Ho, je haalt twee vrouwen door elkaar. Met een tindermatch ben ik een stuk of 7 keer op date geweest en heb ik uiteindelijk ook gezoend. Maar dat heb ik op een laag pitje gezet omdat we beiden elkaar niet als 'relatiemateriaal' zien en ik gevoelens heb voor de dame van vandaag. Vanmiddag mag je wel een date noemen ja, je gaat niet voor niets met zijn tweeën naar Groningen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je bent nu al zo vaak met haar op date geweest dat dat wel goed zit lijkt mij.
Tenminste, het zijn echt dates toch?
I know, maar waarom is dat zo fucking moeilijk?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij bent de enigste die er wat aan kan veranderen.
Omdat je buiten je comfortzone moet stappen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:35 schreef yats het volgende:
[..]
Ho, je haalt twee vrouwen door elkaar. Met een tindermatch ben ik een stuk of 7 keer op date geweest en heb ik uiteindelijk ook gezoend. Maar dat heb ik op een laag pitje gezet omdat we beiden elkaar niet als 'relatiemateriaal' zien en ik gevoelens heb voor de dame van vandaag. Vanmiddag mag je wel een date noemen ja, je gaat niet voor niets met zijn tweeën naar Groningen.
[..]
I know, maar waarom is dat zo fucking moeilijk?
Oh ik dacht dat je daar ook al een hele tijd mee aan het daten was, my bad.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:35 schreef yats het volgende:
[..]
Ho, je haalt twee vrouwen door elkaar. Met een tindermatch ben ik een stuk of 7 keer op date geweest en heb ik uiteindelijk ook gezoend. Maar dat heb ik op een laag pitje gezet omdat we beiden elkaar niet als 'relatiemateriaal' zien en ik gevoelens heb voor de dame van vandaag. Vanmiddag mag je wel een date noemen ja, je gaat niet voor niets met zijn tweeën naar Groningen.
[..]
Ik ga best een middagje naar een andere stad met een gewone vriend hoorquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:35 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Jazeker vermaak ik me..
Er zitten zelfs foto's bij van een gekleurde vrouw met een bepuiste kont en een parelsnoer die er langsaf loopt.. En als je goed kijkt, kan je zelfs dr dikke volle bos schaamhaar zien
Klinkt geilquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Jazeker vermaak ik me..
Er zitten zelfs foto's bij van een gekleurde vrouw met een bepuiste kont en een parelsnoer die er langsaf loopt.. En als je goed kijkt, kan je zelfs dr dikke volle bos schaamhaar zien
Waar de neuk zoek jij naar?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Jazeker vermaak ik me..
quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ga best een middagje naar een andere stad met een gewone vriend hoor
waarom zei je het danquote:
Cookie!quote:
Een date voor mijquote:
Maar groningen is dan wel een uiterste natuurlijkquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je hoeft dr alleen maar te helpen 'voor dr rijbewijs' ... Ik zeg, succes, deze kan zelfs jij scorenquote:
Ligt eraan.. Hebben we het over de stad of de provincie?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar groningen is dan wel een uiterste natuurlijk
quote:
Het is maar waar je van houdt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou nee, technisch gezien zoekt ze een hoer voor jou
Je denkt toch niet dat ik haar in mijn honda laat oefenenquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je hoeft dr alleen maar te helpen 'voor dr rijbewijs' ... Ik zeg, succes, deze kan zelfs jij scoren
Dat snap ik, maar dat moet ik op mijn werk ook regelmatig en toch heb ik daar nooit moeite mee gehad.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat je buiten je comfortzone moet stappen.
Maakt niet uit, het is ook wat onduidelijk soms wie ik nu wanneer date. Al zijn de resultaten meestal hetzelfdequote:Op woensdag 7 mei 2014 23:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je daar ook al een hele tijd mee aan het daten was, my bad.
Zo'n dag was het niet. Sowieso ga je dan niet vier uur in een auto zitten maar zoek je een stad dichter bij huis.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem de stad.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ligt eraan.. Hebben we het over de stad of de provincie?
Of ik nou eerst het etentje, de drankjes en de reis betaal, of gewoon alleen voor het uiteindelijke doel..quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Sexjobs.nl...quote:
Dat kan je toch niet vergelijken. Sowieso omdat je geen gevoel erbij hebt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:40 schreef yats het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dat moet ik op mijn werk ook regelmatig en toch heb ik daar nooit moeite mee gehad.
Je kan dr toch ook een rijschool aanbevelen?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik haar in mijn honda laat oefenen
quote:
Niet?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:40 schreef yats het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dat moet ik op mijn werk ook regelmatig en toch heb ik daar nooit moeite mee gehad.
[..]
Maakt niet uit, het is ook wat onduidelijk soms wie ik nu wanneer date. Al zijn de resultaten meestal hetzelfde
[..]
Zo'n dag was het niet. Sowieso ga je dan niet vier uur in een auto zitten maar zoek je een stad dichter bij huis.
die ik niet mag weten?quote:
Krasje meer of minder maakt ook niet uit..quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik haar in mijn honda laat oefenen
das waar.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Of ik nou eerst het etentje, de drankjes en de reis betaal, of gewoon alleen voor het uiteindelijke doel..
quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem de stad.
Je zult een dag door hebben moeten brengen in Loppersum, of Bedum, en dan niet eens geneukt hebben.
Wat?!quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sexjobs.nl...
Staan soms best grappige dingen op.
Ooit gezien dat een gozer aanbood om bij jou je huis schoon te maken, en je mocht dan best vriendinnen over de vloer hebben voor de koffie ofzo, en dan zou ie dat allemaal in zn string doen, hij zou je zelfs je koffie brengen.. En dan betaalde ie er ook nog voor
Tja dan liggen ze al met 1 been in je bed, en dan kap je het af omdat het geen relatiemateraal is...quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:40 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Maakt niet uit, het is ook wat onduidelijk soms wie ik nu wanneer date. Al zijn de resultaten meestal hetzelfde
[..]
Zo'n dag was het niet. Sowieso ga je dan niet vier uur in een auto zitten maar zoek je een stad dichter bij huis.
Je wou seks?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
das waar.
Waarom heb ik ook alweer mijn treinreis betaald die eerste keer?
Zoveel krassen heb ik er niet op zitten.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Krasje meer of minder maakt ook niet uit..
dat heb ik ook ooit gezien!quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sexjobs.nl...
Staan soms best grappige dingen op.
Ooit gezien dat een gozer aanbood om bij jou je huis schoon te maken, en je mocht dan best vriendinnen over de vloer hebben voor de koffie ofzo, en dan zou ie dat allemaal in zn string doen, hij zou je zelfs je koffie brengen.. En dan betaalde ie er ook nog voor
Godverdomme.. Hij gaat vreemd.quote:
Maar wel een mooi schoon huis en iemand die je koffie brengt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat heb ik ook ooit gezien!
Ik zou daar heel chagrijnig van worden volgens mij
quote:
De stad, de provincie heb ik niets te zoeken aangezien ik niet in de gasindustrie of voor de rijksoverheid werk.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ligt eraan.. Hebben we het over de stad of de provincie?
Daar zit wat in.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kan je toch niet vergelijken. Sowieso omdat je geen gevoel erbij hebt.
Dat is me 1 keer gebeurd ja.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja dan liggen ze al met 1 been in je bed, en dan kap je het af omdat het geen relatiemateraal is...
Probeer eerst maar eens uit te vinden wat je precies wilt
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |