Vertelquote:Op maandag 12 mei 2014 08:14 schreef Sarasi het volgende:
Date van 20 uur achter de rug.Volgend weekend die kant op, waarschijnlijk.
Klinkt als een geslaagde datequote:Op maandag 12 mei 2014 08:45 schreef Sarasi het volgende:
Haha, nou, supergezellige middag gehad. Volgens mij ook wederzijds geen verwachtingen oid, maar het was gewoon heel relaxt. Beetje de kermis over geweest, geluncht, bloemetje van een servetje gekregen, wat biertjes gedaan en toen was het zo laat dat hij voor me zou komen koken. Maarja eerst nog wat kletsen op de bank bij mij, en toen had ik er wel zin in.Hij belde uiteindelijk om kwart voor negen de vriend waar hij logeerde dat hij niet mee zou eten.
Om twaalf uur nog een keer staan koken, vanochtend moest ik werken dus hem ook de deur uit geschopt, NA een ontbijtje, goed he.
En ik was welkom om volgend weekend bij hem langs te komen, hij heeft een heel chill studentenhuis. Klonk wel prima, hij is ook gewoon heel aardig en ik kan er goed mee dollen en lachen. Dus we zien wel. Hij woont wel heulheulheul ver weg, dus het wordt niks, maar zolang het leuk is, is het leuk.
Meestal wel een kus/knuffel enz ja, om nu zomaar weg te gaan zonder iets na een avond/nacht fysieke liefde is ook een beetje vreemd nietwaarquote:Op maandag 12 mei 2014 14:59 schreef Sarasi het volgende:
Zeker!Alleen het weggaan vind ik altijd een beetje awkward.
Hoe doen jullie dat? Wel/geen kus/knuffel, wat zeg je? Ik heb het idee dat ik vanochtend na een snelle kus&'doeiii!' zo'n beetje ben weggerend.
(we moesten allebei een andere kant op)
Ja dat vind ik ook, maar ik heb geen zin in zo'n echt afscheid oid. Dus ik ren altijd heel hard weer weg of wijs ze onsubtiel de goede kant op in de hal.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:03 schreef D.Licious het volgende:
[..]
Meestal wel een kus/knuffel enz ja, om nu zomaar weg te gaan zonder iets na een avond/nacht fysieke liefde is ook een beetje vreemd nietwaar
Toyboyquote:Op maandag 12 mei 2014 20:27 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ben wel benieuwd wat sommige van die 29-30 jarige chicks nou precies willen..
Soms vergeet ik naar de leeftijd te kijken (zelf 24), en dan heb ik een match en krijg ik een bericht van een chick die dan dus 29 of 30 blijkt te zijn..
Zo'n iemand moet toch onderhand al eens na gaan denken over kinderen werpen ofzo? Wat moeten ze dan met een 24 jarige student die nog leeft van zijn studiefinanciering![]()
Die willen gewoon neuken, srs.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:27 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ben wel benieuwd wat sommige van die 29-30 jarige chicks nou precies willen..
Soms vergeet ik naar de leeftijd te kijken (zelf 24), en dan heb ik een match en krijg ik een bericht van een chick die dan dus 29 of 30 blijkt te zijn..
Zo'n iemand moet toch onderhand al eens na gaan denken over kinderen werpen ofzo? Wat moeten ze dan met een 24 jarige student die nog leeft van zijn studiefinanciering![]()
Hahaha wat baasquote:Op maandag 12 mei 2014 20:40 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Heb de leeftijd naar 45 gezet. Eens kijken wat ik tegenkom
Done, maar helaas niet het gewenste resultaat. Enorm klote, zeker omdat ik het daten verder op een laag pitje gezet heb omdat ik de afgelopen tijd gemerkt heb dat ik verliefd ben geworden op die date van vanavond.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:00 schreef SonicVolcano het volgende:
Las in het andere topic dat yats een date heeft vanavond.
Maak er wat van, yats en wees assertief! Stap uit die comfortzone
Hoe was je avond dan ? Wat was er klote ?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:57 schreef yats het volgende:
[..]
Done, maar helaas niet het gewenste resultaat. Enorm klote, zeker omdat ik het daten verder op een laag pitje gezet heb omdat ik de afgelopen tijd gemerkt heb dat ik verliefd ben geworden op die date van vanavond.
Ik heb het juist andersom. Maja afgelopen zaterdag was bij mij het scherpste er wel vanaf toen ik eenmaal in de kroeg was. Had eerst een verjaardag van mijn broertje en daarna nog in een grand cafe gezeten. Toen ik eenmaal in de kroeg was had ik al genoeg bier op om weinig nuttigs meer uit te kunnen kramen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:37 schreef Sheldon. het volgende:
Snap echt niet hoe sommigen van jullie zo succesvol kunnen zijn op dat Tinder.
Ik merk juist dat ik in ''real life'' eerder met een knappe chick in gesprek kom dan op die app ( kennelijk ben ik niet fotogeniek).
En dat in real life chicks ook iets meer hun best doen om ook met mij in contact te blijven, terwijl op tinder het gesprek al doodloopt als ik één keer niet met een vlijmscherpe opmerking op de proppen kom zetten..
Ben op tinder nu een beetje op het punt gekomen dat ik mijn eisen maar iets ben bij gaan stellen, en niet arrogant bedoeld, maar chicks waar ik in het echt wel iets beters voor kan krijgen lijken op Tinder opeens te verwachten dat ik de versierskills van James Bond heb oid.
Niks meer met die tuinieren-chick gedaan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:37 schreef Sheldon. het volgende:
Snap echt niet hoe sommigen van jullie zo succesvol kunnen zijn op dat Tinder.
Ik merk juist dat ik in ''real life'' eerder met een knappe chick in gesprek kom dan op die app ( kennelijk ben ik niet fotogeniek).
En dat in real life chicks ook iets meer hun best doen om ook met mij in contact te blijven, terwijl op tinder het gesprek al doodloopt als ik één keer niet met een vlijmscherpe opmerking op de proppen kom zetten..
Ben op tinder nu een beetje op het punt gekomen dat ik mijn eisen maar iets ben bij gaan stellen, en niet arrogant bedoeld, maar chicks waar ik in het echt wel iets beters voor kan krijgen lijken op Tinder opeens te verwachten dat ik de versierskills van James Bond heb oid.
Nee ook dat gesprek was opeens afgelopen..quote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:46 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Niks meer met die tuinieren-chick gedaan?
Milf?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:13 schreef Sheldon. het volgende:
[..]
Nee ook dat gesprek was opeens afgelopen..
Was imo. best een prima gesprekje, maar opeens geen antwoord meer van haar kant. Dag later opende ze het gesprek weer, maar na drie zinnen duurde het weer 2 dagen.... Met andere woorden : Als ze zich toevallig even verveelt gaat ze tegen mensen op tinder aanvullen, niets meer niets minder.
Ik ben nu wel blij met een 40 jarig vrouwtje dat tegen me aan loopt te lullen. Heeft ook een dochter van 13, alleenwonend op 3 kilometer afstand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |