daar helpt alleen veel ander sperma slikken, van verschillende mannen, voor de goede ervaringen tegen, zodat die de slechte verdringenquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:57 schreef Moeraskat het volgende: [..] ik lust geen chocolade. Maar dat doet niks aan het verhaal en het feit dat ik nu bang ben voor sperma in mijn mond. Althans, voor de smaak.
Kaarsvorm.quote:
Een bukake party als shocktherapiequote:Op woensdag 7 mei 2014 22:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daar helpt alleen veel ander sperma slikken, van verschillende mannen, voor de goede ervaringen tegen, zodat die de slechte verdringen
En wat als daar dan ook mannen met smerig sperma tussen zitten?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daar helpt alleen veel ander sperma slikken, van verschillende mannen, voor de goede ervaringen tegen, zodat die de slechte verdringen
moet ik het wel weer durvenquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ben jij het lichtjequote:
ik voorheen ook niet. Tot dezequote:
maar dat is niet zo, Raene of hoe heet ze, houdt van sperma, dus die kan dat vooraf even testen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En wat als daar dan ook mannen met smerig sperma tussen zitten?
Dan word de fobie misschien alleen maar erger.
Wuh ik heb het verhaal niet meegekregenquote:
of ik zou iemand moeten pijpen waarvan ik wéét dat hij goed sperma heeft.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar dat is niet zo, Raene of hoe heet ze, houdt van sperma, dus die kan dat vooraf even testen.
Ja en de rots, maar dat is gewoon mijn gewicht.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ben jij het lichtjein mijn sombere en duistere leven?
Good girlquote:
Vastbinden en slikken kreng.quote:
Echt he.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar dat is niet zo, Raene of hoe heet ze, houdt van sperma, dus die kan dat vooraf even testen.
Dat vind ik nou mooi aan Fok! he, dat mensen elkaar hier zo helpen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wie had je in gedachten?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
of ik zou iemand moeten pijpen waarvan ik wéét dat hij goed sperma heeft.
mijn laatste sekspartner had nogal ranzig bitter zaad; en nu durf ik niet meer te slikken of sperma in mijn mond te hebben. Terwijl ik daarvoor dol was erop. Maar ik blijf er aan denken als ik die lans zie.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:03 schreef Raene het volgende:
[..]
Wuh ik heb het verhaal niet meegekregen? Vies zaad
?
ik moest lachenquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja en de rots, maar dat is gewoon mijn gewicht.
Je kijkt nog dagelijks naar die lans?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mijn laatste sekspartner had nogal ranzig bitter zaad; en nu durf ik niet meer te slikken of sperma in mijn mond te hebben. Terwijl ik daarvoor dol was erop. Maar ik blijf er aan denken als ik die lans zie.
ja, maar niemand doet dat momenteel.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Good girl
[..]
Vastbinden en slikken kreng.
goed idee.quote:
Dol op was. Jeez.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mijn laatste sekspartner had nogal ranzig bitter zaad; en nu durf ik niet meer te slikken of sperma in mijn mond te hebben. Terwijl ik daarvoor dol was erop. Maar ik blijf er aan denken als ik die lans zie.
Nou ze zijn allemaal momenteel met een ander bezig. Dus geen enkele optie. of ik heb geen contact meer.quote:
Nu snap ik je UI.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik moest lachenwat ben je toch ook een schatje
Niet voor te stellen he!quote:
Als je even wacht melden zich er zo vast genoeg in je DM boxquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou ze zijn allemaal momenteel met een ander bezig. Dus geen enkele optie. of ik heb geen contact meer.
Dus niemand
Nee ik kijk momenteel naar geen enkele lans meer. En naar die van hem al even niet meer. Maar de lans die ik daarna zag, durfde ik ook niet echt spuitend in mijn mond te hebben.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je kijkt nog dagelijks naar die lans?
Misschien moet je daar eens mee stoppen
die ander heb jij toch geen last van?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou ze zijn allemaal momenteel met een ander bezig. Dus geen enkele optie. of ik heb geen contact meer.
Dus niemand
oke dat was misschien iets overdrevenquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dol op sperma gaat me dan weer wat te ver
Ze hebben je allemaal afgeschreven?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dus niemand
het ging om bekendenquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je even wacht melden zich er zo vast genoeg in je DM box
Nee, maar ik beslis dat niet alleen hequote:Op woensdag 7 mei 2014 22:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die ander heb jij toch geen last van?
Of ik hunquote:
dat klinkt al beter jaquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oke dat was misschien iets overdrevenik had er totaal geen moeite mee in elk geval.
Je vraagt toestemming aan die andere chick?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, maar ik beslis dat niet alleen he
o jaquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, maar ik beslis dat niet alleen he
Nee aan hem natuurlijk, smartassquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je vraagt toestemming aan die andere chick?
Blergh. En dat had hij serieus altijd? Dat is niet goed hoorquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je moer.quote:
k denk dat ze t maar 1 keer geprobeerd heeftquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:08 schreef Raene het volgende:
[..]
Blergh. En dat had hij serieus altijd? Dat is niet goed hoor.. Ik heb wel eens bitter meegemaakt na een paar biertjes maar altijd.. buh
ik durfde het na die ene keer niet nog eens, maar je kon het wel ruiken dat het niet "gezond" was. Maar blijkbaar wel gezond genoeg om mij zwanger te schoppen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:08 schreef Raene het volgende:
[..]
Blergh. En dat had hij serieus altijd? Dat is niet goed hoor.. Ik heb wel eens bitter meegemaakt na een paar biertjes maar altijd.. buh
Sperma is dan ook niet echt vies.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Diep achterin je keel laten spuiten, dan proef je het het minst en kan je het snel doorslikkenquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:08 schreef Raene het volgende:
[..]
Ow, hij was dat ook echt... Die gast heeft je veel gebrachtquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik durfde het na die ene keer niet nog eens, maar je kon het wel ruiken dat het niet "gezond" was. Maar blijkbaar wel gezond genoeg om mij zwanger te schoppen.
Graag gedaanquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Van filosofische gesprekken over de waarde van mensen naar de smaak van sperma in een uurtje ofzo
Dat wordt een stinkend kind.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik durfde het na die ene keer niet nog eens, maar je kon het wel ruiken dat het niet "gezond" was. Maar blijkbaar wel gezond genoeg om mij zwanger te schoppen.
We zijn gewoon heel breed hierquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Van filosofische gesprekken over de waarde van mensen naar de smaak van sperma in een uurtje ofzo
Ik was ook bij een van de eerste keren seks meteen zwangerquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Diep achterin je keel laten spuiten, dan proef je het het minst en kan je het snel doorslikken
[..]
Ow, hij was dat ook echt... Die gast heeft je veel gebracht
Fijn dit. ik hoop ECHT op een meisje nu.quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Fijn dit. ik hoop ECHT op een meisje nu.
Jonge je hebt het tegen een pro hierquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Diep achterin je keel laten spuiten, dan proef je het het minst en kan je het snel doorslikken
Want meisjes stinken niet?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
die kunnen toch ook stinken?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
sommige mensen vonden dat het hier op R&P leek of wilde rellen. Dus jaquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
ze produceren in elk geval geen spermaquote:
quote:
quote:
Ow?quote:
Meisjes stinken het ergste van allemaal.quote:
nee, dus dan wordt ze gewoon nooit gebeftquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ze produceren in elk geval geen sperma
[..]
Dat niet nee.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ze produceren in elk geval geen sperma
[..]
dat werkt niet altijd hoor!quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:14 schreef Moeraskat het volgende:
ik ga mezelf even van een trap gooien, brb.
bij mij is er niks mis mee. dus ik hoop dat ze zoiets als ik krijgt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat niet nee.
Maar ook dan is het niet altijd een feest daar beneden.
Bedank, ik blijf nog wel even zitten danquote:
Naar chocolaquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Toch raar, ik voel helemaal niet de behoefte om te melden hoe ik smaak nu
Ik heb te weinig stats om dat te kunnen bevestigen of ontkennenquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
bij mij is er niks mis mee. dus ik hoop dat ze zoiets als ik krijgt.
Dat begrijp ik.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb te weinig stats om dat te kunnen bevestigen of ontkennen
Ik zou snel misselijk worden denk ikquote:
Volgens mij heb jij zo'n camembert-smaakje.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Toch raar, ik voel helemaal niet de behoefte om te melden hoe ik smaak nu
Gewoon dop erop houden en de fles neukenquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij zo'n camembert-smaakje.
Jeez...quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij zo'n camembert-smaakje.
quote:
Dat is waarschijnlijk wel de beste manierquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:20 schreef Moeraskat het volgende:
oplossing voor mijn probleem is dus; vastbinden en gedwongen slikken? En hopen dat hij geen bitter sperma heeft.
oke.
moet ik dat dan vertellen tegen hem?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk wel de beste manier
Zoiets ja. En dan het liefst een mannetje of vijf-zes voor je, die gelijktijdig hun load diep achterin je keel droppen. Dan kun je het ook niet herleiden en krijg je wat meer vertrouwenquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:20 schreef Moeraskat het volgende:
oplossing voor mijn probleem is dus; vastbinden en gedwongen slikken? En hopen dat hij geen bitter sperma heeft.
oke.
als het naar chocolade smaakt, smaakt het toch niet naar plastic?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij heeft echt zo'n vieze neppe plasticsmaak
OKequote:Op woensdag 7 mei 2014 22:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zoiets ja. En dan het liefst een mannetje of vijf-zes voor je, die gelijktijdig hun load diep achterin je keel droppen. Dan kun je het ook niet herleiden en krijg je wat meer vertrouwen
ja, natuurlijk, anders doet hij het waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
moet ik dat dan vertellen tegen hem?
Ze zeggen wel vaker dat het ergens naar smaakt, maar vervolgens niks van klopt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als het naar chocolade smaakt, smaakt het toch niet naar plastic?
Ja want anders heb je kans dat het niet gaat gebeuren.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
moet ik dat dan vertellen tegen hem?
ja, hallo, zo ken ik er nog een paarquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze zeggen wel vaker dat het ergens naar smaakt, maar vervolgens niks van klopt.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, natuurlijk, anders doet hij het waarschijnlijk niet.
Gelukkig.
okequote:Op woensdag 7 mei 2014 22:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja want anders heb je kans dat het niet gaat gebeuren.
Geen idee. Ik val net binnen.quote:
Da's echt ranzig jaquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:24 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb weleens van die ranzige eetbare chocolade massageolie geprobeerd.
Geen aanrader
Ja ik ook toenquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Da's echt ranzig ja
Kreeg er nog een kwastje bij ook
Smaak van sperma, slikken, bukake, en stinkende baby'squote:
Bah chocolaquote:
Een kwastje?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Da's echt ranzig ja
Kreeg er nog een kwastje bij ook
Ja, om elkaar te beschilderen oid, geen ideequote:
Verschilt per donateur zeg maar.quote:
Jij weet hoe accuzuur smaakt?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verschilt per donateur zeg maar.
Niet het allerlekkerste ter wereld maar kan het ook niet als ranzig accuzuur bestempelen
Als ik tussen die 2 moeten kiezen wel ja.quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik houd niet van eten op/aan mn lijf anders dan in mn mond
Like wtfquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, om elkaar te beschilderen oid, geen idee
Men heeft geen handen natuurlijkquote:
Nee, mn beste vriend zei een keer: ze keer alsof ze accuzuur door moest slikken.quote:
of aanraken.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Accuzuur kun je maar beter niet proeven. Ongeacht de smaak.
Nou, dat zegt meer over zijn spermasmaakquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, mn beste vriend zei een keer: ze keer alsof ze accuzuur door moest slikken.
Vond ik wel grappig, sindsdien vergelijk ik het met accuzuur.
of haar verwachting daarvanquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, dat zegt meer over zijn spermasmaak
Misschien hebben jullie het wel over dezelfdequote:Op woensdag 7 mei 2014 22:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee want mijn ex had amper seks ervaring. En dat andere meisje was huppel niet.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien hebben jullie het wel over dezelfde
ik denk eigenlijk niet dat hij dat echt verwachttequote:Op woensdag 7 mei 2014 22:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee want mijn ex had amper seks ervaring. En dat andere meisje was huppel niet.
Dat weet ikquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik denk eigenlijk niet dat hij dat echt verwachtte
Je weet maar nooit hequote:Op woensdag 7 mei 2014 22:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik denk eigenlijk niet dat hij dat echt verwachtte
Er was een relatie. En die is nu over.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:33 schreef Fascination het volgende:
Wat zijn de criteria om iemand je ex te noemen?
Stukgelopen relatie.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:33 schreef Fascination het volgende:
Wat zijn de criteria om iemand je ex te noemen?
Dat was niet zo ranzig hoorquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
"wil je een relatie met me" ... "ja"quote:
Dus iets van een maand vind je wel een relatie?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
"wil je een relatie met me" ... "ja"
dan.
Een relatie moet toch ergens beginnen?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dus iets van een maand vind je wel een relatie?
dat ligt eraan, ik vind dat je het dan best een relatie mag noemen, maar het kan best zijn dat de ander het niet zo zietquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dus iets van een maand vind je wel een relatie?
Ow, ik dacht na anale seks..quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
"wil je een relatie met me" ... "ja"
dan.
Tuurlijk, maar als iemand het over een ex heeft denk ik niet aan iets van een maand tbh.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een relatie moet toch ergens beginnen?
quote:
hoe noem je het dan? Als een relatie over is, is het toch een ex, ongeacht de lengte van de relatie.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als iemand het over een ex heeft denk ik niet aan iets van een maand tbh.
Ja, geen idee. Ik vind ook wel dat je gelijk hebt en moet kijken naar wat voor intentie partijen hadden, maar gevoelsmatig klinkt die term wat ongepast.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hoe noem je het dan? Als een relatie over is, is het toch een ex, ongeacht de lengte van de relatie.
Ik heb niet heel veel relaties gehad, dat weet jequote:Op woensdag 7 mei 2014 22:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hoeveel relaties heb jij gehad als je die maatstaf aanhoudt? ^^
begrijp ik, ik heb ook geen ex van een maand.(gelukkig) Das wel erg kort overigens.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Ik vind ook wel dat je gelijk hebt en moet kijken naar wat voor intentie partijen hadden, maar gevoelsmatig klinkt die term wat ongepast.
Soms klinkt "ex" ook beter in een gesprek dan wanneer je die persoon "neukertje" "tussendoortje" of "fuckbuddy" noemt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als iemand het over een ex heeft denk ik niet aan iets van een maand tbh.
je kan die laatsten ook gewoon weglaten.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Soms klinkt "ex" ook beter in een gesprek dan wanneer je die persoon "neukertje" "tussendoortje" of "fuckbuddy" noemt.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je kan die laatsten ook gewoon weglaten.
Blijf je wel op een mooi laag aantal hangen
Ik ook welquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben zo blij dat dat niet zo is!
Vanuit Arnhemquote:Das ook een eindje. Of nouja, ik weet niet vanaf waar natuurlijk.
Die kloptquote:
Zijn dat allemaal van die oude taarten bij jou op je werk dan?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben btw op mijn werk de jongste met kinderen (van t kantoorpersoneel, productie weet ik niet) en mijn kinderen zijn het oudst
Ik zou dat kleine stukje ook niet durven springenquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:54 schreef Adolecens het volgende:
Vrijgezellenfeestje.
Gast heeft enorme hoogtevrees.![]()
Is ook zo, maar mannen komen er tenminste voor uit.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die klopt
Maar alle mannen zijn klootzakken.
i0zit je me nou te beledigen?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zijn dat allemaal van die oude taarten bij jou op je werk dan?
whut?!quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die klopt
Ik kom er toch ook voor uit? De laatste keer dat ik checkte was ik nog een vrouw.. En dat is ongeveer een half uur geledenquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is ook zo, maar mannen komen er tenminste voor uit.
Klootzakquote:
Wat heb je nodigquote:
door te zeggen dat mijn collegas allemaal oude lullen zijn, suggereer je dat ik dat ook benquote:
Er zijn altijd uitzonderingen, maar om nou voor die 99% de regel aan te passen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kom er toch ook voor uit? De laatste keer dat ik checkte was ik nog een vrouw.. En dat is ongeveer een half uur geleden
En ook niet alle mannen
Trut!quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er zijn altijd uitzonderingen, maar om nou voor die 99% de regel aan te passen.
het is kuthoerquote:
Nee, zo interpreteer jij hetquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
door te zeggen dat mijn collegas allemaal oude lullen zijn, suggereer je dat ik dat ook ben
En bedankt...Ik ben best lief volgens mijquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die klopt
Ja, zo'n hartelijk welkom krijg ik nooitquote:
Niks mis met mijn kam inderdaadquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]jij scheert wel heel erg graag alles over een kam he?
Daar heb je het al... ' ...volgens mij...'quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:59 schreef yats het volgende:
[..]
En bedankt...Ik ben best lief volgens mij
Sorry, wist niet dat je bij kluste .quote:
quote:
Whut?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kan alleen nog steeds niet echt pijpen
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:
Ok, niet alleen volgens mij. Ik ben juist te lief somsquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daar heb je het al... ' ...volgens mij...'
prima, je zei het gewoon stom.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, zo interpreteer jij het![]()
Zo oud ben jij toch helemaal niet? En nee dit is geen verkapte ik-wil-je-leeftijd-weten-vraag.
Dude.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik krijg er alleen nooit geld voorquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Sorry, wist niet dat je bij kluste .
grapje zeker?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld
Ik wacht niet op de vraag, doe jij ook niet tenslottequote:
Dan doe je iets verkeerd. Vooraf prijs afspreken en geld vooraf op nachtkastje laten leggen hequote:Op woensdag 7 mei 2014 23:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik krijg er alleen nooit geld voor
Ik laat het je alvast weten.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wacht niet op de vraag, doe jij ook niet tenslotte
Dat is toch tijdelijk vanwege die getrokken kiesquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik kan mijn mond niet zo ver open doen.
en dan drogeren en weglopen met het geld.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerd. Vooraf prijs afspreken en geld vooraf op nachtkastje laten leggen he
Correct.quote:
Goed plan. Ga ik proberen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerd. Vooraf prijs afspreken en geld vooraf op nachtkastje laten leggen he
... En vergetenquote:
Wat is je kinky.nl profiel?quote:
Sletquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, zo'n hartelijk welkom krijg ik nooit
Even betterquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en dan drogeren en weglopen met het geld.
Op pumps
Vond het gewoon raar dat je dat postte.quote:
Ik sta alleen op sexjobs.nlquote:
Smurfquote:
Nooitquote:
A heeft koekjes gebakken vanavond.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vond het gewoon raar dat je dat postte.
dm staat openquote:
wat voor koekjes?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
A heeft koekjes gebakken vanavond.
Dat wilde ik eigenlijk zeggen, maar daar reageert niemand op.
Geef me een paar minuten, dan zoek ik even een leuke advertentie voor je opquote:
Bij dingen die me niet interesseren welquote:
Je gaat naar dr toe?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Help. Ik ga in juli voor het eerst vliegen
Ik zal even een leuk lijstje met films maken die je voor die tijd moet kijken.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Help. Ik ga in juli voor het eerst vliegen
Ik hou me aanbevolen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal even een leuk lijstje met films maken die je voor die tijd moet kijken.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bij dingen die me niet interesseren wel
Pics van de koekjes.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Yupquote:
speculaasquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
lelijke.
Maar ze zijn wel lekker.![]()
Met speculaaskruiden.
Tof.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yup
Morgen vliegreis betalen
Hotel al geregeld, datum is gisteren afgesproken
Koekjesquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Geef me een paar minuten, dan zoek ik even een leuke advertentie voor je op
Thanks, ik ga 'm binnen hengelenquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dit is een leuke om mee te beginnen.
Alive (1993) - IMDb
quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal even een leuk lijstje met films maken die je voor die tijd moet kijken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]Makkelijk neuken, 250 spijkers meenemen en gaan met die hap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Domme mokkels![]()
Ik app A. wel even.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee sorry.
Ik heb geen zin om op te staan.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien heeft ze geen eten meer voor haar baby, dan zou je toch wreed zijn haar niet te helpen
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Ja, lastig uit te leggen fas, Beiden ons prima vermaakt, maar ja, weer mijn manco he? Ik heb nog steeds niet het lef gehad om te zeggen dat ik haar leuk vind.quote:
Flinke baby!quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Misschien heeft ze geen eten meer voor haar baby, dan zou je toch wreed zijn haar niet te helpen
Ik voorspel friendzone.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, lastig uit te leggen fas, Beiden ons prima vermaakt, maar ja, weer mijn manco he? Ik heb nog steeds niet het lef gehad om te zeggen dat ik haar leuk vind.
Wanneer pak je haar nou gewoon eens op d'r bek?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, lastig uit te leggen fas, Beiden ons prima vermaakt, maar ja, weer mijn manco he? Ik heb nog steeds niet het lef gehad om te zeggen dat ik haar leuk vind.
[..]Heb eigenlijk nog nooit van die naam gehoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
Eén keer voorover bukken en de hele maand pampersquote:
Ik vrees ervoor. Zie daar de reden waarom ik nog vrijgezel ben.quote:
Geen idee...quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wanneer pak je haar nou gewoon eens op d'r bek?
Ik zeg doen!quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ze heeft het nergens over euro's.. Misschien zijn het wel centen?quote:
Stamp het er even in. Alsof ik er niet van baal dat ik zo'n watje ben op het gebied van vrouwen versierenquote:
Snoepjesquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ze heeft het nergens over euro's.. Misschien zijn het wel centen?
of knikkersquote:
There's your problem.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:24 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vrees ervoor. Zie daar de reden waarom ik nog vrijgezel ben.
[..]
Geen idee...
ja, haha. Dan nog, Ado kan ook wel voor niks iemand in bed krijgenquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ze heeft het nergens over euro's.. Misschien zijn het wel centen?
Waar ben je bang voor?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:26 schreef yats het volgende:
[..]
Stamp het er even in. Alsof ik er niet van baal dat ik zo'n watje ben op het gebied van vrouwen versieren
Jij heet toch geen Zwaantjequote:
Ik mag niets meer over users met een Z zeggen want dan krijg ik een banquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alterego voor een andere fokster met een Z?
Geef alleen mijn mening, en vinnie zei het al, dus ik quote het om luiigheid. niks mis mee imo.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:26 schreef yats het volgende:
[..]
Stamp het er even in. Alsof ik er niet van baal dat ik zo'n watje ben op het gebied van vrouwen versieren
Legoquote:
Maar dit is niet zomaar iemandquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, haha. Dan nog, Ado kan ook wel voor niks iemand in bed krijgen
Shit. Betrapt.quote:
Flippo'squote:
Dus jij mag niet over Zorro praten enzo? Lame..quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mag niets meer over users met een Z zeggen want dan krijg ik een ban
Gezien je aantal matches op tinder heb je je uiterlijk in ieder geval mee. Onzekerheid straal je uit en is niet aantrekkelijk, werk daaraan.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:24 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vrees ervoor. Zie daar de reden waarom ik nog vrijgezel ben.
Uhuhquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus jij mag niet over Zorro praten enzo? Lame..
Ook dat kan ik beter niet doenquote:
Joh, ik baal er zelf het meeste van.quote:
Afwijzing. Ik vind mezelf niet heel bijzonder of knap of iets, laat staan dat ik snel denk dat anderen dat vindenquote:
Snap ik, het was ook niet in het bijzonder tegen jou gericht. Ik baal er zelf het meeste van.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geef alleen mijn mening, en vinnie zei het al, dus ik quote het om luiigheid. niks mis mee imo.
ik had het ook niet over zomaar iemandquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar dit is niet zomaar iemand
Dit is een leuke meid van 24 jaar die niet op zoek is naar fakers
Maar je bent nu al zo vaak met haar op date geweest dat dat wel goed zit lijkt mij.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:30 schreef yats het volgende:
[..]
Joh, ik baal er zelf het meeste van.
[..]
Afwijzing. Ik vind mezelf niet heel bijzonder of knap of iets, laat staan dat ik snel denk dat anderen dat vinden
[..]
Snap ik, het was ook niet in het bijzonder tegen jou gericht. Ik baal er zelf het meeste van.
Dan fake ik wel en houd ik de 250 euro in de zakquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar dit is niet zomaar iemand
Dit is een leuke meid van 24 jaar die niet op zoek is naar fakers
enigequote:Op woensdag 7 mei 2014 23:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij bent de enigste die er wat aan kan veranderen.
ohquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch jammer dat je 29 bent, Ado
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Zo jong?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch jammer dat je 29 bent, Ado
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dat geloof ik.. Misschien mag je ook wel mee?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik had het ook niet over zomaar iemand
quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Je bent je aan het vermaken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch jammer dat je 29 bent, Ado
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Pannenkoeken?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:33 schreef Moeraskat het volgende:
bij wel gerecht kun je geen broccoli eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |