Dat laatste geloof ik ook zeker wel. Maar het is wel een goede test om te zien hoe het met de populariteit staat.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:42 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik denk trouwens wel dat er na morgen een paar landen van de 2e halve finale zijn die ons voorbij schieten in ITunes. Maar dat we daar een aantal ook weer van gaan inhalen.
Ik heb hem een keer ontmoet bij de persdag van de 3Js in Volendam destijds en hebben daarna soms mailcontact gehouden en hij is op mijn/ons verzoek (toen ik nog ESF mod was) een keer vragen komen beantwoorden op FOK!quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:40 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Nice! Ken je hem ook persoonlijk dan?
Hoe bedoel je dit?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:44 schreef knoblaucha6 het volgende:
Krijg een fb bericht over iemand hier die gevonden is via een ESF-forum, is niet echt bepaald vriendelijk.
Zitten er nou echt mensen hier herkenbaar openbaar op een esf-forum?
Jij ziet er echt leuk uit! (no lesboquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb hem een keer ontmoet bij de persdag van de 3Js in Volendam destijds en hebben daarna soms mailcontact gehouden en hij is op mijn/ons verzoek (toen ik nog ESF mod was) een keer vragen komen beantwoorden op FOK!
[ afbeelding ]
Hahahaha dankjewel!quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jij ziet er echt leuk uit! (no lesbo)
Ah wat leuk!quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb hem een keer ontmoet bij de persdag van de 3Js in Volendam destijds en hebben daarna soms mailcontact gehouden en hij is op mijn/ons verzoek (toen ik nog ESF mod was) een keer vragen komen beantwoorden op FOK!
[ afbeelding ]
AAAH! Luister eens naar het publiek wanneer ze in de recap ons lied afspelenquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:42 schreef Greys het volgende:
Oh jongens, wat holt Waylon hier weer uitzinnig blij met de Nederlandse vlag over het podium![]()
https://www.facebook.com/(...)04980&type=2&theater
Geen idee, kreeg een bericht op fb via een chat (en ik heb niet eens een chat, kan dat?)quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit?
Ik ben wel vrij herkenbaar ja inmiddels, na meerdere foto's de afgelopen jaren met de persdagen enzo. Moet ik me zorgen maken?
Huh ik snap het niet, is dit nou negatief of zo? Dit is geen geheime sektequote:Op woensdag 7 mei 2014 23:50 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Geen idee, kreeg een bericht op fb via een chat (en ik heb niet eens een chat, kan dat?)
Ik citeer even wat ik snel las: hoi, je kent iemand via FOK! die ik ook ken, ESF-fan, misschien ken je die wel. Je weetzzz.
Heb die chat meteen geblokkeerd want ik chat niet, nooit en never. Geen idee
Maar je weet toch nog wel hoe diegene heette?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:50 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Geen idee, kreeg een bericht op fb via een chat (en ik heb niet eens een chat, kan dat?)
Ik citeer even wat ik snel las: hoi, je kent iemand via FOK! die ik ook ken, ESF-fan, misschien ken je die wel. Je weetzzz.
Ging het soms over mij, dat ik zo'n knappe verschijning benquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:50 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Nietquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:51 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Huh ik snap het niet, is dit nou negatief of zo? Dit is geen geheime sekte
Pfff ik krijg buikpijn als ik dat zie..gewoon weer spanning haha. Je ziet gewoon aan Ilse dat ze zo graag wil.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:50 schreef aarontje112 het volgende:
Dit is ook een leuk filmpje zeg; https://www.facebook.com/(...)04980&type=2&theater
Haha ik had precies hetzelfdequote:Op woensdag 7 mei 2014 23:56 schreef grazz het volgende:
[..]
Pfff ik krijg buikpijn als ik dat zie..gewoon weer spanning haha. Je ziet gewoon aan Ilse dat ze zo graag wil.
Leuk hequote:Op woensdag 7 mei 2014 23:49 schreef grazz het volgende:
[..]
AAAH! Luister eens naar het publiek wanneer ze in de recap ons lied afspelen
Ik heb geen idee, heb de boel geblokt, verder niks meer gezien.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:51 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Huh ik snap het niet, is dit nou negatief of zo? Dit is geen geheime sekte
Deze pose verdient een FOK! smiley.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:57 schreef grazz het volgende:
Tss ze maken ons belachelijk door Ilse en Waylon na te doen![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |