Nouja mannen hebben over het algemeen wel vaak moeite met subtiele hints. Of met het verschil tussen 'licht' of 'ligt'.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:04 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
licht er aan wat voor mannen je aantrekt. blijkbaar niet veel goeds
Iphone problemquote:Op donderdag 8 mei 2014 16:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nouja mannen hebben over het algemeen wel vaak moeite met subtiele hints. Of met het verschil tussen 'licht' of 'ligt'.
3) Hij gaat er op in en Lisa blijkt een vent te zijnquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat klopt, maar lekker belangrijk natuurlijk. Snap ook niet waar Sheldon over ligt te piepen, je leeft maar één keer en als deze mogelijkheid zich aandient heb je dus twee keuzes:
1) Je gaat als de wiedeweerga met je heggenschaar naar haar toe en geeft haar een flinke veeg uit de pan. WOEHOE!!![]()
![]()
![]()
2) Je gaat op FOK klagen dat het zo vervelend is dat er geile meisjes graag met je willen neuken.
Sheldon kiest voor 2.Hij heeft zijn ballen er waarschijnlijk ook afgesnoeid tijdens het tuinieren.
Ik ben daar eerlijk in, ik snap subtiele hints niet of heb ze te laat door. Het zou mij verbazen als ik de enige man ben die dat heeft.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:01 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja want dat begrijpen mannen, subtiliteit.
kratje bier erop dat je haar iig nooit gaat zienquote:Op donderdag 8 mei 2014 16:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Gisteren bijna een ontmoeting kunnen regelen met mijn match. Ze wilde heel graag, maar ze zat vast aan een studiegenoot (iets met een groepsopdracht en deadline). We zouden een wandeling maken 's avonds. Maar ze vond het oprecht jammer en kut. Ze ergerde zich namelijk kapot aan die studiegenoot, omdat die er geen bal van snapte en dus alles verkeerd deedHelaas! Ze gaat nu bijna weg voor twee weken, dus dan nog maar even geduld hebben
Of godkankilelyk.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
3) Hij gaat er op in en Lisa blijkt een vent te zijn
Dealquote:Op donderdag 8 mei 2014 16:10 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
kratje bier erop dat je haar iig nooit gaat zien
Ik zal eerlijk zijnquote:Op donderdag 8 mei 2014 16:11 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik ga je op je woord geloven.
Hoef er ook niks voor terug, mocht je haar wel daten,
Dus als er eentje meteen aangeeft dat ze het wel ziet zitten dan kom jij meteen aanrennen als een hondje?quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat klopt, maar lekker belangrijk natuurlijk. Snap ook niet waar Sheldon over ligt te piepen, je leeft maar één keer en als deze mogelijkheid zich aandient heb je dus twee keuzes:
1) Je gaat als de wiedeweerga met je heggenschaar naar haar toe en geeft haar een flinke veeg uit de pan. WOEHOE!!![]()
![]()
![]()
2) Je gaat op FOK klagen dat het zo vervelend is dat er geile meisjes graag met je willen neuken.
Sheldon kiest voor 2.Hij heeft zijn ballen er waarschijnlijk ook afgesnoeid tijdens het tuinieren.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:14 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dus als er eentje meteen aangeeft dat ze het wel ziet zitten dan kom jij meteen aanrennen als een hondje?
Niet wetende waar je mee te maken hebt en het naar alle waarschijnlijkheid een SOA depot is?
Uiteraard ieder zijn hobby.
Nou ja, ze heeft nogal een grote bek. Dus ik zou ook gewoon happen. Eens kijken of ze dan nog steeds er zo over denktquote:Op donderdag 8 mei 2014 16:14 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dus als er eentje meteen aangeeft dat ze het wel ziet zitten dan kom jij meteen aanrennen als een hondje?
Niet wetende waar je mee te maken hebt en het naar alle waarschijnlijkheid een SOA depot is?
Uiteraard ieder zijn hobby.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gourmetten of steengrillen?
Sinds wanneer kijkt Tinder ook in het buitenland?quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:11 schreef Gatenkaas het volgende:
Leuke meid tegengekomen, ze wil afspreken, komt ze opeens uit een gehucht in Limburg. Not sure if want.
Hee geile tuinmanquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:31 schreef Mortaxx het volgende:
Nou zo direct zou mij eigenlijk best afschrikkenVrouw met klasse doet dit subtiel
Heb er ook al een aantal uit Friesland gehad. Snap er niks van.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Sinds wanneer kijkt Tinder ook in het buitenland?
quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:07 schreef Silenus het volgende:
Ik heb op zich ook wel eens zeer subtiele verzoekjes gekregen, waarbij je echt tussen de regels moet kunnen doorlezen wat ze nu precies wil:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2014 17:19:51 ]
Ik eentje uit Charleroiquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:18 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Heb er ook al een aantal uit Friesland gehad. Snap er niks van.
True, maar schraal want Friesland.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:21 schreef Silenus het volgende:
Als ze toevallig een keer in jullie buurt zijn kan dat toch gewoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |