Met de gemiddelde vrouw is het echt niet heel veel beter gesteld.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:06 schreef Lalavy het volgende:
Zoveel autisten op tinder... ze kunnen geen fatsoenlijk gesprek voeren... verder dan asl? wat doe je? waar woon je? etc komen ze vaak niet
Je gaat er dus vanuit dat ik het alleen over heren had?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:58 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Met de gemiddelde vrouw is het echt niet heel veel beter gesteld.
Eigenlijk wel aangezien jouw gebruikersicoon aangeeft dat je van het vrouwelijke geslacht bent en je daardoor (indien je hetero bent) dus voornamelijk in contact komt met mannen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:06 schreef Lalavy het volgende:
[..]
Je gaat er dus vanuit dat ik het alleen over heren had?
Inderdaad, ik praat dus met beide, vandaar dat ik ff lekker generaliseerde en iedereen autist noemdequote:Op donderdag 8 mei 2014 00:11 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Eigenlijk wel aangezien jouw gebruikersicoon aangeeft dat je van het vrouwelijke geslacht bent en je daardoor (indien je hetero bent) dus voornamelijk in contact komt met mannen.
Of ben je bi?
Dat kon ik toch ook niet ruiken, alhoewel, het zou wel handig zijn als je iemands voorkeuren kon ruiken, dierlijk maar effectief.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:24 schreef Lalavy het volgende:
[..]
Inderdaad, ik praat dus met beide, vandaar dat ik ff lekker generaliseerde en iedereen autist noemde
Nooit last van gehad eigenlijk. Gesprekken voeren met enige inhoud is toch niet zo moeilijk?quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:06 schreef Lalavy het volgende:
Zoveel autisten op tinder... ze kunnen geen fatsoenlijk gesprek voeren... verder dan asl? wat doe je? waar woon je? etc komen ze vaak niet
Uberlol om deze user die haarfijn weet te illustreren wat er precies mis is met een groot deel van de mannelijke datingsitebevolking. Chapeau!quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:39 schreef Basxt het volgende:
Echt het ergste wat er is zijn die meiden die lopen te praten met andere gasten en "je voor het lijntje houden" door niks te zeggen.
Als je bezig bent met iemand anders vertel dat dan lekker gelijk
En jij bent er niet op ingegaan? Ze zegt praktisch dat ze hard geneukt wilt worden en jij gaat het over tuinieren hebbenquote:Op donderdag 8 mei 2014 09:08 schreef Sheldon. het volgende:
Af en toe lijkt dat Tinder wel echt te mooi om waar te zijn..
Gister een match met een hartstikke lief/leuk meiske. Lisa, 22 jaar, blond haar, strak lijffie, doet de kunstopleiding en zit op dansen..
Zij spreekt mij aan, en de eerste ca. 20 berichten wisselen we wat formaliteiten uit ( wat studeer je, waar woon je, sport je, etc ) ..
Maar die lieve schattige Lisa grijpt na nog geen halve dag chatten alles aan om het onderwerp op seks te brengen...
Op de vraag wat ik vandaag had gedaan antwoordde ik dat ik bij mijn ouders in de tuin bomen had gesnoeid, antwoordde ze dat ik volgens haar een sexy tuinman was en dat ik ook wel bij haar in de tuin mocht komen werken en dat ze me daarna wel in natura zou kunnen verwennen(met een knipoog weliswaar maar toch)
Is deze seksuele assertiviteit van chicks ineens normaal op tinder of?
Dude, wat is het probleem? Beter zo overduidelijk dan dat je er letterlijk uit moet trekken wat hun intentie precies is.quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:08 schreef Sheldon. het volgende:
Gister een match met een hartstikke lief/leuk meiske. Lisa, 22 jaar, blond haar, strak lijffie, doet de kunstopleiding en zit op dansen..
Zij spreekt mij aan, en de eerste ca. 20 berichten wisselen we wat formaliteiten uit ( wat studeer je, waar woon je, sport je, etc ) ..
Maar die lieve schattige Lisa grijpt na nog geen halve dag chatten alles aan om het onderwerp op seks te brengen...
Op de vraag wat ik vandaag had gedaan antwoordde ik dat ik bij mijn ouders in de tuin bomen had gesnoeid, antwoordde ze dat ik volgens haar een sexy tuinman was en dat ik ook wel bij haar in de tuin mocht komen werken en dat ze me daarna wel in natura zou kunnen verwennen(met een knipoog weliswaar maar toch)
En dit is een probleem, omdat?quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:08 schreef Sheldon. het volgende:
Dude...quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:08 schreef Sheldon. het volgende:
Beter als andersom hoor! 4 van de 5 wil alleen maar sexquote:Op donderdag 8 mei 2014 09:46 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dude...
Ik heb nog niemand gehad die op seks hintteAl weet ik denk ik wel hoe dat komt.
Of ik woon in de verkeerde regio, of ik trek alleen maar preutse vrouwen aan, of ik mis de 'ware intentie' blijkbaar volledig.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:19 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Beter als andersom hoor! 4 van de 5 wil alleen maar sex
Ligt het dan aan de regio? Ik woon in Frieslandquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:19 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Beter als andersom hoor! 4 van de 5 wil alleen maar sex
Nouja, hij doet zijn username wel eer aan natuurlijk.quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En jij bent er niet op ingegaan? Ze zegt praktisch dat ze hard geneukt wilt worden en jij gaat het over tuinieren hebben
Damn
Of ze willen iemand eens echt leren kennen voor ze haar benen open doet.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:31 schreef Mortaxx het volgende:
Nou zo direct zou mij eigenlijk best afschrikkenVrouw met klasse doet dit subtiel
Dat klopt, maar lekker belangrijk natuurlijk. Snap ook niet waar Sheldon over ligt te piepen, je leeft maar één keer en als deze mogelijkheid zich aandient heb je dus twee keuzes:quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:31 schreef Mortaxx het volgende:
Nou zo direct zou mij eigenlijk best afschrikkenVrouw met klasse doet dit subtiel
Ja want dat begrijpen mannen, subtiliteit.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:31 schreef Mortaxx het volgende:
Ben tinderpro. Textgamelevel over 9000quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:01 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja want dat begrijpen mannen, subtiliteit.
ligt er aan wat voor mannen je aantrekt. blijkbaar niet veel goedsquote:Op donderdag 8 mei 2014 16:01 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja want dat begrijpen mannen, subtiliteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |