abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145076985
Ik moet aflevering twee nog kijken :D :D de eerste aflevering begon al erg goed moet ik zeggen *O*
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  woensdag 1 oktober 2014 @ 15:52:07 #62
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_145094039
Ik ga deze serie ook volgen :Y
pi_145097925
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 19:25 schreef Monolith het volgende:
Aflevering twee was erg leuk. Serie met potentie wat mij betreft. Alleen die keuze voor de acteur die de burgemeester speelt is een beetje wennen als je Spin City keek. :P
heb hem gezien in Luck van HBO en daar maakte hij wel indruk in een serieuze rol. Hier nog niet echt maargoed hij is maar even in beeld geweest.

Vond aflevering 2 ook weer aardig, kijkt lekker weg iig
pi_145116268
Fantastische serie en dat zeg ik als Batman fan. Goed bedacht om een serie te maken rondom de tijd voordat Bruce Batman werd. Ik denk dat we in de serie weldegelijk alle schurken en Batman in pak gaan zien in de allerlaatste episode. Overigens denk ik dat de serie behoorlijk lang gaat lopen aangezien er ontzettend veel Batman fans zijn over de hele wereld en de serie opzich prima scoort nu. Wie is The Joker? Wie is Poison Ivey?

Die gast die The Riddler speelt mag hem ook in de films spelen. Veel weg van Jim Carrey.
pi_145116297
De dame en de gozer aan de rechterkant Harley Quinn en Joker?

pi_145116556
Nee dat lijkt me niet dat dat Harley Quinn en The Joker zijn.
pi_145123401
Nee joh. En als het wel zo is stop ik met kijken. Wat ze nu met die origin verhalen van karakters uithalen is al dubieus genoeg.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_145135661
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 13:00 schreef Tim86 het volgende:
Nee joh. En als het wel zo is stop ik met kijken. Wat ze nu met die origin verhalen van karakters uithalen is al dubieus genoeg.
Om dit nog even toe te lichten:

Ik ben echt een Batman fan, maar ik heb er vooralsnog mixed feelings bij. Ik ben niet zo'n type dat ook echt de comics leest en maar vindt dat alles moet zijn zoals het daar is, maar hoe ze nu die origin stories van al die bekende Batman villains verdraaien is wel vrij dubieus. Karakters die, in ieder geval in hun kindertijd, geen fuck met elkaar te maken hadden krijgen allemaal maar verhalen die dan samen vallen en zoals het er nu naar uitziet blijft er echt weinig over van hun oorsprong zo.

Ik heb nu het gevoel dat het een soort random case of the week copshow gaat worden..Eentje die zich toevallig afspeelt in Gotham en waar die kind versies van Batman en de villains dan wat meer bekendheid en side characters moeten geven. Gotham (als stad) en het GCPD gebouw /set zijn wel echt supertof en af en toe zijn er wat leuke details en easter eggs voor mensen die wat meer van Batman weten, maar ik hoop dat het kan opwegen tegen de minpunten.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_145135746
Dat het niet helemaal strookt, of helemaal niet, met het Batman universum vind ik niet zo'n ramp. Het heeft wel een mooi duister sfeertje en de tweede aflevering kijkt prima weg.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_145148037
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 19:32 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik ben echt een Batman fan, maar ik heb er vooralsnog mixed feelings bij. Ik ben niet zo'n type dat ook echt de comics leest en maar vindt dat alles moet zijn zoals het daar is, maar hoe ze nu die origin stories van al die bekende Batman villains verdraaien is wel vrij dubieus. Karakters die, in ieder geval in hun kindertijd, geen fuck met elkaar te maken hadden krijgen allemaal maar verhalen die dan samen vallen en zoals het er nu naar uitziet blijft er echt weinig over van hun oorsprong zo.

Ik heb nu het gevoel dat het een soort random case of the week copshow gaat worden..Eentje die zich toevallig afspeelt in Gotham en waar die kind versies van Batman en de villains dan wat meer bekendheid en side characters moeten geven. Gotham (als stad) en het GCPD gebouw /set zijn wel echt supertof en af en toe zijn er wat leuke details en easter eggs voor mensen die wat meer van Batman weten, maar ik hoop dat het kan opwegen tegen de minpunten.
als ze die villains er niet in hadden gestopt zou het juist een case of the week worden... Die kinderen hadden van mij ook niet echt gehoeven trouwens, met de pinguin alleen was ik ook al tevreden. Dat de origin verhalen niet kloppen boeit me verder niet, ik verwacht ook niet dat dit in hetzelfde universum als welke batman film dan ook is. Zou leuk zijn als dat zo was maar dan wordt de serie ook wel beperkt
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 12:19:25 #71
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_145151906
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 19:32 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Er zijn nogal wat verschillende origins van karakters dus die vlieger hoeft niet op te gaan.
De origin van Batman is bijvoorbeeld recentelijk in de "Year Zero" comic weer enigzins veranderd. Een paar jaar geleden was er ook weer een andere origin met juist Alfred een bad ass gast was die Bruce opleidt.

Voor verschillende villians geldt precies hetzelfde. Waarom zou het in deze serie niet anders kunnen zijn?

Sowieso is de vraag of wat jij zegt klopt. Gaat Bruce Wayne veel te maken krijgen met The Pinguin en Catwoman? Het verhaal gaat over Jim Gordon en de anderen zijn ondersteunende karakters die niet per se veel met elkaar in aanraking hoeven te komen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 12:32:03 #72
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_145152267
Overigens gisteren de eerste 2 afleveringen gezien en ik heb nog een beetje mixed feelings.
Gotham is echt wel goed neer gezet. Precies zoals je het mag verwachten. Duister en een zooitje.

De karakters ben ik nog niet zo over uit. The Pinguin wordt wel redelijk twisted neergezet, maar Gordon en Bullock pakken mij nog niet echt.
De corruptie binnen de GCPD komt wat mij betreft ook nog niet echt goed naar voren. Wel de verkeerde handelswijze van de politie. De relatie tussen Barbara en Jim stelt ook nog niet zo heel veel voor. Barbara is trouwens wel lekker. Doet Jim goed :P

Het is in ieder geval in potentie een fijne serie, maar het moet nog een beetje groeien. Zeker met de karakters moet ik nog een beetje begaan worden. Ondanks dat ik de karakters al ken.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 02:21 schreef Poepz0r het volgende:
Fantastische serie en dat zeg ik als Batman fan. Goed bedacht om een serie te maken rondom de tijd voordat Bruce Batman werd. Ik denk dat we in de serie weldegelijk alle schurken en Batman in pak gaan zien in de allerlaatste episode. Overigens denk ik dat de serie behoorlijk lang gaat lopen aangezien er ontzettend veel Batman fans zijn over de hele wereld en de serie opzich prima scoort nu. Wie is The Joker? Wie is Poison Ivey?

Die gast die The Riddler speelt mag hem ook in de films spelen. Veel weg van Jim Carrey.
De eerste afleveringen zullen goed scoren door de relatie met Batman, maar als de eerste hoos van nieuwsgierigen is langs gekomen zal de serie het toch op eigen houtje moeten doen. Het gaat immers niet om Batman en dat kan er voor zorgen dat mensen toch gaan afhaken. Dan zal je gewoon een goede serie neer moeten zetten.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  zondag 5 oktober 2014 @ 09:50:26 #73
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_145208116
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 02:30 schreef Poepz0r het volgende:
De dame en de gozer aan de rechterkant Harley Quinn en Joker?

[ afbeelding ]
In de vorige aflevering had je een standup op het podium staan die ontzettend zenuwachtig was. Dat was Joker.
pi_145314988
Bijzondere keuze van de makers dat Gotham zo overduidelijk New York is.
Bij deze aflevering viel het me helemaal op: beginshot was Brooklyn Bridge, 1e scene was in Chinatown.

Vooral na de beloftes in dit artikelen:
http://www.theguardian.co(...)designer-doug-kraner

"So we look for the old New York as we scout, and sometimes we have to remove the new New York. "

"Most of the photographs are from New York, although we eliminate specific landmarks that are associated with New York."
  woensdag 8 oktober 2014 @ 02:54:34 #75
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_145320099
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 22:56 schreef Franktastic1984 het volgende:
Bij deze aflevering viel het me helemaal op: beginshot was Brooklyn Bridge, 1e scene was in Chinatown.

Vooral na de beloftes in dit artikelen:
http://www.theguardian.co(...)designer-doug-kraner

"So we look for the old New York as we scout, and sometimes we have to remove the new New York. "

"Most of the photographs are from New York, although we eliminate specific landmarks that are associated with New York."
Zojuist de eerste episode gezien. Vond Gotham er prima uitzien, redelijk zoals je mag verwachten van een fictionele stad aan de oost-kust, beetje tussen Boston en New York.

Ben er redelijk tevreden over. Gordon en Bullock prima gecast. Komen goed overeen met wat je een beetje uit de comics verwacht. Natuurlijk hier en daar wat vraagtekens en breekt men uiteraard met de geschiedenis uit de comics, maar in ieder geval een prima begin.

Catwoman vind ik dan weer een beetje vergezocht, maar dat meisje vind ik ook niet echt geweldig gecast, en dat zal ook komen met dat overdreven 'poseren' steeds.

Bruce Wayne trouwens uitstekend. Lijkt erg veel op hoe je hem in de comics kent, stukken beter dan de jonge Bruce Wayne versies in de films, en lijkt ook een prima acteurtje te zijn die goed kan doorgroeien in die rol naar Batman.
pi_145325259
vond aflevering 3 weer een prima aflevering, de hele sfeer bevalt me steeds beter. Gotham is een door en door slechte stad zoals het hoort.

De afleveringen zijn voorbij voor je het in de gaten hebt, een graadmeter voor mij dat ik er weinig op aan te merken vind. Pinguin is geweldig en leuk om David Zayas na zijn luchtige rol in Dexter weer in een criminele bazenrol als in Oz te zien
  woensdag 8 oktober 2014 @ 12:16:35 #77
367828 Bassen
Does Humor Belongs To Music?
pi_145325490
Ben na de derde aflevering eigenlijk wel om. Cast is zeer goed en er hangt gewoon een lekker Gotham sfeertje.
pi_145329482
Ik vind the Penguin echt goed gecast ^O^ Ik ben ook fan, mooi sfeertje inderdaad. Ik ben ook alleen niet echt te spreken over die "random case of the week" episodes..
pi_145334833
Prima serie, ik stoor me alleen enorm aan Bullock, die acteur speelt waardeloos. Gordon vind ik dan wel weer erg sterk. En wat een mooi meisje is Selina Kyle zeg.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  woensdag 8 oktober 2014 @ 18:53:26 #80
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_145338305
Apart gezicht heeft ze wel.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_145475355
Toffe serie dit zeg. Aflevering 1 was nog even inkomen maar 2 & 3 waren prima. Serie steekt goed in elkaar, lekker sfeertje wordt er neergezet.
  maandag 13 oktober 2014 @ 00:46:31 #82
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_145480746
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 16:56 schreef Hoogstaande het volgende:
Prima serie, ik stoor me alleen enorm aan Bullock, die acteur speelt waardeloos. Gordon vind ik dan wel weer erg sterk. En wat een mooi meisje is Selina Kyle zeg.
Ik vind haar dus juist helemaal niet mooi, door dat hele aparte gezicht, maar misschien groeit dat nog....
pi_145480898
Na drie afleveringen ben ik tot de conclusie gekomen dat de serie voor mij De Opkomst van Cobblepot en andere, onbelangrijke, zaken heet.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  Admin maandag 13 oktober 2014 @ 07:32:48 #84
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_145482163
Seizoen 1 vertelt inderdaad voornamelijk over Cobblepot. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 13 oktober 2014 @ 08:52:03 #85
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_145482813
Ik vind het The rise of Cobblepot ( :P ) wel interessant.
Hoe hij van sukkeltje naar maffiabaas gaat.
pi_145504190
FOX Picks Up Full 22-Episode Season of 'Gotham'

http://tvbythenumbers.zap(...)on-of-gotham/313765/
pi_145505228
deze ga ik toch es kijken ben benieuwsd hoe vinden jullie hem tot nu toe
  Moderator maandag 13 oktober 2014 @ 20:22:31 #88
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_145505373
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 20:19 schreef casper019 het volgende:
deze ga ik toch es kijken ben benieuwsd hoe vinden jullie hem tot nu toe
Dat staat hier toch allemaal boven jouw post? :+
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:04:10 #89
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_145529712
Zijn er deze keer twee episodes uitgekomen ? Ik zie episode 5 ook al een paar keer voorbij komen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Admin dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:24:23 #90
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_145530427
De site vermeldt dat er momenteel vier zijn: http://www.fox.com/watch/341135427914
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_145530650
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 19:53 schreef Franktastic1984 het volgende:
FOX Picks Up Full 22-Episode Season of 'Gotham'
http://tvbythenumbers.zap(...)on-of-gotham/313765/
jammer, eerst was het volgens mij de bedoeling dat het een seizoen van 12 afleveringen zou worden met één doorlopend verhaal. Daarna 16 en nu breiden ze dat doodleuk nog eens uit. Dan zal het vrees ik wel een erg simpele case of the week serie gaan worden
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:46:34 #92
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_145531189
Dat is voor het eerst dat iemand een serie goed vindt en het jammer vindt dat er meer afleveringen komen....
pi_145531752
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 14:46 schreef Komakie het volgende:
Dat is voor het eerst dat iemand een serie goed vindt en het jammer vindt dat er meer afleveringen komen....
ik hou altijd al meer van de HBO, Showtime, FX etc series die zich meer concentreren op een groter verhaal en daar dan 12 afleveringen voor uittrekken. De kwaliteit van die series is dan meestal ook beter dan de series die jaar in jaar uit 22 afleveringen vol moeten proppen.

Sterker nog, de baas van FOX vindt dit ook en opperde nog niet zo lang geleden dat hij voorstander was van kortere series, omdat hij vond dat dat de kwaliteit vd series alleen maar ten goed kwam :)

quote:
11:24 a.m. "We may do a few more. Again, there's not a magic number," Reilly says of the 13-episode "Sleepy Hollow" episode order for next year. "It's better for the audience's focus and attention to do shorter orders," Reilly says. "I think many dramas are just better creatively on a shorter order pattern," he says.
Read more at http://www.hitfix.com/the(...)#76ImGtgOIRTmqbUq.99
Maar dat zei hij toen hij terug trad dus zijn opvolger is het daar blijkbaar niet mee eens ;)
pi_145551869
Vind dat de serie per aflevering beter wordt. Gelukkig aflevering 4 niet helemaal random case of the week, maar juist wat in het grotere plaatje past tussen Falcone en Maroni.

Tot nu toe zeer vermakelijke serie.
Vitesse, Celtic FC, Everton, Green Bay Packers.
pi_145560374
en the pinguin die niet alles aan het toeval overlaat :P
hij draagt de serie toch wel tot nu toe vind ik
  woensdag 15 oktober 2014 @ 12:50:00 #96
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_145563872
Die chick die gewonnen had was wel behoorlijk :9

En die penguin gozer alleen al maakt de serie het kijken waard _O_
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_145565251
Inmiddels aangekocht door Veronica en ergens volgend jaar ook hier op TV :)

http://www.nrc.nl/breedbe(...)e-weg-in-met-batman/
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 15 oktober 2014 @ 15:10:22 #98
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_145568641
Geweldige serie. _O_
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_145569614
Tot nu toe een van de betere series die ik volg. Als het verhaal zich op zo'n manier blijft ontwikkelen als dat het nu doet, beloofd het veel nog beter te worden.
En toch zijn de dingen die irrelevant zijn voor de een, relevant voor de ander.
  woensdag 15 oktober 2014 @ 16:45:15 #100
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_145572111
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 10:47 schreef planethugo het volgende:
en the pinguin die niet alles aan het toeval overlaat :P
hij draagt de serie toch wel tot nu toe vind ik
De scčnes waarbij die aan komt zetten met een kado zijn nu al epic! Goed gecast die gast!
pi_145572358
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 16:45 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
De scčnes waarbij die aan komt zetten met een kado zijn nu al epic! Goed gecast die gast!
Indeed. :Y

Ben alleen niet zo'n fan van Fish Mooney, het karakter dan. De casting voor die rol is aardig; JPS zet de rol aardig neer. Het karakter overtuigt me echter niet van echte macht, klasse en intelligentie. Ook mis ik nog wat background bij het personage.
pi_145572660
Die gast die Penguin speelt zat ook in The Walking Dead

Klein rolletje :P
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 15 oktober 2014 @ 18:11:25 #103
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_145575417
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 16:59 schreef Tim86 het volgende:
Die gast die Penguin speelt zat ook in The Walking Dead
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klein rolletje :P
Ik ben na s2 afgehaakt met kijken, maar wat dacht je van een oude bekende uit Dexter nu als Maroni in Gotham ;)
  woensdag 15 oktober 2014 @ 19:59:37 #104
300718 Kenju
Say It!!??
pi_145580041
Ik weet het niet met deze serie. Ik heb de eerste aflevering gezien, en de overige drie nu ook op mijn mediaspeler staan. Maar de eerste aflevering nodigde me niet echt uit om verder te kijken.

De productiewaarde is goed, en ze lijken wel wat interessants te doen. Maar op de een of andere manier boeit het me gewoon niet.

Het krijgt wel hoge ratings op iMDb. Maar bij screen junkies Movie Fights (Youtube kanaal) werd de serie wel afgezeken.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  woensdag 15 oktober 2014 @ 22:21:34 #105
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_145586122
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 19:59 schreef Kenju het volgende:
Ik weet het niet met deze serie. Ik heb de eerste aflevering gezien, en de overige drie nu ook op mijn mediaspeler staan. Maar de eerste aflevering nodigde me niet echt uit om verder te kijken.
De productiewaarde is goed, en ze lijken wel wat interessants te doen. Maar op de een of andere manier boeit het me gewoon niet.
Het krijgt wel hoge ratings op iMDb. Maar bij screen junkies Movie Fights (Youtube kanaal) werd de serie wel afgezeken.
Na aflevering 1 wordt het alleen maar beter :)
pi_145589806
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 22:21 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Na aflevering 1 wordt het alleen maar beter :)
Ik was al van plan om ermee door te gaan. Ik ben benieuwd...
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_145590386
Ik zag volgens mij een foutje in de vierde aflevering:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_145590778
quote:
7s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 00:20 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik zag volgens mij een foutje in de vierde aflevering:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, bij de deur valt het pistool uit de handen van de huurmoordenaar en schopt Gordon het weg naar achteren.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_145590861
quote:
7s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 00:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nope, bij de deur valt het pistool uit de handen van de huurmoordenaar en schopt Gordon het weg naar achteren.
Oh, dat viel me niet op.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 02:32:46 #110
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_145592676
quote:
7s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 16:52 schreef Gray het volgende:
[..]
Indeed. :Y
Ben alleen niet zo'n fan van Fish Mooney, het karakter dan. De casting voor die rol is aardig; JPS zet de rol aardig neer. Het karakter overtuigt me echter niet van echte macht, klasse en intelligentie. Ook mis ik nog wat background bij het personage.
Mjah, dit soort self-made gangsters zoals Fish Mooney komen qua backstory natuurlijk vaak vanuit de goot en hebben zichzelf omhoog gemoord en geneukt enzo, dus die willen graag klasse en intelligentie enzo uitstralen naar buiten, maar diep van binnen en qua opkomst zijn het natuurlijk valse 'hoodrats'.

Wat dat betreft stoor ik me niet echt aan het personage. Wel ben ik niet zo'n fan van Jada P.S., maar goed, ze zit waarschijnlijk sowieso alleen maar in de serie om straks op een verschrikkelijke manier afgeslacht te woorden door Cobblepot, die prima is in de rol.

Sowieso, Penguin, een villain die vooral bekend stond als zo'n Batman villain die misschien iets te 'camp' en 'apart' was voor de wat realistischere Batman die we tegenwoordig graag zien, is hier natuurlijk uitstekend ingevuld en geloofwaardig gemaakt. In een aantal comics was dat trouwens ook al gebeurd door de jaren heen, maar de doorsnee-kijker zal het personage alleen kennen van de waardeloze TV-serie uit de 60's, en uit het goede maar nog steeds een beetje 'campy' Batman Returns, van Tim Burton.

Anyway, wat een geweldig seizoen hebben de fans van comics, met Gotham, Arrow season 3, en The Flash, wat ook een aangename verrassing is... :)
pi_145707619
Deze serie is fucking vet. Wat fijn dat er af en toe nog steeds dit soort juweeltjes verschijnen tussen alle uitgekauwde bagger door _O_

Het is zo heerlijk sfeervool, de verrotheid van Gotham wordt echt PERFECT gebracht!!! Ik geniet echt voluit. En dan is er ook nog eens de 22 episode full season order *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

wolfrolf is helemaal blij :9~
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_145707812
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 22:56 schreef Franktastic1984 het volgende:
Dit boeit echt helemaal niemand.
quote:
14s.gif Op zondag 5 oktober 2014 09:50 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

In de vorige aflevering had je een standup op het podium staan die ontzettend zenuwachtig was. Dat was Joker.
Oh! Dat is wel gewaagd dan. Zover ik weet is er nagenoeg niks bekend over de achtergrond van Joker en wie hij is en zulks toch?

De toevoeging van Edward Nygma geeft mij wel een flink fangasm :@

[ Bericht 18% gewijzigd door wolfrolf op 19-10-2014 19:21:38 ]
pi_145708097
No way dat die kerel Joker was joh.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 19 oktober 2014 @ 20:05:56 #114
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_145710017
quote:
7s.gif Op zondag 19 oktober 2014 19:12 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Dit boeit echt helemaal niemand.

[..]

Oh! Dat is wel gewaagd dan. Zover ik weet is er nagenoeg niks bekend over de achtergrond van Joker en wie hij is en zulks toch?

De toevoeging van Edward Nygma geeft mij wel een flink fangasm :@
Er is 'globaal' wat bekend over de achtergrond van de Joker. Men kijkt daarvoor vooral naar The Killing Joke, waar we hem zien als loser en mislukte stand-up (met vrouw en kind) die de criminaliteit in gelokt wordt, en dan als 'Red Hood' gebruikt wordt, wat niet helemaal goed afloopt voor hem, waarna hij dus (net als in de eerste film van Burton) eindigt in een vat met chemicaliėn, waarna hij doordraait...
pi_145714855
Ik heb wat in te halen :P alleen eerste aflevering te zien, nu ff de rest kijken :D
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  zondag 19 oktober 2014 @ 23:55:05 #116
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_145719728
Ik denk dat Joker er in ieder geval niet in voor gaat komen.
Batman is de persoon die Joker in veel verhalen "maakt" (vat met chemicalien enzo) of dat hij voor het eerst in Gotham opduikt als Batman er al is.
Misschien dat hij in de serie zit in zijn tijd voordat hij Joker werd, maar dat hoop ik niet. Ik ben heel bang dat er dan te veel wordt prijs gegeven van zijn verleden. Terwijl het vage van zijn verleden juist interessant is en een beetje maakt tot wie hij is.
pi_145723717
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 23:55 schreef Komakie het volgende:
Ik denk dat Joker er in ieder geval niet in voor gaat komen.
Batman is de persoon die Joker in veel verhalen "maakt" (vat met chemicalien enzo) of dat hij voor het eerst in Gotham opduikt als Batman er al is.
Misschien dat hij in de serie zit in zijn tijd voordat hij Joker werd, maar dat hoop ik niet. Ik ben heel bang dat er dan te veel wordt prijs gegeven van zijn verleden. Terwijl het vage van zijn verleden juist interessant is en een beetje maakt tot wie hij is.
Is allang bekend gemaakt dat de Joker er in voor gaat komen.
pi_145723992
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 08:04 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik wist dat nog niet, maar ik vind dit wel puik!!
  maandag 20 oktober 2014 @ 11:26:43 #119
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_145727458
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 08:04 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

hmm ok dat wist ik niet.
Ik ben benieuwd hoe ze dat dan gaan neerzetten.
pi_145727886
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 19:20 schreef Tim86 het volgende:
No way dat die kerel Joker was joh.
volgens mij hebben de makers ook bevestigd dat die kerel iig niet de joker is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')