Oh... daar had ik nog helemaal niet eens aan gedachtquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:30 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
De EBU zal vast wel iets bedenken waardoor Australië het festival niet kan organiseren (vanwege tijdzones).
Dan is het hier 2 uur in de nachtquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Hoezo tijdzones.. ze kunnen 't daar toch gewoon om 10 uur 's morgens beginnen?
Je ziet er echt leuk uit Greys.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb hem een keer ontmoet bij de persdag van de 3Js in Volendam destijds en hebben daarna soms mailcontact gehouden en hij is op mijn/ons verzoek (toen ik nog ESF mod was) een keer vragen komen beantwoorden op FOK!
[ afbeelding ]
Ohjaquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan is het hier 2 uur in de nacht
Dus als je het hier 's avonds wilt uitzenden moet je het daar midden in de nacht opnemen.
Volgens mij is er ook een standaardtijd wanneer de ESF van start gaat. Is de songfestival ooit later begonnen dan 21:00 Nederlandse tijd? Tegen de tijd is het dan al 5:00 in Australië.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan is het hier 2 uur in de nacht
Dus als je het hier 's avonds wilt uitzenden moet je het daar midden in de nacht opnemen.
Ja, in Azerbeidzjan was het al 12 uur 's nachts voor het begonquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:42 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook een standaardtijd wanneer de ESF van start gaat. Is de songfestival ooit later begonnen dan 21:00 Nederlandse tijd? Tegen de tijd is het dan al 5:00 in Australië.
Maar maar maar we hebben pas de helft gezienquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:45 schreef ItaloDancer het volgende:
Als de odds in dit tempo blijven zakken, dan passeren we morgen Armenië en Zweden. Nummer 1 in Hongarije ook. Het gaat gewoon gebeuren.
Dat ben ik ondanks alles ook wel.quote:
Dus recap: in zo'n 5 landen nummer 1 (geweest), meer dan 10 landen top 10...en nog denken we dat het niet gaat winnen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:45 schreef ItaloDancer het volgende:
Als de odds in dit tempo blijven zakken, dan passeren we morgen Armenië en Zweden. Nummer 1 in Hongarije ook. Het gaat gewoon gebeuren.
Hou op!quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:49 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Dus recap: in zo'n 5 landen nummer 1 (geweest), meer dan 10 landen top 10...en nog denken we dat het niet gaat winnen?
Kom es weer terug op aarde. Morgen komen er andere landen bij die ook heel overtuigend zijn en dan kunnen we al een beetje inschatten hoe en wat. Verder oppassen voor het VK.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:49 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Dus recap: in zo'n 5 landen nummer 1 (geweest), meer dan 10 landen top 10...en nog denken we dat het niet gaat winnen?
Ditquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Hou op!
Hou op!
Ik kan het niet meer aan!![]()
Ben zo bang dat we véél te hoge verwachtingen hebben nu.
Maar Armenië kelderde ook ineens, kan met ons ook gebeuren na morgen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:57 schreef Pluto1975 het volgende:
Klopt, maar na één tv optreden een top 3 bereiken is wel heel zeldzaam hoor (zonder dat het een x factor finale is ofzo)
Desnoods worden ze laatste, het is al een succes....saleswisequote:Op donderdag 8 mei 2014 00:59 schreef grazz het volgende:
Ja vind ik ook wel, maar winnen? F*cking winnen?![]()
Ik wil dat CATS een groot succes wordt voor Ilse en Waylon ze verdienen het
Dat is het al, joh!quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:59 schreef grazz het volgende:
Ja vind ik ook wel, maar winnen? F*cking winnen?![]()
Ik wil dat CATS een groot succes wordt voor Ilse en Waylon ze verdienen het
Zou ws. wel voor nette interval acts zorgen volgend jaar.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:11 schreef grazz het volgende:
Sorry...maar hier is de winnaar:
Live echt goed gezongen hoor, die backings ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |