Het gaat niet om wie de meeste luisteraars heeft, het gaat erom dat Sky Radio altijd als achtergrondmuziek ergens aan staat in een winkelcentrum of kantoorpand. Niks-aan-de-hand-muziek voor mensen die een behangetje willen. Van die nummers die je direct weer vergeten bent, maar die niet op je zenuwen werken.quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uh, ja, nee.
Sowieso scoort 538 het best (ook al gebeurt daar ook niets boeiends inderdaad)
Sky Radio werkt alleen niet op de zenuwen bij mensen die het toch niet boeit welke muziek ze luisteren.quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het gaat niet om wie de meeste luisteraars heeft, het gaat erom dat Sky Radio altijd als achtergrondmuziek ergens aan staat in een winkelcentrum of kantoorpand. Niks-aan-de-hand-muziek voor mensen die een behangetje willen. Van die nummers die je direct weer vergeten bent, maar die niet op je zenuwen werken.
Winnnaaaaaaar!!quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:11 schreef grazz het volgende:
Sorry...maar hier is de winnaar:
Live echt goed gezongen hoor, die backings ook.
Nederland produceerde ook standaard songfestivalmeuk met Esther Hart en Glennis Grace maar scoorde er ook niet mee.quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is precies waarom zo'n liedje bijna elk jaar wint. Heel Nederland luistert ook naar Sky Radio, terwijl daar alleen maar middelmatige muziek wordt gedraaid waar niemand zich aan stoort. Dat is precies wat mensen willen horen, en waarom het een kanshebber is.
Dat Zweden dat elk jaar op die manier probeert en altijd top 10 scoort bewijst het succes van de formule. Generieke songfestivalmeuk, maar wel kansrijk.
Nee...quote:
Maar dat was in de tijd zonder vakjury. Daarbij was Esther Hart dramatisch aangekleed in een gouden corset en een zooitje ongeregeld erachter. En op het moment dat Glennis Grace in beeld kwam, had heel Europa instinctief een hekel aan haar.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:24 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Nederland produceerde ook standaard songfestivalmeuk met Esther Hart en Glennis Grace maar scoorde er ook niet mee.
Esther Hart kreeg nog 10 punten van de Russische jury dat jaar... ik denk dat dat lied met jury's wel beter had gescoord... maar die aankleding was verschrikkelijk ja... met dank aan Patty Zomerquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar dat was in de tijd zonder vakjury. Daarbij was Esther Hart dramatisch aangekleed in een gouden corset en een zooitje ongeregeld erachter. En op het moment dat Glennis Grace in beeld kwam, had heel Europa instinctief een hekel aan haar.
Dan nog vind ik Zweden dit jaar totaal geen winnaar overigens.
Sterker nog, ik vind het helemaal niks. Meuk met rare pakjes, dat is hetquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:32 schreef Unites het volgende:
[..]
Nee...
Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom ze nu ineens een winnaar is, terwijl ze toch echt niet een van de favoriete was...
quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:16 schreef sararaats het volgende:
ik ga Nederland naar de top stemmen hihi of toch proberen
Nu 'we' zo goed gaan, wil ik eigenlijk helemaal niet hóren dat Engeland gaat winnen, laat staan met jubels!quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:10 schreef Cyan9 het volgende:
Ik hoor van heel veel mensen wie ze niet zien winnen, maar ik ben eigenlijk dan wel benieuwd wie ze wel zien winnen (Nederland even buiten de beschouwing latend).
Ik zie de UK dus wel winnen. Molly zingt super, en ondanks dat de teksten miscchien nogal typisch songfestival zijn, stoor ik me er helemaal niet aan. Ik vind het eigenlijk wel een lekker opzwepend nummer. Ik denk serieus dat ze een kans maken op de overwinning dit jaar.
Maar Molly is zo leuk en ze zingt goed en ik vind het nummer leuk en en en...quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu 'we' zo goed gaan, wil ik eigenlijk helemaal niet hóren dat Engeland gaat winnen, laat staan met jubels!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |