Waarom zouden we zo veel geduld moeten hebben? Waarom toezien hoe generaties mensen door de extremistische islam worden onderdrukt? Ik zie liever dat er veel harder wordt ingegrepen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De islam adepten leven nog in de middeleeuwen, dat blijkt wel weer. Misschien over een jaar of 1000 dat ook zij de verlichting doormaken.
Derde Wereldoorlog?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom zouden we zo veel geduld moeten hebben? Waarom toezien hoe generaties mensen door de extremistische islam worden onderdrukt? Ik zie liever dat er veel harder wordt ingegrepen.
Wat stel je voor? Een oorlog tegen de islam?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom zouden we zo veel geduld moeten hebben? Waarom toezien hoe generaties mensen door de extremistische islam worden onderdrukt? Ik zie liever dat er veel harder wordt ingegrepen.
Wie gaat dat betalen?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Isoleren. Niets meer mee te maken willen hebben. IJzeren gordijn.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat stel je voor? Een oorlog tegen de islam?
Ja want zij staan te popelen om huis en haard te verlaten om bij iemand als jij te komen leven die vindt dat zij aan religieuze psychoses lijden.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:52 schreef Jigzoz het volgende:
Er is trouwens nog wel een optie, maar die is nogal onorthodox: je zou als Europa kunnen zeggen dat we de grenzen volledig openstellen voor uitsluitend vrouwen uit islamitische landen.
Want alleen vrouwen hebben het moeilijk in islamtische landen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:52 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee. Isoleren. Niets meer mee te maken willen hebben. IJzeren gordijn.
Maar ja, die olie hè...
Er is trouwens nog wel een optie, maar die is nogal onorthodox: je zou als Europa kunnen zeggen dat we de grenzen volledig openstellen voor uitsluitend vrouwen uit islamitische landen. Voor de rest komt er niemand meer in. Resultaat: daar een enorm vrouwentekort, krimpende bevolking, meer rechten voor vrouwen, aangezien ze ineens wél waardevol worden. Resultaat hier: meer vrouwen en die veroorzaken lang niet zoveel ellende als mannen.
Maak je maar geen zorgen. Het westen bekommert zich nauwelijks om Nigeria. Dus wat betreft dat isoleren, zit het wel snor.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:52 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee. Isoleren. Niets meer mee te maken willen hebben. IJzeren gordijn.
Maar ja, die olie hè...
Er is trouwens nog wel een optie, maar die is nogal onorthodox: je zou als Europa kunnen zeggen dat we de grenzen volledig openstellen voor uitsluitend vrouwen uit islamitische landen. Voor de rest komt er niemand meer in. Resultaat: daar een enorm vrouwentekort, krimpende bevolking, meer rechten voor vrouwen, aangezien ze ineens wél waardevol worden. Resultaat hier: meer vrouwen en die veroorzaken lang niet zoveel ellende als mannen.
Nee man. Niet bij mij. Europa is hartstikke groot.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:55 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ja want zij staan te popelen om huis en haard te verlaten om bij iemand als jij te komen leven die vindt dat zij aan religieuze psychoses lijden.
Daar gaat het niet om. Als de vrouwen daar weg zijn, dan zullen de mannen wel in moeten binden. Anders houdt alles op.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:59 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Want alleen vrouwen hebben het moeilijk in islamtische landen.
Jij moet de rationele atheïst voorstellen met je waanideeën?quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:08 schreef Jigzoz het volgende:
Daar gaat het niet om. Als de vrouwen daar weg zijn, dan zullen de mannen wel in moeten binden. Anders houdt alles op.
Nou, ik moord geen halve dorpen uit omdat ik een denkbeeldige vriend heb die ik per se moet gehoorzamen, dus ik mag redelijk debiel doen voor ik wat dat betreft ook maar in de schaduw van dat soort volk mag staan.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:08 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Jij moet de rationele atheïst voorstellen met je waanideeën?
De overgrote meerderheid van de vrouwen wil gewoon blijven hoorquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Als de vrouwen daar weg zijn, dan zullen de mannen wel in moeten binden. Anders houdt alles op.
Oké.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:10 schreef SadPanda het volgende:
[..]
De overgrote meerderheid van de vrouwen wil gewoon blijven hoor
Ten eerste: bovenstaande was natuurlijk puur hypothetisch, want het kan helemaal niet.quote:
Alleen vanwege de welvaart, de westerse cultuur daar kotsen ze op.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:23 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ten eerste: bovenstaande was natuurlijk puur hypothetisch, want het kan helemaal niet.
Ten tweede: ja, ik weet vrij zeker dat het overgrote deel van de bevolking daar dolgraag in Europa zou gaan wonen.
En ook daarom dus alleen vrouwen. Die zijn hebben daar voornamelijk nadeel van de lokale cultuur. Reden genoeg om de 'Europese cultuur' boven dat te verkiezen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Alleen vanwege de welvaart, de westerse cultuur daar kotsen ze op.
Vaak wel, maar wat hier gebeurd lijkt meer op ordinair plunderen zoals de vikingen dat deden.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:57 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Het zijn toch vaak christenen enzo die ze aanvallen. Lijkt me vrij stug dat islamitische terrostisten willekeurige slachtoffers maken als je begrijpt wat ik bedoel. Ze willen toch een boodschap overbrengen en om dan moslims - dus je eigen soort - zo te killen is dan krom.
Edelgesteente, gas en olie zijn maar enkele van de vele bodemschatten die dat land rijk is, vroeg of laat wekt dat belangstelling van de hyena's.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen. Het westen bekommert zich nauwelijks om Nigeria. Dus wat betreft dat isoleren, zit het wel snor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |