Ik ben er naar gisteren ook wel van overtuigd... maar de Turkse en Armeense immigrantenstemmachine valt niet te onderschatten, al zullen de Turken meer voor Azerbaijan gaanquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik denk serieus dat Armenië onder Nederland gaat eindigen uiteindelijk
He grappig dat is die Oostenrijkse kandidaat.quote:
Om te janken.quote:
Ze zingen echt allebei prachtig. Kippenvel.quote:
Dat is precies waar iedereen al lang op afknapt, het is niet 'puur'' meer. Pas als kwaliteit beloond wordt gaat het niveau wellicht omhoog...quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:56 schreef Copthorne het volgende:
Ik moet zeggen dat ik die Oostblokpoppenkast à la Oekraïne gisteren ook wel zat ben. Altijd die poespas rondom optredens om een middelmatig, dertien-in-een-dozijn nummer te verbloemen. Bah.
Heb je het clipje hierboven geluisterd, met die heel goede kwaliteit geluid?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:13 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het nog steeds een saai nummer, eigenlijk gewoon niet zo het winnen waard. De uitvoering gister daarentegen....
Ik begin ook een beetje hyper te worden van alle reacties
Yup. Dat applaus/gejoel tijdens het hele nummerquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je het clipje hierboven geluisterd, met die heel goede kwaliteit geluid?
Even hard aan zetten met oortjes in. En dan ineens hoor je het betoverende
(Ik vond het ook een saai rotnummer)
Toch komt Oekraine er altijd mee weg... qua podiumpresentatie ongeëvenaard dat landquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is precies waar iedereen al lang op afknapt, het is niet 'puur'' meer. Pas als kwaliteit beloond wordt gaat het niveau wellicht omhoog...
Bij mij ligt RTL eruitquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:07 schreef Greys het volgende:
OMG en nu begint Chocolat ook nog op tv.
Wat een fijne dag zo!
Sorry voor offtopic
In het westen niet.. in het oosten wel jaquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Toch komt Oekraine er altijd mee weg... qua podiumpresentatie ongeëvenaard dat land
Het is stukken fijner voor je hart als je weet dat we erbij zittenquote:
Hoe Waylon op die bank staat te springen.quote:
Hahaha ja, totaal zonder gene, als een aapje springend op die bankquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:25 schreef Jane het volgende:
[..]
Hoe Waylon op die bank staat te springen.
Oekraïne weet inderdaad altijd wat aparts van hun inzendingen te maken. Qua presentatie zijn ze inderdaad ongeëvenaard. Al vind ik ze dit jaar toch de plank flink misslaan.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Toch komt Oekraine er altijd mee weg... qua podiumpresentatie ongeëvenaard dat land
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |