Ik denk het niet, Denemarken bepaalt zelf de running order, alleen de eerste en tweede helft ligt niet in hun handen, durf er bijna om te wedden dat NL een hele goede positie krijgt......hoewel ik nu ik dit schrijf weer twijfel, dat ze het spannend willen houden, weten dat NL gaat scoren en ze een rotpositie krijgen toegewezen. Anyway, aan mij heb je ook niksquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:25 schreef Greys het volgende:
Ik kan gewoon niet meer wachten tot zaterdag
Het énige waar ik nog een beetje voor vrees is dat we na bv Zweden op moeten treden (zij als laatste van de eerste helft, wij als eerste van de tweede helft) of na een andere ballad.
En pal na Duitsland willen we ook niet, qua tempo/soort liedje.
Oh! Doe ons maar pal na Frankrijk!
Niet altijd. Er zijn ook jaren geweest dat ze ook flink bijval uit het westen hebben gehad. Dat komt ook omdat ze niet elk jaar met een poppenkast komen. Ze hebben ook meer ingetogen inzendingen gehad of inzendingen die wel vrij visueel waren, maar ook redelijk gedoseerd.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In het westen niet.. in het oosten wel ja
Hahahaha, ja, ze willen heus wel de hype zelf dat ze twee keer winnenquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:28 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Ik denk het niet, Denemarken bepaalt zelf de running order, alleen de eerste en tweede helft ligt niet in hun handen, durf er bijna om te wedden dat NL een hele goede positie krijgt......hoewel ik nu ik dit schrijf weer twijfel, dat ze het spannend willen houden, weten dat NL gaat scoren en ze een rotpositie krijgen toegewezen. Anyway, aan mij heb je ook niks
Dat denk ik idd ook nietquote:
Gaat de regie echt niet doen hoorquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:27 schreef Greys het volgende:
En wat we ECHT ECHT ECHT niet willen is pal voor of na Noorwegen optreden
quote:I was writing my essay for college and tv was playing in the background. I turned down the volume because those previous electro-pop hits were really annoying me. Then I suddenly heard that song. I was thinking that this was some unofficial performer during the break because no way can such a lovely and high-quality song compete in Eurovision. I quickly turned the volume up and I was really enjoying myself...Fantastic! But it won't win cause Eurovision is just a piece of second-class sports event. But I don't care if it does or not. Just very meditative piece of music.
quote:Commenting again because I am still so blown away by the simplicity and effectiveness of this performance. Everything has been so well thought through; the graphics, the outfits, the staging, the vocals and the camera shots - it all adds to and compliments the song, rather than distract from it. The Netherlands' entry has been a grower on me from when it first was revealed, and I firmly believe that this could sneak in to the top 10. It all depends on the starting position it receives. I really hope this song does well in the final; The Netherlands is really getting a name for itself as the class of Eurovision. Fingers crossed for a great finishing position in the final, good luck from the UK.
Nederland werd ook ontzettend geholpen, we moesten steeds in het eerste deel optreden maar dan wel iedere keer aan het eind én na ons kwam kermis van Montenegro en in de finale Roemeniëquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:29 schreef Redefine het volgende:
Het wordt afwachten wat de regie gaat doen. Vorig jaar kreeg ik toch heel sterk het idee dat de Denen aan alle kanten werden geholpen. Maar dat komt misschien, omdat ik de algehele hype rondom Emmelie Nepmens en haar liedje nooit zo begrepen heb.
Heb je hem op facebook danquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:32 schreef Greys het volgende:
Ik heb een berichtje aan Sietse gestuurd, of de Denen dat hélemaal zelf mogen bepalen of dat de productie (waar hij als Nederlander dus ook bij hoort) daar ook aan mee mag bepalen. Ben benieuwd
Klopt helemaal ja. De regie zal absoluut wel hun favorieten hebben.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:31 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Nederland werd ook ontzettend geholpen, we moesten steeds in het eerste deel optreden maar dan wel iedere keer aan het eind én na ons kwam kermis van Montenegro en in de finale Roemenië
Hahaha prachtig he, eerst zijn we zeven jaar lang de loooooosers van het Eurovisie en nu zijn we 'the standard for class' al twee jaarquote:
Jaquote:
Ik denk niet dat Europa het als een hype zal zien. De meeste ESF kijkers zullen buiten de uitzendingen ook nauwelijks bezig zijn met het programma. Eventueel gaan ze wat nummers luisteren, maar dat werkt juist in het voordeel lijkt mij.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:32 schreef Guanabana het volgende:
Waar ik nu bang voor ben is dat Europa het na de hype van gisteren en vandaag wel weer gelooft met ons nummer en het alweer zat zijn op zaterdag(zeker als er morgen weer verse nummers bijkomen).
Nice! Ken je hem ook persoonlijk dan?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja![]()
In de afgelopen jaren was dat heel tof, want zelfs bv een uur voor de finale beantwoorde hij in alle hectiek daar nog wel eens een vraag van me in de FB chat
Ik denk trouwens wel dat er na morgen een paar landen van de 2e halve finale zijn die ons voorbij schieten in ITunes. Maar dat we daar een aantal ook weer van gaan inhalen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:40 schreef Redefine het volgende:
Precies. Overigens denk ik zelf dat pas morgen de impact van het nummer pas echt bekeken kan worden. Omdat je dan ook de tweede halve finale achter de rug hebt. Als het nummer dan nog steeds zo hoog blijft scoren op itunes, ondanks de 'nieuwe' nummers, dan kunnen we zeggen of ze echt een van de favorieten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |