abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 mei 2014 @ 23:27:23 #51
163650 Greys
pi_139683025
En wat we ECHT ECHT ECHT niet willen is pal voor of na Noorwegen optreden :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139683054
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 23:25 schreef Greys het volgende:
Ik kan gewoon niet meer wachten tot zaterdag :')

Het énige waar ik nog een beetje voor vrees is dat we na bv Zweden op moeten treden (zij als laatste van de eerste helft, wij als eerste van de tweede helft) of na een andere ballad.
En pal na Duitsland willen we ook niet, qua tempo/soort liedje.

Oh! Doe ons maar pal na Frankrijk! *O*
Ik denk het niet, Denemarken bepaalt zelf de running order, alleen de eerste en tweede helft ligt niet in hun handen, durf er bijna om te wedden dat NL een hele goede positie krijgt......hoewel ik nu ik dit schrijf weer twijfel, dat ze het spannend willen houden, weten dat NL gaat scoren en ze een rotpositie krijgen toegewezen. Anyway, aan mij heb je ook niks
pi_139683062
Dat wil Noorwegen ook niet.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  woensdag 7 mei 2014 @ 23:28:24 #54
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_139683069
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

In het westen niet.. in het oosten wel ja
Niet altijd. Er zijn ook jaren geweest dat ze ook flink bijval uit het westen hebben gehad. Dat komt ook omdat ze niet elk jaar met een poppenkast komen. Ze hebben ook meer ingetogen inzendingen gehad of inzendingen die wel vrij visueel waren, maar ook redelijk gedoseerd.

De Oekraïners kunnen het soms inderdaad nog wel eens flink overdrijven, maar dat is niet altijd zo.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 mei 2014 @ 23:29:14 #55
163650 Greys
pi_139683108
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 23:28 schreef Pluto1975 het volgende:

[..]

Ik denk het niet, Denemarken bepaalt zelf de running order, alleen de eerste en tweede helft ligt niet in hun handen, durf er bijna om te wedden dat NL een hele goede positie krijgt......hoewel ik nu ik dit schrijf weer twijfel, dat ze het spannend willen houden, weten dat NL gaat scoren en ze een rotpositie krijgen toegewezen. Anyway, aan mij heb je ook niks
Hahahaha, ja, ze willen heus wel de hype zelf dat ze twee keer winnen :P
Zou Sietse nog mee mogen bepalen qua volgorde?

quote:
6s.gif Op woensdag 7 mei 2014 23:28 schreef Litpho het volgende:
Dat wil Noorwegen ook niet.
Dat denk ik idd ook niet :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 7 mei 2014 @ 23:29:52 #56
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_139683137
Het wordt afwachten wat de regie gaat doen. Vorig jaar kreeg ik toch heel sterk het idee dat de Denen aan alle kanten werden geholpen. Maar dat komt misschien, omdat ik de algehele hype rondom Emmelie Nepmens en haar liedje nooit zo begrepen heb.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_139683193
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 23:27 schreef Greys het volgende:
En wat we ECHT ECHT ECHT niet willen is pal voor of na Noorwegen optreden :o
Gaat de regie echt niet doen hoor ;)
pi_139683228
quote:
I was writing my essay for college and tv was playing in the background. I turned down the volume because those previous electro-pop hits were really annoying me. Then I suddenly heard that song. I was thinking that this was some unofficial performer during the break because no way can such a lovely and high-quality song compete in Eurovision. I quickly turned the volume up and I was really enjoying myself...Fantastic! But it won't win cause Eurovision is just a piece of second-class sports event. But I don't care if it does or not. Just very meditative piece of music.
quote:
Commenting again because I am still so blown away by the simplicity and effectiveness of this performance. Everything has been so well thought through; the graphics, the outfits, the staging, the vocals and the camera shots - it all adds to and compliments the song, rather than distract from it. The Netherlands' entry has been a grower on me from when it first was revealed, and I firmly believe that this could sneak in to the top 10. It all depends on the starting position it receives. I really hope this song does well in the final; The Netherlands is really getting a name for itself as the class of Eurovision. Fingers crossed for a great finishing position in the final, good luck from the UK.
pi_139683231
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 23:29 schreef Redefine het volgende:
Het wordt afwachten wat de regie gaat doen. Vorig jaar kreeg ik toch heel sterk het idee dat de Denen aan alle kanten werden geholpen. Maar dat komt misschien, omdat ik de algehele hype rondom Emmelie Nepmens en haar liedje nooit zo begrepen heb.
Nederland werd ook ontzettend geholpen, we moesten steeds in het eerste deel optreden maar dan wel iedere keer aan het eind én na ons kwam kermis van Montenegro en in de finale Roemenië
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 mei 2014 @ 23:32:02 #60
163650 Greys
pi_139683234
Ik heb een berichtje aan Sietse gestuurd, of de Denen dat hélemaal zelf mogen bepalen of dat de productie (waar hij als Nederlander dus ook bij hoort) daar ook aan mee mag bepalen. Ben benieuwd :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Sport woensdag 7 mei 2014 @ 23:32:07 #61
274204 crew  Mexicanobakker
pi_139683240
ze gaan wel zo neerzetten dat rustig a druk komt en vice vrsa, dat is altijd.

Overigens niets mis met Emmelie
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 7 mei 2014 @ 23:32:39 #62
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_139683262
Waar ik nu bang voor ben is dat Europa het na de hype van gisteren en vandaag wel weer gelooft met ons nummer en het alweer zat zijn op zaterdag :') (zeker als er morgen weer verse nummers bijkomen).
Koel en donker bewaren
pi_139683273
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 23:32 schreef Greys het volgende:
Ik heb een berichtje aan Sietse gestuurd, of de Denen dat hélemaal zelf mogen bepalen of dat de productie (waar hij als Nederlander dus ook bij hoort) daar ook aan mee mag bepalen. Ben benieuwd :)
Heb je hem op facebook dan :o
  woensdag 7 mei 2014 @ 23:33:17 #64
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_139683296
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 23:31 schreef aarontje112 het volgende:

[..]

Nederland werd ook ontzettend geholpen, we moesten steeds in het eerste deel optreden maar dan wel iedere keer aan het eind én na ons kwam kermis van Montenegro en in de finale Roemenië
Klopt helemaal ja. De regie zal absoluut wel hun favorieten hebben.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 mei 2014 @ 23:33:18 #65
163650 Greys
pi_139683297
quote:
17s.gif Op woensdag 7 mei 2014 23:31 schreef Em31 het volgende:

[..]

[..]

Hahaha prachtig he, eerst zijn we zeven jaar lang de loooooosers van het Eurovisie en nu zijn we 'the standard for class' al twee jaar _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 mei 2014 @ 23:34:19 #66
163650 Greys
pi_139683332
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 23:32 schreef aarontje112 het volgende:

[..]

Heb je hem op facebook dan :o
Ja :D
In de afgelopen jaren was dat heel tof, want zelfs bv een uur voor de finale beantwoorde hij in alle hectiek daar nog wel eens een vraag van me in de FB chat O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139683337
quote:
17s.gif Op woensdag 7 mei 2014 23:31 schreef Em31 het volgende:

[..]

[..]

The class of Eurovision :D Wie had dat ooit gedacht 2 jaar geleden.
pi_139683372
Je kunt er redelijk zeker van zijn dat ze de liedjes qua tempo in ieder geval afwisselen... vorig jaar bleken de eerste landen in de line-up van de finale de landen die niet zo best scoorden in de halve finale en hetzelfde gold voor de afsluiter Ierland.

Ik denk dat ze NL een plek tussen 16-20 geven... en dat is meer dan prima... je wil ook niet meteen na Denemarken op het einde zitten, dan is het publiek nog totaal hysterisch en vallen we weg....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 7 mei 2014 @ 23:35:32 #69
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_139683381
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 23:32 schreef Guanabana het volgende:
Waar ik nu bang voor ben is dat Europa het na de hype van gisteren en vandaag wel weer gelooft met ons nummer en het alweer zat zijn op zaterdag :') (zeker als er morgen weer verse nummers bijkomen).
Ik denk niet dat Europa het als een hype zal zien. De meeste ESF kijkers zullen buiten de uitzendingen ook nauwelijks bezig zijn met het programma. Eventueel gaan ze wat nummers luisteren, maar dat werkt juist in het voordeel lijkt mij.

Verder is het liedje er eerder een die groeit naarmate je het luistert dan dat je het zat bent. Dat kan wel zo zijn bij een instant hit.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 mei 2014 @ 23:37:01 #70
163650 Greys
pi_139683432
Ik denk ook zeker dat de mensen die het gisteren ineens prachtig vonden, dat zéker zaterdag nog zullen vinden. Het groeit na meerdere keren luisteren.

En degene die tijdens de finale voor het eerst kijken zullen ook verrast zijn :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139683506
ik heb een paar keer geluisterd
en ik hoor the police er echt niet in :?
  woensdag 7 mei 2014 @ 23:40:27 #72
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_139683574
Precies. Overigens denk ik zelf dat pas morgen de impact van het nummer pas echt bekeken kan worden. Omdat je dan ook de tweede halve finale achter de rug hebt. Als het nummer dan nog steeds zo hoog blijft scoren op itunes, ondanks de 'nieuwe' nummers, dan kunnen we zeggen of ze echt een van de favorieten zijn.
pi_139683584
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 23:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja :D
In de afgelopen jaren was dat heel tof, want zelfs bv een uur voor de finale beantwoorde hij in alle hectiek daar nog wel eens een vraag van me in de FB chat O+
Nice! Ken je hem ook persoonlijk dan?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 mei 2014 @ 23:42:05 #74
163650 Greys
pi_139683646
Oh jongens, wat holt Waylon hier weer uitzinnig blij met de Nederlandse vlag over het podium :D :D

https://www.facebook.com/(...)04980&type=2&theater
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139683678
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 23:40 schreef Redefine het volgende:
Precies. Overigens denk ik zelf dat pas morgen de impact van het nummer pas echt bekeken kan worden. Omdat je dan ook de tweede halve finale achter de rug hebt. Als het nummer dan nog steeds zo hoog blijft scoren op itunes, ondanks de 'nieuwe' nummers, dan kunnen we zeggen of ze echt een van de favorieten zijn.
Ik denk trouwens wel dat er na morgen een paar landen van de 2e halve finale zijn die ons voorbij schieten in ITunes. Maar dat we daar een aantal ook weer van gaan inhalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')