Waarom niet? Kermis is awesome! En hij snapt het heel goed, precies de juiste subtiele complimentjes enzo.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:29 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Een date op de kermis? Die jongen snapt het niet helemaal ik zou nooit met mijn date naar de kermis gaan ha ha!
Dingen als dit.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:58 schreef Silenus het volgende:
Ik denk dat ze ook misschien was afgeknapt op je saaie vragen. ´hey hoe is het´.
Herkenbaar, 10 keer zo makkelijk ook!quote:Op zondag 11 mei 2014 14:09 schreef schermafbeelding het volgende:
Gister old school in de kroeg achter de vrouwen aan. Eigenlijk veel makkelijker en sneller als tinder. Epische avond
Dat dus! Een date op de kermis heeft me een relatie van 7 jaar opgeleverd. Geen enkele andere date-locatie kan dat voorlopig ook zeggen.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:32 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Waarom niet? Kermis is awesome! En hij snapt het heel goed, precies de juiste subtiele complimentjes enzo.
En dan geef je haar toch een complimentje?quote:Op zondag 11 mei 2014 22:26 schreef Ireyon het volgende:
Laatst voor het eerst dat een vrouw tegen me begint te praten met een compliment zonder sexuele ondertoon. 't Zal de volwassenheid (ze is 25) wel zijn.
En bèta als ik ben weet ik niks beters terug te zeggen dan "Dankje!"
Dat is de enige juiste reactie. Nu gewoon gesprek voerenquote:Op zondag 11 mei 2014 22:26 schreef Ireyon het volgende:
Laatst voor het eerst dat een vrouw tegen me begint te praten met een compliment zonder sexuele ondertoon. 't Zal de volwassenheid (ze is 25) wel zijn.
En bèta als ik ben weet ik niks beters terug te zeggen dan "Dankje!"
Nee man. Dat verkapt bedelen naar complimentjes moet je niet stimulerenquote:Op zondag 11 mei 2014 22:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En dan geef je haar toch een complimentje?
Zal ik bij jou ook niet meer doen dan.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee man. Dat verkapt bedelen naar complimentjes moet je niet stimuleren
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zal ik bij jou ook niet meer doen dan.
Ik moest huilenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |