag 8 mei 2014 00:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ons is toch maar 1 keer.. En daarna nooit meer aankijken?
Dan is de cappuccino vast ook niksquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is correct. De espresso uit die automaat is helemaal niet te zuipen.
Mijn hoofd niet hoorquote:
aankijken mag wel hoor, dan is het nog steeds een onsquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
aankijken mag wel hoor, dan is het nog steeds een ons
Iets beter.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan is de cappuccino vast ook niks
Alsof ik zo'n goed geheugen heb. Ik ben een soort Dory van Nemoquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik jou opeens uitleg verschuldigd ben om verder te kunnen met mijn leven.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je komt anders wel zo over, want je ziet gehaat waar er niet gehaat wordt en mensen afgezeken worden waar er niemand afgezeken wordt. Wat is je probleem? Wees duidelijk in plaats van in raadsels tegen me te lopen blaten, dan kan ik je antwoord geven en dan kan je misschien weer verder met je leven.
Wat de neuk heeft dit met panenkoeken en broccoli te makenquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
We gaan gewoon een keer ontopic hier, mensen..
Ik ben trots op ons
quote:
Relax man, ik begrijp je probleem maar dit is niet de oplossing.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik jou opeens uitleg verschuldigd ben om verder te kunnen met mijn leven.
Knap wel.
Aha, ikke snap...quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Alsof ik zo'n goed geheugen heb. Ik ben een soort Dory van Nemo
elke week weer voor het eerst klaarkomenquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die kan je thuis eten na een ONS natuurlijkquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat de neuk heeft dit met panenkoeken en broccoli te maken
Ik ga hier niet beweren dat ik enorm zeker ben nee. Ik heb best momenten dat ik denk 'maakt mij het uit hoe de wereld over me denkt', maar dat zijn helaas nooit de momenten waarop ik een vrouw probeer te versieren.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, zo onzeker kom je iig op mij over.
Ow ja, goed on-topic jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die kan je thuis eten na een ONS natuurlijk
Ohh.. Ik ken 2 dames die je daar goed mee kunnen helpen.. Maar dan moet je wel accepteren wat ze zeggenquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:32 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ga hier niet beweren dat ik enorm zeker ben nee. Ik heb best momenten dat ik denk 'maakt mij het uit hoe de wereld over me denkt', maar dat zijn helaas nooit de momenten waarop ik een vrouw probeer te versieren.
Yu speak whale?quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
wij hadden op t werk een tijdje geleden een filmploeg, ik zette die mensen in een kamertje en de directeur was daarbij, ik vraag of ze wat willen drinken, vraagt die presentator:" is de koffie hier een beetje lekker?"quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is correct. De espresso uit die automaat is helemaal niet te zuipen.
Nou, ik begin het gewoon vooral heel irritant te vinden dat je continu vind dat ik haat of afzeik.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik jou opeens uitleg verschuldigd ben om verder te kunnen met mijn leven.
Knap wel.
Ik moest grinnikenquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wij hadden op t werk een tijdje geleden een filmploeg, ik zette die mensen in een kamertje en de directeur was daarbij, ik vraag of ze wat willen drinken, vraagt die presentator:" is de koffie hier een beetje lekker?"
Dus ik: "ehh"
Omderbreekt de directeur me:" Natuurlijk is die lekker!"
Dus ik ze maar koffie gebracht... Hij heeft het niet opgedronken![]()
Tot zover deze anekdote.
je zei ons, hi ha ho.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
We gaan gewoon een keer ontopic hier, mensen..
Ik ben trots op ons
Was verder ook niet van plan om er nog op in te gaan, daar zijn wel andere oplossingen voor.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Relax man, ik begrijp je probleem maar dit is niet de oplossing.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wij hadden op t werk een tijdje geleden een filmploeg, ik zette die mensen in een kamertje en de directeur was daarbij, ik vraag of ze wat willen drinken, vraagt die presentator:" is de koffie hier een beetje lekker?"
Tot zover deze anekdote.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tot zover deze anekdote.
Wie dan?quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohh.. Ik ken 2 dames die je daar goed mee kunnen helpen.. Maar dan moet je wel accepteren wat ze zeggen
Werkt per-fect!![]()
Maar op welke manieren probeer jij om in contact te komen met vrouwen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:32 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ga hier niet beweren dat ik enorm zeker ben nee. Ik heb best momenten dat ik denk 'maakt mij het uit hoe de wereld over me denkt', maar dat zijn helaas nooit de momenten waarop ik een vrouw probeer te versieren.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohh.. Ik ken 2 dames die je daar goed mee kunnen helpen.. Maar dan moet je wel accepteren wat ze zeggen
Werkt per-fect!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow ja, goed on-topic ja
Ik ga even wat lekker klaarmaken
Mooi hequote:
quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:35 schreef yats het volgende:
[..]
Je praat al met 1 van de 2, maar je luistert alleen nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Ik vind op dit moment de rolo pakken die 2 meter verderop ligt al te veel werkquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow ja, goed on-topic ja
Kans is zeker klein dat je iets naar gorinchem komt brengen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow ja, goed on-topic ja
Lui krengquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vind op dit moment de rolo pakken die 2 meter verderop ligt al te veel werk
Roloquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vind op dit moment de rolo pakken die 2 meter verderop ligt al te veel werk
Hij ligt op het hoekje van de barquote:
het is wat verquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kans is zeker klein dat je iets naar gorinchem komt brengen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |