Goede aflevering was Viper.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:49 schreef Breuls het volgende:
Er bouwt zich toch langzaam iets moois op, al vraag ik me wel af wat het tempo wordt op de lange termijn. Bijvoorbeeld; hoe lang kan Bruce deze eerste stappen als detective blijven zetten voordat hij toch wel erg dicht bij Batman komt?
Misschien moet ik me natuurlijk gewoon geen zorgen maken, maar ik ben bij dit soort dingen toch bang voor het Smallville-syndroom: seizoenen lang aan zitten hikken tegen het feit dat je een pre-origin wil vertellen, maar personages hebben die die fase allang ontgroeid zijn.
Overigens leuke seed voor Venom deze week. Dat kan natuurlijk mooi in een toekomstige aflevering nog een keer opduiken in de handen van een Caribische krachtpatser.
Zal ik stiekem ook zeggen dat Bruce niet echt noodzaak is 😊 Het einde met de pinguïn in beeld was briljant gewoon. Verder goede afleveringquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:06 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Ik word wel een beetje moe van het verplichte stukje met Bruce elke week, en Selina Kyle die ook bijna elke keer weer zit te sneaken en raar te kijken in de zoveelste compleet nutteloze scene.
En heel stiekem een beetje het gevoel van style over substance maar goed
Ach het is de voorgeschiedenis van Batman natuurlijk, dus dan kun je wel verwachten dat Bruce er ook in zit.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:06 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Ik word wel een beetje moe van het verplichte stukje met Bruce elke week, en Selina Kyle die ook bijna elke keer weer zit te sneaken en raar te kijken in de zoveelste compleet nutteloze scene.
En heel stiekem een beetje het gevoel van style over substance maar goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
Dat vat ik ook niet.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:40 schreef Tim86 het volgende:
Weet iemand waarom hij Richard ipv Roman Sionis heet hier? Lijkt me wel gewoon Black Mask namelijk
misschien zijn pa, aangezien we minstens 20 jaar verder zijn voordat Batman er is en deze gast dan wat oud zal zijn. Maar dat geldt net zo goed voor andere bad guys die we al voorbij hebben zien komenquote:Op donderdag 13 november 2014 13:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat vat ik ook niet.
Misschien is hij familie van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |