abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 7 mei 2014 @ 16:53:02 #1
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_139664653


Plot:
quote:
A new recruit in Captain Sarah Essen's Gotham City Police Department, Detective James Gordon is paired with Harvey Bullock to solve one of Gotham's most high-profile cases ever: the murder of Thomas and Martha Wayne. During his investigation, Gordon meets the Waynes' son, Bruce, now in the care of his butler Alfred, which further compels Gordon to catch the killer. Along the way, Gordon must confront gang boss Fish Mooney, as well as many of Gotham's future villains, such as Selina Kyle and Oswald Cobblepot. Eventually, Gordon is forced to form an unlikely friendship with Bruce, one that will help shape the boy's future in becoming the Dark Knight.
Trailer:

IMDB:
Gotham (TV Movie 2014) - IMDb
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 7 mei 2014 @ 16:54:35 #2
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_139664702
In navolging van Arrow ben ik heel erg benieuwd wat dit gaat worden :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_139664850
Kan een mooie serie worden ja.
  woensdag 7 mei 2014 @ 17:00:45 #4
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_139664929
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 16:58 schreef Tja..1986 het volgende:
Kan een mooie serie worden ja.
De donkere setting die kenmerkend is voor Gotham staat mij wel aan. Gezien de kwaliteit van Arrow heb ik hier ook wel vertrouwen in.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_139665033
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 17:00 schreef Komakie het volgende:

[..]

De donkere setting die kenmerkend is voor Gotham staat mij wel aan. Gezien de kwaliteit van Arrow heb ik hier ook wel vertrouwen in.
Ik vind Arrow wel aardig, maar dat is niet een serie die ik echt wil zien. Meer zo eentje die op de stapel ligt voor als ik door de andere series heen ben. Ben dus ook blijven hangen bij de kerst/winterstop in S2.

De trailer hiervan ziet er veel belovend uit.
pi_139665883
Ben benieuwd. Sfeer van de trailer is wel tof, maar om nou kinderversies van al die bad guys te zien te krijgen vind ik wel makkelijk en ook niet erg aansprekend. Dat had er van mij niet in gehoeven. Zeker niet omdat de origin stories van bijna al die bad guys gewoon pas interessant worden na hun jeugd. Eigenlijk alleen Cobblepot is zo geboren..de rest van die villains waren ordinary people tot er iets gebeurde wat de boel op zijn kop zette.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 7 mei 2014 @ 17:51:46 #7
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_139666624
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 17:29 schreef Tim86 het volgende:
Ben benieuwd. Sfeer van de trailer is wel tof, maar om nou kinderversies van al die bad guys te zien te krijgen vind ik wel makkelijk en ook niet erg aansprekend. Dat had er van mij niet in gehoeven. Zeker niet omdat de origin stories van bijna al die bad guys gewoon pas interessant worden na hun jeugd. Eigenlijk alleen Cobblepot is zo geboren..de rest van die villains waren ordinary people tot er iets gebeurde wat de boel op zijn kop zette.
Dit heb ik ook wel een beetje ja, maar goed, ben toch wel benieuwd ....
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 7 mei 2014 @ 18:05:29 #8
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_139667046
Vanaf wanneer te zien?(zonder de trailer te kijken)
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_139667229
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 18:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vanaf wanneer te zien?(zonder de trailer te kijken)
Nog niet bekend.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 7 mei 2014 @ 18:48:47 #10
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_139668250
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 16:54 schreef Komakie het volgende:
In navolging van Arrow ben ik heel erg benieuwd wat dit gaat worden :)
  woensdag 7 mei 2014 @ 21:32:26 #11
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_139676953
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 18:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vanaf wanneer te zien?(zonder de trailer te kijken)
Najaar 2014.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 7 mei 2014 @ 21:33:30 #12
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_139677019
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 17:03 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Ik vind Arrow wel aardig, maar dat is niet een serie die ik echt wil zien. Meer zo eentje die op de stapel ligt voor als ik door de andere series heen ben. Ben dus ook blijven hangen bij de kerst/winterstop in S2.

De trailer hiervan ziet er veel belovend uit.
Arrow is niet de beste tv serie ooit, maar ik vind het wel lekker weg kijken en elke week kijk ik er toch wel weer naar uit om te kijken.
Met die reden hoop ik dat Gotham minimaal dezelfde kwaliteit heeft.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 7 mei 2014 @ 21:47:50 #13
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_139677886
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 17:29 schreef Tim86 het volgende:
Ben benieuwd. Sfeer van de trailer is wel tof, maar om nou kinderversies van al die bad guys te zien te krijgen vind ik wel makkelijk en ook niet erg aansprekend. Dat had er van mij niet in gehoeven. Zeker niet omdat de origin stories van bijna al die bad guys gewoon pas interessant worden na hun jeugd. Eigenlijk alleen Cobblepot is zo geboren..de rest van die villains waren ordinary people tot er iets gebeurde wat de boel op zijn kop zette.
Ik denk dat het een beetje afhangt hoe ze het brengen.
Op zich is alleen Poison Ivy echt een boven natuurlijke schurk.

Ik ben in ieder geval benieuwd :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Admin woensdag 30 juli 2014 @ 08:29:25 #14
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_142873562
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 18:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vanaf wanneer te zien?(zonder de trailer te kijken)
22 september in de VS (en daarna download), een Nederlandse omroep is nog niet bekend.

Heb afgelopen weekend de pilot overigens gezien, en die vind ik er best sterk uitzien. De serie begint letterlijk met de moord op de Waynes; we worden geïntroduceerd aan een jonge Selina Kyle die aan het stelen is en getuige is van de situatie in het steegje. De Wayne-moorden en de reactie van Bruce Wayne (erg overtuigend gespeeld door Touch's David Mazouz) is hartverscheurend. Je ziet in latere scènes ook een beetje de persoon terug die jaren later gaat besluiten Batman te worden. Niet te overduidelijk, want de serie gaat niet over hem, maar je ziet het wel.

Waar de serie wel over gaat is feitelijk de misdaad, mafia en corrupte politie in Gotham. We volgen Harvey Bullock en zijn nieuwe partner James Gordon. Zij krijgen de Wayne-zaak en proberen deze op te lossen. Daar ligt ook de focus op in de pilot; hoe zij de zaak behandelen introduceert ons in de onderwereld van de stad en laat wat andere figuren zien.

Stilistisch zit de serie ergens tussen Tim Burtons Gotham en dat van Christopher Nolan: niet zo overdreven fantasy als de eerste, niet zo ontnuchterend realistisch als Nolan. Een mooie stijl, wat donker, klassiek vormgegeven, maar wel met realisme. Gordon wordt goed neergezet, Bullock ook. Er is niet veel tijd voor Alfred, maar die komt ook goed over. Er wordt meteen al een setje toekomstige villains geïntroduceerd, wat me wat zorgen baart (kun je ze wel allemaal tegelijk een origin story laten beleven?), maar het zijn wel leuke momenten.

De screening was onderdeel van een enorme show, dus ik moet een beetje voorzichtig zijn in hoe positief ik erover ben; groot scherm, veel spektakel er omheen en ik ben natuurlijk een beetje een fan van de hele zooi, dus ik zou het nog een keer moeten zien voor een wat nuchterder oordeel, maar ik zie het wel positief in voor deze serie.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 30 juli 2014 @ 09:07:38 #15
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142873971
Hoewel ik het aan de ene kant een zwaktebod vind van de kant van Warner om wéér met iets Batman-gerelateerds te komen, is het wel aardig om nu een andere invalshoek te hebben.

Ook lachwekkend dat Bob Kane bij de credits staat trouwens.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Admin woensdag 30 juli 2014 @ 09:50:51 #16
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_142874649
quote:
17s.gif Op woensdag 30 juli 2014 09:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ook lachwekkend dat Bob Kane bij de credits staat trouwens.
Hij is de bedenker van die hele zooi. Althans, wettelijk. Hij heeft laten vastleggen dat het allemaal zijn creatie is, hoewel dat eigenlijk niet helemaal klopt, maar men moet hem altijd overal bij vermelden als het om Batman gaat.

Bij Superman-gerelateerde zaken, zoals bijvoorbeeld Smallville, worden om dezelfde reden ook altijd Jerry Siegel en Joe Shuster gecredit.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 30 juli 2014 @ 09:54:20 #17
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142874714
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 09:50 schreef Breuls het volgende:

[..]

Hij is de bedenker van die hele zooi. Althans, wettelijk. Hij heeft laten vastleggen dat het allemaal zijn creatie is, hoewel dat eigenlijk niet helemaal klopt, maar men moet hem altijd overal bij vermelden als het om Batman gaat.

Bij Superman-gerelateerde zaken, zoals bijvoorbeeld Smallville, worden om dezelfde reden ook altijd Jerry Siegel en Joe Shuster gecredit.
Ja, weet ik. Maar ik blijf het bizar vinden dat een leugenaar en fraudeur als Kane maar krediet blijft krijgen waarvan iedereen weet dat hij het niet verdient.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Admin woensdag 30 juli 2014 @ 10:08:09 #18
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_142874986
Mja, allemaal contracten he? Gelukkig is Finger bekend genoeg en krijgt hij inmiddels van iedereen, zij het niet via de officiële kanalen, de credit die hij verdient.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 30 juli 2014 @ 12:52:44 #19
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_142879929
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 08:29 schreef Breuls het volgende:

[..]

22 september in de VS (en daarna download), een Nederlandse omroep is nog niet bekend.

Heb afgelopen weekend de pilot overigens gezien, en die vind ik er best sterk uitzien. De serie begint letterlijk met de moord op de Waynes; we worden geïntroduceerd aan een jonge Selina Kyle die aan het stelen is en getuige is van de situatie in het steegje. De Wayne-moorden en de reactie van Bruce Wayne (erg overtuigend gespeeld door Touch's David Mazouz) is hartverscheurend. Je ziet in latere scènes ook een beetje de persoon terug die jaren later gaat besluiten Batman te worden. Niet te overduidelijk, want de serie gaat niet over hem, maar je ziet het wel.

Waar de serie wel over gaat is feitelijk de misdaad, mafia en corrupte politie in Gotham. We volgen Harvey Bullock en zijn nieuwe partner James Gordon. Zij krijgen de Wayne-zaak en proberen deze op te lossen. Daar ligt ook de focus op in de pilot; hoe zij de zaak behandelen introduceert ons in de onderwereld van de stad en laat wat andere figuren zien.

Stilistisch zit de serie ergens tussen Tim Burtons Gotham en dat van Christopher Nolan: niet zo overdreven fantasy als de eerste, niet zo ontnuchterend realistisch als Nolan. Een mooie stijl, wat donker, klassiek vormgegeven, maar wel met realisme. Gordon wordt goed neergezet, Bullock ook. Er is niet veel tijd voor Alfred, maar die komt ook goed over. Er wordt meteen al een setje toekomstige villains geïntroduceerd, wat me wat zorgen baart (kun je ze wel allemaal tegelijk een origin story laten beleven?), maar het zijn wel leuke momenten.

De screening was onderdeel van een enorme show, dus ik moet een beetje voorzichtig zijn in hoe positief ik erover ben; groot scherm, veel spektakel er omheen en ik ben natuurlijk een beetje een fan van de hele zooi, dus ik zou het nog een keer moeten zien voor een wat nuchterder oordeel, maar ik zie het wel positief in voor deze serie.
Klinkt erg goed :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_142957588
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 12:52 schreef Komakie het volgende:

[..]

Klinkt erg goed :)
Zeker, dit is denk ik wel een serie die ik ga volgen.
ROBODEMONS..................|:(
pi_142958049
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 08:29 schreef Breuls het volgende:
Er wordt meteen al een setje toekomstige villains geïntroduceerd, wat me wat zorgen baart (kun je ze wel allemaal tegelijk een origin story laten beleven?), maar het zijn wel leuke momenten.

Klinkt goed allemaal. Alleen het stukje dat ik nu quote wat minder..dat is ook precies de reservering die ik eerder al had en hier ook heb gepost. Al die villains hebben een eigen origin story en ik ben bang dat ze die nu compleet gaan verneuken/verdraaien waardoor ze ineens als kind al interessant waren, wat voor het gros totaal niet het geval was.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Admin vrijdag 1 augustus 2014 @ 16:41:23 #22
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_142961188
Alleen Selina Kyle en 'Ivy' (de naam Pamela Isley wordt niet genoemd) zijn kids. Riddler en Penguin zijn volwassen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_142961902
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 16:41 schreef Breuls het volgende:
Alleen Selina Kyle en 'Ivy' (de naam Pamela Isley wordt niet genoemd) zijn kids. Riddler en Penguin zijn volwassen.
^O^
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 1 augustus 2014 @ 20:28:12 #24
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_142968197
Hopelijk is het beter dan Constantine dat was echt hak op de tak werk.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_142969424
Òeh :9 potentie hier! *O*

*volg*
Ja doei.
pi_142969965
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 16:41 schreef Breuls het volgende:
Alleen Selina Kyle en 'Ivy' (de naam Pamela Isley wordt niet genoemd) zijn kids. Riddler en Penguin zijn volwassen.
Ik dacht altijd dat Riddler ongeveer de zelfde leeftijd had als Batman. :?
ROBODEMONS..................|:(
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 1 augustus 2014 @ 21:21:34 #27
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_142970074
Zit die vriend van Batman Hush ofzo er ook in?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_142972020
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 21:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zit die vriend van Batman Hush ofzo er ook in?
Zou wel logisch zijn. Dat is een van de weinigen die al jong een band met Bruce Wayne had :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Admin zaterdag 2 augustus 2014 @ 17:47:21 #29
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_142993773
Een wat langere versie van mijn gedachten over de pilot: Preview: Gotham
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 2 augustus 2014 @ 17:48:09 #30
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_142993795
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 21:18 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat Riddler ongeveer de zelfde leeftijd had als Batman. :?
Hier dus niet. Hou er rekening mee dat, zoals met alle verfilmingen, de details niet overeen hoeven te komen met wat je uit andere media (films, comics) kent.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 23:44:21 #31
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_143004059
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk is het beter dan Constantine dat was echt hak op de tak werk.
Is daar ook al een pilot van?
De trailer ziet er een beetje twijfelachtig uit. Begint vet, daarna matig.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 2 augustus 2014 @ 23:50:17 #32
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_143004286
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 23:44 schreef Komakie het volgende:

[..]

Is daar ook al een pilot van?
De trailer ziet er een beetje twijfelachtig uit. Begint vet, daarna matig.
Ja is uitgelekt en staat op de bay.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_143009217
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 17:48 schreef Breuls het volgende:

[..]

Hier dus niet. Hou er rekening mee dat, zoals met alle verfilmingen, de details niet overeen hoeven te komen met wat je uit andere media (films, comics) kent.
Volwassen is natuurlijk ook een breed begrip. dat kan begin 20 zijn, maar ook midden 50.
ROBODEMONS..................|:(
  zondag 3 augustus 2014 @ 08:48:43 #34
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_143009411
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:59 schreef motorbloempje het volgende:
Òeh :9 potentie hier! *O*

*volg*
Ambitie iig.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  Admin zondag 3 augustus 2014 @ 09:44:08 #35
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_143009781
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 23:50 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ja is uitgelekt en staat op de bay.
De gelekte Constantine-pilot is niet de versie die uiteindelijk onderdeel van de serie wordt. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 3 augustus 2014 @ 12:47:51 #36
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_143012712
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 09:44 schreef Breuls het volgende:

[..]

De gelekte Constantine-pilot is niet de versie die uiteindelijk onderdeel van de serie wordt. :)
En Flash weet je hoe het daarmee zit ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Admin zondag 3 augustus 2014 @ 12:48:50 #37
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_143012741
Die is gewoon as is, dus de gelekte versie is wat de uiteindelijke versie ook zou moeten worden, op titels e.d. na. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_143941411
Gotham S01E00 The Legend Reborn READNFO WEBRip x264-DEADPOOL

21 minuten. Preview-achtig dingetje.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_143942604
Die trailer ziet er echt heel kansloos uit :'). Sowieso vond ik Ben McKenzie altijd de slechtste acteur van The OC, stemt niet echt hoopvol dat hij nu de hoofdrol speelt.
Amen.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 14 september 2014 @ 12:33:57 #40
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_144511149
Heb hier heel veel zin in. *O*
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Admin zondag 14 september 2014 @ 12:39:57 #41
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_144511319
quote:
13s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 08:30 schreef Jivis het volgende:
Die trailer ziet er echt heel kansloos uit :'). Sowieso vond ik Ben McKenzie altijd de slechtste acteur van The OC, stemt niet echt hoopvol dat hij nu de hoofdrol speelt.
Ik vind dat-ie het prima doet. Gordon is iemand met een duidelijk eigen kompas, wat een beetje botst met de mentaliteit van andere politieagenten. Het evenwicht wordt goed overgebracht, en de moeite die Gordon ermee heeft is ook wel zichtbaar.

Volgens mij kan McKenzie de serie wel dragen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_144513411
McKenzie was ook al prima in Southland :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Admin dinsdag 23 september 2014 @ 13:36:30 #43
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_144820983
Okee, de serie is begonnen, dus nu kunnen jullie ook de pilot zien. Iemand al gekeken?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_144824051
Vond het wel een interessante pilot. Een aantal leuke personages zoals Fish Mooney en The Penguin worden leuk geïntroduceerd, maar toch vond ik het allemaal wat vlakjes. Een echt duidelijk verhaal is er nog niet te bekennen en ook Gotham City zelf is niet echt heel bijzonder.

Toch is het zeker een serie met potentie die hopelijk in de volgende weken wat meer een duidelijke kant opgaat. Het einde geeft daar gelukkig al wat van weer.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 23 september 2014 @ 19:44:04 #45
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_144832254
Dusty Donovan!!
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 23 september 2014 @ 19:53:16 #46
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_144832626
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 19:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dusty Donovan!!
Hahaha, je die zag ik ook meteen. Ik schaamde me een klein beetje :')

Verder Paul van Spin City eindelijk mayor _O- _O-
Ok stelletje hokboeren
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 23 september 2014 @ 20:32:16 #47
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_144833926
Aflevering 1 net gezien interessant begin nog niet heel denderend maar ook niet vervelend om te kijken. Pinguïn , Gordon en The Riddler vielen me positief op, Die negerin bracht het er wat minder goed vanaf irritant personage lijkt me dat.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_144834482
Aflevering 1 ook net gezien en wat Dr.Mikey zegt het is nog niet echt denderend maar dat komt hopelijk met tijd wel goed. Die negerin was trouwens Jada Pinkett Smith voor wie het niet opviel ik moest ook effe goed kijken :)
"Oh, I'm just a social drinker. Every time someone says, 'I'll have a drink', I say, 'So shall I'!"
pi_144835248
Erg tof begin zeg, zeker een serie die ik ga volgen! :9
Moest wel ff wat speurwerk doen, Poison Ivy nog nooit eerder gezien in Batman films.
Jij altijd met je patat en appelmoes. Zo wordt het natuurlijk nooit wat met onze relatie!
  Moderator dinsdag 23 september 2014 @ 22:31:02 #50
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_144838012
Ik vond de dialogen in het script nogal clichématig en Gordon viel me wat tegen omdat het toch wel een erg serieuze vent is. Maar 1 aflevering is natuurlijk nog niet voldoende om het goed te kunnen beoordelen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Admin dinsdag 23 september 2014 @ 22:57:53 #51
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_144839544
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 21:31 schreef Woep het volgende:
Poison Ivy nog nooit eerder gezien in Batman films.
Uma Thurman speelde Poison Ivy in Batman & Robin:



Heel goed dat je die nooit hebt gezien. ;)

Overigens is haar echte naam Pamela Isley, en de 'Ivy' in dit verhaal heet mogelijk Ivy Pepper, wat zou kunnen betekenen dat ze iemand anders is.

Aan de andere kant is het natuurlijk onwaarschijnlijk dat een roodharig meisje dat veel met planten doet en Ivy heet, niet Poison Ivy wordt. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_144890320
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 22:57 schreef Breuls het volgende:
Aan de andere kant is het natuurlijk onwaarschijnlijk dat een roodharig meisje dat veel met planten doet en Ivy heet, niet Poison Ivy wordt. :P
dat zou idd een twist van jewelste zijn :P

vond het begin matig maar hoe langer het duurde hoe grimmiger en beter het werd. De sfeer bevalt me wel, Gotham is ook lekker donker en iedereen is crimineel. Hoewel het niet zonder cliches was vond ik het een prima pilot met potentie.
pi_144892123
ik zat me trouwens de hele tijd af te vragen waar ik die politieagent in het begin van kon, degene die er al was toen onze detectives aankwamen en maar 2 zinnetjes tekst had. Uit The Wire natuurlijk (de advocaat van Barksdale)

Michael Kostroff - IMDb
  donderdag 25 september 2014 @ 14:41:30 #54
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_144892314
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 14:35 schreef planethugo het volgende:
ik zat me trouwens de hele tijd af te vragen waar ik die politieagent in het begin van kon, degene die er al was toen onze detectives aankwamen en maar 2 zinnetjes tekst had. Uit The Wire natuurlijk (de advocaat van Barksdale)

Michael Kostroff - IMDb
En Falcone zat ook in the wire als Rawls. De ervaren detective was King Horik in Vikings
Ok stelletje hokboeren
pi_144893544
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 14:41 schreef padlarf het volgende:

[..]

En Falcone zat ook in the wire als Rawls. De ervaren detective was King Horik in Vikings
Falcone had ik wel meteen herkend, die zie je wat vaker opduiken. De ervaren detective ken ik vooral uit Sons of Anarchy waar hij een prima rol speelde. Vond hem in Gotham wat overdreven
pi_145030677
Prima kick-off.
Aardig wat bekende koppen die voorbij komen.
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_145059653
En wat vinden we van aflevering 2? *O*
pi_145059729
Vond aflevering 2 al een hele verbetering ten opzichte van de pilot. Leuke badguy's deze aflevering. Kreeg voor het eerst echt een beetje de comic feeling die ik verwachte. Ook de rol van The Penguin wordt duidelijker.

Hopelijk houden ze de groei vast.
pi_145064154
Aflevering twee was erg leuk. Serie met potentie wat mij betreft. Alleen die keuze voor de acteur die de burgemeester speelt is een beetje wennen als je Spin City keek. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator dinsdag 30 september 2014 @ 20:49:29 #60
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_145068257
Ik vond deze tweede aflevering ook beter. En behoorlijk gewelddadig zeg, voor een serie van een van de grote networks.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_145076985
Ik moet aflevering twee nog kijken :D :D de eerste aflevering begon al erg goed moet ik zeggen *O*
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  woensdag 1 oktober 2014 @ 15:52:07 #62
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_145094039
Ik ga deze serie ook volgen :Y
pi_145097925
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 19:25 schreef Monolith het volgende:
Aflevering twee was erg leuk. Serie met potentie wat mij betreft. Alleen die keuze voor de acteur die de burgemeester speelt is een beetje wennen als je Spin City keek. :P
heb hem gezien in Luck van HBO en daar maakte hij wel indruk in een serieuze rol. Hier nog niet echt maargoed hij is maar even in beeld geweest.

Vond aflevering 2 ook weer aardig, kijkt lekker weg iig
pi_145116268
Fantastische serie en dat zeg ik als Batman fan. Goed bedacht om een serie te maken rondom de tijd voordat Bruce Batman werd. Ik denk dat we in de serie weldegelijk alle schurken en Batman in pak gaan zien in de allerlaatste episode. Overigens denk ik dat de serie behoorlijk lang gaat lopen aangezien er ontzettend veel Batman fans zijn over de hele wereld en de serie opzich prima scoort nu. Wie is The Joker? Wie is Poison Ivey?

Die gast die The Riddler speelt mag hem ook in de films spelen. Veel weg van Jim Carrey.
pi_145116297
De dame en de gozer aan de rechterkant Harley Quinn en Joker?

pi_145116556
Nee dat lijkt me niet dat dat Harley Quinn en The Joker zijn.
pi_145123401
Nee joh. En als het wel zo is stop ik met kijken. Wat ze nu met die origin verhalen van karakters uithalen is al dubieus genoeg.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_145135661
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 13:00 schreef Tim86 het volgende:
Nee joh. En als het wel zo is stop ik met kijken. Wat ze nu met die origin verhalen van karakters uithalen is al dubieus genoeg.
Om dit nog even toe te lichten:

Ik ben echt een Batman fan, maar ik heb er vooralsnog mixed feelings bij. Ik ben niet zo'n type dat ook echt de comics leest en maar vindt dat alles moet zijn zoals het daar is, maar hoe ze nu die origin stories van al die bekende Batman villains verdraaien is wel vrij dubieus. Karakters die, in ieder geval in hun kindertijd, geen fuck met elkaar te maken hadden krijgen allemaal maar verhalen die dan samen vallen en zoals het er nu naar uitziet blijft er echt weinig over van hun oorsprong zo.

Ik heb nu het gevoel dat het een soort random case of the week copshow gaat worden..Eentje die zich toevallig afspeelt in Gotham en waar die kind versies van Batman en de villains dan wat meer bekendheid en side characters moeten geven. Gotham (als stad) en het GCPD gebouw /set zijn wel echt supertof en af en toe zijn er wat leuke details en easter eggs voor mensen die wat meer van Batman weten, maar ik hoop dat het kan opwegen tegen de minpunten.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_145135746
Dat het niet helemaal strookt, of helemaal niet, met het Batman universum vind ik niet zo'n ramp. Het heeft wel een mooi duister sfeertje en de tweede aflevering kijkt prima weg.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_145148037
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 19:32 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Om dit nog even toe te lichten:

Ik ben echt een Batman fan, maar ik heb er vooralsnog mixed feelings bij. Ik ben niet zo'n type dat ook echt de comics leest en maar vindt dat alles moet zijn zoals het daar is, maar hoe ze nu die origin stories van al die bekende Batman villains verdraaien is wel vrij dubieus. Karakters die, in ieder geval in hun kindertijd, geen fuck met elkaar te maken hadden krijgen allemaal maar verhalen die dan samen vallen en zoals het er nu naar uitziet blijft er echt weinig over van hun oorsprong zo.

Ik heb nu het gevoel dat het een soort random case of the week copshow gaat worden..Eentje die zich toevallig afspeelt in Gotham en waar die kind versies van Batman en de villains dan wat meer bekendheid en side characters moeten geven. Gotham (als stad) en het GCPD gebouw /set zijn wel echt supertof en af en toe zijn er wat leuke details en easter eggs voor mensen die wat meer van Batman weten, maar ik hoop dat het kan opwegen tegen de minpunten.
als ze die villains er niet in hadden gestopt zou het juist een case of the week worden... Die kinderen hadden van mij ook niet echt gehoeven trouwens, met de pinguin alleen was ik ook al tevreden. Dat de origin verhalen niet kloppen boeit me verder niet, ik verwacht ook niet dat dit in hetzelfde universum als welke batman film dan ook is. Zou leuk zijn als dat zo was maar dan wordt de serie ook wel beperkt
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 12:19:25 #71
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_145151906
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 19:32 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Om dit nog even toe te lichten:

Ik ben echt een Batman fan, maar ik heb er vooralsnog mixed feelings bij. Ik ben niet zo'n type dat ook echt de comics leest en maar vindt dat alles moet zijn zoals het daar is, maar hoe ze nu die origin stories van al die bekende Batman villains verdraaien is wel vrij dubieus. Karakters die, in ieder geval in hun kindertijd, geen fuck met elkaar te maken hadden krijgen allemaal maar verhalen die dan samen vallen en zoals het er nu naar uitziet blijft er echt weinig over van hun oorsprong zo.

Ik heb nu het gevoel dat het een soort random case of the week copshow gaat worden..Eentje die zich toevallig afspeelt in Gotham en waar die kind versies van Batman en de villains dan wat meer bekendheid en side characters moeten geven. Gotham (als stad) en het GCPD gebouw /set zijn wel echt supertof en af en toe zijn er wat leuke details en easter eggs voor mensen die wat meer van Batman weten, maar ik hoop dat het kan opwegen tegen de minpunten.
Er zijn nogal wat verschillende origins van karakters dus die vlieger hoeft niet op te gaan.
De origin van Batman is bijvoorbeeld recentelijk in de "Year Zero" comic weer enigzins veranderd. Een paar jaar geleden was er ook weer een andere origin met juist Alfred een bad ass gast was die Bruce opleidt.

Voor verschillende villians geldt precies hetzelfde. Waarom zou het in deze serie niet anders kunnen zijn?

Sowieso is de vraag of wat jij zegt klopt. Gaat Bruce Wayne veel te maken krijgen met The Pinguin en Catwoman? Het verhaal gaat over Jim Gordon en de anderen zijn ondersteunende karakters die niet per se veel met elkaar in aanraking hoeven te komen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 12:32:03 #72
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_145152267
Overigens gisteren de eerste 2 afleveringen gezien en ik heb nog een beetje mixed feelings.
Gotham is echt wel goed neer gezet. Precies zoals je het mag verwachten. Duister en een zooitje.

De karakters ben ik nog niet zo over uit. The Pinguin wordt wel redelijk twisted neergezet, maar Gordon en Bullock pakken mij nog niet echt.
De corruptie binnen de GCPD komt wat mij betreft ook nog niet echt goed naar voren. Wel de verkeerde handelswijze van de politie. De relatie tussen Barbara en Jim stelt ook nog niet zo heel veel voor. Barbara is trouwens wel lekker. Doet Jim goed :P

Het is in ieder geval in potentie een fijne serie, maar het moet nog een beetje groeien. Zeker met de karakters moet ik nog een beetje begaan worden. Ondanks dat ik de karakters al ken.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 02:21 schreef Poepz0r het volgende:
Fantastische serie en dat zeg ik als Batman fan. Goed bedacht om een serie te maken rondom de tijd voordat Bruce Batman werd. Ik denk dat we in de serie weldegelijk alle schurken en Batman in pak gaan zien in de allerlaatste episode. Overigens denk ik dat de serie behoorlijk lang gaat lopen aangezien er ontzettend veel Batman fans zijn over de hele wereld en de serie opzich prima scoort nu. Wie is The Joker? Wie is Poison Ivey?

Die gast die The Riddler speelt mag hem ook in de films spelen. Veel weg van Jim Carrey.
De eerste afleveringen zullen goed scoren door de relatie met Batman, maar als de eerste hoos van nieuwsgierigen is langs gekomen zal de serie het toch op eigen houtje moeten doen. Het gaat immers niet om Batman en dat kan er voor zorgen dat mensen toch gaan afhaken. Dan zal je gewoon een goede serie neer moeten zetten.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 5 oktober 2014 @ 09:50:26 #73
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_145208116
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 02:30 schreef Poepz0r het volgende:
De dame en de gozer aan de rechterkant Harley Quinn en Joker?

[ afbeelding ]
In de vorige aflevering had je een standup op het podium staan die ontzettend zenuwachtig was. Dat was Joker.
pi_145314988
Bijzondere keuze van de makers dat Gotham zo overduidelijk New York is.
Bij deze aflevering viel het me helemaal op: beginshot was Brooklyn Bridge, 1e scene was in Chinatown.

Vooral na de beloftes in dit artikelen:
http://www.theguardian.co(...)designer-doug-kraner

"So we look for the old New York as we scout, and sometimes we have to remove the new New York. "

"Most of the photographs are from New York, although we eliminate specific landmarks that are associated with New York."
  woensdag 8 oktober 2014 @ 02:54:34 #75
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_145320099
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 22:56 schreef Franktastic1984 het volgende:
Bijzondere keuze van de makers dat Gotham zo overduidelijk New York is.
Bij deze aflevering viel het me helemaal op: beginshot was Brooklyn Bridge, 1e scene was in Chinatown.

Vooral na de beloftes in dit artikelen:
http://www.theguardian.co(...)designer-doug-kraner

"So we look for the old New York as we scout, and sometimes we have to remove the new New York. "

"Most of the photographs are from New York, although we eliminate specific landmarks that are associated with New York."
Zojuist de eerste episode gezien. Vond Gotham er prima uitzien, redelijk zoals je mag verwachten van een fictionele stad aan de oost-kust, beetje tussen Boston en New York.

Ben er redelijk tevreden over. Gordon en Bullock prima gecast. Komen goed overeen met wat je een beetje uit de comics verwacht. Natuurlijk hier en daar wat vraagtekens en breekt men uiteraard met de geschiedenis uit de comics, maar in ieder geval een prima begin.

Catwoman vind ik dan weer een beetje vergezocht, maar dat meisje vind ik ook niet echt geweldig gecast, en dat zal ook komen met dat overdreven 'poseren' steeds.

Bruce Wayne trouwens uitstekend. Lijkt erg veel op hoe je hem in de comics kent, stukken beter dan de jonge Bruce Wayne versies in de films, en lijkt ook een prima acteurtje te zijn die goed kan doorgroeien in die rol naar Batman.
pi_145325259
vond aflevering 3 weer een prima aflevering, de hele sfeer bevalt me steeds beter. Gotham is een door en door slechte stad zoals het hoort.

De afleveringen zijn voorbij voor je het in de gaten hebt, een graadmeter voor mij dat ik er weinig op aan te merken vind. Pinguin is geweldig en leuk om David Zayas na zijn luchtige rol in Dexter weer in een criminele bazenrol als in Oz te zien
  woensdag 8 oktober 2014 @ 12:16:35 #77
367828 Bassen
Does Humor Belongs To Music?
pi_145325490
Ben na de derde aflevering eigenlijk wel om. Cast is zeer goed en er hangt gewoon een lekker Gotham sfeertje.
pi_145329482
Ik vind the Penguin echt goed gecast ^O^ Ik ben ook fan, mooi sfeertje inderdaad. Ik ben ook alleen niet echt te spreken over die "random case of the week" episodes..
pi_145334833
Prima serie, ik stoor me alleen enorm aan Bullock, die acteur speelt waardeloos. Gordon vind ik dan wel weer erg sterk. En wat een mooi meisje is Selina Kyle zeg.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 8 oktober 2014 @ 18:53:26 #80
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_145338305
Apart gezicht heeft ze wel.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_145475355
Toffe serie dit zeg. Aflevering 1 was nog even inkomen maar 2 & 3 waren prima. Serie steekt goed in elkaar, lekker sfeertje wordt er neergezet.
  maandag 13 oktober 2014 @ 00:46:31 #82
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_145480746
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 16:56 schreef Hoogstaande het volgende:
Prima serie, ik stoor me alleen enorm aan Bullock, die acteur speelt waardeloos. Gordon vind ik dan wel weer erg sterk. En wat een mooi meisje is Selina Kyle zeg.
Ik vind haar dus juist helemaal niet mooi, door dat hele aparte gezicht, maar misschien groeit dat nog....
pi_145480898
Na drie afleveringen ben ik tot de conclusie gekomen dat de serie voor mij De Opkomst van Cobblepot en andere, onbelangrijke, zaken heet.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  Admin maandag 13 oktober 2014 @ 07:32:48 #84
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_145482163
Seizoen 1 vertelt inderdaad voornamelijk over Cobblepot. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 13 oktober 2014 @ 08:52:03 #85
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_145482813
Ik vind het The rise of Cobblepot ( :P ) wel interessant.
Hoe hij van sukkeltje naar maffiabaas gaat.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_145504190
FOX Picks Up Full 22-Episode Season of 'Gotham'

http://tvbythenumbers.zap(...)on-of-gotham/313765/
pi_145505228
deze ga ik toch es kijken ben benieuwsd hoe vinden jullie hem tot nu toe
  Moderator maandag 13 oktober 2014 @ 20:22:31 #88
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_145505373
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 20:19 schreef casper019 het volgende:
deze ga ik toch es kijken ben benieuwsd hoe vinden jullie hem tot nu toe
Dat staat hier toch allemaal boven jouw post? :+
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:04:10 #89
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_145529712
Zijn er deze keer twee episodes uitgekomen ? Ik zie episode 5 ook al een paar keer voorbij komen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Admin dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:24:23 #90
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_145530427
De site vermeldt dat er momenteel vier zijn: http://www.fox.com/watch/341135427914
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_145530650
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 19:53 schreef Franktastic1984 het volgende:
FOX Picks Up Full 22-Episode Season of 'Gotham'
http://tvbythenumbers.zap(...)on-of-gotham/313765/
jammer, eerst was het volgens mij de bedoeling dat het een seizoen van 12 afleveringen zou worden met één doorlopend verhaal. Daarna 16 en nu breiden ze dat doodleuk nog eens uit. Dan zal het vrees ik wel een erg simpele case of the week serie gaan worden
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:46:34 #92
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_145531189
Dat is voor het eerst dat iemand een serie goed vindt en het jammer vindt dat er meer afleveringen komen....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_145531752
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 14:46 schreef Komakie het volgende:
Dat is voor het eerst dat iemand een serie goed vindt en het jammer vindt dat er meer afleveringen komen....
ik hou altijd al meer van de HBO, Showtime, FX etc series die zich meer concentreren op een groter verhaal en daar dan 12 afleveringen voor uittrekken. De kwaliteit van die series is dan meestal ook beter dan de series die jaar in jaar uit 22 afleveringen vol moeten proppen.

Sterker nog, de baas van FOX vindt dit ook en opperde nog niet zo lang geleden dat hij voorstander was van kortere series, omdat hij vond dat dat de kwaliteit vd series alleen maar ten goed kwam :)

quote:
11:24 a.m. "We may do a few more. Again, there's not a magic number," Reilly says of the 13-episode "Sleepy Hollow" episode order for next year. "It's better for the audience's focus and attention to do shorter orders," Reilly says. "I think many dramas are just better creatively on a shorter order pattern," he says.
Read more at http://www.hitfix.com/the(...)#76ImGtgOIRTmqbUq.99
Maar dat zei hij toen hij terug trad dus zijn opvolger is het daar blijkbaar niet mee eens ;)
pi_145551869
Vind dat de serie per aflevering beter wordt. Gelukkig aflevering 4 niet helemaal random case of the week, maar juist wat in het grotere plaatje past tussen Falcone en Maroni.

Tot nu toe zeer vermakelijke serie.
Vitesse, Celtic FC, Everton, Green Bay Packers.
pi_145560374
en the pinguin die niet alles aan het toeval overlaat :P
hij draagt de serie toch wel tot nu toe vind ik
  woensdag 15 oktober 2014 @ 12:50:00 #96
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_145563872
Die chick die gewonnen had was wel behoorlijk :9

En die penguin gozer alleen al maakt de serie het kijken waard _O_
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_145565251
Inmiddels aangekocht door Veronica en ergens volgend jaar ook hier op TV :)

http://www.nrc.nl/breedbe(...)e-weg-in-met-batman/
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 15 oktober 2014 @ 15:10:22 #98
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_145568641
Geweldige serie. _O_
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_145569614
Tot nu toe een van de betere series die ik volg. Als het verhaal zich op zo'n manier blijft ontwikkelen als dat het nu doet, beloofd het veel nog beter te worden.
En toch zijn de dingen die irrelevant zijn voor de een, relevant voor de ander.
  woensdag 15 oktober 2014 @ 16:45:15 #100
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_145572111
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 10:47 schreef planethugo het volgende:
en the pinguin die niet alles aan het toeval overlaat :P
hij draagt de serie toch wel tot nu toe vind ik
De scènes waarbij die aan komt zetten met een kado zijn nu al epic! Goed gecast die gast!
pi_145572358
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 16:45 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
De scènes waarbij die aan komt zetten met een kado zijn nu al epic! Goed gecast die gast!
Indeed. :Y

Ben alleen niet zo'n fan van Fish Mooney, het karakter dan. De casting voor die rol is aardig; JPS zet de rol aardig neer. Het karakter overtuigt me echter niet van echte macht, klasse en intelligentie. Ook mis ik nog wat background bij het personage.
pi_145572660
Die gast die Penguin speelt zat ook in The Walking Dead




Klein rolletje :P
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 15 oktober 2014 @ 18:11:25 #103
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_145575417
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 16:59 schreef Tim86 het volgende:
Die gast die Penguin speelt zat ook in The Walking Dead
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klein rolletje :P
Ik ben na s2 afgehaakt met kijken, maar wat dacht je van een oude bekende uit Dexter nu als Maroni in Gotham ;)
  woensdag 15 oktober 2014 @ 19:59:37 #104
300718 Kenju
Say It!!??
pi_145580041
Ik weet het niet met deze serie. Ik heb de eerste aflevering gezien, en de overige drie nu ook op mijn mediaspeler staan. Maar de eerste aflevering nodigde me niet echt uit om verder te kijken.

De productiewaarde is goed, en ze lijken wel wat interessants te doen. Maar op de een of andere manier boeit het me gewoon niet.

Het krijgt wel hoge ratings op iMDb. Maar bij screen junkies Movie Fights (Youtube kanaal) werd de serie wel afgezeken.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  woensdag 15 oktober 2014 @ 22:21:34 #105
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_145586122
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 19:59 schreef Kenju het volgende:
Ik weet het niet met deze serie. Ik heb de eerste aflevering gezien, en de overige drie nu ook op mijn mediaspeler staan. Maar de eerste aflevering nodigde me niet echt uit om verder te kijken.
De productiewaarde is goed, en ze lijken wel wat interessants te doen. Maar op de een of andere manier boeit het me gewoon niet.
Het krijgt wel hoge ratings op iMDb. Maar bij screen junkies Movie Fights (Youtube kanaal) werd de serie wel afgezeken.
Na aflevering 1 wordt het alleen maar beter :)
pi_145589806
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 22:21 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Na aflevering 1 wordt het alleen maar beter :)
Ik was al van plan om ermee door te gaan. Ik ben benieuwd...
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_145590386
Ik zag volgens mij een foutje in de vierde aflevering:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_145590778
quote:
7s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 00:20 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik zag volgens mij een foutje in de vierde aflevering:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, bij de deur valt het pistool uit de handen van de huurmoordenaar en schopt Gordon het weg naar achteren.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_145590861
quote:
7s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 00:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nope, bij de deur valt het pistool uit de handen van de huurmoordenaar en schopt Gordon het weg naar achteren.
Oh, dat viel me niet op.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 02:32:46 #110
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_145592676
quote:
7s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 16:52 schreef Gray het volgende:
[..]
Indeed. :Y
Ben alleen niet zo'n fan van Fish Mooney, het karakter dan. De casting voor die rol is aardig; JPS zet de rol aardig neer. Het karakter overtuigt me echter niet van echte macht, klasse en intelligentie. Ook mis ik nog wat background bij het personage.
Mjah, dit soort self-made gangsters zoals Fish Mooney komen qua backstory natuurlijk vaak vanuit de goot en hebben zichzelf omhoog gemoord en geneukt enzo, dus die willen graag klasse en intelligentie enzo uitstralen naar buiten, maar diep van binnen en qua opkomst zijn het natuurlijk valse 'hoodrats'.

Wat dat betreft stoor ik me niet echt aan het personage. Wel ben ik niet zo'n fan van Jada P.S., maar goed, ze zit waarschijnlijk sowieso alleen maar in de serie om straks op een verschrikkelijke manier afgeslacht te woorden door Cobblepot, die prima is in de rol.

Sowieso, Penguin, een villain die vooral bekend stond als zo'n Batman villain die misschien iets te 'camp' en 'apart' was voor de wat realistischere Batman die we tegenwoordig graag zien, is hier natuurlijk uitstekend ingevuld en geloofwaardig gemaakt. In een aantal comics was dat trouwens ook al gebeurd door de jaren heen, maar de doorsnee-kijker zal het personage alleen kennen van de waardeloze TV-serie uit de 60's, en uit het goede maar nog steeds een beetje 'campy' Batman Returns, van Tim Burton.

Anyway, wat een geweldig seizoen hebben de fans van comics, met Gotham, Arrow season 3, en The Flash, wat ook een aangename verrassing is... :)
pi_145707619
Deze serie is fucking vet. Wat fijn dat er af en toe nog steeds dit soort juweeltjes verschijnen tussen alle uitgekauwde bagger door _O_

Het is zo heerlijk sfeervool, de verrotheid van Gotham wordt echt PERFECT gebracht!!! Ik geniet echt voluit. En dan is er ook nog eens de 22 episode full season order *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

wolfrolf is helemaal blij :9~
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_145707812
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 22:56 schreef Franktastic1984 het volgende:
Bijzondere keuze van de makers dat Gotham zo overduidelijk New York is.
Bij deze aflevering viel het me helemaal op: beginshot was Brooklyn Bridge, 1e scene was in Chinatown.
Dit boeit echt helemaal niemand.
quote:
14s.gif Op zondag 5 oktober 2014 09:50 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

In de vorige aflevering had je een standup op het podium staan die ontzettend zenuwachtig was. Dat was Joker.
Oh! Dat is wel gewaagd dan. Zover ik weet is er nagenoeg niks bekend over de achtergrond van Joker en wie hij is en zulks toch?

De toevoeging van Edward Nygma geeft mij wel een flink fangasm :@

[ Bericht 18% gewijzigd door wolfrolf op 19-10-2014 19:21:38 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_145708097
No way dat die kerel Joker was joh.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 19 oktober 2014 @ 20:05:56 #114
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_145710017
quote:
7s.gif Op zondag 19 oktober 2014 19:12 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Dit boeit echt helemaal niemand.

[..]

Oh! Dat is wel gewaagd dan. Zover ik weet is er nagenoeg niks bekend over de achtergrond van Joker en wie hij is en zulks toch?

De toevoeging van Edward Nygma geeft mij wel een flink fangasm :@
Er is 'globaal' wat bekend over de achtergrond van de Joker. Men kijkt daarvoor vooral naar The Killing Joke, waar we hem zien als loser en mislukte stand-up (met vrouw en kind) die de criminaliteit in gelokt wordt, en dan als 'Red Hood' gebruikt wordt, wat niet helemaal goed afloopt voor hem, waarna hij dus (net als in de eerste film van Burton) eindigt in een vat met chemicaliën, waarna hij doordraait...
pi_145714855
Ik heb wat in te halen :P alleen eerste aflevering te zien, nu ff de rest kijken :D
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  zondag 19 oktober 2014 @ 23:55:05 #116
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_145719728
Ik denk dat Joker er in ieder geval niet in voor gaat komen.
Batman is de persoon die Joker in veel verhalen "maakt" (vat met chemicalien enzo) of dat hij voor het eerst in Gotham opduikt als Batman er al is.
Misschien dat hij in de serie zit in zijn tijd voordat hij Joker werd, maar dat hoop ik niet. Ik ben heel bang dat er dan te veel wordt prijs gegeven van zijn verleden. Terwijl het vage van zijn verleden juist interessant is en een beetje maakt tot wie hij is.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_145723717
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 23:55 schreef Komakie het volgende:
Ik denk dat Joker er in ieder geval niet in voor gaat komen.
Batman is de persoon die Joker in veel verhalen "maakt" (vat met chemicalien enzo) of dat hij voor het eerst in Gotham opduikt als Batman er al is.
Misschien dat hij in de serie zit in zijn tijd voordat hij Joker werd, maar dat hoop ik niet. Ik ben heel bang dat er dan te veel wordt prijs gegeven van zijn verleden. Terwijl het vage van zijn verleden juist interessant is en een beetje maakt tot wie hij is.
Is allang bekend gemaakt dat de Joker er in voor gaat komen.
pi_145723992
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 08:04 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Is allang bekend gemaakt dat de Joker er in voor gaat komen.
Ik wist dat nog niet, maar ik vind dit wel puik!!
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 20 oktober 2014 @ 11:26:43 #119
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_145727458
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 08:04 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Is allang bekend gemaakt dat de Joker er in voor gaat komen.
hmm ok dat wist ik niet.
Ik ben benieuwd hoe ze dat dan gaan neerzetten.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_145727886
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 19:20 schreef Tim86 het volgende:
No way dat die kerel Joker was joh.
volgens mij hebben de makers ook bevestigd dat die kerel iig niet de joker is
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:08:35 #121
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_145776618
Hoe vinden jullie aflevering 5?
  Admin dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:49:55 #122
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_145790338
Er bouwt zich toch langzaam iets moois op, al vraag ik me wel af wat het tempo wordt op de lange termijn. Bijvoorbeeld; hoe lang kan Bruce deze eerste stappen als detective blijven zetten voordat hij toch wel erg dicht bij Batman komt?

Misschien moet ik me natuurlijk gewoon geen zorgen maken, maar ik ben bij dit soort dingen toch bang voor het Smallville-syndroom: seizoenen lang aan zitten hikken tegen het feit dat je een pre-origin wil vertellen, maar personages hebben die die fase allang ontgroeid zijn.

Overigens leuke seed voor Venom deze week. Dat kan natuurlijk mooi in een toekomstige aflevering nog een keer opduiken in de handen van een Caribische krachtpatser. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_145810127
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 20:49 schreef Breuls het volgende:
Er bouwt zich toch langzaam iets moois op, al vraag ik me wel af wat het tempo wordt op de lange termijn. Bijvoorbeeld; hoe lang kan Bruce deze eerste stappen als detective blijven zetten voordat hij toch wel erg dicht bij Batman komt?

Misschien moet ik me natuurlijk gewoon geen zorgen maken, maar ik ben bij dit soort dingen toch bang voor het Smallville-syndroom: seizoenen lang aan zitten hikken tegen het feit dat je een pre-origin wil vertellen, maar personages hebben die die fase allang ontgroeid zijn.

Overigens leuke seed voor Venom deze week. Dat kan natuurlijk mooi in een toekomstige aflevering nog een keer opduiken in de handen van een Caribische krachtpatser. :P
Smalville nooit gezien maar ik vraag me hetzelfde af, daarom vind ik het ook jammer dat het seizoen nu verlengd is van 16 naar 22 afleveringen. Ze kunnen beter vantevoren alles uitgestippeld hebben wanneer een volgende stap in het verhaal komt ipv dat ze op een gegeven moment maar wat moeten verzinnen omdat er nu eenmaal extra afleveringen besteld zijn.

Maar eigenlijk kan Bruce Wayne me nog het minst boeien, de 2 detectives kunnen de serie prima dragen en de badguys zijn prima, zelfs de cases of the week zijn wel vermakelijk. Deze aflevering genoten van Maroni, heerlijk om de acteur weer in een badass rol te zien zoals in OZ. En hij voert het prima uit als gangster met 2 gezichten _O_ Tot nu toe kijkt elke aflevering weer prima weg, leuk verhaal, geweldige sfeer en, zelfs in de bijrollen, een goede cast.
pi_145810264
Maroni en penguin _O_
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_145810731
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 11:19 schreef Tim86 het volgende:
Maroni en penguin _O_
Hoe Maroni de Pinguin even met de kop op te tafel sloeg, dat lachje net daarvoor _O-
Dat die 2 nog maar veel scene's samen mogen hebben haha
pi_145839069
Jaaaa Venom *O*

Mooi mooi.

En wat betreft de Smallville vergelijking: dit speelt zich gelukkig allemaal niet af op een high school maar op de donkere straten van Gotham *O*
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 23 oktober 2014 @ 03:00:10 #127
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_145841660
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 20:49 schreef Breuls het volgende:
Er bouwt zich toch langzaam iets moois op, al vraag ik me wel af wat het tempo wordt op de lange termijn. Bijvoorbeeld; hoe lang kan Bruce deze eerste stappen als detective blijven zetten voordat hij toch wel erg dicht bij Batman komt?

Misschien moet ik me natuurlijk gewoon geen zorgen maken, maar ik ben bij dit soort dingen toch bang voor het Smallville-syndroom: seizoenen lang aan zitten hikken tegen het feit dat je een pre-origin wil vertellen, maar personages hebben die die fase allang ontgroeid zijn.

Overigens leuke seed voor Venom deze week. Dat kan natuurlijk mooi in een toekomstige aflevering nog een keer opduiken in de handen van een Caribische krachtpatser. :P
Goede aflevering was Viper.

Ik vind Bruce ook perfect gecast. Alfred een stuk minder, helaas.

Ik denk dat we vrij snel wel zien dat Bruce beseft dat hij fysiek zich moet gaan ontwikkelen en dat hij dus zijn training beging.
In sommige comics van vroeger, volgens mij o.a. uit een soort origin-verhaal door John Byrne (getekend) destijds, was Bruce degene die als eerste het Robin-kostuum aantrok om misdaad te bestrijden.

Even opgezocht: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Untold_Legend_of_the_Batman

... maar ik denk dat ze naar een samenwerking tussen Selina en Bruce toewerken, en dat Bruce dus met haar als eerste de straten verkent en hier en daar dus wat avonturen beleven.
  donderdag 23 oktober 2014 @ 03:06:10 #128
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_145841671
BTW, voor fans van Gotham die nieuw zijn wat betreft Batman, zijn de Tim Sale boeken aan te raden, omdat bijvoorbeeld The Long Halloween ook gaat over Falcone en die ruzie met de Maroni's, en ook een pas beginnende Batman (voor Robin) en Gordon heeft (en Harvey Dent, en daarmee de opkomst van Two-Face).

Al wil je misschien eerst Year One lezen van Frank Miller, voordat je aan The Long Halloween begint, want die sluiten goed op elkaar aan.
pi_145910709
Ik begin het steeds leuker te vinden. Alleen vraag ik me af hoe lang ze vol kunnen houden om elke aflevering één of meerdere verwijzingen naar toekomstige schurken er in te stoppen. Misschien moeten ze daarmee ophouden dan hebben ze nog wat over voor seizoen twee.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_146058758
Goede aflevering weer. _O_
pi_146060568
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 23:50 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Goede aflevering weer. _O_
Dit :Y
  woensdag 29 oktober 2014 @ 13:06:17 #132
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_146070682
Ik word wel een beetje moe van het verplichte stukje met Bruce elke week, en Selina Kyle die ook bijna elke keer weer zit te sneaken en raar te kijken in de zoveelste compleet nutteloze scene.

En heel stiekem een beetje het gevoel van style over substance maar goed

[ Bericht 17% gewijzigd door BlackEyedAngel op 29-10-2014 15:40:04 ]
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 22:37:34 #133
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_146095565
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 13:06 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Ik word wel een beetje moe van het verplichte stukje met Bruce elke week, en Selina Kyle die ook bijna elke keer weer zit te sneaken en raar te kijken in de zoveelste compleet nutteloze scene.

En heel stiekem een beetje het gevoel van style over substance maar goed
Zal ik stiekem ook zeggen dat Bruce niet echt noodzaak is 😊 Het einde met de pinguïn in beeld was briljant gewoon. Verder goede aflevering :)
pi_146095710
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 13:06 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Ik word wel een beetje moe van het verplichte stukje met Bruce elke week, en Selina Kyle die ook bijna elke keer weer zit te sneaken en raar te kijken in de zoveelste compleet nutteloze scene.

En heel stiekem een beetje het gevoel van style over substance maar goed
Ach het is de voorgeschiedenis van Batman natuurlijk, dus dan kun je wel verwachten dat Bruce er ook in zit.

Verder vind ik stijl en sfeer in een serie altijd erg belangrijk dus style over substance is wat mij betreft niet altijd negatief.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 29 oktober 2014 @ 22:48:51 #135
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_146096085
Zat stiekum te wachten op Bane. :@
Zeker nadat Gordon die plastic slang kapot schiet...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_146132608
Wat een beestachtig goede episode weer :9~ :9~ Cobblepot _O_ _O_ _O_ _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_146318318
Ook in deze aflevering weer genoten van Cobblepot! Schept weer wat duidelijkheid
  Moderator woensdag 5 november 2014 @ 01:23:12 #138
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_146318467
Ik vond 'm ook goed, maar baalde wel een beetje van de verhaallijn met die vriendin van Gordon. Konden ze nou niks interessanters verzinnen dan dat ze opeens weer opdook in Gotham in de handen van Falcone?
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  woensdag 5 november 2014 @ 01:59:55 #139
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_146318737
Dat met Bruce vind ik persoonlijk juist gaaf, omdat je nu ziet hoe hij gevormd wordt in zijn visie op de wet, gerechtigheid, etc etc.

Zoals ik eerder al aangaf, ik neem aan dat Selina en Bruce straks 'samen komen' waarbij Bruce zijn eerste stapjes 'snachts door Gotham maakt...

Ik ben benieuwd wanneer hij het idee gaat vormen dat hij meer zal moeten worden dan een man om de misdaad aan te kunnen pakken.
pi_146327174
alweer een coole aflevering, en dat ligt niet in de laatste plaats in de geweldige cast. Op de vrouwen na overtuigt iedereen me wel. Ook goed dat er deze keer niet zo een case of the week doorheen gevlochten zat.
  woensdag 5 november 2014 @ 14:06:32 #141
202546 Baszh
The Dude abides
pi_146329386
Penguin maakt de serie wel voor mij, goed neergezette rat.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_146335631
Bazenserie.
Ja doei.
pi_146391626
Szasz _O_
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_146391696
Verdomme :~

Deze serie is episch goed _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_146573339
ook deze week weer een prima aflevering. Zelfs leuke scene's met Bruce en Alfred ^O^
pi_146575380
Weet iemand waarom hij Richard ipv Roman Sionis heet hier? Lijkt me wel gewoon Black Mask namelijk :P
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_146598194
Bedenk me ook nu pas dat de jonge lijkschouwer eigenlijk the riddler is.
Verder weer een prima aflevering.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 13 november 2014 @ 12:54:24 #148
231633 Xummon
of toch niet?
pi_146607790
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_146607990
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 15:40 schreef Tim86 het volgende:
Weet iemand waarom hij Richard ipv Roman Sionis heet hier? Lijkt me wel gewoon Black Mask namelijk :P
Dat vat ik ook niet.

Misschien is hij familie van? :P
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_146609104
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 13:01 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Dat vat ik ook niet.

Misschien is hij familie van? :P
misschien zijn pa, aangezien we minstens 20 jaar verder zijn voordat Batman er is en deze gast dan wat oud zal zijn. Maar dat geldt net zo goed voor andere bad guys die we al voorbij hebben zien komen
  donderdag 13 november 2014 @ 14:52:31 #151
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_146611866
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 12:54 schreef Xummon het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah, in de comics zie je Dent ook in Year One, dus wanneer Gordon net in Gotham is. Wat dat betreft is het wel logisch, want die is nu natuurlijk al bezig met zijn carriere...
pi_146614863
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 13:38 schreef planethugo het volgende:

[..]

misschien zijn pa, aangezien we minstens 20 jaar verder zijn voordat Batman er is en deze gast dan wat oud zal zijn. Maar dat geldt net zo goed voor andere bad guys die we al voorbij hebben zien komen
Ja, het is een beetje een aparte rekensom. Als deze man al een kind heeft dat ongeveer net zo oud is als Bruce kan het wel kloppen, maar had nu meer het gevoel dat ze creatief met het karakter waren ofzo. Weet het ook niet. Zal nog wel terugkeren :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Admin donderdag 13 november 2014 @ 16:18:20 #153
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_146614945
Laat ze asjeblieft creatief zijn. Ik heb helemaal geen zin in precies hetzelfde als in de comics. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_146615178
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 16:18 schreef Breuls het volgende:
Laat ze asjeblieft creatief zijn. Ik heb helemaal geen zin in precies hetzelfde als in de comics. :)
Dit.

Ik vond het vorige week wel echt megatof dat Victor Zsasz verscheen.
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 13 november 2014 @ 16:59:10 #155
231633 Xummon
of toch niet?
pi_146616715
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  vrijdag 14 november 2014 @ 10:49:27 #156
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_146639507
Afgezien van het zoveelste stukke nutteloze selina kyle was het weer tof, serie wordt steeds beter :)
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
  Admin vrijdag 14 november 2014 @ 11:01:40 #157
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_146639791
De verschijningen van Selina zijn gewoon kleine zaadjes voor een langer verhaal. Ik ben blij dat ze zich niet verplicht voelen alle figuren evenveel screen time te geven, maar dat er gewoon een ontwikkeling in zit.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_146639893
vind ik ook, er zijn zoveel mogelijkheden om het verhaal een andere kant op te gooien met al die karakters. Vind Selina ook nog niets bijzonders maar dat zal ongetwijfeld vroeg of laat nog wel komen. Net als met Nygma die we nu sporadisch zien. Dat is ook wel 1 van de sterke punten, in 8 afleveringen hebben ze zoveel karakters neergezet dat we nog wel even vooruit kunnen
  maandag 17 november 2014 @ 01:36:23 #159
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_146733005
Zojuist episode 8 gezien. Vond hem niet zo goed als 7, maar wel leuk dat Bruce nu wil leren vechten.

Beetje jammer hoe ze Tommy Elliott nu neerzetten, gezien zijn verleden in de comics en natuurlijk hoe dat zich uiteindelijk ontwikkelt...

'Catwoman' blijf ik 1 van de grote minpunten vinden (net als Nygma). Dat komt deels door de actrice zelf (niet goed, ziet er idioot uit, doet veels te veel 'kattig'), en ook deels dus door de aankleding daarvan en de manier waarop ze tot nog toe steeds in het verhaal gewringt wordt...

Van de 3 DC series die ik kijk (Flash, Arrow en Gotham), vind ik dit waarschijnlijk gewoon de beste. Arrow is een leuke actie-soap, en Flash heeft potentie maar komt nog een beetje 'kinderachtig' en 'campy' over, maar Gotham is een mooie mix tussen een redelijk donker verhaal, gemengd natuurlijk met de 'lore' van Batman/Gotham. Heerlijk.
  woensdag 19 november 2014 @ 16:19:57 #160
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_146812190
Die laatste scene had ik best tussen willen liggen zeg :9
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
  woensdag 19 november 2014 @ 16:22:16 #161
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_146812276
Is dit ook een beetje te volgend voor iemand die nog nooit van de comics gehoord heeft.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Moderator woensdag 19 november 2014 @ 16:22:58 #162
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_146812298
quote:
14s.gif Op woensdag 19 november 2014 16:22 schreef Fir3fly het volgende:
Is dit ook een beetje te volgend voor iemand die nog nooit van de comics gehoord heeft.
Jahoor, het is sowieso een origin verhaal en je hebt er geen enkele voorkennis voor nodig.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  woensdag 19 november 2014 @ 16:23:26 #163
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_146812311
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 16:22 schreef Mike het volgende:

[..]

Jahoor, het is sowieso een origin verhaal en je hebt er geen enkele voorkennis voor nodig.
De trailer sprak mij wel aan, ik ga de pilot eens downloaden. Dank u!
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_146812458
Beste laatste scene van een TV serie aflevering, ooit

:9~

Harvey Dent ^O^
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 19 november 2014 @ 20:18:55 #165
361437 Eekhoorn_
Zsasz, Wahahauw
pi_146819934
Ben gisteren begonnen en vandaag helemaal bij. Top serie en heb eigenlijk spijt dat ik niet gewacht heb tot ik ze allemaal in één ruk kon kijken.
Geef het op als een dikke bitch in de sportschool :z
  vrijdag 21 november 2014 @ 03:58:59 #166
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_146860663
Zojuist de Dent-aflevering gezien, en was weer prima. Op zich gebeurde er niet heel veel, maar leuk om, zoals verwacht, de combinatie Bruce-Selina te zien, en hoe dat zich gaat ontwikkelen, ook al is het niet bepaald trouw aan de comics... ;)

Weet nog niet goed wat ik moet denken over Harvey Dent. Komt wat 'anders' over dan in de meeste comics (Year One, Long Halloween), iets 'enthousiaster', maar op zich niets mis mee... :)

De Penguin vs Fish (ha!) was deze week een beetje ondermaats en niet zo boeiend, maar goed, dat zal ongetwijfeld tot een gruwelijke clash leiden aan het einde van Season 1.
pi_146860666
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 november 2014 03:58 schreef Yi-Long het volgende:
Zojuist de Dent-aflevering gezien, en was weer prima. Op zich gebeurde er niet heel veel, maar leuk om, zoals verwacht, de combinatie Bruce-Selina te zien, en hoe dat zich gaat ontwikkelen, ook al is het niet bepaald trouw aan de comics... ;)

Weet nog niet goed wat ik moet denken over Harvey Dent. Komt wat 'anders' over dan in de meeste comics (Year One, Long Halloween), iets 'enthousiaster', maar op zich niets mis mee... :)

De Penguin vs Fish (ha!) was deze week een beetje ondermaats en niet zo boeiend, maar goed, dat zal ongetwijfeld tot een gruwelijke clash leiden aan het einde van Season 1.
nachtbrakert :p
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 21 november 2014 @ 04:29:00 #168
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_146860687
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 04:05 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

nachtbrakert :p
Always :)
pi_146888093
Wat een bazenserie is dit toch.

_O_ Alfred _O_
Ja doei.
pi_146989341
Toffe episode ^O^
pi_146993469
Dit begint toch stiekem een heel toffe serie te worden!
pi_146996624
en nu dus een break tot februari ofzo :(
pi_146999745
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 18:16 schreef planethugo het volgende:
en nu dus een break tot februari ofzo :(
Serieus? Balen dit.

Serie is echt goed! _O_
pi_147014455
Damn, februari? Wat een bazen serie! Alfred is een held. Maar Te penguin Ö OH DAMN :D
pi_147014576
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 18:16 schreef planethugo het volgende:
en nu dus een break tot februari ofzo :(
Oh balen, dat had ik gemist. :(
Wel weer een uitstekende aflevering deze keer met Alfred in een leuke rol.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_147015591
Topshow

Ninja Alfred _O_

James Gordon demoted :o

Maar nu wel de lange break ;( wel nog 12 eps te gaan, ipv 6 *O*

[ Bericht 33% gewijzigd door wolfrolf op 26-11-2014 11:07:31 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 26 november 2014 @ 11:39:33 #177
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_147016401
Wat is dan de laatste ep tot nu toe? 9 (Harvey Dent) of 10?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_147016762
10.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_147016896
Toffe ep weer. Ben benieuwd naar Arkham _O_
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_147016933
dat Gordon nu naar Arkham moet zorgt wel voor wat vernieuwing van het verhaal voor de 2de seizoenshelft. Ben benieuwd ^O^

al kan het natuurlijk zomaar zijn dat hij daar na 1 aflevering alweer weg is
pi_147024277
Is ie tof? Heb Arrow niet gezien, vond het niet zo boeiend.
pi_147024316
quote:
2s.gif Op woensdag 26 november 2014 15:50 schreef Drankster het volgende:
Is ie tof? Heb Arrow niet gezien, vond het niet zo boeiend.
Niet te vergelijken met Arrow verder.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 27 november 2014 @ 06:14:48 #183
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_147046329
quote:
2s.gif Op woensdag 26 november 2014 15:50 schreef Drankster het volgende:
Is ie tof? Heb Arrow niet gezien, vond het niet zo boeiend.
Niet gezien, want niet boeiend?

Je klinkt als mijn dochtertje van 3. Iets niet lusten zonder het geproeft te hebben :P
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  zondag 30 november 2014 @ 17:13:12 #184
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_147152816
quote:
2s.gif Op woensdag 26 november 2014 15:50 schreef Drankster het volgende:
Is ie tof? Heb Arrow niet gezien, vond het niet zo boeiend.
Gotham is idd wel het kijken waard.
pi_147242953
Iets later met de serie begonnen, wauw gave serie!!

maar gaat hij maar tot ep10? wanneer gaat hij weer verder?
  Moderator woensdag 3 december 2014 @ 13:21:22 #186
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_147245718
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:35 schreef casper019 het volgende:
Iets later met de serie begonnen, wauw gave serie!!

maar gaat hij maar tot ep10? wanneer gaat hij weer verder?
Dat staat een paar posts naar boven: februari dus.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  woensdag 3 december 2014 @ 16:23:28 #187
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_147251015
Laatste episode hopelijk vanavond even bekijken. The Flash en Arrow (s3) loop ik inmiddels flink achter, maar goed, kan ik de komende periode wel weer inhalen.
  woensdag 3 december 2014 @ 16:25:07 #188
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_147251074
Eerste twee afleveringen konden me echt niet boeien. Beetje hetzelfde als met Arrow.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_147251421
ik zat laatst the flash bij te kijken, zag ik daar in aflevering 3 een schurk genaamd the Mist. Is dat dezelfde acteur die Victor Zsasz speelt. Beetje jammer zulke dingen aangezien het beide DC series zijn.
pi_147252216
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 16:34 schreef planethugo het volgende:
ik zat laatst the flash bij te kijken, zag ik daar in aflevering 3 een schurk genaamd the Mist. Is dat dezelfde acteur die Victor Zsasz speelt. Beetje jammer zulke dingen aangezien het beide DC series zijn.
Maar spelen zich verder niet in dezelfde tijd ofzo af verder..dan kan het wel imo. Was meer gaar geweest als hij in Arrow en Flash zat met een andere rol.

Tom Hardy gaat trouwens meespelen in The Suicide Squad. Niet als Bane, maar als Rick Flagg.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_148356499
Morgen weer een nieuwe episode te downloaden *O*
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_148386918
Ben deze week begonnen, 3 afleveringen gehad. Even wat posts gelezen hier, en gestopt zodra jullie het over afl. 4 gingen hebben :P Volledig mee eens wat ik gezien heb de eerste 3 afleveringen, die Pinguin is erg goed gecast, vind de jonge Bruce ook sterk spelen de weinige momenten dat hij in beeld is. Je ziet dat hij zoekende is, en over de Balloonman dat hij ook een crimineel was omdat hij mensen vermoord.

Ook kan ik genieten van Falcone, ik vind hem sterk overkomen.

En dan Cat O+
  dinsdag 6 januari 2015 @ 16:55:22 #193
361437 Eekhoorn_
Zsasz, Wahahauw
pi_148393911
Gaat weer lekker verder! Vond het een erg vermakelijke aflevering.
Geef het op als een dikke bitch in de sportschool :z
pi_148409272
Was inderdaad weer prima.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_148409325
Zeer sterke aflevering.

Bullock is een baas :D
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_148409469
Maar nu gelijk weer 2 weken wachten ;(
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_148410057
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 22:50 schreef wolfrolf het volgende:
Zeer sterke aflevering.

Bullock is een baas :D
Dat was inderdaad wel de held van deze aflevering.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 6 januari 2015 @ 23:17:50 #198
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_148410513
Is het seizoen bijna klaar san kan ik via netflix weer inhaken.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_148410544
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 23:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is het seizoen bijna klaar san kan ik via netflix weer inhaken.
Ze zijn net op de helft van de 22 afleveringen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_148410566
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 23:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is het seizoen bijna klaar san kan ik via netflix weer inhaken.
wut :')

Er komen nog zeker 11 eps
lekker faxen heel de dag echt genot
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 6 januari 2015 @ 23:20:51 #201
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_148410616
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 23:18 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ze zijn net op de helft van de 22 afleveringen.
Dan hou ik me nog maar even zoet met Arrrow.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_148414353
Shiiiiiiit mooie toevoegingen aan de cast. Clay Davis _O_ en Morena Baccarin (L)

Leslie Thompkins is wel wat jonger in Gotham trouwens..maar dat zijn wel meer karakters :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 15% gewijzigd door Tim86 op 07-01-2015 02:23:55 ]
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_148418055
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 01:50 schreef Tim86 het volgende:
Shiiiiiiit mooie toevoegingen aan de cast. Clay Davis _O_ en Morena Baccarin (L)

Leslie Thompkins is wel wat jonger in Gotham trouwens..maar dat zijn wel meer karakters :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha, die spoiler hoopte ik ook al :D
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_148427845
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 01:50 schreef Tim86 het volgende:
Shiiiiiiit mooie toevoegingen aan de cast. Clay Davis _O_ en Morena Baccarin (L)

Leslie Thompkins is wel wat jonger in Gotham trouwens..maar dat zijn wel meer karakters :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
shiiiiiiiiiiiiit _O_. Aaaaand he's gone :(
vond het zelf niet zo een bijzondere aflevering, maar meer iets om wat nieuwe plotjes te introduceren
pi_148427911
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:42 schreef planethugo het volgende:

[..]

shiiiiiiiiiiiiit _O_. Aaaaand he's gone :(
Die zien we echt wel terug hoor _O_ _O_ _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_148427943
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:43 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Die zien we echt wel terug hoor _O_ _O_ _O_
leek toch alsof ie zijn laatste adem uitpufte. Of is zijn naam iets bekends uit Batman?
pi_148428024
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:44 schreef planethugo het volgende:

[..]

leek toch alsof ie zijn laatste adem uitpufte. Of is zijn naam iets bekends uit Batman?
Oh wacht over wie heb je het nu?

Over die knakker die wegreed toch?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_148428082
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:46 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Oh wacht over wie heb je het nu?

Over die knakker die wegreed toch?
nee over Clay Davis
pi_148428106
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:47 schreef planethugo het volgende:

[..]

nee over Clay Davis
[ afbeelding ]
OOh

Ja, die is wel dood ja :P
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_148486021
Ik ga hier ook maar eens aan beginnen! *O*
  donderdag 8 januari 2015 @ 22:45:12 #211
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_148486538
Leuke ep om weer mee te beginnen :D
吴 曼 迪
pi_148506998
Die scène in de gevangenis ward met Gordon en Bullock (en die baas), wát een bazenscène _O_
Ja doei.
pi_148683016
Ik ben ook begonnen met de serie, vind hem erg goed.

Alleen jammer dat er deze week weer geen aflevering is :{ Iemand een idee waarom niet? Weer iets bezig in USA oid?
  Moderator woensdag 14 januari 2015 @ 18:22:23 #214
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_148683087
Begin februari wordt dit personage geïntroduceerd:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_148684231
Ooeeeh cool, Mike!! *O*
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_148686038
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 18:22 schreef Mike het volgende:
Begin februari wordt dit personage geïntroduceerd:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik las dat al op wiki bij de lijst met villains die in de serie voor zouden moeten komen.
  Admin vrijdag 16 januari 2015 @ 16:41:54 #217
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_148751803
Een korte beschouwing van de eerste helft van seizoen 1: 'Batman' zonder Batman: een blik op Gotham
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 17 januari 2015 @ 21:05:27 #219
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_148787165
Blijkt dat die gast die Victor Zasz speelt ook in The Flash heeft mee gedaan.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_148790892
quote:
wow ook al zo vroeg

CW zet een nieuwe trend?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_148791665
Veronica is zojuist begonnen met de eerste afleveringen
pi_148791737
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 22:54 schreef Max23 het volgende:
Veronica is zojuist begonnen met de eerste afleveringen
Leuk voor de Veronica peasant, maar The Flash heeft Veronica niet aangekocht geloof ik :')
lekker faxen heel de dag echt genot
  Admin zondag 18 januari 2015 @ 08:38:32 #223
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_148798409
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 22:56 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Leuk voor de Veronica peasant, maar The Flash heeft Veronica niet aangekocht geloof ik :')
Dat maakt voor Gotham toch niet uit? :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_148798438
Ik had geen idee dat deze serie bestond, maar gisteravond de eerste twee afleveringen op Veronica gekeken. Toffe opzet en goede sfeer. Ik heb me zeker twee uur lang vermaakt. The Penguin in wording is nu al een briljant personage en wat een acteur! Ook de jonge Selina Kyle vond ik goed spelen. De sets en omgevingen zijn bij vlagen briljant en geweldig om te zien!

Jammer dat daar ook redelijk wat zwakke rollen en acteurs tegenover staan, in combinatie met de "haast" van de schrijvers om nu al veel characters te introduceren. De bad corrupt cop stereotypes druipen helaas van die Bullock af. Had wel iets subtieler gemogen. Jammer dat Carmine Falcone wordt gespeeld door zo'n nietsbrengende niet-overtuigende acteur. Daar had wel een iets meer Godfather / Sopranos sausje overheen gemogen. Ook bij Edward Nygma ligt zijn toekomstige personage er helaas al te dik op. Dit zullen ze vast met een reden hebben gedaan, maar had het denk ik beter gevonden als ze hem wat subtieler hadden geïntroduceerd. Ook dat over-the-top Britse accent van Alfred vond ik irritant. Ik heb nog niet echt een mening over Jim Gordon en Bruce Wayne, maar dat zal wel komen.

Al met al potentie als ik me over hetgeen hierboven kan heen zetten.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Admin zondag 18 januari 2015 @ 09:30:36 #225
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_148798696
quote:
6s.gif Op zondag 18 januari 2015 08:45 schreef Nielsch het volgende:
Jammer dat daar ook redelijk wat zwakke rollen en acteurs tegenover staan, in combinatie met de "haast" van de schrijvers om nu al veel characters te introduceren. De bad corrupt cop stereotypes druipen helaas van die Bullock af. Had wel iets subtieler gemogen. Jammer dat Carmine Falcone wordt gespeeld door zo'n nietsbrengende niet-overtuigende acteur. Daar had wel een iets meer Godfather / Sopranos sausje overheen gemogen. Ook bij Edward Nygma ligt zijn toekomstige personage er helaas al te dik op. Dit zullen ze vast met een reden hebben gedaan, maar had het denk ik beter gevonden als ze hem wat subtieler hadden geïntroduceerd. Ook dat over-the-top Britse accent van Alfred vond ik irritant. Ik heb nog niet echt een mening over Jim Gordon en Bruce Wayne, maar dat zal wel komen.
Ik denk dat Bullock bewust heel simpel is, qua stereotype. De rest van de personages is al subtiel genoeg en in latere afleveringen wordt Bullock beter uitgewerkt, maar wel vanuit een heel duidelijk startpunt.

John Dolan als Falcone vind ik op zich een prima keuze; hij is een acteur met het gewicht en de uitstraling om zo'n rol te spelen. In zekere zin vind ik hem hier beter passen dan Tom Wilkinson, die Falcone speelde in Batman Begins. Nygma ligt er wel dik op, maar niet overdreven. Het is vooral zijn introductie die de zorgen wekt dat het allemaal te hard gaat, maar later zie je dat ook hij juist heel geleidelijk wordt opgebouwd. Om mezelf een stukje te citeren:
quote:
De toekomstige Riddler heeft in de eerste elf afleveringen van de serie vooral een bijrol gehad, maar zijn karakter wordt wel stukje bij beetje onthuld. Hij spreekt af en toe vol enthousiasme in raadseltjes, met een triomfantelijke blik. Nygma vindt zichzelf duidelijk al heel wat, maar denkt weinig aan anderen; in een poging indruk te maken op een collega neemt hij het op zich om een heel sorteersysteem even om te gooien, om het project (zonder excuses te maken) te verlaten als het niet goed ontvangen wordt. Hij eigent zich werkzaamheden toe die niet bij hem horen en wordt ervoor berispt, maar dat lijkt hem niet te deren. Het is niet bekend wanneer de producers van Gotham van plan zijn hem te laten uitgroeien tot the Riddler, maar het is bijzonder vermakelijk om zijn personage tot ontwikkeling te zien komen in een bescheiden bijrol.
Ik ben juist wel nieuwsgierig naar hoe het gaat lopen met hem. Maar hij moet wel nog lang niet de Riddler worden. :)

En Sean Pertwee is nou eenmaal Engels. Daar kun je niet veel aan doen, noch vind ik zijn accent storend, maar dat is natuurlijk persoonlijk. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_148798942
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 08:38 schreef Breuls het volgende:

[..]

Dat maakt voor Gotham toch niet uit? :P
Nee klopt, maar nu mist de veronica kijker bijv. de Arrow crossover.

Wat verder totaal offtopic is :P
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_148868139
oh shit Brody vs Jim
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_148899147
Don Falcone, large and in charge 8-)

Top aflevering weer. Al 2 eps geen Bruce Wayne gezien geloof ik?
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 21 januari 2015 @ 11:14:33 #229
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_148902968
Bruce komt vanzelf wel weer een x. Vind Arkham nu veel leuker met die gekken die er rondlopen ;)
pi_148902994
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 11:14 schreef Danielle83 het volgende:
Bruce komt vanzelf wel weer een x. Vind Arkham nu veel leuker met die gekken die er rondlopen ;)
absoluut mee eens, ik bedoelde niet te zeggen dat ik Bruce miste ofzo :P
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_148904591
heerlijke aflevering, hoe de pinguin zo droogjes aan komt lopen bij fish en falcone _O_
pi_148907431
Penguin _O_

Het plan van Fish was trouwens wel absurd, en dat Falcone er bijna in mee ging sloeg helemaal nergens op. :')

[ Bericht 49% gewijzigd door Nic1 op 22-01-2015 00:31:12 ]
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 22 januari 2015 @ 07:30:57 #233
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_148933982
Wel 1 grote fout...

Ze doen zo hun best om alles er oud uit te laten zien. Geen moderne autos, amper tv's, op heel het politiebureau staat maar 1 pc ergens (met stokoude monitor), oude telefoons, fotocamera's uit de jaren 60, etc...

En dan pakt Penguin zijn smartphone.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  Admin donderdag 22 januari 2015 @ 08:12:22 #234
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_148934169
Waarom is dat een fout? Het is bekend dat er gewoon mobiele telefoons zijn. Gotham heeft een eigen stijl, en een mix van diverse stijlen uit diverse punten in de geschiedenis. Ik heb daaruit de conclusie getrokken dat ze het ambigu willen houden wanneer dit zich afspeelt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_148934544
Ik heb niet echt het idee dat het zich "vroeger" moet afspelen. Dit was me dus ook niet opgevallen.
pi_148936291
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 07:30 schreef Tokus het volgende:
Wel 1 grote fout...

Ze doen zo hun best om alles er oud uit te laten zien. Geen moderne autos, amper tv's, op heel het politiebureau staat maar 1 pc ergens (met stokoude monitor), oude telefoons, fotocamera's uit de jaren 60, etc...

En dan pakt Penguin zijn smartphone.
ja dat vind ik ook stom
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_148936310
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 08:12 schreef Breuls het volgende:
Waarom is dat een fout? Het is bekend dat er gewoon mobiele telefoons zijn. Gotham heeft een eigen stijl, en een mix van diverse stijlen uit diverse punten in de geschiedenis. Ik heb daaruit de conclusie getrokken dat ze het ambigu willen houden wanneer dit zich afspeelt.
Okee het is geen fout maar ik vind het jammer. Deels hinken ze heel erg op die groezelige jaren '80 New York sfeer (oude auto's, straatbeeld, geen computers) en deels hebben ze gewoon moderne gadgets. Ik had het toffer gevonden als het gewoon duidelijk in de jaren '80 had afgespeeld.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Admin donderdag 22 januari 2015 @ 10:49:57 #238
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_148936580
Ik denk dat ze niet echt op een specifiek decennium mikken, maar gewoon juist een reeks oude en nieuwe stijlen bij elkaar brengen om iets te creëeren dat niet recent, maar ook niet 'period' aanvoelt. Het draagt uit dat we naar het verleden kijken, naar "before Batman", zoals de reclamekreten afgelopen zomer klonken.

Het doet me denken aan een sliding of floating timeline; het concept van tijd in comics waarin een personage in jaren van publicaties van verhalen slechts heel langzaam ouder wordt. In dit geval kijken we in Gotham wel 'terug', maar vanuit wanneer en in welk universum is de vraag.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_148936614
Aangezien ik benieuwd was hoe het bedoeld is, heb ik dit gevonden:

What Time Period Is 'Gotham' Set In? There's More than One Answer To that Question

quote:
Creating a place out of time comes with a lot of serious advantages for any writer. For one, Heller and his team have creative freedom to decide which elements of each decade to draw from. Jim Gordon and his partner Harvey Bullock use cell phones (the early flip phone kind), but I didn’t spy any other electronics in the first episode, though computers will appear later. As the Times article stated, “The ambience is New York in the 1970s, but characters use computers and carry cellphones. Their clothes could be from the 1950s. And the buildings…look more like edifices from the 1930s, or even longer ago.”

Heller and the other creatives who work on Gotham have built a story that takes place within its own world, one that doesn’t adhere to the styles of the modern day, or to any other single decade. Instead we get something much more interesting: a city created just to make Gotham look cool.
  Admin donderdag 22 januari 2015 @ 10:56:32 #240
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_148936763
Ja, inderdaad. Het is een eigen mix, en ik vind dat een interessante keuze. Het geeft Gotham een heel eigen uitstraling, en dat is een groot deel van waarom ik het prettig vind om naar te kijken.

Je kunt ook "hoe het eruit ziet" weer relateren aan comics: pak twee Batman-comics van verschillende makers en leg ze naast elkaar: het ziet er verschillend uit doordat andere tekenaars en coloristen aan de look bijdragen. Sommige comics zijn alleen vanwege de look al de moeite waard, omdat er een interessante keuze is gemaakt in ontwerp en invulling. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 25 januari 2015 @ 00:31:21 #241
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_149028217
Vonden jullie ook dat Jack Gruber wel heel erg leentje buur heeft gespeeld bij Hannibal?

Het praten klinkt echt precies hetzelfde.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_149028311
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 00:31 schreef Komakie het volgende:
Vonden jullie ook dat Jack Gruber wel heel erg leentje buur heeft gespeeld bij Hannibal?

Het praten klinkt echt precies hetzelfde.
Neen, ik heb me er niet aan gestoord.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_149028539
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 00:31 schreef Komakie het volgende:
Vonden jullie ook dat Jack Gruber wel heel erg leentje buur heeft gespeeld bij Hannibal?

Het praten klinkt echt precies hetzelfde.
Hij deed me meer denken aan Dr Strange in Arkham City :P

Al krijgt hij hier weer de Electrocutioner en gaat zijn karakter nu weer een hele kant op dan hij leek te gaan in zijn eerste aflevering. Qua karakter is hij ook niet te vergelijken met de Electrocutioner uit comics van wat ik zo lees (en uit Arkham Origins).
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 25 januari 2015 @ 14:37:28 #244
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_149040680
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2015 00:34 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Neen, ik heb me er niet aan gestoord.
Ik heb me er niet aan gestoord, maar ik vond het opvallen.

quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 00:41 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Hij deed me meer denken aan Dr Strange in Arkham City :P

Al krijgt hij hier weer de Electrocutioner en gaat zijn karakter nu weer een hele kant op dan hij leek te gaan in zijn eerste aflevering. Qua karakter is hij ook niet te vergelijken met de Electrocutioner uit comics van wat ik zo lees (en uit Arkham Origins).
Dat wel inderdaad.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 25 januari 2015 @ 23:48:04 #245
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_149061578
Heb aflevering 1 tm 8 gezien. Kom wel terug als ik bij ben.
Leuk begin, maar vraag me af hoe ze dit interessant houden...
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_149084987
Erg veel zin in afleveringen 14 en 15

Daarna, vrees ik, weer een lange pauze... want 22 eps besteld en ergens in mei is het seizoen pas afgelopen...
lekker faxen heel de dag echt genot
  Admin maandag 26 januari 2015 @ 21:00:10 #247
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_149085791
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin maandag 26 januari 2015 @ 21:00:46 #248
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_149085827
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 20:39 schreef wolfrolf het volgende:
Erg veel zin in afleveringen 14 en 15

Daarna, vrees ik, weer een lange pauze... want 22 eps besteld en ergens in mei is het seizoen pas afgelopen...
Of veel kleine pauzes. Af en toe een weekje of twee niks. Zoals met alle 22-afleveringen-series gaat. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_149086236
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 21:00 schreef Breuls het volgende:

[..]

Of veel kleine pauzes. Af en toe een weekje of twee niks. Zoals met alle 22-afleveringen-series gaat. :)
Dat haat ik zo hard.

CW pakt dat wel goed aan, met blokken van 9, 8 en 6 afleveringen.
lekker faxen heel de dag echt genot
  Admin maandag 26 januari 2015 @ 21:32:03 #250
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_149087411
Het heeft verschillende factoren. Soms wordt een week geskipt omdat er een landelijk evenement is. Zo hadden Person of Interest en Agent Carter vorige week geen aflevering vanwege de State of the Union, en volgende week vallen er weer dingen uit op de zondagavond vanwege de Superbowl.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_149087700
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 21:32 schreef Breuls het volgende:
Het heeft verschillende factoren. Soms wordt een week geskipt omdat er een landelijk evenement is. Zo hadden Person of Interest en Agent Carter vorige week geen aflevering vanwege de State of the Union, en volgende week vallen er weer dingen uit op de zondagavond vanwege de Superbowl.
Planning is het toverwoord.

Maargoed, FOX is op dit moment een zooitje met zijn nieuwe zendermanagement.
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 27 januari 2015 @ 20:03:21 #252
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_149115355
Keek wel weer lekker weg, al was het geen bijzonder interessante of verrassende aflevering.
Ok stelletje hokboeren
  Admin dinsdag 27 januari 2015 @ 21:57:16 #253
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_149119955
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 21:37 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Planning is het toverwoord.
Die evenementen zitten verspreid over het hele jaar. Ze zijn uitermate goed gepland, en de tv-zenders gebruiken ze om weer een pauze in te kunnen lassen (die natuurlijk nodig is omdat anders de uitzendingen van afleveringen de productie ervan inhalen).
quote:
Maargoed, FOX is op dit moment een zooitje met zijn nieuwe zendermanagement.
Hoe dat zo?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin dinsdag 27 januari 2015 @ 21:58:24 #254
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_149120010
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 20:03 schreef padlarf het volgende:
Keek wel weer lekker weg, al was het geen bijzonder interessante of verrassende aflevering.
Het stond ook niet stil. Grote verandering voor Fish (wat was het? Mercedes Maria Mooney?), mooie scènes voor Cobblepot, goede doorontwikkeling voor Gordon. Het gaat lekker. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_149120168
Ik vond het ook een zeeeeeer toffe ep! Lekker gekeken na een dagje werken, ging prima!
Ja doei.
  Admin dinsdag 27 januari 2015 @ 22:04:06 #256
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_149120247
Overigens wel grappig: gisteren was het nog: er komt een nieuwe Dollmaker, gespeeld door Colm Feore. In Arrow werd een Dollmaker gespeeld door Michael Eklund. En wie was vanavond degene die Fish moest martelen? Michael Eklund.

It's a small world...
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 22:17:43 #257
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_149120947
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 21:58 schreef Breuls het volgende:

[..]

Het stond ook niet stil. Grote verandering voor Fish (wat was het? Mercedes Maria Mooney?), mooie scènes voor Cobblepot, goede doorontwikkeling voor Gordon. Het gaat lekker. :)
Ok ok, daar heb je dan wel weer gelijk in
Ok stelletje hokboeren
pi_149123892
Holy shit wat een episode.

Heftig einde zeg. Serieus triest. Knoop in mijn maag enzo.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_149133033
wel een beetje jammer dat fish niet wat meer gemarteld werd maar haar handlanger toevallig op het goede moment binnen komt vallen.
pi_149133822
Die martelaar was wel weer het toppunt van slachtoffer zijn van het falen van je "collega's". :P Die "collega's" waren niet competent genoeg om Butcher vast te houden waarop hij vervolgens Fish komt redden. Maar niet voordat hij die martelaar even verrot ramt. Dan komt Victor langs, ziet dat Fish is ontsnapt, doet een (uiteraard onjuiste) aanname en schiet die martelaar door zijn kop alsof het zijn schuld was.

Ach ja, soms is een fictie niet ver van de realiteit :P
pi_149171805
Heeft iemand trouwens een linkje waar alle afleveringen kan kijken. Heb t/m 4 gezien :P
pi_149173122
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 15:12 schreef hafcfan het volgende:
Heeft iemand trouwens een linkje waar alle afleveringen kan kijken. Heb t/m 4 gezien :P
kat.ph

Glhf
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_149215817
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2015 15:54 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

kat.ph

Glhf
^O^ Alleen 13 nog kijken en ik ben bij.
pi_149216054
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 18:24 schreef hafcfan het volgende:

[..]

^O^ Alleen 13 nog kijken en ik ben bij.
toppie :D
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_149251762
Wat trouwens wel vermoeiend is dat ze bij Nygma elke keer weer met zo'n raadsel komen. Ligt er wel heel dik boven op.
pi_149256673
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:51 schreef hafcfan het volgende:
Wat trouwens wel vermoeiend is dat ze bij Nygma elke keer weer met zo'n raadsel komen. Ligt er wel heel dik boven op.
Zijn naam is al duidelijk genoeg toch?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 1 februari 2015 @ 12:40:34 #268
433780 Jay-zzz
I'm going hard with style
pi_149259052
Top serie dit _O_ vooral de penguin is erg goed gespeeld _O_
I'm not a businessman, I'm a business, man!
pi_149279785
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 10:32 schreef Monolith het volgende:

[..]

Zijn naam is al duidelijk genoeg toch?
Ja voor de batman kenners wel, maar als er mensen zijn die niet precies weten wie wie is kon je het nog proberen spannend te houden
pi_149279812
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:05 schreef hafcfan het volgende:
Morgen 2 afleveringen ?
Nee, gewoon 1 volgens http://epguides.com/gotham/
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_149279837
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:07 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ja voor de batman kenners wel, maar als er mensen zijn die niet precies weten wie wie is kon je het nog proberen spannend te houden
Ik doel op 'E. Nygma'.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_149279902
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:08 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik doel op 'E. Nygma'.
Dat begrijp ik.
pi_149279955
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:09 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dat begrijp ik.
Dat is toch net zo'n duidelijke hint als wat raadseltjes?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_149280228
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:11 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat is toch net zo'n duidelijke hint als wat raadseltjes?
moet je wel weten wat enigma betekent
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_149280415
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:17 schreef sjeppert het volgende:

[..]

moet je wel weten wat enigma betekent
Ah daar zat het hem :P
pi_149280516
Ik heb wellicht te hoge verwachtingen. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_149280685
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:23 schreef Monolith het volgende:
Ik heb wellicht te hoge verwachtingen. :P
Ik durf zover te gaan dat je aan het mierenneuken bent.

Deze serie is een zeldzame krent in een eindeloze brei van pap.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_149281176
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:27 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ik durf zover te gaan dat je aan het mierenneuken bent.

Deze serie is een zeldzame krent in een eindeloze brei van pap.
Waar heb ik iets negatiefs gezegd over deze serie?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_149281260
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:36 schreef Monolith het volgende:

[..]

Waar heb ik iets negatiefs gezegd over deze serie?
Bij mij kwam het klagend over dat je Ed Nygma te obvious vind ofzo :P

Mijn gemeende excuses als dat niet zo is ;)
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_149281406
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:38 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Bij mij kwam het klagend over dat je Ed Nygma te obvious vind ofzo :P

Mijn gemeende excuses als dat niet zo is ;)
Het ging erom dat mensen klagen dat de raadseltjes van Edward te duidelijke hints zouden zijn over wie hij wordt. Ik geef slechts aan dat zijn naam al een duidelijke hint is, maar kennelijk weet niet iedereen dat enigma een synoniem van raadsel is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_149281459
Ik heb nu al zin in morgen. :9~
pi_149281555
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:41 schreef hafcfan het volgende:
Ik heb nu al zin in morgen. :9~
Hier nog 1 :@
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_149283991
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:07 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ja voor de batman kenners wel, maar als er mensen zijn die niet precies weten wie wie is kon je het nog proberen spannend te houden
Als je niets van Batman weet denk je dat hij gewoon een van de vele vreemde figuren in Gotham is. :)
  Admin maandag 2 februari 2015 @ 07:05:14 #285
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_149288125
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:40 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het ging erom dat mensen klagen dat de raadseltjes van Edward te duidelijke hints zouden zijn over wie hij wordt. Ik geef slechts aan dat zijn naam al een duidelijke hint is, maar kennelijk weet niet iedereen dat enigma een synoniem van raadsel is.
Ik vind zijn naam een duidelijke hint omdat Edward Nygma de Riddler is. Het feit dat het als 'enigma' klinkt is een veel minder sterke hint naar zijn uiteindelijke rol, zelfs al ken je het woord.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin maandag 2 februari 2015 @ 07:05:51 #286
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_149288128
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 23:46 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Als je niets van Batman weet denk je dat hij gewoon een van de vele vreemde figuren in Gotham is. :)
En dat werkt ook prima, want dan ben je ineens heel verbaasd als hij de Riddler blijkt te worden. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_149290413
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 07:05 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik vind zijn naam een duidelijke hint omdat Edward Nygma de Riddler is. Het feit dat het als 'enigma' klinkt is een veel minder sterke hint naar zijn uiteindelijke rol, zelfs al ken je het woord.
Lijkt me duidelijk, ik kan me bijna niet voorstellen dat iemand dit "The Riddler" wel kent, maar niet zijn echte naam weet (zelfs zonder "enigma"). Daarnaast doet Gotham geen moeite om dit soort dingen te verbergen bij de andere villains. :)

quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 07:05 schreef Breuls het volgende:

[..]

En dat werkt ook prima, want dan ben je ineens heel verbaasd als hij de Riddler blijkt te worden. :P
Daar zit ik op de wachten bij mijn vriendin (die helemaal niets van Batman, of welke superheld dan ook, weet), ben benieuwd. ;)
pi_149290474
Ik ben totaal geen batman-fan, sterker nog, ik heb volgens mij nog nooit een eerdere film gezien en kom niet verder dan de jaren 90 tekenfilmafleveringen die ik wel eens gezien heb, en ook ik krijg redelijk veel van de verwijzingen prima door, ookal ken ik alleen de grote lijnen/namen van het 'verhaal'. Neemt niet weg dat 't een heerlijke serie is, gewoon O+
Ja doei.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 2 februari 2015 @ 10:32:42 #289
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_149290541
Grappig om te zien dat Bruce en Selina nu al een soort van haat/liefde verhouding hebben. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_149308016
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 07:05 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik vind zijn naam een duidelijke hint omdat Edward Nygma de Riddler is. Het feit dat het als 'enigma' klinkt is een veel minder sterke hint naar zijn uiteindelijke rol, zelfs al ken je het woord.
Natuurlijk is het overduidelijk voor de mensen die het Batman universum kennen. Het ging nu juist om mensen die dit kennelijk niet zijn. Overigens vind ik het sowieso een vreemde ergernis, want zoals al aangegeven door anderen wordt er eigenlijk bij geen enkel personage moeite gedaan om zijn of haar uiteindelijke identiteit te verhullen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Admin maandag 2 februari 2015 @ 21:39:56 #291
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_149310730
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 10:25 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Lijkt me duidelijk, ik kan me bijna niet voorstellen dat iemand dit "The Riddler" wel kent, maar niet zijn echte naam weet (zelfs zonder "enigma"). Daarnaast doet Gotham geen moeite om dit soort dingen te verbergen bij de andere villains. :)
Nee, het ligt er zelfs heel dik bovenop. Letterlijk het eerste wat je Harvey Dent ziet doen is met een muntje gooien. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin maandag 2 februari 2015 @ 21:41:19 #292
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_149310785
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 20:37 schreef Monolith het volgende:

[..]

Natuurlijk is het overduidelijk voor de mensen die het Batman universum kennen. Het ging nu juist om mensen die dit kennelijk niet zijn. Overigens vind ik het sowieso een vreemde ergernis, want zoals al aangegeven door anderen wordt er eigenlijk bij geen enkel personage moeite gedaan om zijn of haar uiteindelijke identiteit te verhullen.
Ik denk dat een eventuele irritatie ook kan voortkomen uit de wens dat sommige personages misschien eens een keer niet vanaf het eerste begin overduidelijk hun einddoel aankondigen. Het valt bijna nog mee dat Bruce nog niet in aanraking is gekomen met vleermuizen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_149311043
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 21:41 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik denk dat een eventuele irritatie ook kan voortkomen uit de wens dat sommige personages misschien eens een keer niet vanaf het eerste begin overduidelijk hun einddoel aankondigen. Het valt bijna nog mee dat Bruce nog niet in aanraking is gekomen met vleermuizen.
Mja, ergens is het ook wel de gebruikelijke gang van zaken in een prequel dat je juist de ontwikkeling van de karakters ziet. Ik vind persoonlijk het Batman universum ook niet erg diepgaand. Wat dat betreft is deze serie zeker een erg positieve uitschieter qua sfeer en verhaal. Hoewel de meest recente filmreeks ook prima was.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 2 februari 2015 @ 22:41:05 #294
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_149313505
Inmiddels tot en met ep 13 gezien. Leuke serie, sterke cast. Zaten een paar case-of-the-week-ep's tussen die wat minder waren (balloonman), maar dat zullen we ze maar vergeven. Toffe sfeer!
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_149314850
Oh ze gaan in de maand februari nog door tot episode 17 :o
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_149332400
Het is gelukkig al renewed voor seizoen 2. maar de kijkcijfers blijven maar dalen.

http://tvbythenumbers.zap(...)ane-the-virgin-down/

Onbegrijpelijk. Het is niet vaak dat een serie van een openbaar Amerikaans TV network zo constant en hoog in kwaliteit is.

Amerikanen ;(

Vanavond ep 14 kijken :9
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_149356132
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 17:46 schreef wolfrolf het volgende:
Het is gelukkig al renewed voor seizoen 2. maar de kijkcijfers blijven maar dalen.

http://tvbythenumbers.zap(...)ane-the-virgin-down/

Onbegrijpelijk. Het is niet vaak dat een serie van een openbaar Amerikaans TV network zo constant en hoog in kwaliteit is.

Amerikanen ;(

Vanavond ep 14 kijken :9
netflix betaalt een paar miljoen per aflevering om het over een tijdje te mogen streamen, dat zal ook wel meespelen voor fox lijkt me :)

heerlijke aflevering weer, Maroni was weer heerlijk en de Pinguin natuurlijk zoals altijd weer geweldig.
pi_149356174
Het was inderdaad van voor tot achter weer genieten _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_149356196
I hou
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_149356200
van
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_149356205
Gotham
lekker faxen heel de dag echt genot
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')