Dan moet je Jigzoz vooral negeren.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:30 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben niet uit op gesprekken met mensen die willens en wetens mijn mening verdraaien.
Ja, dat is inderdaad wel lekker makkelijk. Jigzoz = boko = haram.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:31 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Dan moet je Jigzoz vooral negeren.
Over wie heb je het precies?quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tja, mensen die dat rappen en andere "kunst" waarin Wilders zogenaamd wordt doodgeschoten wel prima vinden, Boko Haram een gepaste reactie vinden op Nigeriaans overheidsbeleid, maar ook heel graag Wilders veroordeeld zagen. Zolang je blind bent voor hypocrisie is de wereld een makkelijk in te delen plek.
Vreemd. Ik heb de misdaden van Boko Haram nooit bedekt met de mantel der liefde noch heb ik gepleit voor het veroordelen van Wilders. Integendeel.quote:
Euhmm nee. Heb jij niet mee gekregen dat die meisjes van een christelijke school zijn ontvoerd door Boko Haram?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:08 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Meeste slachtoffers van dat soort groeperingen zijn toch echt moslims.
De aanvallen met de massaslachtingen vinden vaak plaats in het noorden van Nigeria, daar wonen overwegend moslims. In het zuiden, waar overwegen christenen wonen, doen ze meer met bomaanslagen omdat de daar minder mankracht hebben. In het noorden hebben ze vrij spel.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:57 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Het zijn toch vaak christenen enzo die ze aanvallen. Lijkt me vrij stug dat islamitische terrostisten willekeurige slachtoffers maken als je begrijpt wat ik bedoel. Ze willen toch een boodschap overbrengen en om dan moslims - dus je eigen soort - zo te killen is dan krom.
quote:Duizenden Nigerianen vluchten voor Boko Haram
Duizenden Nigerianen zijn op de vlucht geslagen voor het door de islamitische sekte Boko Haram ontketende geweld.
Ze steken in het noorden van het land de grens met Kameroen over, melden Nigeriaanse media donderdag.
Terroristen van Boko Haram overvielen begin deze week het stadje Gamborou Ngala in het grensgebied en vermoordden er ongeveer driehonderd mensen.
Met pantserwagens bestormden ze de stad en zaaiden er gedurende twaalf uur dood en verderf. Veel mensen raakten gewond.
Volgens een senator uit het gebied zijn bijna alle huizen en winkels in Gamborou Ngala afgebrand.
Sowieso maakt het voor Boko Haram niet uit of je moslim bent of christen. Als je niet nét zo radicaal bent en hetzelfde gelooft als zij dan ben je al de vijand in hun ogen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:53 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
De aanvallen met de massaslachtingen vinden vaak plaats in het noorden van Nigeria, daar wonen overwegend moslims. In het zuiden, waar overwegen christenen wonen, doen ze meer met bomaanslagen omdat de daar minder mankracht hebben. In het noorden hebben ze vrij spel.
[..]
Inderdaad. Hitler, Stalin, Pol Pot. Toen leefde men tenminste in vrede.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:23 schreef Jordony het volgende:
Je moet je eens voorstellen hoe de wereld eruit ziet zonder religie. A better place to live.
Hitler was christen, Stalin en Pol Pot vormden religies op zich.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:57 schreef gelly het volgende:
[..]
Inderdaad. Hitler, Stalin, Pol Pot. Toen leefde men tenminste in vrede.
Ah, ok.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:05 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hitler was christen, Stalin en Pol Pot vormden religies op zich.
Inderdaad. Gekke mensen verzinnen altijd wel weer een nieuwe reden om elkaar af te maken.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:57 schreef gelly het volgende:
[..]
Inderdaad. Hitler, Stalin, Pol Pot. Toen leefde men tenminste in vrede.
Geloof er niks van. Juist de daders in deze zijn islamitisch en tegen het westen. Waarom vallen ze dan meestal moslims aan volgens jou?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:08 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Meeste slachtoffers van dat soort groeperingen zijn toch echt moslims.
Ik ben eigenwijs (sorry) maar ik kan het niet geloven eigenlijk. Ik ga het nog eens opzoeken hoe het zit. Want hoe kan je als terroristische organisatie je eigen 'volk' (moslims) bewust gaan aanvallen? Dat is dan toch nog krommer dan krom lijkt me. Maar ze zijn natuurlijk sowieso al gestoord.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:53 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
De aanvallen met de massaslachtingen vinden vaak plaats in het noorden van Nigeria, daar wonen overwegend moslims. In het zuiden, waar overwegen christenen wonen, doen ze meer met bomaanslagen omdat de daar minder mankracht hebben. In het noorden hebben ze vrij spel.
[..]
je hebt toch ook katholieken en protestanten?quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:23 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ik ben eigenwijs (sorry) maar ik kan het niet geloven eigenlijk. Ik ga het nog eens opzoeken hoe het zit. Want hoe kan je als terroristische organisatie je eigen 'volk' (moslims) bewust gaan aanvallen? Dat is dan toch nog krommer dan krom lijkt me. Maar ze zijn natuurlijk sowieso al gestoord.
Ben je een beetje bekend met de moslimextremisten die in de jaren negentig huis hielden in Egypte en Algerije? Die pleegden vrijwel uitsluitend aanslagen op 'hun' eigen volk.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:23 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ik ben eigenwijs (sorry) maar ik kan het niet geloven eigenlijk. Ik ga het nog eens opzoeken hoe het zit. Want hoe kan je als terroristische organisatie je eigen 'volk' (moslims) bewust gaan aanvallen? Dat is dan toch nog krommer dan krom lijkt me. Maar ze zijn natuurlijk sowieso al gestoord.
omdat de ene dominee een andere interpretatie heeft van de heilige boeken dan de volgende, die krijgen dan ruzie en dan gaan ze schieten enzoquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:17 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Geloof er niks van. Juist de daders in deze zijn islamitisch en tegen het westen. Waarom vallen ze dan meestal moslims aan volgens jou?
Zoek het maar na. Als je de berichtgeving van afgelopen jaren omtrent Boko Haram een beetje gevolgd kom je snel tot deze conclusie.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:23 schreef Fierce. het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |