heb hem gezien in Luck van HBO en daar maakte hij wel indruk in een serieuze rol. Hier nog niet echt maargoed hij is maar even in beeld geweest.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:25 schreef Monolith het volgende:
Aflevering twee was erg leuk. Serie met potentie wat mij betreft. Alleen die keuze voor de acteur die de burgemeester speelt is een beetje wennen als je Spin City keek.
Om dit nog even toe te lichten:quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:00 schreef Tim86 het volgende:
Nee joh. En als het wel zo is stop ik met kijken. Wat ze nu met die origin verhalen van karakters uithalen is al dubieus genoeg.
als ze die villains er niet in hadden gestopt zou het juist een case of the week worden... Die kinderen hadden van mij ook niet echt gehoeven trouwens, met de pinguin alleen was ik ook al tevreden. Dat de origin verhalen niet kloppen boeit me verder niet, ik verwacht ook niet dat dit in hetzelfde universum als welke batman film dan ook is. Zou leuk zijn als dat zo was maar dan wordt de serie ook wel beperktquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Om dit nog even toe te lichten:
Ik ben echt een Batman fan, maar ik heb er vooralsnog mixed feelings bij. Ik ben niet zo'n type dat ook echt de comics leest en maar vindt dat alles moet zijn zoals het daar is, maar hoe ze nu die origin stories van al die bekende Batman villains verdraaien is wel vrij dubieus. Karakters die, in ieder geval in hun kindertijd, geen fuck met elkaar te maken hadden krijgen allemaal maar verhalen die dan samen vallen en zoals het er nu naar uitziet blijft er echt weinig over van hun oorsprong zo.
Ik heb nu het gevoel dat het een soort random case of the week copshow gaat worden..Eentje die zich toevallig afspeelt in Gotham en waar die kind versies van Batman en de villains dan wat meer bekendheid en side characters moeten geven. Gotham (als stad) en het GCPD gebouw /set zijn wel echt supertof en af en toe zijn er wat leuke details en easter eggs voor mensen die wat meer van Batman weten, maar ik hoop dat het kan opwegen tegen de minpunten.
Er zijn nogal wat verschillende origins van karakters dus die vlieger hoeft niet op te gaan.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Om dit nog even toe te lichten:
Ik ben echt een Batman fan, maar ik heb er vooralsnog mixed feelings bij. Ik ben niet zo'n type dat ook echt de comics leest en maar vindt dat alles moet zijn zoals het daar is, maar hoe ze nu die origin stories van al die bekende Batman villains verdraaien is wel vrij dubieus. Karakters die, in ieder geval in hun kindertijd, geen fuck met elkaar te maken hadden krijgen allemaal maar verhalen die dan samen vallen en zoals het er nu naar uitziet blijft er echt weinig over van hun oorsprong zo.
Ik heb nu het gevoel dat het een soort random case of the week copshow gaat worden..Eentje die zich toevallig afspeelt in Gotham en waar die kind versies van Batman en de villains dan wat meer bekendheid en side characters moeten geven. Gotham (als stad) en het GCPD gebouw /set zijn wel echt supertof en af en toe zijn er wat leuke details en easter eggs voor mensen die wat meer van Batman weten, maar ik hoop dat het kan opwegen tegen de minpunten.
De eerste afleveringen zullen goed scoren door de relatie met Batman, maar als de eerste hoos van nieuwsgierigen is langs gekomen zal de serie het toch op eigen houtje moeten doen. Het gaat immers niet om Batman en dat kan er voor zorgen dat mensen toch gaan afhaken. Dan zal je gewoon een goede serie neer moeten zetten.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 02:21 schreef Poepz0r het volgende:
Fantastische serie en dat zeg ik als Batman fan. Goed bedacht om een serie te maken rondom de tijd voordat Bruce Batman werd. Ik denk dat we in de serie weldegelijk alle schurken en Batman in pak gaan zien in de allerlaatste episode. Overigens denk ik dat de serie behoorlijk lang gaat lopen aangezien er ontzettend veel Batman fans zijn over de hele wereld en de serie opzich prima scoort nu. Wie is The Joker? Wie is Poison Ivey?
Die gast die The Riddler speelt mag hem ook in de films spelen. Veel weg van Jim Carrey.
In de vorige aflevering had je een standup op het podium staan die ontzettend zenuwachtig was. Dat was Joker.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 02:30 schreef Poepz0r het volgende:
De dame en de gozer aan de rechterkant Harley Quinn en Joker?
[ afbeelding ]
Zojuist de eerste episode gezien. Vond Gotham er prima uitzien, redelijk zoals je mag verwachten van een fictionele stad aan de oost-kust, beetje tussen Boston en New York.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:56 schreef Franktastic1984 het volgende:
Bijzondere keuze van de makers dat Gotham zo overduidelijk New York is.
Bij deze aflevering viel het me helemaal op: beginshot was Brooklyn Bridge, 1e scene was in Chinatown.
Vooral na de beloftes in dit artikelen:
http://www.theguardian.co(...)designer-doug-kraner
"So we look for the old New York as we scout, and sometimes we have to remove the new New York. "
"Most of the photographs are from New York, although we eliminate specific landmarks that are associated with New York."
Ik vind haar dus juist helemaal niet mooi, door dat hele aparte gezicht, maar misschien groeit dat nog....quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:56 schreef Hoogstaande het volgende:
Prima serie, ik stoor me alleen enorm aan Bullock, die acteur speelt waardeloos. Gordon vind ik dan wel weer erg sterk. En wat een mooi meisje is Selina Kyle zeg.
Dat staat hier toch allemaal boven jouw post?quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:19 schreef casper019 het volgende:
deze ga ik toch es kijken ben benieuwsd hoe vinden jullie hem tot nu toe
jammer, eerst was het volgens mij de bedoeling dat het een seizoen van 12 afleveringen zou worden met één doorlopend verhaal. Daarna 16 en nu breiden ze dat doodleuk nog eens uit. Dan zal het vrees ik wel een erg simpele case of the week serie gaan wordenquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:53 schreef Franktastic1984 het volgende:
FOX Picks Up Full 22-Episode Season of 'Gotham'
http://tvbythenumbers.zap(...)on-of-gotham/313765/
ik hou altijd al meer van de HBO, Showtime, FX etc series die zich meer concentreren op een groter verhaal en daar dan 12 afleveringen voor uittrekken. De kwaliteit van die series is dan meestal ook beter dan de series die jaar in jaar uit 22 afleveringen vol moeten proppen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:46 schreef Komakie het volgende:
Dat is voor het eerst dat iemand een serie goed vindt en het jammer vindt dat er meer afleveringen komen....
Maar dat zei hij toen hij terug trad dus zijn opvolger is het daar blijkbaar niet mee eensquote:11:24 a.m. "We may do a few more. Again, there's not a magic number," Reilly says of the 13-episode "Sleepy Hollow" episode order for next year. "It's better for the audience's focus and attention to do shorter orders," Reilly says. "I think many dramas are just better creatively on a shorter order pattern," he says.
Read more at http://www.hitfix.com/the(...)#76ImGtgOIRTmqbUq.99
De scčnes waarbij die aan komt zetten met een kado zijn nu al epic! Goed gecast die gast!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:47 schreef planethugo het volgende:
en the pinguin die niet alles aan het toeval overlaat
hij draagt de serie toch wel tot nu toe vind ik
Indeed.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:45 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
De scčnes waarbij die aan komt zetten met een kado zijn nu al epic! Goed gecast die gast!
Ik ben na s2 afgehaakt met kijken, maar wat dacht je van een oude bekende uit Dexter nu als Maroni in Gothamquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:59 schreef Tim86 het volgende:
Die gast die Penguin speelt zat ook in The Walking Dead
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klein rolletje
Na aflevering 1 wordt het alleen maar beterquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:59 schreef Kenju het volgende:
Ik weet het niet met deze serie. Ik heb de eerste aflevering gezien, en de overige drie nu ook op mijn mediaspeler staan. Maar de eerste aflevering nodigde me niet echt uit om verder te kijken.
De productiewaarde is goed, en ze lijken wel wat interessants te doen. Maar op de een of andere manier boeit het me gewoon niet.
Het krijgt wel hoge ratings op iMDb. Maar bij screen junkies Movie Fights (Youtube kanaal) werd de serie wel afgezeken.
Ik was al van plan om ermee door te gaan. Ik ben benieuwd...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:21 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Na aflevering 1 wordt het alleen maar beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik en mijn leger van stokstaartjes.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:20 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik zag volgens mij een foutje in de vierde aflevering:Nope, bij de deur valt het pistool uit de handen van de huurmoordenaar en schopt Gordon het weg naar achteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Oh, dat viel me niet op.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nope, bij de deur valt het pistool uit de handen van de huurmoordenaar en schopt Gordon het weg naar achteren.
Mjah, dit soort self-made gangsters zoals Fish Mooney komen qua backstory natuurlijk vaak vanuit de goot en hebben zichzelf omhoog gemoord en geneukt enzo, dus die willen graag klasse en intelligentie enzo uitstralen naar buiten, maar diep van binnen en qua opkomst zijn het natuurlijk valse 'hoodrats'.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:52 schreef Gray het volgende:
[..]
Indeed.
Ben alleen niet zo'n fan van Fish Mooney, het karakter dan. De casting voor die rol is aardig; JPS zet de rol aardig neer. Het karakter overtuigt me echter niet van echte macht, klasse en intelligentie. Ook mis ik nog wat background bij het personage.
Dit boeit echt helemaal niemand.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:56 schreef Franktastic1984 het volgende:
Bijzondere keuze van de makers dat Gotham zo overduidelijk New York is.
Bij deze aflevering viel het me helemaal op: beginshot was Brooklyn Bridge, 1e scene was in Chinatown.
Oh! Dat is wel gewaagd dan. Zover ik weet is er nagenoeg niks bekend over de achtergrond van Joker en wie hij is en zulks toch?quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:50 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
In de vorige aflevering had je een standup op het podium staan die ontzettend zenuwachtig was. Dat was Joker.
Er is 'globaal' wat bekend over de achtergrond van de Joker. Men kijkt daarvoor vooral naar The Killing Joke, waar we hem zien als loser en mislukte stand-up (met vrouw en kind) die de criminaliteit in gelokt wordt, en dan als 'Red Hood' gebruikt wordt, wat niet helemaal goed afloopt voor hem, waarna hij dus (net als in de eerste film van Burton) eindigt in een vat met chemicaliėn, waarna hij doordraait...quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dit boeit echt helemaal niemand.
[..]
Oh! Dat is wel gewaagd dan. Zover ik weet is er nagenoeg niks bekend over de achtergrond van Joker en wie hij is en zulks toch?
De toevoeging van Edward Nygma geeft mij wel een flink fangasm
Is allang bekend gemaakt dat de Joker er in voor gaat komen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:55 schreef Komakie het volgende:
Ik denk dat Joker er in ieder geval niet in voor gaat komen.
Batman is de persoon die Joker in veel verhalen "maakt" (vat met chemicalien enzo) of dat hij voor het eerst in Gotham opduikt als Batman er al is.
Misschien dat hij in de serie zit in zijn tijd voordat hij Joker werd, maar dat hoop ik niet. Ik ben heel bang dat er dan te veel wordt prijs gegeven van zijn verleden. Terwijl het vage van zijn verleden juist interessant is en een beetje maakt tot wie hij is.
Ik wist dat nog niet, maar ik vind dit wel puik!!quote:Op maandag 20 oktober 2014 08:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is allang bekend gemaakt dat de Joker er in voor gaat komen.
hmm ok dat wist ik niet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 08:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is allang bekend gemaakt dat de Joker er in voor gaat komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |