quote:Op maandag 12 mei 2014 23:49 schreef Q.C.Passed het volgende:
De sleutel tot het laten ontwaken van Schumacher is een kapotte schoen voor zijn gezicht laten bengelen.
Zoeen als deze bijvoorbeeld;
[ afbeelding ]
Hij is immers een schoenmaker. Hij zal ontwaken om de schoen te maken en iedereen leeft nog lang en gelukkig.
Klopt, mijn broer en ik hebben de tekst een keer helemaal uitgeschreven zodat we het op ons eigen tempo na kunnen lezen. Stap voor stap. Als je wilt kan ik morgen even zoek of ik het nog heb, maar je zou het zelf ook kunnen doen natuurlijk.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:07 schreef TwentyFourr het volgende:
Ik heb het dansje onder de knie maar ze legt wel heel veel tegelijk uit hoor.
Ging Schumacher niet sinds '96 elk jaar skiën? Uit een traditie van Ferrariquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:01 schreef Geralt het volgende:
Dat wijf haar tieten hangen scheef
OT: zo jammer dat Schumi niet nog 2 jaar langer door kon gaan en niet was gaan skiën.
Ik denk dan maar dat het succes van Mercedes nu mede mogelijk gemaakt is door Michael. En door Brawn natuurlijk die ik persoonlijk ook al mis. Deze week in Maranello gesignaleerd. Wie weet.
Heb vandaag een mannelijk traantje weggepinkt na het ontvangen van goede berichten over god-op-aarde Schumi, die weer uit winterslaap lijkt te zijn ontwaakt.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 08:13 schreef Hyaenidae het volgende:
'Ik vrees dat er nooit goed nieuws over Michael zal komen'
Hij zal vast niet meer kunnen racen...quote:Op maandag 16 juni 2014 17:29 schreef Nikmans het volgende:
Schumi is terug
Al vraag ik me af op wat voor manier, functioneert zijn brein nog helemaal etc
Sinds zijn return was het al niks meer, maar ik denk eerder aan hersenbeschadigingen enzoquote:Op maandag 16 juni 2014 17:37 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Hij zal vast niet meer kunnen racen...
is daar inmiddels al iets over bekend?quote:Op maandag 16 juni 2014 17:29 schreef Nikmans het volgende:
Schumi is terug
Daar zou ik niet op rekenen. Ik hoop op het beste voor hem en zijn familie, maar ik denk dat hij weinig plezier in zijn verdere leven zal hebben. Misschien behoort hij tot de uitzonderingen, maar dat is niet een heel realistische hoop.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:29 schreef Nikmans het volgende:
Schumi is terug
Nee. Familie laat verder niks los. Hij zou bij zijn las ik, maar als dat alles wat gezegd wordt dan is daar wellicht ook alles wel mee gezegd.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
is daar inmiddels al iets over bekend?
Toen F1 nog om aan te zien was.quote:
hmm het feit dat ze niks naar buiten brengen laat denk ik wel zien dat hij niet helemaal oke eruit is gekomen, wat natuurlijk niet zo gek isquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee. Familie laat verder niks los. Hij zou bij zijn las ik, maar als dat alles wat gezegd wordt dan is daar wellicht ook alles wel mee gezegd.
Je hoopt haast voor hemzelf dat ie zich er niet van bewust is. Lijkt me echt een hell voor een thrillseeker als hem om zo aan je einde te komen en als kasplantje weg te moeten kwijnen terwijl je je er ten volste bewust van bent.
Dan liever gewoon een dikke hersenbeschadiging en dattie geen idee meer heeft.
Misschien kan ie vriendjes worden met Lewis zn broertje. Samen ramenlikken ofzo.
Blijft triest dit.
Wat deze gast zegt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:58 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Daar zou ik niet op rekenen. Ik hoop op het beste voor hem en zijn familie, maar ik denk dat hij weinig plezier in zijn verdere leven zal hebben. Misschien behoort hij tot de uitzonderingen, maar dat is niet een heel realistische hoop.
Het is welhaast vanzelfsprekend te noemen dat hij er niet helemaal oke uitgekomen is. Sterker nog, het is waarschijnlijk dat hij alles, maar dan ook ALLES behalve oke is.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:45 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hmm het feit dat ze niks naar buiten brengen laat denk ik wel zien dat hij niet helemaal oke eruit is gekomen, wat natuurlijk niet zo gek is
Als je hem in de Mercedes zet en die Mercedes vanuit de pitbox bestuurt dan staat/zit/ligt hij gewoon op het podium na de race, zo goed is die wagen dit jaar.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:29 schreef Nikmans het volgende:
Schumi is terug
Hahahaquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:48 schreef Rozevla het volgende:
Eins zwei benen van gelei![]()
![]()
![]()
![]()
,,,!!<,1,1,1<!<!<,,,,,,
![]()
![]()
![]()
![]()