Volgens mij is hij niet zo goed met relaties en was er ook niet iets met een kind dat hij niet meer ziet? of ben ik in de war met een ander?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:32 schreef Guanabana het volgende:
En ik heb me ook altijd afgevraagd waarom zoveel mensen altijd een hekel aan hem hadden. Heb ik iets gemist?
Correct. Was ook verslaafd en zag zijn kind niet.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij is hij niet zo goed met relaties en was er ook niet iets met een kind dat hij niet meer ziet? of ben ik in de war met een ander?
Hij mocht een tijd zijn kind niet zien omdat hij toen drugsproblemen had.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij is hij niet zo goed met relaties en was er ook niet iets met een kind dat hij niet meer ziet? of ben ik in de war met een ander?
Ik vind haar bloedirritant, en qua vocale kwaliteit is zij iemand die niet goed live uit de verf komt. Ik heb haar een paar keer live horen zingen op festivals maar dan klinkt het allemaal erg matig...quote:
Hoop niet dat hij weer een terugval heeft qua drugs, en dat hij ze niet onder ogen wil/durft te komen ofzo. Zoiets dacht ik.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie dat ook echt wel weer goed komen.
Volgens mij is het een héél gevoelig iemand, die al snel roept 'BEKIJK HET DAN ALLEMAAL MAAR HOOR!' als je bv opbouwende kritiek zou hebben. Volgens mij is hij ook véél meer onzeker dan dat hij probeert te lijken. Zijn moeder zal vast iets gezegd hebben dat verkeerd schoot, waar hij boos om werd en verdriet om had en misschien kon hij dat niet bolwerken en was die boosheid/verdriet teveel afleiding voor het songfestival en heeft hij voorlopig het contact verbroken omdat hij anders constant zou lopen malen. Zoiets zal het wel zijn... Denk ik. Gok ik
quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik lees net dat Miss Montreal volgend jaar wel wil![]()
Nu vind ik het positief dat het songfestival weer helemaal hot is in dit land maar er zijn grenzen
OH, da's best wel een belangrijke ja.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind haar bloedirritant, en qua vocale kwaliteit is zij iemand die niet goed live uit de verf komt. Ik heb haar een paar keer live horen zingen op festivals maar dan klinkt het allemaal erg matig...
Zelfde als gisteren, ook 50/50....quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Even een stomme vraag tussendoor, maar ik heb eigenlijk geen idee of de finale ook juryvotes heeft of is dat 100% kijkersstemmen?
Heel mooi gezegd. Ik had trouwens ook nooit echt een hékel aan hem (ken al die verhalen ook niet), maar ik weet niet, gewoon een beetje mweh... Maar hij verdient voor die hele ESF-gebeuren echt alle lof, vind ik. Ik dacht ook vooraf dat het vooral een Ilsje-aangelegenheid zou worden, maar zoals ik het gisteren zag, heeft Waylon toch echt een heel groot aandeel in de act en hoe het overkomt. En zingen kon hij natuurlijk altijd al geweldig, maar ik neem aan dat niemand daar ooit over getwijfeld heeft.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:32 schreef Greys het volgende:
Je ziet hem daar nu ook niet als een dronken lamtoeter op feestjes lamballen, hij is daar ook weer zeer professioneel, is lief voor Ilse, zingt retezuiver, doet alles wat er van hem verwacht wordt en meer en het is ook wel eens TIJD dat die gast wat veren in zijn reet krijgt. Waar hij dan vervolgens om gaat huilen. En dat zegt eigenlijk wel een beetje genoeg
Weer juryvotes volgens mij, want de big five zitten pas in de finale en die horen natuurlijk ook door de vakjury beoordeeld te wordenquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Even een stomme vraag tussendoor, maar ik heb eigenlijk geen idee of de finale ook juryvotes heeft of is dat 100% kijkersstemmen?
Ik kan ook lastig een hekel hebben aan dat soort 'underdogs', ik 'root' ook wel voor hem ja. En toen ik hem zag huilen in dat filmpje wilde ik hem gewoon troosten op allerlei manierenquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:38 schreef Greys het volgende:
In elk geval denk ik dat het wel eens goed voor hem is dat mensen hem nu positief benaderen door dit songfestival. Misschien wel gewoon eens erg goed voor hem. Gun het hem in elk geval heel erg, ook al is het vast een mens met vele fouten. (Maar dan dus nogmaals, dat hebben er veel... ik ook, sommigen van jullie vast ook). En niets werkt beter dan een potje waardering.
Precies wat ik ook denk. Ik denk dat ik mijn mening over Waylon moet herzien. Nu ik jullie zo hoor praten. Never judge a book by its cover enzo...quote:Ik zie dat ook echt wel weer goed komen.
Volgens mij is het een héél gevoelig iemand, die al snel roept 'BEKIJK HET DAN ALLEMAAL MAAR HOOR!' als je bv opbouwende kritiek zou hebben. Volgens mij is hij ook véél meer onzeker dan dat hij probeert te lijken. Zijn moeder zal vast iets gezegd hebben dat verkeerd schoot, waar hij boos om werd en verdriet om had en misschien kon hij dat niet bolwerken en was die boosheid/verdriet teveel afleiding voor het songfestival en heeft hij voorlopig het contact verbroken omdat hij anders constant zou lopen malen. Zoiets zal het wel zijn... Denk ik. Gok ik
Niks mis met zijn coverquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:40 schreef Reismeis het volgende:
[..]
Precies wat ik ook denk. Ik denk dat ik mijn mening over Waylon moet herzien. Nu ik jullie zo hoor praten. Never judge a book by its cover enzo...
Ik dacht vanmiddag aan Birds, vorig jaar. Tijdens de puntentelling sprokkelden we her en der wat lage puntjes binnen. En uiteindelijk toch top 10. Ik zie het dit keer nóg beter gaanquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:39 schreef Tinkepink het volgende:
Als we overal bij de eerste 5 komen zouden we kunnen winnen....
ik vind het ook een mooie liedje alleen jammer voor haar dat er maar 3 landen zijn waar het liedje wordt gedownload.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:38 schreef Jif het volgende:
Ik heb net voor de eerste keer het optreden van Molly bekeken, maar ik vind het echt niet veel beter dan Zweden?!
Nummer is nog niet eens op tv geweest, dus zal wel stijgenquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:41 schreef degroen1985 het volgende:
[..]
ik vind het ook een mooie liedje alleen jammer voor haar dat er maar 3 landen zijn waar het liedje wordt gedownload.
Ik vind het begin wel sterk, en vocaal is ze wel goed dus zie het sowieso wel in de top 10quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:42 schreef Greys het volgende:
Molly, die over de children of the world en the people unite zingt?
Wát een afgrijselijk afgezaagde teksten, sorryDaarom denk ik dat ze niet heel hoog eindigt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |