Ik heb ook een match van 41, prima vrouwtje dat nog aardig strak in haar vel zit..quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:13 schreef Sheldon. het volgende:
[..]
Nee ook dat gesprek was opeens afgelopen..
Was imo. best een prima gesprekje, maar opeens geen antwoord meer van haar kant. Dag later opende ze het gesprek weer, maar na drie zinnen duurde het weer 2 dagen.... Met andere woorden : Als ze zich toevallig even verveelt gaat ze tegen mensen op tinder aanvullen, niets meer niets minder.
Ik ben nu wel blij met een 40 jarig vrouwtje dat tegen me aan loopt te lullen. Heeft ook een dochter van 13, alleenwonend op 3 kilometer afstand
Op zich was het gewoon een leuke gezellige avond. Genoeg gelachen, wat geouwehoert, wat geflirt ook. Leuk restaurantje gevonden met prima eten. Alleen de afsluiting van de avond was minder leuk toen ik eindelijk de moed had om toch wat te proberen nadat ik de afgelopen tijd (maar ook gisteren) vrij duidelijke hints gegeven heb dat ik interesse heb.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:29 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Hoe was je avond dan ? Wat was er klote ?
Want?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:17 schreef yats het volgende:
Alleen de afsluiting van de avond was minder leuk toen ik eindelijk de moed had om toch wat te proberen
En dan? Gaat de wereld kapot? Waarom denk je dat je een match hebt met d'r?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:16 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Ik heb ook een match van 41, prima vrouwtje dat nog aardig strak in haar vel zit..
Durf haar alleen niet aan te spreken omdat ze sowieso weet dat ik haar aanspreek omdat ik haar wil neuken
Hoe sneller je wat zegt hoe beter.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En dan? Gaat de wereld kapot? Waarom denk je dat je een match hebt met d'r?
Omdat de interesse dus niet wederzijds is op dit moment. En dat doet pijn als je zelf wel gevoelens voor die persoon hebt.quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:29 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Hoe sneller je wat zegt hoe beter.
Gewoon zeggen: Heb een hekel aan praten. Waar en wanneer
Je hebt 'r 1 keer gezien? En wat gesprekken? Dan kan je er toch ook weer niet zoveel gevoelens voor hebben? Of ben ik een botte boerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:34 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat de interesse dus niet wederzijds is op dit moment. En dat doet pijn als je zelf wel gevoelens voor die persoon hebt.
Nee, ik heb haar via een gezamenlijke vriendin 1,5 maand terug leren kennen en nu iets van 10 keer gezien waarvan twee keer als 'date' omschreven kunnen worden. In de tussentijd veel gesprekken via app/telefoon gehad ook, dus het is niet dat ik haar nauwelijks ken of iets.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:37 schreef kanovinnie het volgende:
Je hebt 'r 1 keer gezien? En wat gesprekken? Dan kan je er toch ook weer niet zoveel gevoelens voor hebben? Of ben ik een botte boer
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:16 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Ik heb ook een match van 41, prima vrouwtje dat nog aardig strak in haar vel zit..
Durf haar alleen niet aan te spreken omdat ze sowieso weet dat ik haar aanspreek omdat ik haar wil neuken
Oh ja, das wel naar. Maja nu is het duidelijk hoe de zaken ervoor staan en kan je verder toch?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:44 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ik heb haar via een gezamenlijke vriendin 1,5 maand terug leren kennen en nu iets van 10 keer gezien waarvan twee keer als 'date' omschreven kunnen worden. In de tussentijd veel gesprekken via app/telefoon gehad ook, dus het is niet dat ik haar nauwelijks ken of iets.
Precies. 14.gifquote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:46 schreef Silenus het volgende:
[..]Waarom denk je dat ze je heeft geliked?
Zaterdag toen ik dronken was tegen een dikkertje:quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:20 schreef kanovinnie het volgende:
Bij matches waarvan ik denk, hoe heb ik die kunnen liken? is mijn openingszin meestal zoiets.
Toch nu toe gelukkig zonder resultaat
Dat vind ik gewoon lomp.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:57 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Zaterdag toen ik dronken was tegen een dikkertje:
Hey Lekkerding
- Hey
Neuken?
- Nee
Gelukkig
Toen heb ik haar geblockt.
Doei karma...
Doei reputatiequote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:57 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Hey Lekkerding
- Hey
Neuken?
- Nee
Gelukkig
Doei karma...
Reputatie?quote:
Hier op FOK!. Ik vind het van een heeeel laag niveau en heeeel gefrustreerd overkomen.quote:
Gefrustreerd niet, laag wel. Maargoed, er zijn mensen hier op FOK! die gekkere dingen posten.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:17 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Hier op FOK!. Ik vind het van een heeeel laag niveau en heeeel gefrustreerd overkomen.
Ik snap best dat je een sexdate zou willen, maar ga dan op z´n minst wat subtieler ermee omquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:57 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Hey Lekkerding
- Hey
Neuken?
- Nee
Gelukkig
Doei karma...
Naja als je in 1 keer vraagt voor een sexdate moet dat kunnen toch? Alleen dat gelukkig niet vind ik niet kunnen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik snap best dat je een sexdate zou willen, maar ga dan op z´n minst wat subtieler ermee omvraag dan naar wat voor relatie ze zoekt als eerst.
Of je zegt friends with benefits. Dt klinkt wat netter.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Naja als je in 1 keer vraagt voor een sexdate moet dat kunnen toch? Alleen dat gelukkig niet vind ik niet kunnen.
Sexdate is 1 keer, friends with benefits is voor vaker.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Of je zegt friends with benefits. Dt klinkt wat netter.
http://www.man-man-man.nl/quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:57 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Hey Lekkerding
- Hey
Neuken?
- Nee
Gelukkig
Doei karma...
Wat waren die hints dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:17 schreef yats het volgende:
[..]
Op zich was het gewoon een leuke gezellige avond. Genoeg gelachen, wat geouwehoert, wat geflirt ook. Leuk restaurantje gevonden met prima eten. Alleen de afsluiting van de avond was minder leuk toen ik eindelijk de moed had om toch wat te proberen nadat ik de afgelopen tijd (maar ook gisteren) vrij duidelijke hints gegeven heb dat ik interesse heb.
Wat is er niet duidelijk aan de uitspraak dat ik ergens heen ga omdat het met haar is? In die categorie dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |